Zou het wel lachen vinden als je wint.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
LOL "zogenaamd onschuldig"
Is toch leuker als het spel een beetje uitdaging is. Ik verwacht trouwens niet dat ik 1e blijf 🙁
Maar ben je echt een Marokaanse dame?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
LOL "zogenaamd onschuldig"
Is toch leuker als het spel een beetje uitdaging is. Ik verwacht trouwens niet dat ik 1e blijf 🙁
Zou wel lachen zijn iddquote:Op zondag 13 mei 2018 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou het wel lachen vinden als je wint.
Jij bent gewoon blij als ik niet win.quote:
Nee man ik doe niet aan foto's posten anders zat ik wel op Facebook of instagram. Wie wil er nou weer populair zijn ?? 😬 Is niks aan.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar ben je echt een Marokaanse dame?
Dan moet je zo als margbrijnse ofzo fotos gaan posten ben je in no time razend populair hier
studiewerkquote:Op zondag 13 mei 2018 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?
100 geille fokkertjes die ruzie gaan maken achter elke post die je zet.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee man ik doe niet aan foto's posten anders zat ik wel op Facebook of instagram. Wie wil er nou weer populair zijn ?? 😬 Is niks aan.
Hoelang heeft I een ban?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Grrrrrr of i. Kan ook nog winnen of wie dan ook. Is pas 13 mei
Jammer welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |