oh noquote:Op zondag 13 mei 2018 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik een drang voel om de top 10 in te komen, toch wel ergens het begin van een verslaving
Ik wil nou stiekem wel bovenaan blijven. Misschien volgende keer maar niet meespelenquote:Op zondag 13 mei 2018 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is pas verslavend als je doorlopend bovenaan staat en de drang voelt om daar te blijven staan.
Het is niet voor niets dat ik niet meer mee speel.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wil nou stiekem wel bovenaan blijven. Misschien volgende keer maar niet meespelen
uiteraard sta je nog steeds op 1quote:Op zondag 13 mei 2018 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ik niet meer mee speel.
Zeker biografie titel waardigquote:Op zondag 13 mei 2018 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn grootste prestatie ooit , nummer 1 dodentopic spel![]()
Iets om nooit te vergeten
quote:Op zondag 13 mei 2018 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
altijdquote:Op zondag 13 mei 2018 10:43 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik loop beetje vooruit op de zaken. Maar ik mag dromen toch
maar eigenlijk staat Haags nog boven je.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nu krijg ik ineens zin om te lapo hunten en Haags op nummer 0 te zetten met als score 'forever the best'quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu krijg ik ineens zin om te lapo hunten en Haags op nummer 0 te zetten met als score 'forever the best'
mei maand is jouw maandquote:Op zondag 13 mei 2018 10:51 schreef Limoentjuh het volgende:
Zolang ik deze maand maar bovenaan sta is het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |