vanochtend regen idd, maar vanmiddag in Kennemerduinen nog lekker zonnetje gehadquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Met de regen viel het toch wel mee vandaag. Of zijn er plekken waar dat anders was? Assen? Hier alleen vannacht of vanmorgen vroeg (weet niet, heb lekker uitgeslapen).
Laat dat 'lekker' maar weg.quote:
Lekker hoor. Hier (Dordrecht) geeft de site vooralsnog morgen 23, zondag 16, maandag 20 en dinsdag 19. En Buienradar zegt op dezelfde volgorde 23, 17, 25 en 24. Dus de 1 is optimistischer dan de anderequote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:44 schreef AQUILA. het volgende:
Dit was wel een normale meidag.
Morgen weer 26 graden hier en zondag 25, maandag 28 en dinsdag 25.
[ afbeelding ]
Het hangt ervan af waar de storing precies komt te liggen zondag, maar voor het oosten wordt het waarschijnlijk wel de warme variant.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier (Dordrecht) geeft de site vooralsnog morgen 23, zondag 16, maandag 20 en dinsdag 19. En Buienradar zegt op dezelfde volgorde 23, 17, 25 en 24. Dus de 1 is optimistischer dan de andereWe gaan het zien.
Toevallig op de Belg vanavond wist de weerman voor vanaf maandag ook niet wat voor weer het zou worden. Iets van 20°C-25°C, aan de kust zeker koeler? Gelukkig is het nog vrijdagquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier (Dordrecht) geeft de site vooralsnog morgen 23, zondag 16, maandag 20 en dinsdag 19. En Buienradar zegt op dezelfde volgorde 23, 17, 25 en 24. Dus de 1 is optimistischer dan de andereWe gaan het zien.
Echt bizar staat nu ook op knmiquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een paar dagen niet naar de pluim gekeken en opeens wordt het maandag 25 graden in paats van 12.
heel herkenbaar, had hetzelfdequote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een paar dagen niet naar de pluim gekeken en opeens wordt het maandag 25 graden in paats van 12.
Gewoon heel ver naar het zuiden die onzinquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:58 schreef INViCTuS het volgende:
Nog steeds grote onzekerheid over het weer morgen. De vraag is waar de windsprong komt. In het noordoosten warme oostenwind met onweersbuien, 25-27°C. In Zeeland westenwind en misschien niet eens 15°C.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, verward is het pas als er zonder enige waarschuwing slachtoffers vallen. Nu is het gewoon klimaatterrorisme, hoewel niemand dat wil zeggen.quote:
quote:
Ah, dat is echt balenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:45 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.... De hele fucking tijd
Overigens niet koud idd!
Edit: yup en nu is t helemaal dichtgetrokken. Joepie.
Wauwquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:29 schreef INViCTuS het volgende:
Afgelopen week in Nebraska gefotografeerd:
[ afbeelding ]
Sauna kan toch ook in de regen?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:26 schreef d.k. het volgende:
Morgen een dagje sauna gepland. Dat was eerst 'he, lekker weer', toen 'shit, regen de hele dag', toen 'oke, droog maar koud' en nu...geen ideeWe gaan het zien hier in het zuiden. Ik ben al blij met droog. Vandaag is het trouwens maar raar weer. Grijs, af en toe zon en wel warm.
Kan prima inderdaad. Maar buiten zwemmen in onweer niet. En ik vind het persoonlijk fijner als het droog is. Grote tuin daar, lekker buiten zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sauna kan toch ook in de regen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:29 schreef INViCTuS het volgende:
Afgelopen week in Nebraska gefotografeerd:
[ afbeelding ]
Laatst 's-avonds naar huis gegaan in alleen een t-shirtje, het was 13 graden ofzo. Maar nog prima te doen. Lekker koel na een concert (waar het best wel warm was).quote:Op zondag 13 mei 2018 11:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Hier geen zon maar temp nog wel lekker genoeg om in shirt te lopen. Bijna iedereen loopt meteen weer in jas.
Mensen die 14 graden koud vinden _0-quote:Op zondag 13 mei 2018 11:28 schreef dick_laurent het volgende:
14 graden en grijs. Gewoon koud binnenzit weer....
Was hier op de fiets wel nodig net. Vanochtend was het warm benauwd, nu vochtig koud.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Hier geen zon maar temp nog wel lekker genoeg om in shirt te lopen. Bijna iedereen loopt meteen weer in jas.
Dat is dan mooi, het is hier echt niet warm te noemen, maar soms vergeten mensen dat dat Nederland niet één temperatuur isquote:Op zondag 13 mei 2018 13:22 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
Sorry hoor maar hier in Leiden voelt het nog steeds warm! vanmorgen wat druppels gevallen voor de rest probeerd de zon door de bewolking te prikken.
22,5 graadquote:Op zondag 13 mei 2018 11:28 schreef dick_laurent het volgende:
14 graden en grijs. Gewoon koud binnenzit weer....
quote:Op zondag 13 mei 2018 13:43 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
22,5 graad
Heerlijk weer om buiten te zijn!
Dat is waar jaquote:Op zondag 13 mei 2018 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi, het is hier echt niet warm te noemen, maar soms vergeten mensen dat dat Nederland niet één temperatuur is
Ontploft lekker idd..quote:Op zondag 13 mei 2018 14:37 schreef Resistor het volgende:
Het begint nu boven Duitsland aardig te ploffen. En volgens mij een stukje zuidelijker dan verwacht.
Oldenzaal ook eerste klap in de vertequote:Op zondag 13 mei 2018 15:22 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
Hier in het puntje van zuidoost Drenthe rommelt het al flink, straks de volle lading hier overheen.
Zin an!
weinig activiteit idd...net als het de Nederlandse grens passeert.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:46 schreef Koelkastje het volgende:
Eerste bui van betekenis valt natuurlijk weer net voor Oldenzaal uit elkaar
De tweede ookquote:Op zondag 13 mei 2018 15:46 schreef Koelkastje het volgende:
Eerste bui van betekenis valt natuurlijk weer net voor Oldenzaal uit elkaar
Inval uit 't Oosten.quote:Op zondag 13 mei 2018 17:08 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ongelofelijk, weer een drama hier aan de grens.
Nee hoor, het Twentse schild houdt stand, er komen nauwelijks donderklappen de grens over.quote:
Echt frustrerend als je lightningmaps bekijkt.quote:
Ik vind onweer wel mooiquote:
behoorlijk irritant idd.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:12 schreef Myooze het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak dus ik weet niet of ik nu iets herkauw, maar vinden jullie het ook zo irritant als mensen zeiken dat de kleurcodes overdreven zijn en dat er toch nooit iets van klopt wat Buienradar zegt? Of van die mensen die lezen dat er (onweers)buien op komst zijn en zeggen 'nou hier is geen wolkje aan de lucht hoor!1!1'
Vooral op Facebook (ja I know) zie ik dit heel veel, mensen die blijkbaar niet begrijpen dat het maar voorspellingen zijn en dat die code's er alleen zijn om te waarschuwen, niet om de absolute waarheid te verkondigen
Heuj, ben dus niet de enigequote:
Ik kan me daar ook heel erg aan ergeren ja. Of geschreeuw over buienradar "Het klopt nooit!", als ze verrast worden door een bui die nog niet bestond en ze kijken naar de 3 uur vooruit modus.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:12 schreef Myooze het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak dus ik weet niet of ik nu iets herkauw, maar vinden jullie het ook zo irritant als mensen zeiken dat de kleurcodes overdreven zijn en dat er toch nooit iets van klopt wat Buienradar zegt? Of van die mensen die lezen dat er (onweers)buien op komst zijn en zeggen 'nou hier is geen wolkje aan de lucht hoor!1!1'
Vooral op Facebook (ja I know) zie ik dit heel veel, mensen die blijkbaar niet begrijpen dat het maar voorspellingen zijn en dat die code's er alleen zijn om te waarschuwen, niet om de absolute waarheid te verkondigen
Juist andersom hier het geval: onweersbuien die hier losbreken terwijl het KNMI code groen afgeeft en later alsnog code geel als in het binnenland het ook gaat onweren... terwijl hier aan de kust het dan eigenlijk wel weer veilig isquote:Op zondag 13 mei 2018 18:12 schreef Myooze het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |