Ik zat er ookquote:Op maandag 14 mei 2018 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik was erbij... wij zaten aan de zijkant, dus ik zag pas in de recap dat dat beetje stof dat ze aan had half doorschijnend was ook nog
Jouw profielfoto brengt me op een idee: Tessa Belinfante! En dan zo'n mooi gevoelig liedjequote:Op maandag 14 mei 2018 21:50 schreef iBenny het volgende:
Als Waylon al zo'n 4-jaar deal weet te sluiten... Zou er dan stiekem al een naampje voor volgend jaar rond gaan?
Alsjeblieft niet. Er is veel meer muziek in Nederland dan de verheffende liedjes. Daar wordt het nou wel eens tijd voor.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zingt Jacqueline Govaerts nog eigenlijk? Een prachtig liedje van haar op een piano
Die nemen de boel niet serieus, gasten lijken me slecht te regisseren, vooral als het om een nummer gaat dat je 14x moet repeteren, tot ieder camerastandpunt en elk pasje. Ik denk dat de rest van Europa De Jeugd van Tegenwoordig als een novelty act zal zien. (Ik weet dat ze wel eens op de BBC worden gedraaid, de beats van ze zijn ook lekker maar als act lijkt het me als buitenstaander vrij vreemd om ze daar over een groot podium te zien sloffen. Dan krijg je zo'n Oostenrijks Woki mit dein Popo-idee).quote:Op maandag 14 mei 2018 22:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Er is veel meer muziek in Nederland dan de verheffende liedjes. Daar wordt het nou wel eens tijd voor.
En had ik De Jeugd van Tegenwoordig al genoemd? Zo vet!
Serieus? BBC Radio 1?quote:Op maandag 14 mei 2018 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Die nemen de boel niet serieus, gasten lijken me slecht te regisseren, vooral als het om een nummer gaat dat je 14x moet repeteren, tot ieder camerastandpunt en elk pasje. Ik denk dat de rest van Europa De Jeugd van Tegenwoordig als een novelty act zal zien. (Ik weet dat ze wel eens op de BBC worden gedraaid, de beats van ze zijn ook lekker maar als act lijkt het me als buitenstaander vrij vreemd om ze daar over een groot podium te zien sloffen. Dan krijg je zo'n Oostenrijks Woki mit dein Popo-idee).
Misschien moet je het ESF ook gewoon niet te serieus nemenquote:Op maandag 14 mei 2018 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Die nemen de boel niet serieus, gasten lijken me slecht te regisseren, vooral als het om een nummer gaat dat je 14x moet repeteren, tot ieder camerastandpunt en elk pasje. Ik denk dat de rest van Europa De Jeugd van Tegenwoordig als een novelty act zal zien. (Ik weet dat ze wel eens op de BBC worden gedraaid, de beats van ze zijn ook lekker maar als act lijkt het me als buitenstaander vrij vreemd om ze daar over een groot podium te zien sloffen. Dan krijg je zo'n Oostenrijks Woki mit dein Popo-idee).
Lekker positiefquote:Op maandag 14 mei 2018 22:26 schreef Martijnnnpp het volgende:
Heb het gevoel dat we volgend jaar of een hele goede, of een hele slechte act hebben, iets als top 10 of geen finale.
Als je niet wil winnen moet je dat ook niet doen, nee. Maar zelfs niet-serieus uitziende acts nemen het ESF serieus. Je kan van de winnaar van dit jaar zeggen wat je wil, maar daar zat een hele selectie, schrijfsessie speciaal voor de gekozen artiest, professionele videoclip en bijpassende act aan vast. JVT is volgens mij veel te nonchalant om serieus voor de winst te willen gaan.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien moet je het ESF ook gewoon niet te serieus nemen
quote:Op maandag 14 mei 2018 22:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Serieus? BBC Radio 1?Tja, voor de clips van Sterrenstof en Hollereer konden ze het wel, een act opvoeren.
Kovacs heeft al een aantal keer aangegeven dat ze nooit aan het ESF mee wil doen want ze ziet muziek niet als een wedstrijd. Weet niet hoe Thomas Azier daar tegenover staat, dus er is nog 50% hoop.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:28 schreef ato het volgende:
Ik hoop toch weer op een afwijkend nummer van Thomas Azier, Kovacs.
Maar die gaan toch niet.
Wel met een verklaarbare act, uiteraard
I know baby, daarom schreef ik 'die gaan toch niet'quote:Op maandag 14 mei 2018 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Kovacs heeft al een aantal keer aangegeven dat ze nooit aan het ESF mee wil doen want ze ziet muziek niet als een wedstrijd. Weet niet hoe Thomas Azier daar tegenover staat, dus er is nog 50% hoop.
Dat is toch een genre wat wat moeilijker scoort bij een breed publiek, alleen TCL wist dat toch wel een beetje te doorbreken...quote:Op maandag 14 mei 2018 23:20 schreef Cee het volgende:
Ik zie een Krystl het wel willen proberen. Niet met de Bluebirds, want Country, maar gewoon solo met een pop/rock-lied.
Alhoewel ik denk dat ze dit keer weer iets meer richting de pop/dance gaan, even weg van de gitaren. Van de andere kant, waarom zouden ze daar van af moeten blijven als er genoeg gegadigden zijn.
Helemaal eensquote:Op maandag 14 mei 2018 22:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Er is veel meer muziek in Nederland dan de verheffende liedjes. Daar wordt het nou wel eens tijd voor.
En had ik De Jeugd van Tegenwoordig al genoemd? Zo vet!
Die ja. All night long had had sowieso een top 5 positie opgeleverd. Enige fatsoenlijke poptrack van Nederlandse bodem.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Rochelle, kan goed zingen en in combi met yellow claw amazing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |