Vaak durven moslims het niet eens aan te kaarten. Misschien moet daar wat meer flexibiliteit over komen.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom is dit NWS?
En dit hoef je helemaal niet 'in te voeren', afspraken over werktijden zijn een zaak tussen werkgever en werknemer.
Als moslims minder willen werken dan moeten ze ook schikken met minder loon.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vaak durven moslims het niet eens aan te kaarten. Misschien moet daar wat meer flexibiliteit over komen.
En al deed je dat wel, wat dan nog. Is een zaak tussen jou en je werkgever.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:41 schreef Mr.Maul het volgende:
Ik ga toch ook geen aangepaste werktijden aanvragen omdat ik vijfmaal per dag wil masturberen?
Wat is je concrete voorstel?quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vaak durven moslims het niet eens aan te kaarten. Misschien moet daar wat meer flexibiliteit over komen.
Inderdaad, het is al erg genoeg dat de zondag nog zo vastgeroest zit.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
Ja laten we overheidsdiensten in Nederland aanpassen aan de ramadan...Ben je wel helemaal lekker?
Dan wel, ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En al deed je dat wel, wat dan nog. Is een zaak tussen jou en je werkgever.
Je woont in een land waar de Islam niet de standaard is. Dus nee, werktijden worden niet automatisch aangepast.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
In Marokko (en vermoed andere islamitische landen) zijn er aangepaste werktijden.
[..]
In NL ook invoeren? Ja of nee?
Nee,.......... Gewoon Nee!quote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
In Marokko (en vermoed andere islamitische landen) zijn er aangepaste werktijden.
[..]
Nee, de dwingende, veeleisende, leefbaarheidsbedreigende hatelijkheid van de leer der muzelmannen moet juist uit alle beschaafde gebieden teruggedrongen worden.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn: Nederland is geen achterlijk land.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:08 schreef Tem het volgende:
Nederland is geen Islamitisch land dus invoering van aangepaste werktijden vanuit de overheid lijkt mij uitgesloten.
Nee, geloven doe je maar lekker achter de voordeur.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dit. Ik wil elke dag om drie uur thuis zijn omdat dat de heilige tijd is voor mijn god, dus ik begin om zes uur al.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom is dit NWS?
En dit hoef je helemaal niet 'in te voeren', afspraken over werktijden zijn een zaak tussen werkgever en werknemer.
Ja, laten we werktijden gaan aanpassen aan andermans hobbyquote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Past goed bij de OP, die is namelijk ook inhoudsloos.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
Typisch FOK!-topic weer, geen echte inhoud, maar wel veel reden tot schuimbekken enz.
Nee, driewerf nee.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ze is wel vieslekker.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:42 schreef Weissmania het volgende:
Met dank aan Het Beleid () waardoor trolls als Maggie nog steeds een podium krijgen voor verzonnen bullshit
![]()
En hoe is dit niews gvd
Prima als die flexibiliteit van twee kanten komt. Moslim kan in alle rust zijn ramadandingetjes doen, maar krijgt deze uren niet betaald.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Cliché, maar wel waar. Als ik woon en werk in Marokko ga ik ook niet lopen zeiken dat men de planning aanpast vanwege de ramadan.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef Sigaartje het volgende:
Als je andere werktijden wil ga je maar terug naar Marokko.
Flikker toch op met die onzin.
Ooooooh, is het er zó een?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:01 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze is zwanger en weet niet van wie; je mag haar hebben
Ja sorry hoor, maar we blijven aan de gang met dit soort flauwekul.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Cliché, maar wel waar. Als ik woon en werk in Marokko ga ik ook niet lopen zeiken dat men de planning aanpast vanwege de ramadan.
Je meent het... Ook dat nog. Het wordt met de dag erger.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:01 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze is zwanger en weet niet van wie; je mag haar hebben
Ik zou zeggen stuur haar een DM, mss mag je er op; is andere fokkers ook geluktquote:
Je bent echt een debiel als je denkt dat hij de waarheid spreekt.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:09 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je meent het... Ook dat nog. Het wordt met de dag erger.
Dat is gewoon een goede oplossing, maar om dat wettelijk te gaan regelen, gaat me veel te ver.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:09 schreef Slayage het volgende:
ik heb in het verleden met al mijn werkgevers goede afspraken kunnen maken hieromtrent. niks mis met in gesprek gaan met de werkgever. daarnaast vind ik wel dat het van de werknemer af moet komen om aan te geven waar behoefte aan is. als je het niet durft aan te geven is dat dan jouw probleem
Hoe waren de afspraken inhoudelijk?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:09 schreef Slayage het volgende:
ik heb in het verleden met al mijn werkgevers goede afspraken kunnen maken hieromtrent. niks mis met in gesprek gaan met de werkgever. daarnaast vind ik wel dat het van de werknemer af moet komen om aan te geven waar behoefte aan is. als je het niet durft aan te geven is dat dan jouw probleem
Beste Maghrebijnse, met alle respect, maar als je topics opent met Lopen er buitenlanders rond in Linz, dan begin ik niet alleen een beetje je twijfelen, maar vult het wel aan bij wat ik al dacht.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je bent echt een debiel als je denkt dat hij de waarheid spreekt.
Debielen zou jij als soortgenoot toch moeten herkennen.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je bent echt een debiel als je denkt dat hij de waarheid spreekt.
En waar twijfel je dan aan?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Beste Maghrebijnse, met alle respect, maar als je topics opent met Lopen er buitenlanders rond in Linz, dan begin ik niet alleen een beetje je twijfelen, maar vult het wel aan bij wat ik al dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |