Daar heb je gelijk in. De Belgen klaagden al dat ze verloren van een kipquote:Op vrijdag 11 mei 2018 01:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Dat is wel het risico met zo'n winnaar ja. Maar uiteindelijk is het 'kwaad' al geschied zodra het tijdens het festival te zien is. De ESF zeikers zoeken toch altijd wel weer bevestiging van wat ze al dachten, dat het een kermis, politiek of wat dan ook is.
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 01:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Dat is wel het risico met zo'n winnaar ja. Maar uiteindelijk is het 'kwaad' al geschied zodra het tijdens het festival te zien is. De ESF zeikers zoeken toch altijd wel weer bevestiging van wat ze al dachten, dat het een kermis, politiek of wat dan ook is.
Er is geen jaar geweest waar er zoveel standaard landen zijn gesneuveld en ook maar heel weinig onterechte landen door/niet door. Maar toch weten die mensen wel wat te zeiken.
Dat zijn ook altijd de mensen die nog een lijn trekken door Europa. Alles wat dan ten oosten van die lijn ligt is dan slecht en doen aan vriendjespolitiek. Dat dit in veel gevallen anders ligt, gaat nooit bij die mensen binnenkomen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 01:56 schreef yorrick69 het volgende:
Running order finale
01. Ukraine
02. Spain
03. Slovenia
04. Lithuania
05. Austria
06. Estonia
07. Norway
08. Portugal
— break position
09. United Kingdom
10. Serbia
11. Germany
12. Albania
13. France
14. Czech Republic
15. Denmark
16. Australia
— break position
17. Finland
18. Bulgaria
19. Moldova
20. Sweden
21. Hungary
22. Israel
23. The Netherlands
24. Ireland
25. Cyprus
26. Italy
Hm, nu je het zo zegt: "Ja meester Epiales" klinkt idd niet verkeerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 01:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel zo moeten gaan. Zo vind ik dat men eigenlijk ook op al mijn reacties moet reageren. Ja en amen meneer redefine, wat een fantastische reactie meneer redefine etc.
Dat staat er nietquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, nu je het zo zegt: "Ja meester Epiales" klinkt idd niet verkeerd.
Interessant.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:01 schreef Redefine het volgende:
Voor de mensen die niet meekijken in het Waylon topic de running order:
[..]
Durf jij te twijfelen aan mijn verlichtende waarheid?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:51 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd wat voor flut startplek Slovenië gaat krijgen zodat ze straks weer onterecht veel te laag eindigen.
quote:03. Slovenia
In die post verklaarde ik mijn verhevenheid en dan ga jij vervolgens daaruit afleiden dat jij de verlichter bentquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Durf jij te twijfelen aan mijn verlichtende waarheid?
Ja, precies. Ik zie je probleem niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die post verklaarde ik mijn verhevenheid en dan ga jij vervolgens daaruit afleiden dat jij de verlichter bent
Het is toch gewoon bizar. Niet dat Slovenië nou per se van mij moeten winnen of zo (hoewel ik ze echt heel goed vind dit jaar), maar ze worden echte elke keer genaaid. En als ik het dan nog een halfuur van te voren roep dat ze weer een slechte startpositie krijgen en dat dan naar voren komtquote:
Ja, maar misschien deze keer maar goed ook. Hebben mensen even de tijd hun tandarts te bellen om hun kronen weer vast te zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:14 schreef Redefine het volgende:
En Australië dus gewoon weer net voor de break he. Dat is dus gewoon elke keer he
Ja leuk, ik mag morgen al voor de zoveelste keer naar de Blokker of de IKEA om nieuwe drinkglazen te gaan kopen na al die valse tonen. En dan kan ik nu dus zondag gelijk weer op padquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar misschien deze keer maar goed ook. Hebben mensen even de tijd hun tandarts te bellen om hun kronen weer vast te zetten.
Gewoon uit blik drinken zaterdag dusquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leuk, ik mag morgen al voor de zoveelste keer naar de Blokker of de IKEA om nieuwe drinkglazen te gaan kopen na al die valse tonen. En dan kan ik nu dus zondag gelijk weer op pad
Ik ben na de eerste semi al uit mokken gaan drinken, die breken niet zo snel en er kan meer in (heb je bij sommige acts ook wel nodigquote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leuk, ik mag morgen al voor de zoveelste keer naar de Blokker of de IKEA om nieuwe drinkglazen te gaan kopen na al die valse tonen. En dan kan ik nu dus zondag gelijk weer op pad
Dat is wel het beste ja.quote:
Verstandig. Bij sommige acts kun je beter een infuus aanleggen met drank om het te begrijpen en te overleven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 02:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben na de eerste semi al uit mokken gaan drinken, die breken niet zo snel en er kan meer in (heb je bij sommige acts ook wel nodig).
Nieuwe glazen koop ik maandag wel, als ze dan niet uitverkocht zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |