Johquote:
Dat ja, had dat echt niet meer verwacht!quote:Op zondag 13 mei 2018 00:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben verbaasd dat Oostenrijk het zo goed doetLeuk voor hem
Pop en catchy.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:05 schreef Greys het volgende:
Bizar dat Zweden weer zo hoog.
En Israël zong knetterslecht.
Jammer hoor.
Was gewoon een leuk nummer.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben verbaasd dat Oostenrijk het zo goed doetLeuk voor hem
Dit heb ik elk jaar. En toch kijk ik die puntentelling weer.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:05 schreef Greys het volgende:
Bizar dat Zweden weer zo hoog.
En Israël zong knetterslecht.
Jammer hoor.
Klopt, ben ik het mee eens. Hij viel enorm weg tussen alle nummers maar toch. Had toch wel meer verwacht van de jury's.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk die act van Waylon was niet bijzonder of #sprong er niet uit....ik vond die act een aanfluiting
Toen ik die kleine fragmenten zag beelde ik me in als kijker uit een ander land, tja echt... die dansers, je weet toch niet wat je er van moet vindenquote:Op zondag 13 mei 2018 00:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk die act van Waylon was niet bijzonder of #sprong er niet uit....ik vond die act een aanfluiting
Supermooi landquote:Op zondag 13 mei 2018 00:06 schreef Cee het volgende:
Ierland, ik ga daar over 2 weken naar toe maar nu twijfel ik.
ik ook. Hij zong ook niet goed en er waren ook betere dansers en entertainers...quote:Op zondag 13 mei 2018 00:05 schreef C_elf het volgende:
Ik hoop dat Zweden wordt afgestraft bij de televoting... Man man toch, die jury's...
Weg ermee!quote:Op zondag 13 mei 2018 00:07 schreef Guanabana het volgende:
Laten we wel wezen, die jury's is ook maar gewoon publiek dat toevallig jury genoemd is. Dat zie je nu gewoon.
Dit dusquote:Op zondag 13 mei 2018 00:07 schreef Guanabana het volgende:
Laten we wel wezen, die jury's is ook maar gewoon publiek dat toevallig jury genoemd is. Dat zie je nu gewoon.
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant doen Oostenrijk, Albanië het vrij goed.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch best slecht van vakjury's om vocale sterkte niet te waarderen. Wel mooi dat Australie minder gewaardeerd wordt.
Misschien wel. Ik vond altijd al dat ze afleiden van het liedje. Je luistert niet echt meer zodra hun beginnen.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:07 schreef grazz het volgende:
Maar vind het echt raar dat liedjes die slecht worden gezongen meer punten krijgen dan onze inzending. Zijn het dan toch de dansers? Raar hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:07 schreef Guanabana het volgende:
Jaquote:Op zondag 13 mei 2018 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar die stemmen die wij hebben gestuurd die komen pas straks?
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Oostblokkers zijn dan ook de outlaws van Europa.
Dat jaquote:Op zondag 13 mei 2018 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Oostblokkers zijn dan ook de outlaws van Europa.
De televoting wel ja. De NL jury is al geweest.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Publiek komt hierna, en dat gaat heel snel. Geen spokesperson maar ze noemen het achter elkaar door...quote:Op zondag 13 mei 2018 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vond je het liedje voordat je het live zag wel leuk, Greys? Ja toch?quote:
We overschatten de jury's gewoon. Zijn ook maar gewoon boerenpummels die toevallig iets in de muziek doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:07 schreef grazz het volgende:
Maar vind het echt raar dat liedjes die slecht worden gezongen meer punten krijgen dan onze inzending. Zijn het dan toch de dansers? Raar hoor.
Ja maar sinds alle repetities zingt ze het slecht en trekt ze enge koppen.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond je het liedje voordat je het live zag wel leuk, Greys? Ja toch?
Ik denk dat ik het wel eens benquote:
Ohquote:Op zondag 13 mei 2018 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar sinds alle repetities zingt ze het slecht en trekt ze enge koppen.
Liever beide niet. Noch Cyprusquote:
Hartstikke goed nummerquote:Op zondag 13 mei 2018 00:10 schreef Limoniume het volgende:
Ik snap dat Oostenrijk niet.Vond het echt een blah nummer..
Echt agressieve blikken in de camera. Serieus enger dan de dansers van Waylon zeiden we gister nogquote:
Het is een beetje een jury pleaser dat nummer.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Mensen zo goed was Oostenrijk toch niet? Stond er iets in de instructiememo of zo?
Ja ik hoop echt niet dat cyprus gaat winnenquote:Op zondag 13 mei 2018 00:11 schreef Koen66 het volgende:
ik vrees voor Israel, maar het irriteert me minder dan Cyprus
Jij?quote:Op zondag 13 mei 2018 00:11 schreef heywoodu het volgende:
Op Oostenrijk is ingezet op een notering van 690
Onbegrijpelijk ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:11 schreef Meridiaan het volgende:
Verdomme, dit kost al zoveel tijd. Ga gewoon door.
Alles beter dan Zwedenquote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:11 schreef Cee het volgende:
Arme Oostenrijk denkt dat ze straks gaan winnen en dan komen de televotes en volgens mij gaat hij daar vrij laag scoren.
Hahahaquote:Op zondag 13 mei 2018 00:12 schreef Jane het volgende:
Gvd, hadden we toch Alain Clark moeten sturen.
Nee.quote:
Leeft die nog?quote:Op zondag 13 mei 2018 00:12 schreef Jane het volgende:
Dotan plus 140 trollenquote:Op zondag 13 mei 2018 00:12 schreef Jane het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:12 schreef Jane het volgende:
Dat gehuil van Cyprus stoort me ookquote:
Ja.quote:
Was dat die Viking die niet op gang kwam?quote:
Terecht.quote:
vorig jaar hadden ze die willekeurige fun break van Verkaquote:Op zondag 13 mei 2018 00:12 schreef Arashimashou het volgende:
Waarom pauzeren we nu met de uitslagen? Ik weet dat dit soort dingen altijd gigantisch opgerekt worden maar dit lijkt me een new low.
Was te verwachten.quote:
Terecht. Enge zanger, lied bouwt op maar gaat nergens heenquote:
Help het me hopen.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:15 schreef Cee het volgende:
Hongarije gaat de televoting wel schroeien. Komt goed met ze.
Verrek jaquote:Op zondag 13 mei 2018 00:15 schreef Redefine het volgende:
Is die ene vrouw dan toch eens overleden dat ze jury punten niet meer geeft voor Australië?
Jaaaaquote:Op zondag 13 mei 2018 00:15 schreef Cee het volgende:
Hongarije gaat de televoting wel schroeien. Komt goed met ze.
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:15 schreef Greys het volgende:
Waylon staat boven echt veel landen waar ik het niet van verwacht had.
Italië vind ik bij de jury ook vrij laag.quote:
Spanje kon je toch ook niet serieus nemen, zo een mager liedje.quote:
Ze zijn onze vrienden vanavond!quote:Op zondag 13 mei 2018 00:18 schreef grazz het volgende:
Ik wil NL nooit meer horen over dat Oostblok.
Dit was mijn gedachte ook.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:18 schreef grazz het volgende:
Ik wil NL nooit meer horen over dat Oostblok.
ja het is echt een leuk jaar.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:18 schreef Redefine het volgende:
Het is vooralsnog echt nog een tussenstand waarbij heel veel landen kunnen winnen
Amen.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:19 schreef Guanabana het volgende:
als ik iemand het niet gun is het dat kutZweden.
Dit.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Mwah, ik gun het heupje wel.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:19 schreef Guanabana het volgende:
tsja, de Justin Bieber generatiequote:Op zondag 13 mei 2018 00:20 schreef Greys het volgende:
Zweden met een generiek flutlied en een zanger die amper zingt. Ja hoor
De jury gleed massaal van de stoel en drukte per ongeluk op 12 punten.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:20 schreef Greys het volgende:
Zweden met een generiek flutlied en een zanger die amper zingt. Ja hoor
Voor mij ookquote:Op zondag 13 mei 2018 00:21 schreef Tinkepink het volgende:
Duitsland of Oostenrijk graag. Niet Zweden, Israël of Cyprus als het aan mij ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |