abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 21:55:18 #126
368283 ato
pi_179163566
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet het, ik was erbij... wij zaten aan de zijkant, dus ik zag pas in de recap dat dat beetje stof dat ze aan had half doorschijnend was ook nog _O-
Ik zat er ook :)
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 14 mei 2018 @ 22:05:10 #127
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179163845
Ik hoop op ooit Sevn Alias, Jairzinho ofzo. Gass en Tempo vind ik zulke vette nummers. Wat had ik in 2013 ook graag Sukkel voor de liefde ingestuurd in plaats van Anouk. Liefst nog een danceact maar dat schijnt allemaal moeilijk, moeilijk te zijn. Onvoorstelbaar en ook ondankbaar. :{ Romy Monteiro is weer dezelfde fout begaan. Een fantastische zangeres uitkiezen maar de rest op zijn beloop laten. Het is een songfestival en geen zingfestival.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179163956
Zingt Jacqueline Govaerts nog eigenlijk? Een prachtig liedje van haar op een piano :)
pi_179164090
quote:
11s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:50 schreef iBenny het volgende:
Als Waylon al zo'n 4-jaar deal weet te sluiten... Zou er dan stiekem al een naampje voor volgend jaar rond gaan?
Jouw profielfoto brengt me op een idee: Tessa Belinfante! En dan zo'n mooi gevoelig liedje
pi_179164091
Ik kan zo wat artiesten opnoemen die voor andere landen moeten optreden maar voor Nederland vind ik het lastig. Niemand die ik ken en die zingt pakt me. Ik word van niemand enthousiast zeg maar.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:18:01 #131
138876 Andromache
pi_179164110
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zingt Jacqueline Govaerts nog eigenlijk? Een prachtig liedje van haar op een piano :)
Alsjeblieft niet. Er is veel meer muziek in Nederland dan de verheffende liedjes. Daar wordt het nou wel eens tijd voor.

En had ik De Jeugd van Tegenwoordig al genoemd? Zo vet!
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:21:37 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_179164178
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:18 schreef Andromache het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Er is veel meer muziek in Nederland dan de verheffende liedjes. Daar wordt het nou wel eens tijd voor.

Die nemen de boel niet serieus, gasten lijken me slecht te regisseren, vooral als het om een nummer gaat dat je 14x moet repeteren, tot ieder camerastandpunt en elk pasje. Ik denk dat de rest van Europa De Jeugd van Tegenwoordig als een novelty act zal zien. (Ik weet dat ze wel eens op de BBC worden gedraaid, de beats van ze zijn ook lekker maar als act lijkt het me als buitenstaander vrij vreemd om ze daar over een groot podium te zien sloffen. Dan krijg je zo'n Oostenrijks Woki mit dein Popo-idee).
  maandag 14 mei 2018 @ 22:23:30 #133
138876 Andromache
pi_179164222
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:21 schreef Cee het volgende:

[..]

Die nemen de boel niet serieus, gasten lijken me slecht te regisseren, vooral als het om een nummer gaat dat je 14x moet repeteren, tot ieder camerastandpunt en elk pasje. Ik denk dat de rest van Europa De Jeugd van Tegenwoordig als een novelty act zal zien. (Ik weet dat ze wel eens op de BBC worden gedraaid, de beats van ze zijn ook lekker maar als act lijkt het me als buitenstaander vrij vreemd om ze daar over een groot podium te zien sloffen. Dan krijg je zo'n Oostenrijks Woki mit dein Popo-idee).
Serieus? BBC Radio 1? :D Tja, voor de clips van Sterrenstof en Hollereer konden ze het wel, een act opvoeren.
pi_179164224
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:21 schreef Cee het volgende:

[..]

Misschien moet je het ESF ook gewoon niet te serieus nemen :)
pi_179164276
Heb het gevoel dat we volgend jaar of een hele goede, of een hele slechte act hebben, iets als top 10 of geen finale.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:27:09 #136
368283 ato
pi_179164289
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:26 schreef Martijnnnpp het volgende:
Heb het gevoel dat we volgend jaar of een hele goede, of een hele slechte act hebben, iets als top 10 of geen finale.
Lekker positief _O-
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:28:21 #137
368283 ato
pi_179164326
Ik hoop toch weer op een afwijkend nummer van Thomas Azier, Kovacs.
Maar die gaan toch niet.

Wel met een verklaarbare act, uiteraard ^O^
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:29:15 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_179164349
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien moet je het ESF ook gewoon niet te serieus nemen :)
Als je niet wil winnen moet je dat ook niet doen, nee. Maar zelfs niet-serieus uitziende acts nemen het ESF serieus. Je kan van de winnaar van dit jaar zeggen wat je wil, maar daar zat een hele selectie, schrijfsessie speciaal voor de gekozen artiest, professionele videoclip en bijpassende act aan vast. JVT is volgens mij veel te nonchalant om serieus voor de winst te willen gaan.

quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:23 schreef Andromache het volgende:

[..]

Serieus? BBC Radio 1? :D Tja, voor de clips van Sterrenstof en Hollereer konden ze het wel, een act opvoeren.
:Y Watskebeurt is een tijdje op BBC Radio 1 gedraaid volgens mij, evenals een recenter nummer van ze.
pi_179164357
2brothers on the 4th floor onder het stof vandaan.
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:30:16 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_179164368
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:28 schreef ato het volgende:
Ik hoop toch weer op een afwijkend nummer van Thomas Azier, Kovacs.
Maar die gaan toch niet.

Wel met een verklaarbare act, uiteraard ^O^
Kovacs heeft al een aantal keer aangegeven dat ze nooit aan het ESF mee wil doen want ze ziet muziek niet als een wedstrijd. Weet niet hoe Thomas Azier daar tegenover staat, dus er is nog 50% hoop. :)
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:36:17 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_179164503
Wat ik dénk waar AvroTros naar op zoek is/gaat:

- eigentijds, prikkelend
- laat zich graag sturen maar komt ook zelf met ideeën, zonder de kont tegen de krib te gooien
- geen country
- ervaren, niet bang om op het podium te staan
- toonvast (iedere valse noot wordt door de pers op een weegschaal gelegd)
- jonger dan 30 (wat zowel Waylon als Cornald vertelden was dat ze het zo mooi vinden dat er steeds meer jonge(re) mensen aan het ESF deelnemen)
- voor hun eigen gemoedstoestand een ophef-loze artiest, dus eentje die makkelijker te temmen is (alhoewel die dan als nadeel te weinig eigenwijs is en minder prikkelend).
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:38:43 #142
368283 ato
pi_179164561
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:30 schreef Cee het volgende:

[..]

Kovacs heeft al een aantal keer aangegeven dat ze nooit aan het ESF mee wil doen want ze ziet muziek niet als een wedstrijd. Weet niet hoe Thomas Azier daar tegenover staat, dus er is nog 50% hoop. :)
I know baby, daarom schreef ik 'die gaan toch niet'

Graag experimentele pop.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:40:02 #143
368283 ato
pi_179164589
Maar ik zeik al jaren erover dat ik graag een dance DJ wil met top artiest.
Afrojack, Martin Garryx, Armin van Buuren..
pi_179165420
Ik heb nog steeds vertrouwen dat Caro met iets tofs kan komen....

Ik begreep net pas dat het lied van Oostenrijk is geschreven door het schrijversteam dat vorig jaar Kristian Kostov naar de 2e plaats schreef... nu vond ik dat lied niet zo bijzonder, maar ze hebben blijkbaar wel een neus voor wat kan scoren...

Zo zijn er wel meer internationale schrijfteams... die kun je als AVROTROS toch best eens benaderen en zoek er dan maar een geschikte artiest bij die live overeind blijft....

Ik denk dat in Oostenrijk vooraf ook nog nooit iemand van Cesar Sampon gehoord had bijvoorbeeld

Wat Nederland alleen niet moet vergeten is dat de basis een goede zanger/zangeres moet blijven, we scoren de laatste 5 jaar moeiteloos top 5 in de halve finales bij de jury's en dat heeft vaak toch al met een goede stem te maken....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 23:20:13 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_179165753
Ik zie een Krystl het wel willen proberen. Niet met de Bluebirds, want Country, maar gewoon solo met een pop/rock-lied.
Alhoewel ik denk dat ze dit keer weer iets meer richting de pop/dance gaan, even weg van de gitaren. Van de andere kant, waarom zouden ze daar van af moeten blijven als er genoeg gegadigden zijn.
pi_179165890
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:20 schreef Cee het volgende:
Ik zie een Krystl het wel willen proberen. Niet met de Bluebirds, want Country, maar gewoon solo met een pop/rock-lied.
Alhoewel ik denk dat ze dit keer weer iets meer richting de pop/dance gaan, even weg van de gitaren. Van de andere kant, waarom zouden ze daar van af moeten blijven als er genoeg gegadigden zijn.
Dat is toch een genre wat wat moeilijker scoort bij een breed publiek, alleen TCL wist dat toch wel een beetje te doorbreken...

En Krystl lijkt me nu zo bezig met die Bluebirds dat ze niet meer alleen gaat denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 00:51:17 #147
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179167329
Als Caro Emerald had moeten gaan had dat echt al járen geleden moeten gebeuren. Ik was er eerst ook voor, maar dat is nu wel over zijn momentum heen denk ik.

(de UK had een aantal jaar geleden een inzending die ik best Caro Emerald-achtig vond en die scoorde overigens dramatisch. Maar dat kan ook aan het foute en arremoeiige geheel hebben gelegen :P).
Koel en donker bewaren
pi_179168676
Niet Caro aub .. Totaal verkeerde uitstraling .. Maan zou het in de publiciteit goed doen denk ik .
Maar die moet je niet laten dansen met die slungelbenen... De juiste uitstraling heeft ze .. klein lied zingt ze best wel mooi... oh we zijn wanhopig want nu ga ik ook voor Maan😬😬
pi_179169777
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:18 schreef Andromache het volgende:

[..]

Helemaal eens
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_179169799
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Rochelle, kan goed zingen en in combi met yellow claw amazing :P
Die ja. All night long had had sowieso een top 5 positie opgeleverd. Enige fatsoenlijke poptrack van Nederlandse bodem.
Maakt dropkrullen mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')