Vaak durven moslims het niet eens aan te kaarten. Misschien moet daar wat meer flexibiliteit over komen.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom is dit NWS?
En dit hoef je helemaal niet 'in te voeren', afspraken over werktijden zijn een zaak tussen werkgever en werknemer.
Als moslims minder willen werken dan moeten ze ook schikken met minder loon.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vaak durven moslims het niet eens aan te kaarten. Misschien moet daar wat meer flexibiliteit over komen.
En al deed je dat wel, wat dan nog. Is een zaak tussen jou en je werkgever.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:41 schreef Mr.Maul het volgende:
Ik ga toch ook geen aangepaste werktijden aanvragen omdat ik vijfmaal per dag wil masturberen?
Wat is je concrete voorstel?quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vaak durven moslims het niet eens aan te kaarten. Misschien moet daar wat meer flexibiliteit over komen.
Inderdaad, het is al erg genoeg dat de zondag nog zo vastgeroest zit.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
Ja laten we overheidsdiensten in Nederland aanpassen aan de ramadan...Ben je wel helemaal lekker?
Dan wel, ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En al deed je dat wel, wat dan nog. Is een zaak tussen jou en je werkgever.
Je woont in een land waar de Islam niet de standaard is. Dus nee, werktijden worden niet automatisch aangepast.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
In Marokko (en vermoed andere islamitische landen) zijn er aangepaste werktijden.
[..]
In NL ook invoeren? Ja of nee?
Nee,.......... Gewoon Nee!quote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
In Marokko (en vermoed andere islamitische landen) zijn er aangepaste werktijden.
[..]
Nee, de dwingende, veeleisende, leefbaarheidsbedreigende hatelijkheid van de leer der muzelmannen moet juist uit alle beschaafde gebieden teruggedrongen worden.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn: Nederland is geen achterlijk land.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:08 schreef Tem het volgende:
Nederland is geen Islamitisch land dus invoering van aangepaste werktijden vanuit de overheid lijkt mij uitgesloten.
Nee, geloven doe je maar lekker achter de voordeur.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dit. Ik wil elke dag om drie uur thuis zijn omdat dat de heilige tijd is voor mijn god, dus ik begin om zes uur al.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom is dit NWS?
En dit hoef je helemaal niet 'in te voeren', afspraken over werktijden zijn een zaak tussen werkgever en werknemer.
Ja, laten we werktijden gaan aanpassen aan andermans hobbyquote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Past goed bij de OP, die is namelijk ook inhoudsloos.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
Typisch FOK!-topic weer, geen echte inhoud, maar wel veel reden tot schuimbekken enz.
Nee, driewerf nee.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ze is wel vieslekker.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:42 schreef Weissmania het volgende:
Met dank aan Het Beleid () waardoor trolls als Maggie nog steeds een podium krijgen voor verzonnen bullshit
![]()
En hoe is dit niews gvd
Prima als die flexibiliteit van twee kanten komt. Moslim kan in alle rust zijn ramadandingetjes doen, maar krijgt deze uren niet betaald.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Cliché, maar wel waar. Als ik woon en werk in Marokko ga ik ook niet lopen zeiken dat men de planning aanpast vanwege de ramadan.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef Sigaartje het volgende:
Als je andere werktijden wil ga je maar terug naar Marokko.
Flikker toch op met die onzin.
Ooooooh, is het er zó een?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:01 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze is zwanger en weet niet van wie; je mag haar hebben
Ja sorry hoor, maar we blijven aan de gang met dit soort flauwekul.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Cliché, maar wel waar. Als ik woon en werk in Marokko ga ik ook niet lopen zeiken dat men de planning aanpast vanwege de ramadan.
Je meent het... Ook dat nog. Het wordt met de dag erger.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:01 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze is zwanger en weet niet van wie; je mag haar hebben
Ik zou zeggen stuur haar een DM, mss mag je er op; is andere fokkers ook geluktquote:
Je bent echt een debiel als je denkt dat hij de waarheid spreekt.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:09 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je meent het... Ook dat nog. Het wordt met de dag erger.
Dat is gewoon een goede oplossing, maar om dat wettelijk te gaan regelen, gaat me veel te ver.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:09 schreef Slayage het volgende:
ik heb in het verleden met al mijn werkgevers goede afspraken kunnen maken hieromtrent. niks mis met in gesprek gaan met de werkgever. daarnaast vind ik wel dat het van de werknemer af moet komen om aan te geven waar behoefte aan is. als je het niet durft aan te geven is dat dan jouw probleem
Hoe waren de afspraken inhoudelijk?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:09 schreef Slayage het volgende:
ik heb in het verleden met al mijn werkgevers goede afspraken kunnen maken hieromtrent. niks mis met in gesprek gaan met de werkgever. daarnaast vind ik wel dat het van de werknemer af moet komen om aan te geven waar behoefte aan is. als je het niet durft aan te geven is dat dan jouw probleem
Beste Maghrebijnse, met alle respect, maar als je topics opent met Lopen er buitenlanders rond in Linz, dan begin ik niet alleen een beetje je twijfelen, maar vult het wel aan bij wat ik al dacht.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je bent echt een debiel als je denkt dat hij de waarheid spreekt.
Debielen zou jij als soortgenoot toch moeten herkennen.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je bent echt een debiel als je denkt dat hij de waarheid spreekt.
En waar twijfel je dan aan?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Beste Maghrebijnse, met alle respect, maar als je topics opent met Lopen er buitenlanders rond in Linz, dan begin ik niet alleen een beetje je twijfelen, maar vult het wel aan bij wat ik al dacht.
Leeft nog. Zolang ik nog duizenden euro's per maand krijg, hoor je me niet klagen. Nou goed?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Debielen zou jij als soortgenoot toch moeten herkennen.
Is je honnepon al omgelegd trouwens of stopt hij je nog zo nu en dan wat snuifgeld toe?
Waarom? Als een moslims wel de uren maakt alleen dan op een ander tijdstip? Of aangepaste werktijden.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima als die flexibiliteit van twee kanten komt. Moslim kan in alle rust zijn ramadandingetjes doen, maar krijgt deze uren niet betaald.
Bestaat niet. Net zoals christelijke feestdagen ook vrije dagen zijn en dus al geen privé gelegenheid meer is.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Religie is een prive-aangelegenheid. De werkgever hoort hier geen last van te ondervinden.
Ga jij even met Willem-Alexander praten dan?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Bestaat niet. Net zoals christelijke feestdagen ook vrije dagen zijn en dus al geen privé gelegenheid meer is.
Een beetje zoals negerinnen met plantagehouder-fantasieën en jodinnen met een kampfetish dus?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:11 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur haar een DM, mss mag je er op; is andere fokkers ook gelukt![]()
Tip: ze heeft een zwak voor dure cadeautjes
Je denkt toch niet dat ze is getrouwd met haar huidige ''man'' vanwege zijn intellectquote:Op zondag 13 mei 2018 22:19 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Een beetje zoals negerinnen met plantagehouder-fantasieën en jodinnen met een kampfetish dus?
Vasten gaat prima samen met werken. Wat is dan het probleem? Er zijn genoeg christenen die beiden prima kunnen combineren.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom? Als een moslims wel de uren maakt alleen dan op een ander tijdstip? Of aangepaste werktijden.
Elk mens is anders en ervaart het vasten anders. Feit is wel dat vasten vrij zwaar valt voor velen en dan niet zozeer het niet mogen eten en drinken, maar het gebrek aan energie en verstoring in je slaap- en leefritme.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:21 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Vasten gaat prima samen met werken. Wat is dan het probleem? Er zijn genoeg christenen die beiden prima kunnen combineren.
Daar hebben anderen dan dus ook last van, denk aan de bewaking die moet worden ingehuurd en het licht moet blijven branden enz enz.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom? Als een moslims wel de uren maakt alleen dan op een ander tijdstip? Of aangepaste werktijden.
Daarom wordt het hoog tijd dat we die ook afschaffen als verplichte vrije dag.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Bestaat niet. Net zoals christelijke feestdagen ook vrije dagen zijn en dus al geen privé gelegenheid meer is.
Neen, valt vast wel te regelen, vooral als het een kantoorbaan betreft. Prima vanuit huis te doen. Wat ik wil zeggen, is dat er zat opties zijn.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:23 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Daar hebben anderen dan dus ook last van, denk aan de bewaking die moet worden ingehuurd en het licht moet blijven branden enz enz.
Kost dus alleen maar onnodig geld.
Ben trouwens zeer benieuwd naar je volgende proefballonnetje, geen alcohol drinken in de buurt van moslims bijvoorbeeld?
En ze is zwanger en gaat vasten en doet dagelijks 10km hardlopenquote:Op zondag 13 mei 2018 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Huh zit TS haar vent toch in de drugs? Eerst hield ze nog vol dat het niet zo was.
Raarrrrrr.
Ja en nee. Bij mijn vorige werkgever heb ik de hele maand ( op eerste week raad na) vanuit huis gewerkt. Kon dan lekker uitslapen en wat later vanuit mijn bed beginnen met werken. Ik zit nu bij een nieuwe werkgever en daar durf ik het gewoon niet aan te kaarten.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:25 schreef Hathor het volgende:
Moeten werknemers en werkgevers onderling maar beslissen, is geen zaak voor de overheid. Als je een bedrijf hebt waar relatief veel moslims werken, lijkt me dat er met onderling overleg best wel uit valt te komen.
Als dat in de functie kan denk ik dat een dergelijke constructie bij het gros van de werkgevers gewoon bespreekbaar is.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wel grappig dat je voor de overheid als jurist kan werken als je getrouwd bent met een crimineelquote:Op zondag 13 mei 2018 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja en nee. Bij mijn vorige werkgever heb ik de hele maand ( op eerste week raad na) vanuit huis gewerkt. Kon dan lekker uitslapen en wat later vanuit mijn bed beginnen met werken. Ik zit nu bij een nieuwe werkgever en daar durf ik het gewoon niet aan te kaarten.
Dat heb ik met carnaval....maar daar neem ik ook vakantie dagen voor op.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
maar het gebrek aan energie en verstoring in je slaap- en leefritme.
Vast maar dat moet dan maar onderling geregeld worden en zeker niet door de overheid als verplichting.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Neen, valt vast wel te regelen, vooral als het een kantoorbaan betreft. Prima vanuit huis te doen. Wat ik wil zeggen, is dat er zat opties zijn.
Ik zou je keihard uitlachen.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja en nee. Bij mijn vorige werkgever heb ik de hele maand ( op eerste week raad na) vanuit huis gewerkt. Kon dan lekker uitslapen en wat later vanuit mijn bed beginnen met werken. Ik zit nu bij een nieuwe werkgever en daar durf ik het gewoon niet aan te kaarten.
Vast en wel. Hoop ik dan. Ik zou andersom namelijk als ik een eigen bedrijf zou hebben en werkgevers zou hebben die bijvoorbeeld joods of christelijk zijn en een vastenperiode in gaan ook tegemoetkomen.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dat in de functie kan denk ik dat een dergelijke constructie bij het gros van de werkgevers gewoon bespreekbaar is.
Nou en, dan vast je toch niet? Doe ik ook niet en heb er geen last van.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Elk mens is anders en ervaart het vasten anders. Feit is wel dat vasten vrij zwaar valt voor velen en dan niet zozeer het niet mogen eten en drinken, maar het gebrek aan energie en verstoring in je slaap- en leefritme.
Hoezo? Deed gewoon mijn werk heel goed en maakte de uren ook. Alleen begon ik dus wat later en was ik drie weekjes niet op kantoor.quote:
Uit mijn ervaring met collega's gaat dit niet samen. Focus en productiviteit is minder, met het dieptepunt op het einde van het vasten.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:21 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Vasten gaat prima samen met werken. Wat is dan het probleem? Er zijn genoeg christenen die beiden prima kunnen combineren.
Klopt, maar tegemoetkomen is iets anders dan alles accepteren. In een aanzienlijk deel van de banen ben je gewoon gebonden aan kantoortijden...quote:Op zondag 13 mei 2018 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vast en wel. Hoop ik dan. Ik zou andersom namelijk als ik een eigen bedrijf zou hebben en werkgevers zou hebben die bijvoorbeeld joods of christelijk zijn en een vastenperiode in gaan ook tegemoetkomen.
Omdat werk zelden op een eiland door 1 persoon wordt uitgevoerd. Directe interactie met collega's is een stuk productiever dan alles per mail.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Deed gewoon mijn werk heel goed en maakte de uren ook. Alleen begon ik dus wat later en was ik drie weekjes niet op kantoor.
Nopes, ramadan valt echt in de islamitische maand ramadan. Dat is de 9e maand van de islamitisch jaarkalender.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:31 schreef plague_doct0r het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring met collega's gaat dit niet samen. Focus en productiviteit is minder, met het dieptepunt op het einde van het vasten.
Je hoeft het vasten daarnaast ook niet op de vaste tijden te doen zoals bv de ramadan. Het gaat erom dat je het jaarlijks doet en dit mag ook in een vakantie zijn. Er zijn veel uitzonderingen heb ik mij laten informeren door iemand die jaarlijks aan de ramadan doet.
Houd toch op, genoeg moslims die alcohol drinken. Heb het een jaar lang van dichtbij mee mogen maken.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:23 schreef MadameMossel het volgende:
geen alcohol drinken in de buurt van moslims bijvoorbeeld?
Klopt. Het is niet dat ik pas in de avond begon, maar in plaats van 8:30 startte ik dan om 10:00. Scheelt toch in uren slaap en daardoor kan je beter jouw werk doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Klopt, maar tegemoetkomen is iets anders dan alles accepteren. In een aanzienlijk deel van de banen ben je gewoon gebonden aan kantoortijden...
Nobody gives a fuckquote:Op zondag 13 mei 2018 22:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes, ramadan valt echt in de islamitische maand ramadan. Dat is de 9e maand van de islamitisch jaarkalender.
Hoezo, zat je in de gevangenis?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:33 schreef static het volgende:
[..]
Houd toch op, genoeg moslims die alcohol drinken. Heb het een jaar lang van dichtbij mee mogen maken.
Die zijn er inderdaad genoeg, waar zeg ik dat dat niet zo is?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:33 schreef static het volgende:
[..]
Houd toch op, genoeg moslims die alcohol drinken. Heb het een jaar lang van dichtbij mee mogen maken.
Kan jij geen gast slotje knallen op deze toppa?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:33 schreef static het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens een keer stopt deze troll te voeren.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:42 schreef Sigaartje het volgende:
Wanneer is het nou eens een keer afgelopen met die kloteramadamtopics?
Wordt zeker gewaardeerd ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:35 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Kan jij geen gast slotje knallen op deze toppa?
Zoveel moslims werken er niet in Nederlandquote:Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het is actueel. Ramadan is bijna en ik denk dat vele werkende moslims hier tegenaan lopen.
Wat was je functie? En werkte je ook anderhalf uur langer door?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet dat ik pas in de avond begon, maar in plaats van 8:30 startte ik dan om 10:00. Scheelt toch in uren slaap en daardoor kan je beter jouw werk doen.
Dan kom je toch terug als er een moslim iets over in de krant heeft gezegd?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het is actueel. Ramadan is bijna en ik denk dat vele werkende moslims hier tegenaan lopen.
Dat jij een kansloze Turk bent die doet alsof hij hier wat is wil niet zeggen dat moslims niet werken. Begin bij jezelf.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Zoveel moslims werken er niet in Nederland
In WGR ben je er ook snel mee klaar hoor. "Nee, hier heb je geen recht op maar je kan het vragen en misschien heb je geluk". Opgelost, slotje.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dan kom je toch terug als er een moslim iets over in de krant heeft gezegd?
Gaan de mods nog ingrijpen en dit verplaatsen naar wgr of hoe zit dat?
Hardop gelachen.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik maakte de uren die ik ook op kantoor deed. Alleen begon ik dus later.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat was je functie? En werkte je ook anderhalf uur langer door?
Dat is niet waar. Velen werken noest aan het maken van Nederland tot een onderdeel van dar al islam. Dankzij het innen van de jizya hebben zij daar gelukkig allah tijd voor.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Zoveel moslims werken er niet in Nederland
Wat dacht je van het archief? Of heel misschien onz, maar daar houdt het wel bij op.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dan kom je toch terug als er een moslim iets over in de krant heeft gezegd?
Gaan de mods nog ingrijpen en dit verplaatsen naar wgr of hoe zit dat?
Past iig beter dan hier. Ik dacht dat voor NWS op zijn minst nieuws noodzakelijk was.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In WGR ben je er ook snel mee klaar hoor. "Nee, hier heb je geen recht op maar je kan het vragen en misschien heb je geluk". Opgelost, slotje.
Schop het naar KLB. "Ik wil dat heel Nederland om de ramadan heen draait en dat doen ze niet boehoe".quote:Op zondag 13 mei 2018 22:40 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Past iig beter dan hier. Ik dacht dat voor NWS op zijn minst nieuws noodzakelijk was.
Waarom niet?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet van mij, zou aborteren.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:40 schreef Weissmania het volgende:
Niemand die zich afvraagt van wie ze nou echt zwanger is?
Dit hele topic is alleen bedoeld om de schuimbekkende gekkies uit de tent te lokken. Beetje treurig dit.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Schop het naar KLB. "Ik wil dat heel Nederland om de ramadan heen draait en dat doen ze niet boehoe".
Missie geslaagd dusquote:Op zondag 13 mei 2018 22:42 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dit hele topic is alleen bedoeld om de schuimbekkende gekkies uit de tent te lokken. Beetje treurig dit.
neequote:Op zondag 13 mei 2018 22:40 schreef Weissmania het volgende:
Niemand die zich afvraagt van wie ze nou echt zwanger is?
Krijgen niet-moslims ook vrij in moslimlanden met kerst e.d.?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar ik heb inmiddels geleerd dat dat alleen getolereerd wordt hier als je het verpakt in een nieuwsbericht. Dat dacht ik althans.quote:
In veel moslimlanden is het verboden om niet-moslim te zijn, laat staan te werkenquote:Op zondag 13 mei 2018 22:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Krijgen niet-moslims ook vrij in moslimlanden met kerst e.d.?
Of aangepaste werktijden?
Mogen die trouwens hun religie openlijk belijden?
True.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:42 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dit hele topic is alleen bedoeld om de schuimbekkende gekkies uit de tent te lokken. Beetje treurig dit.
Klopt...en proberen wat met hun baas te regelen. Zo niet is het accepteren of een andere baan zoeken.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dan tilt de één er zwaarder aan dan de ander.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes, ramadan valt echt in de islamitische maand ramadan. Dat is de 9e maand van de islamitisch jaarkalender.
Mods zullen wel ff met wat anders bezig zijn.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:45 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar ik heb inmiddels geleerd dat dat alleen getolereerd wordt hier als je het verpakt in een nieuwsbericht. Dat dacht ik althans.
Je doet nu net alsof Fok een Forbes 500 bedrijf isquote:Op zondag 13 mei 2018 22:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Mods zullen wel ff met wat anders bezig zijn.
Juist niet, dan zouden ze hier wel 24/7 beschikbaar zijn.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:48 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Fok een Forbes 500 bedrijf is
Dit zitten gewoon met een bakkie popcorn mee te lezen....tis netjes gegaan, behalve dat het niet in het juiste forum staatquote:Op zondag 13 mei 2018 22:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Juist niet, dan zouden ze hier wel 24/7 beschikbaar zijn.
Ook een aanneembare optie.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:52 schreef descon het volgende:
[..]
Dit zitten gewoon met een bakkie popcorn mee te lezen....tis netjes gegaan, behalve dat het niet in het juiste forum staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |