Als dat klopt worden de jury punten leuk zaterdagquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een bloedbad zaterdag, ik zie jury's niet voor Cyprus en Australië gaan, maar eerder voor Litouwen en Oostenrijk
Gossip in de zaal van iemand die weer iemand in de organisatie kende was dat Waylon tweede was bij de jury woensdag... Ik denk alleen zelf dat hij ergens tussen plek 15-20 uitkomt
De producer van het lied is goede vrienden met Christer Bjorkmannquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:03 schreef Greys het volgende:
Dus Cyprus mocht in de semi laatste en nu als één na laatste? jeetje. Lievelingetje van de EBU?
Mja, zoals ik al zei, lekker even een winnaar pushen lijkt het. Hopen dat het backfired.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:03 schreef Greys het volgende:
Dus Cyprus mocht in de semi laatste en nu als één na laatste? jeetje. Lievelingetje van de EBU?
Maar ff een algemene vraag. Hongarije was toch vrij vals? En t is wel echt anders dan Nederland hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:03 schreef ato het volgende:
Op zich vind ik de plaats van Nederland prima.
Alleen jammer dat wij vlak na Hongarije nog komen![]()
OK genoeg gestrest..
Hongarije was niet vals hoor, niet gehoord in ieder geval. Hij zingt gewoon zoals die hoort te zingenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:04 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar ff een algemene vraag. Hongarije was toch vrij vals? En t is wel echt anders dan Nederland hoor
Wie had er dan op 2 moeten staan? Oostenrijk of VK misschien? Ik denk dat ik Spanje ook op 2 zou zetten, overrated liedje.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:02 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja Spanje is echt genaaid... De spaanse eurofans gaan vast los op twitter momenteel
Maakt het echt iets uit dan op welke plaats ze uitkomen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:04 schreef Em31 het volgende:
Litouwen op 4 doet vermoeden dat ze toch niet mega goed gescoord heeft
Litouwen gaat zeker wel zakken in de odds met deze startplekquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:04 schreef Em31 het volgende:
Litouwen op 4 doet vermoeden dat ze toch niet mega goed gescoord heeft
Vind dat wel echt jammer, want ik zou Cyprus echt geen leuke winnaar vinden. Ik ga er wel alvast aan wennen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al zei, lekker even een winnaar pushen lijkt het. Hopen dat het backfired.
Idd, Ierland gaat de top 10 denk ik halen. Cyprus gaat de televote winnen verwacht ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:05 schreef ato het volgende:
Ierland is wel goed geplaatst hoor, veel mensen kunnen denken he eindelijk rust.
Maar ik ben wel tevreden verder. Hopelijk ook de goede recap weer.
Even schaamteloos mezelf crossposten.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Interessant.
Ervan uitgaand dat Israël het minder goed deed dan vooraf verwacht en Hongarije juist beter zou je zomaar tot de conclusie kunnen komen dat Israël hier is neergezet als opvulling tussen twee nieuwe favorieten.
Ging jij niet slapenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind dat wel echt jammer, want ik zou Cyprus echt geen leuke winnaar vinden. Ik ga er wel alvast aan wennen.
Oh ik vond het begin niet echt om aan te horenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hongarije was niet vals hoor, niet gehoord in ieder geval. Hij zingt gewoon zoals die hoort te zingen
Ze doen echt niets om dat te verbergenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:03 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
De producer van het lied is goede vrienden met Christer Bjorkmann
Beetje het CATS-effect uit 2014.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:05 schreef ato het volgende:
Ierland is wel goed geplaatst hoor, veel mensen kunnen denken he eindelijk rust.
Ja maar ik kan het niet laten om gewoon door te gaan in bedquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen
Verder met je eens! Zoals vaak
Ja veel landen staan tussen favorieten in.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beetje het CATS-effect uit 2014.
Maar goed, het is een heel sterk deelnemersveld, dus qua volgorde is er altijd wel wat.
Het kan zo maar nog eens gek lopen, ik vind het zo en zo een verrassend jaar nu al.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:10 schreef lashatumbai het volgende:
echt zo blij dat we een keer heel de avond moeten wachten op ONZE INZENDING!! Waylon bewandelt echt dezelfde weg als in 2014 wat dat betreft. (niet zozeer in de odds helaas haha, daar meer het tegenovergestelde)
Slapen? Op deze tijd? Tijdens de ESF week? Nieuw hier zeker?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen
Verder met je eens! Zoals vaak
Ja ook blij mee, kijkt toch lekkerder vind ik. Ik vind het zelf geen zak aan als je als 2e of 4e moet, weg spanning. Althans dat heb ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:10 schreef lashatumbai het volgende:
echt zo blij dat we een keer heel de avond moeten wachten op ONZE INZENDING!! Waylon bewandelt echt dezelfde weg als in 2014 wat dat betreft. (niet zozeer in de odds helaas haha, daar meer het tegenovergestelde)
Bulgarije vorig jaar een-na-laatste en werden tweede, dus valt mee denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:17 schreef Guanabana het volgende:
Zo laat mogelijk wordt dan wel gunstig gevonden, maar is het dan ook niet zo dat de kijker er wel klaar mee is en zijn favoriet allang bepaald heeft?
(Goed, CATS bewees van niet, maar toch)
Duitslandquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zie Cyprus en Israel beiden niet winnen, want het is allebei te matig.. Maar wie dan wel? Noorwegen zit te vroeg in de competitie, Litouwen ook. Frankrijk is nog te onbekend.
Het gaat gewoon tussen Hongarije en Nederland
Ok:quote:
Dat heb ik ook. Views op YT zijn ook niet slecht hoor in vergelijking met andere landen uit de semi, muv een aantal grote landen. Servië heeft wel belachelijk veel views voor het lied.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:27 schreef Em31 het volgende:
Heb nu toch het gevoel dat we beter dan verwacht hebben gescoord in de semi![]()
door de 23ste plek. Hadden net zo goed voor alle andere favorieten geplaatst kunnen worden anders. Maar misschien onterecht
Oke!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Views op YT zijn ook niet slecht hoor in vergelijking met andere landen uit de semi, muv een aantal grote landen. Servië heeft wel belachelijk veel views voor het lied.
We gaan voor de top 10 oke?
Super lastig te zeggen, als je vorige running orders bekeek van andere finales worden er vaak juist minder scorende landen na en voor favorieten gezet, zodat de favorieten niet te veel met elkaar concurreren achter elkaar. Dat zou ook kunnen dus...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:27 schreef Em31 het volgende:
Heb nu toch het gevoel dat we beter dan verwacht hebben gescoord in de semi![]()
door de 23ste plek. Hadden net zo goed voor alle andere favorieten geplaatst kunnen worden anders. Maar misschien onterecht
Ja dat ging ook nog even door mijn hoofdquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:35 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Super lastig te zeggen, als je vorige running orders bekeek van andere finales worden er vaak juist minder scorende landen na en voor favorieten gezet, zodat de favorieten niet te veel met elkaar concurreren achter elkaar. Dat zou ook kunnen dus...
Daarom denk ik juist dat Israël veel minder goed scoorde dan verwacht, en Hongarije en Nederland veel beter. Daarom dus nu Israël als opvulling tussen de twee nieuwe favorieten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:35 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Super lastig te zeggen, als je vorige running orders bekeek van andere finales worden er vaak juist minder scorende landen na en voor favorieten gezet, zodat de favorieten niet te veel met elkaar concurreren achter elkaar. Dat zou ook kunnen dus...
quote:
Deze reactie en de achterliggende mentaliteitquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben bang dat het niet gay genoeg is om te winnen.
Precies. Winnen of laatste.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:39 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Je hebt gelijk kerel. Alles of niet zei hij toch?
Vrdomme ik denk nu gewoon aan de winst. Het zou wat zijn als we geheel onverwacht die beker meenemen. Ik moet slapen. Ik ga rare dingen zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies. Winnen of laatste.
En laatste zie ik niet gebeuren, dusss...
Ja dat verbaast me best welquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:43 schreef marcodej het volgende:
Wow alleen maar positieve reacties onder het optreden, ook uit het Oostblok.
ESF, you gotta love it.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Vrdomme ik denk nu gewoon aan de winst. Het zou wat zijn als we geheel onverwacht die beker meenemen. Ik moet slapen. Ik ga rare dingen zeggen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:38 schreef marcodej het volgende:
Lekkere plek van Nederland vlak na die circusact van Israel. Maar ik denk dat met deze volgorde Ierland onwijs gaat scoren. Heerlijk rustpunt tussen al dat geweld.
Rustaaagquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Vrdomme ik denk nu gewoon aan de winst. Het zou wat zijn als we geheel onverwacht die beker meenemen. Ik moet slapen. Ik ga rare dingen zeggen.
Hier ook hartslag 150 bij de laatste afroep. Kost me minimaal een maand of wat van mijn leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:15 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waarom steeds als tiende? Ben nog steeds aan het bijkomen, Yeah!
We zijn nu ook niet voor niets de afsluiter van het ADHD-blokje met Hongarije en Israel natuurlijk om daarna Ierland en Cyprus eruit te laten springen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:15 schreef lashatumbai het volgende:
ooeeh interessant:
Eigenlijk had Nederland 14de moeten optreden. De favorieten zijn niet verandert. Dit suggereert wel een beetje dat Nederland een opvullertje is en niet bij de topfavorieten hoorde gisteren.
[ afbeelding ]
Maar de organisatoren van de volgorde weten toch niks van de voting af? Dat weet toch alleen een heel klein select groepje rondom Ola Sand?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:35 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
De best scorende landen van de halve finales krijgen altijd de beste posities toebedeeld. Dit suggereert dat ze het natuurlijk wel weten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:21 schreef Trumpinator het volgende:
[..]
Maar de organisatoren van de volgorde weten toch niks van de voting af? Dat weet toch alleen een heel klein select groepje rondom Ola Sand?
Cats als countrynummer scoorde enorm, maar Conchita zong goed en kreeg veel symphatie votes. Hebben we nu een act die dat na kan doen? Anders zie ik nog wel kans voor Waylon..quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zijn nu ook niet voor niets de afsluiter van het ADHD-blokje met Hongarije en Israel natuurlijk om daarna Ierland en Cyprus eruit te laten springen.
Maar laten we gewoon genieten van de finale. Winnen gaan we toch niet, maar zo’n late loting is gewoon prima.
Wanneer ze Nederland als 14e zouden zetten dan zou Australië er weer direct na komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:15 schreef lashatumbai het volgende:
ooeeh interessant:
Eigenlijk had Nederland 14de moeten optreden. De favorieten zijn niet verandert. Dit suggereert wel een beetje dat Nederland een opvullertje is en niet bij de topfavorieten hoorde gisteren.
[ afbeelding ]
Wat lees je dan uit? Ik kan het niet goed zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:15 schreef lashatumbai het volgende:
ooeeh interessant:
[ afbeelding ]
Ja ik geloof ook wel in top 10)quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
Goede plek hoor. Het is áltijd gunstig om laat te starten, maakt niet uit hoe slecht je nummer is. Wel veel geweld er om heen, dat is waar.
Ierland ga ik in mijn top 5 zetten. Litouwen komt te vroeg, dus Ierland wordt de verrassing van dit jaar. Cyprus lekker op koers om de winnaar te worden. Israël gaat het niet halen, denk ik. Of dat hoop ik, misschien dat nog wel meer.
Maar met deze plek komt top 10 gewoon weer in beeld.
Op plek 23 stond eerst Denemarken gepland. Dat is later dus verschoven met Nederland als nieuwe nummer 23. De landen er omheen zijn wel hetzelfde als de uiteindelijke startvolgorde.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:37 schreef ato het volgende:
[..]
Wat lees je dan uit? Ik kan het niet goed zien.
Toch had ik het idee dat Waylon hm op het laatst wel even kneep. Hij keek wat bezorgd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:42 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/l/2231302
Volgens de NOS was het 'nerve racking'
Ik zie jury's echt niet voor Litouwen gaan. Saai langdradig nummer, zeker de West Europese juries zijn daar geen fan van. Oostenrijk daarentegen verwacht ik dat een dikke juryvote inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een bloedbad zaterdag, ik zie jury's niet voor Cyprus en Australië gaan, maar eerder voor Litouwen en Oostenrijk
Gossip in de zaal van iemand die weer iemand in de organisatie kende was dat Waylon tweede was bij de jury woensdag... Ik denk alleen zelf dat hij ergens tussen plek 15-20 uitkomt
Kyran de meestervoorspeller!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik was bang dat het Roemenië zou worden, omdat die altijd door gaan, maar ik zei hier gisteren al dat als Nederland doorgaat als laatste genoemd zou wordenmaar moest toch wel even juichen hoor!
Avatar gecheckt, feminazi gespot. Niet verder gelezen. Gelijk vergeten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 01:37 schreef Kyran het volgende:
Zit wel diep bij sommigen ... de tering man. Hele geschiedenis les.twitter:richmondbridge twitterde op donderdag 10-05-2018 om 23:37:39OK, let's talk about why people have been finding the Dutch #Eurovision performance racist, so we can get this out of the way before Saturday. https://t.co/9mo0UXXEKw reageer retweet
Cyprus is puur seksisme joh. Een meid met bijna geen kleren aan. Puur om de mannen op te geilen. En dat in de huidige tijd van #metooquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:39 schreef quirina het volgende:
De top 3 gaat worden:
Cyprus
Noorwegen
Zweden
Zie de jury ook wel voor Duitsland gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:32 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Ik zie jury's echt niet voor Litouwen gaan. Saai langdradig nummer, zeker de West Europese juries zijn daar geen fan van. Oostenrijk daarentegen verwacht ik dat een dikke juryvote inderdaad.
Eigenlijk opvallend dat ze dat hebben gedaan als je naar de kleur van de briefjes kijkt, door Nederland te verplaatsen juist nog meer oranje achterelkaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:15 schreef lashatumbai het volgende:
ooeeh interessant:
[ afbeelding ]
Cyprus vanwege het optreden, dansen en zingen tegelijk. Dat is niet voor iedere artiest te doen. Fijn om naar te kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:50 schreef Trumpinator het volgende:
[..]
Cyprus is puur seksisme joh. Een meid met bijna geen kleren aan. Puur om de mannen op te geilen. En dat in de huidige tijd van #metoo
Noorwegen is racistisch joh. Die heeft geen enkele kleurling in zijn team.
Zweden idem dito.
Het wordt Oostenrijk dat wint. Enige kleurling alleen, oh wacht, dat is ook racistisch, die wil geen blanken om zich heen. Het wordt nog lastig zo. Als je politiek correct wil wezen stuur ze dan allemaal maar naar huis. Het zijn toch allemaal dikke narcisten die willen winnen
Het zegt dus niksquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:01 schreef Soren het volgende:
2014
20. Switzerland (13)
21. Hungary (5)
22. Malta (23)
23. Denmark (9)
24. The Netherlands (2)
25. San Marino (24)
26. United Kingdom (17)
2015
20. Romania (15)
21. Spain (21)
22. Hungary (20)
23. Georgia (11)
24. Azerbaijan (12)
25. Russia (2)
26. Albania (17)
27. Italy (3)
2016
20. Latvia (15)
21. Ukraine (1)
22. Malta (12)
23. Georgia (20)
24. Austria (13)
25. United Kingdom (24)
26. Armenia (7)
2017
20. Romania (7)
21. Germany (25)
22. Ukraine (24)
23. Belgium (4)
24. Sweden (5)
25. Bulgaria (2)
26. France (12)
De laatste jaren was er dan ook vaak wel een afgetekende favoriet voorafgaand aan de finale. Nu heb ik werkelijk geen idee. Het kunnen er wel zes of zeven zijn die er met de winst vandoor kunnen gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:12 schreef Kyran het volgende:
Wel grappig dat iedereen zo laat mogelijk wil, maar de winnaar de laatste jaren dus nooit bij de laatste 7 zat.
Denemarken heeft lang op de plek van Nederland gehangen, maar die 2 zijn uiteindelijk soort van omgewisseld (Denemarken dan wel naar plek 15).quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:15 schreef lashatumbai het volgende:
ooeeh interessant:
[ afbeelding ]
Jury gaat denk ik heel anders stemmen, als Ierland na de jury op 1/2 staat, zouden ze nog wel kunnen winnen ookquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:18 schreef Kyran het volgende:
Denk dat er een heeeeel spannende finale komt morgen. Denk dat er heel lang nog 3-5 landen strijden voor de top.
Eigenlijk voor een ander topic, maar ik denk dat met name Israël niet zo lekker scoort bij de juries. Cyprus iets beter, maar dat is ook geen vlekkeloze uitvoering. Vond haar in de halve finale onzuiver en snel buiten adem. De juries zullen eerder voor Ierland gaan, misschien Oostenrijk. En Waylon als het om zang gaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jury gaat denk ik heel anders stemmen, als Ierland na de jury op 1/2 staat, zouden ze nog wel kunnen winnen ookvraag me af hoe zij Israël en Cyprus beoordelen
heb je daar onderbouwing voor, dat lijkt namelijk niet zo te zijn de laatste jaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:06 schreef quirina het volgende:
En iedereen weet dat esf voornamelijk vriendjespolitiek is.
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eigenlijk voor een ander topic, maar ik denk dat met name Israël niet zo lekker scoort bij de juries. Cyprus iets beter, maar dat is ook geen vlekkeloze uitvoering. Vond haar in de halve finale onzuiver en snel buiten adem. De juries zullen eerder voor Ierland gaan, misschien Oostenrijk. En Waylon als het om zang gaat.
Ergens doet Cyprus mij ook denken aan Armenië van een paar jaar terug die toen ook zo'n diva stuurden met een vergelijkbare show. Dat kon bij de televote ook niet heel veel potten breken, geloof ik. Ben kwijt welk jaar het was, maar een top 5 werd het volgens mij niet.
EDIT: dat was 2016
Klopt. Lovewave heette dat nummer. Stond hoog bij de bookies, was ook helemaal als laatste ingeroosterd en flopte toen nogal. Ik kan me voorstellen dat dat ook met Cyprus gebeurt. Geen peil op te trekken wat het publiek én de jury van het nummer gaan vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eigenlijk voor een ander topic, maar ik denk dat met name Israël niet zo lekker scoort bij de juries. Cyprus iets beter, maar dat is ook geen vlekkeloze uitvoering. Vond haar in de halve finale onzuiver en snel buiten adem. De juries zullen eerder voor Ierland gaan, misschien Oostenrijk. En Waylon als het om zang gaat.
Ergens doet Cyprus mij ook denken aan Armenië van een paar jaar terug die toen ook zo'n diva stuurden met een vergelijkbare show. Dat kon bij de televote ook niet heel veel potten breken, geloof ik. Ben kwijt welk jaar het was, maar een top 5 werd het volgens mij niet.
EDIT: dat was 2016
Ik denk toch echt Cyprusquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:39 schreef DropDiffuser het volgende:
Wordt een spannende finale morgen. Er is voor het eerst in jaren gewoon geen overduidelijke favoriet.
Hmmm... ik ben puur voor Cyprus vanwege gebrek aan beter. Aan de ene kant vind ik het het meest catchy nummer, aan de andere kant is weer echt van die Griekse folklore pop die we elk jaar zien. Ik kan me voorstellen dat zowel publiek als jury dit te fastfood vinden en het gewoon op plek 7 ofzo eindigt.quote:
Ja als je als laatste mag in je semi en één na laatste in de finale ben je wel de favoriet die nog een handje geholpen wordtquote:
ik denk dat er maar 1 land kan winnenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:53 schreef TheVulture het volgende:
En vlak Zweden ook niet uit, fuck er kunnen gewoon 12,13 landen winnen
Denk ik ook. Ga hem gewoon als winnaar opschrijven ook. Fuck Cyprus.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:58 schreef Dave het volgende:
Ja, mensen, sorry for the haters, maar met zo’n startpositie gaat Ierland een Common Linnetsje doen!
Ik zou het helemaal niet erg vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:58 schreef Dave het volgende:
Ja, mensen, sorry for the haters, maar met zo’n startpositie gaat Ierland een Common Linnetsje doen!
Ik zei het vanochtend ook al. Ierland is gewoon de CATS van 2018 en nu heel letterlijk. Want er komt toch een storm van jewelste met Israël getok, Hongarije headbangen, Nederlandse countryrockquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:58 schreef Dave het volgende:
Ja dat viel ons ook op dat ze in de UK nogal dol op de NL zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:08 schreef Dave het volgende:
Of wie weet toch nog een verrassing van Waylon.
Onder die Exitpoll van de BBC werd Waylon ook vaak genoemd.
https://twitter.com/bbceurovision/status/994680200565788673?s=20
Ja!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:15 schreef Em31 het volgende:
Valt me op youtube op dat er ook veel positieve reacties uit Oekraïne en Roemenië tussen staan
Nou meer Denemarkenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat viel ons ook op dat ze in de UK nogal dol op de NL zijn.
Dit denk ik dus ook. Er is echt niets mis met de performance of song, komt gewoon erop aan of mensen opera waarderen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:10 schreef Wuwwa het volgende:
Vergeten we niet vrouwtje Estland? Vrij vroeg tussen een lading meuk, kan zijn dat als je die recap ziet dat het best goed kan werken.
Dan ga ik voor het eerst in mijn leven blij zijn met de winnaarquote:
Alleen de zang was tijdens de semi echt wel dramatisch slecht. Lordi was in ieder geval nog zuiver.quote:
Backing vocals zijn echt niet lekker nee, komt ook omdat ze geen zangers zijn. Zij hadden backing vocals bij Adal, maar mochten die niet meenemen naar ESF omdat er maar 6 mee mogen doen ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alleen de zang was tijdens de semi echt wel dramatisch slecht. Lordi was in ieder geval nog zuiver.
Cyprus trekt mij ook totaal niet. Weet in ieder geval niet meer hoe het klinkt.quote:
Qua liedje vind ik het juist wel van erg hoge kwaliteit, qua zang niet perse nee. Nummer zit geniaal in elkaar en blijft hangen, dat is best knap voor een metalnummerquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb al heel wat schreeuwerige bandjes gezien in mijn leven, en hoewel ik fan ben van Hongarije omdat het gewoon eerlijk en oprechte muziek is, het zijn kwalitatief gezien geen hoogvliegers. Het liedje is aardig, maar ook in het genre is dit niet hoogstaand ofzo.
We hangen hier heel lang op 14, maar Jon Ola Sand komt ook nog langsquote:
Als ik dit lees ben ik er van overtuigd dat ze echt niks weten qua voting. Ze hebben geen idee wie de meeste stemmen heeft van de jury of televoters. Enige wat ze kunnen doen is natuurlijk naar de odds kijken en wat de favorieten lijken te zijn, zoals bij Cyprus en Israel.quote:
Jon Ola Sand weet het 100% zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ik dit lees ben ik er van overtuigd dat ze echt niks weten qua voting. Ze hebben geen idee wie de meeste stemmen heeft van de jury of televoters. Enige wat ze kunnen doen is natuurlijk naar de odds kijken en wat de favorieten lijken te zijn, zoals bij Cyprus en Israel.
Als Christer eerst de running order maakt, en ervan uitgaande dat hij niet de resultaten van de semi's weet, en Nederland zet hij op de 14e plek (wegens de odds) kan ik me dat voorstellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ik dit lees ben ik er van overtuigd dat ze echt niks weten qua voting. Ze hebben geen idee wie de meeste stemmen heeft van de jury of televoters. Enige wat ze kunnen doen is natuurlijk naar de odds kijken en wat de favorieten lijken te zijn, zoals bij Cyprus en Israel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |