H3b je waylon gezien ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
het is fris zelfs vergeleken met gisterquote:Op zondag 13 mei 2018 08:27 schreef Limoentjuh het volgende:
Met mij gaat goed, dank je/u wel. Weer werkt tenminste mee vandaag
Ze heeft wel gelijk. Bij mij staat ze ook eerste in de lijst.quote:
Is een tijdelijke eerste plaats. Maar toch wel lachenquote:Op zondag 13 mei 2018 09:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Bij mij staat ze ook eerste in de lijst.
Precies. Goed bezig!quote:Op zondag 13 mei 2018 09:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is een tijdelijke eerste plaats. Maar toch wel lachen
zag het ja, was eerst nog niet up to datequote:Op zondag 13 mei 2018 09:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Bij mij staat ze ook eerste in de lijst.
als je de tijd hebt is dat mogelijk jaquote:Op zondag 13 mei 2018 09:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Nu proberen verder uit te lopen op nummer 2 en 3
quote:Op zondag 13 mei 2018 09:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Nu proberen verder uit te lopen op nummer 2 en 3
de maand is nog niet eens op de helftquote:Op zondag 13 mei 2018 09:45 schreef DerRabbit het volgende:
Top tien ga ik niet meer halen deze ronden
Heb nog wel redelijk drukke maand voor de boegquote:Op zondag 13 mei 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de maand is nog niet eens op de helft
ah dan is het jammer de bammer jaquote:Op zondag 13 mei 2018 09:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb nog wel redelijk drukke maand voor de boeg
weetnie, iets van 10.000 geloof ikquote:Op zondag 13 mei 2018 09:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Wat was hoogste score dat er was behaald ?
Worden daar geen stats van bijgehouden?quote:Op zondag 13 mei 2018 09:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Wat was hoogste score dat er was behaald ?
jawel, maar die heb ik nietquote:Op zondag 13 mei 2018 09:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden daar geen stats van bijgehouden?
Bij nader inzien bedoelde ik eigenlijk of die stats nergens online verzameld staanquote:
Volgens mij welquote:Op zondag 13 mei 2018 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij nader inzien bedoelde ik eigenlijk of die stats nergens online verzameld staan
Oke hou naar op. Dat gaat m sowieso niet worden danquote:Op zondag 13 mei 2018 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weetnie, iets van 10.000 geloof ik
toen was het nog wat rustiger en minder fanafiekquote:Op zondag 13 mei 2018 09:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke hou naar op. Dat gaat m sowieso niet worden dan
Ik kan me wel bedenken waarom het er nu fanatieker aan toe gaanquote:Op zondag 13 mei 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toen was het nog wat rustiger en minder fanafiek
het gaat anders vrij rap bij jouquote:Op zondag 13 mei 2018 09:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke hou naar op. Dat gaat m sowieso niet worden dan
quote:Op zondag 13 mei 2018 10:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan me wel bedenken waarom het er nu fanatieker aan toe gaan
Heb je helemaal geen tijd voor om je zulke dingen af te vragen als je dat tempo erop na houdquote:Op zondag 13 mei 2018 10:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of daar trots op moet zijn of eens goed over mijn leven moet nadenken 😅
dit.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen tijd voor om je zulke dingen af te vragen als je dat tempo erop na houd
Wat maakt het uit, als je je er goed bij voelt is er niks aan de hand.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of daar trots op moet zijn of eens goed over mijn leven moet nadenken 😅
welnee hahaquote:Op zondag 13 mei 2018 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik voel een psycho analyse van HK aankomen
Jammer wel, anders had ik er nog een factuur achteraan kunnen sturenquote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 10:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, anders had ik er nog een factuur achteraan kunnen sturen
Ben nog niet helemaal wakker, goed genoeg excuusquote:
ja tis primaquote:Op zondag 13 mei 2018 10:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal wakker, goed genoeg excuus
Het is wel lichtelijk verslavend jaquote:Op zondag 13 mei 2018 10:12 schreef Limoentjuh het volgende:
Het is wel verslavend heb ik gemerkt. En dat had ik niet verwacht
Ik merk wel dat ik een drang voel om de top 10 in te komen, toch wel ergens het begin van een verslavingquote:Op zondag 13 mei 2018 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is pas verslavend als je doorlopend bovenaan staat en de drang voelt om daar te blijven staan.
oh noquote:Op zondag 13 mei 2018 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik een drang voel om de top 10 in te komen, toch wel ergens het begin van een verslaving
Ik wil nou stiekem wel bovenaan blijven. Misschien volgende keer maar niet meespelenquote:Op zondag 13 mei 2018 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is pas verslavend als je doorlopend bovenaan staat en de drang voelt om daar te blijven staan.
Het is niet voor niets dat ik niet meer mee speel.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wil nou stiekem wel bovenaan blijven. Misschien volgende keer maar niet meespelen
uiteraard sta je nog steeds op 1quote:Op zondag 13 mei 2018 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ik niet meer mee speel.
Zeker biografie titel waardigquote:Op zondag 13 mei 2018 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn grootste prestatie ooit , nummer 1 dodentopic spel![]()
Iets om nooit te vergeten
quote:Op zondag 13 mei 2018 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
altijdquote:Op zondag 13 mei 2018 10:43 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik loop beetje vooruit op de zaken. Maar ik mag dromen toch
maar eigenlijk staat Haags nog boven je.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nu krijg ik ineens zin om te lapo hunten en Haags op nummer 0 te zetten met als score 'forever the best'quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu krijg ik ineens zin om te lapo hunten en Haags op nummer 0 te zetten met als score 'forever the best'
mei maand is jouw maandquote:Op zondag 13 mei 2018 10:51 schreef Limoentjuh het volgende:
Zolang ik deze maand maar bovenaan sta is het goed
eens. Doen we ook niet meerquote:Op zondag 13 mei 2018 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
Films op tv kijken is zo 4 eeuwen geleden
absoluut ja...quote:Op zondag 13 mei 2018 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
meer recente films dacht ik.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Videoland schijnt ook wel nice te zijn
Ben van plan morgen x-men op Veronica te kijken.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
Leukquote:Op zondag 13 mei 2018 10:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben van plan morgen x-men op Veronica te kijken.
Die heb ik op dvd en blu-rayquote:Op zondag 13 mei 2018 10:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben van plan morgen x-men op Veronica te kijken.
"Days of future past" is tot nu mijn lievelingsdeel. Alleen jammer dat ze andere actrice voor mystique hebbenquote:
mee eensquote:Op zondag 13 mei 2018 11:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
"Days of future past" is tot nu mijn lievelingsdeel. Alleen jammer dat ze andere actrice voor mystique hebben
Waarom zit jij eigenlijk nog niet op de honderdmiljoenmiljard posts?quote:
waarom wel?quote:Op zondag 13 mei 2018 11:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarom zit jij eigenlijk nog niet op de honderdmiljoenmiljard posts?
quote:
Ik zie hetquote:
Laat maar pakken.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb geen fatsoenlijk werkende aansteker meer en het gaat zo onweren plua de winkels zijn niet open voor 12:00
Hey wie noem jij nou een kloonquote:Op zondag 13 mei 2018 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha ik had grrr verwacht niet die kloon lol
quote:Op zondag 13 mei 2018 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb geen fatsoenlijk werkende aansteker meer en het gaat zo onweren plua de winkels zijn niet open voor 12:00
Niet dan?quote:
Is testquote:
Om te checken of onze limoen psvcl is.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om te checken of onze limoen psvcl is.
Op de dag dat zij/hij hier kwam was psvcl ook opeens hier.quote:
lol ja geen ideequote:Op zondag 13 mei 2018 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op de dag dat zij/hij hier kwam was psvcl ook opeens hier.
primaquote:Op zondag 13 mei 2018 11:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Ben geen kloon, ik snap die "kloon vibes" niet. Maar Oke. Ik sta lekker eerste 😊
Laatst moest ik 4 punten op grrr nog Devzero zei hier pak je punten maar en opeens was jij wakker en zat je er tussen.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Ben geen kloon, ik snap die "kloon vibes" niet. Maar Oke. Ik sta lekker eerste 😊
Dat zou ooo nog kunnenquote:
In elke grotere stad is er wel eentjequote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de grote Marktstraat heeft er een
quote:Op zondag 13 mei 2018 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even snel naar de tokkie jumbo in de stad.
LOL "zogenaamd onschuldig"quote:Op zondag 13 mei 2018 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatst moest ik 4 punten op grrr nog Devzero zei hier pak je punten maar en opeens was jij wakker en zat je er tussen.
Zogenaamd onschuldig.
Zou het wel lachen vinden als je wint.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
LOL "zogenaamd onschuldig"
Is toch leuker als het spel een beetje uitdaging is. Ik verwacht trouwens niet dat ik 1e blijf 🙁
Maar ben je echt een Marokaanse dame?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
LOL "zogenaamd onschuldig"
Is toch leuker als het spel een beetje uitdaging is. Ik verwacht trouwens niet dat ik 1e blijf 🙁
Zou wel lachen zijn iddquote:Op zondag 13 mei 2018 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou het wel lachen vinden als je wint.
Jij bent gewoon blij als ik niet win.quote:
Nee man ik doe niet aan foto's posten anders zat ik wel op Facebook of instagram. Wie wil er nou weer populair zijn ?? 😬 Is niks aan.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar ben je echt een Marokaanse dame?
Dan moet je zo als margbrijnse ofzo fotos gaan posten ben je in no time razend populair hier
studiewerkquote:Op zondag 13 mei 2018 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?
100 geille fokkertjes die ruzie gaan maken achter elke post die je zet.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee man ik doe niet aan foto's posten anders zat ik wel op Facebook of instagram. Wie wil er nou weer populair zijn ?? 😬 Is niks aan.
Hoelang heeft I een ban?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Grrrrrr of i. Kan ook nog winnen of wie dan ook. Is pas 13 mei
Jammer welquote:
altijd goedquote:Op zondag 13 mei 2018 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Haten op Amsterdam omdat je geen Amsterdammer bent
sneue mensenquote:Op zondag 13 mei 2018 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Haten op Amsterdam omdat je geen Amsterdammer bent
enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haagquote:Op zondag 13 mei 2018 12:46 schreef Hallojo het volgende:
Haten op Amsterdam zou iedereen moeten doen
quote:Op zondag 13 mei 2018 12:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Wij Amsterdammers doen niet aan haat. Daar zijn wij te arrogant voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |