Bij nader inzien bedoelde ik eigenlijk of die stats nergens online verzameld staanquote:
Volgens mij welquote:Op zondag 13 mei 2018 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij nader inzien bedoelde ik eigenlijk of die stats nergens online verzameld staan
Oke hou naar op. Dat gaat m sowieso niet worden danquote:Op zondag 13 mei 2018 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weetnie, iets van 10.000 geloof ik
toen was het nog wat rustiger en minder fanafiekquote:Op zondag 13 mei 2018 09:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke hou naar op. Dat gaat m sowieso niet worden dan
Ik kan me wel bedenken waarom het er nu fanatieker aan toe gaanquote:Op zondag 13 mei 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toen was het nog wat rustiger en minder fanafiek
het gaat anders vrij rap bij jouquote:Op zondag 13 mei 2018 09:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke hou naar op. Dat gaat m sowieso niet worden dan
quote:Op zondag 13 mei 2018 10:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan me wel bedenken waarom het er nu fanatieker aan toe gaan
Heb je helemaal geen tijd voor om je zulke dingen af te vragen als je dat tempo erop na houdquote:Op zondag 13 mei 2018 10:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of daar trots op moet zijn of eens goed over mijn leven moet nadenken 😅
dit.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen tijd voor om je zulke dingen af te vragen als je dat tempo erop na houd
Wat maakt het uit, als je je er goed bij voelt is er niks aan de hand.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of daar trots op moet zijn of eens goed over mijn leven moet nadenken 😅
welnee hahaquote:Op zondag 13 mei 2018 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik voel een psycho analyse van HK aankomen
Jammer wel, anders had ik er nog een factuur achteraan kunnen sturenquote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 10:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, anders had ik er nog een factuur achteraan kunnen sturen
Ben nog niet helemaal wakker, goed genoeg excuusquote:
ja tis primaquote:Op zondag 13 mei 2018 10:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal wakker, goed genoeg excuus
Het is wel lichtelijk verslavend jaquote:Op zondag 13 mei 2018 10:12 schreef Limoentjuh het volgende:
Het is wel verslavend heb ik gemerkt. En dat had ik niet verwacht
Ik merk wel dat ik een drang voel om de top 10 in te komen, toch wel ergens het begin van een verslavingquote:Op zondag 13 mei 2018 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is pas verslavend als je doorlopend bovenaan staat en de drang voelt om daar te blijven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |