abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:53:12 #1
163650 Greys
pi_178926069
'"Outlaw In Em"
Ondersteboven Chamorro voor Hoe kun je het zo erg verpesten op Eurovisiegebied"'



Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)

Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')

Relevante gifjes en plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:55:05 #2
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178926098
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de optredens van jammerende Jennie Lena in the big Apple :@
Ik zie Waylon al staan zingen op zo'n plein, in zijn uppie, hoed voor hem op de grond waar mensen geld in gooien. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:56:26 #3
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178926122
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Alleen hem.
Hm, dat is dan wel vaag ja. Maar ik ga er wel vanuit dat hij daarover heeft nagedacht.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 00:20:16 #5
163650 Greys
pi_178926396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm, dat is dan wel vaag ja. Maar ik ga er wel vanuit dat hij daarover heeft nagedacht.
Ik bedacht me later dat andere artiesten dus ook gewoon overdag uitstapjes maken (Ari bv) en dat gewoon zelf laten filmen enzo voor social media zonder dat er pers bij is. Hij doet korte optredens her en der, vast ook voor z'n eigen lol want dat doet ie het liefst :D

En als ze de pers erbij hadden willen hebben als delegatie moeten ze eigenlijk dan ook daar korte interviews toestaan en dat doet TeamNL dus kennelijk nooit met hun artiesten begreep ik van het hoofd. Niet alleen met Waylon maar elk jaar. Dus pers uitnodigen heeft dan ook weinig zin gok ik en zal het hen dus niet om te doen zijn wrs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 00:27:27 #6
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178926464
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedacht me later dat andere artiesten dus ook gewoon overdag uitstapjes maken (Ari bv) en dat gewoon zelf laten filmen enzo voor social media zonder dat er pers bij is. Hij doet korte optredens her en der, vast ook voor z'n eigen lol want dat doet ie het liefst :D
Ja dat is ook wel waar. Moeten ze natuurlijk niet vergeten het te filmen. :+
quote:
En als ze de pers erbij hadden willen hebben als delegatie moeten ze eigenlijk dan ook daar korte interviews toestaan en dat doet TeamNL dus kennelijk nooit met hun artiesten begreep ik van het hoofd. Niet alleen met Waylon maar elk jaar. Dus pers uitnodigen heeft dan ook weinig zin gok ik en zal het hen dus niet om te doen zijn wrs.
Ik kan me van vorige jaren idd maar weinig interviews herinneren. Eigenlijk alleen de verplichte persmomentjes en hooguit een Wiwi interview.

Waarom zou dat zijn? In beetje losse, een op een interviews zijn artiesten vaak juist het leukst. Daarom vind ik die stream interviews van escXtra altijd zo leuk, je ziet ze daar vaak echt op een heel andere manier. Zeker Waylon is op zulke momenten vaak veel losser dan in zo'n geforceerde persco zoals laatst.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 00:46:00 #7
163650 Greys
pi_178926589
Heeft Wiwi überhaupt ooit op het ESF met een NLse artiest een echt interview gehad vraag ik me idd af? Dus niet snel een vraag roepen op de rode loper maar uitgebreid zoals met anderen. Kan het me zo niet herinneren.

Edit: lees net in repetitietopic Og3ne wel met Wiwi kennelijk maar verder nog iemand?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178926626
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:46 schreef Greys het volgende:
Heeft Wiwi überhaupt ooit op het ESF met een NLse artiest een echt interview gehad vraag ik me idd af? Dus niet snel een vraag roepen op de rode loper maar uitgebreid zoals met anderen. Kan het me zo niet herinneren.

Edit: lees net in repetitietopic Og3ne wel met Wiwi kennelijk maar verder nog iemand?
Kende je deze nog niet?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 00:57:25 #9
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178926647
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:46 schreef Greys het volgende:
Heeft Wiwi überhaupt ooit op het ESF met een NLse artiest een echt interview gehad vraag ik me idd af? Dus niet snel een vraag roepen op de rode loper maar uitgebreid zoals met anderen. Kan het me zo niet herinneren.

Edit: lees net in repetitietopic Og3ne wel met Wiwi kennelijk maar verder nog iemand?
Og3ne wel verreweg het langst.

Trijntje even (amper) 2 minuten.

Ik meen me toch ook nog een Wiwi-TCL te herinneren, maar kan er geen filmpje van vinden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 00:59:12 #10
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178926659
quote:
Dat is niet op het ESF. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178926663
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat is niet op het ESF. :P
Oh, op die manier :o
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 01:02:51 #12
163650 Greys
pi_178926676
quote:
Ja daar in Amsterdam deed ie alle interviews juist heel leuk! :Y

Maar kennelijk doet elke NLse afgevaardigde op het ESF zelf geen of amper interviews. Vraag me af waarom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178926706
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:02 schreef Greys het volgende:
Vraag me af waarom.
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat AVROTROS het nut niet inziet van interviews met Eurovisie-pers, omdat ze daarmee meestal maar een klein publiek van Eurovisiefans aanspreken. Onze inzendingen zijn meestal ook wat ouder qua leeftijd, heb toch het gevoel dat die interviews meer iets is voor jongeren (zoals OG3NE dus).
pi_178926766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Had jij nog de giffragmentjes of komt dat morgen? :)
Allemaal gevonden inmiddels! Kijk maar wanneer je er tijd voor hebt en of je er überhaupt zin in hebt (doe uiteraard niets wat je niet wil doen! :) ), maar zou het heel tof vinden als je er gifjes van kan maken. ^O^

Gaat om deze video:
En dan met name het moment tussen 1:25:28 en 1:25:40
Ook leuk zijn 51:50-52:00, 1:14:20-1:14:27, 1:20:43-1:20:50 en 1:56:00-1:56:12, maar met alleen de eerstgenoemde ben ik ook al blij.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178926831
Laten we nog even naar een perspol van vorig jaar kijken



Het komt wel goed :P

En ik slaap weer veel te laat, blij als deze twee weken voorbij zijn _O-
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 01:38:34 #16
163650 Greys
pi_178926837
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:08 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat AVROTROS het nut niet inziet van interviews met Eurovisie-pers, omdat ze daarmee meestal maar een klein publiek van Eurovisiefans aanspreken. Onze inzendingen zijn meestal ook wat ouder qua leeftijd, heb toch het gevoel dat die interviews meer iets is voor jongeren (zoals OG3NE dus).
Ah goeie, zou goed kunnen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178926843
Ik had gedacht dat Waylon op een Harley zou verschijnen met een mega vuurwerkshow erom heen, zie ik hem daar staan bijna onzichtbaar met een paar dansende malloten ( ik wilde apen zeggen, maar dat is racistisch ) die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Is dit nu het ESF serieus nemen?
pi_178926848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:36 schreef grazz het volgende:
Laten we nog even naar een perspol van vorig jaar kijken

[ afbeelding ]

Het komt wel goed :P

En ik slaap weer veel te laat, blij als deze twee weken voorbij zijn _O-
De perspolls nu zeggen inderdaad helemaal niets, en zegt meer over 'welke inzendingen vielen ons nu tegen en welke vielen mee', terwijl de tegenvallende alsnog beter kunnen zijn dan de meevallenden. Het zijn ook helemaal niet veel persleden die ze vragen. Bij Escunited hadden ze het erover dat ze nog nooit voor zoiets gevraagd zijn iig. _O-

Portugal op 3 kon natuurlijk niet :{w Finland ging onterecht niet door.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178927367
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:42 schreef MakkieR het volgende:
Ik had gedacht dat Waylon op een Harley zou verschijnen met een mega vuurwerkshow erom heen, zie ik hem daar staan bijna onzichtbaar met een paar dansende malloten ( ik wilde apen zeggen, maar dat is racistisch ) die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Is dit nu het ESF serieus nemen?
Diepere betekenis dit dat. Niet iedere sterveling snapt dat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_178927643
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Og3ne wel verreweg het langst.

Trijntje even (amper) 2 minuten.

Ik meen me toch ook nog een Wiwi-TCL te herinneren, maar kan er geen filmpje van vinden.
Later heeft deze jongen nog gezegd dat dit zijn moeizaamste en afstandelijkste interview ooit was. Trijntje wilde eerst niet, na lang aandringen wel maar wel met eigen belichting en maximaal 3 vragen.

Dat jaar ging zoveel mis op alle fronten
pi_178928363
Kinderachtig dat we niet gewoon een paar interviews kunnen doen. Zijn er meer landen die zo te werk gaan?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:31:42 #22
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178928399
Ik hoop ook voor Waylon dat het leuke optredens worden vanmiddag. En zonder blauw licht :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 08:46:01 #23
368283 ato
pi_178928550
@Greys:
Sorry dat ik niet reageerde op je vraag waar te zien is waar Waylon optreedt vandaag.
Ik was al in dromenland. Maar je hebt het al gevonden. Ik zag het gisteren op Facebook, waylonmusic.

Ik hoop zo dat er meer positieve vibes komen vanuit de optredens vandaag en dat het alleen maar beter gaat worden.
Het liedje is gewoon goed, ook ik sta weer 100 procent achter onze inzending sinds een lange tijd.
Jammer dat het door een rare act verpest wordt.
Maar goed, morgen waarschijnlijk meer duidelijkheid.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178929225
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 06:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Diepere betekenis dit dat. Niet iedere sterveling snapt dat.
Denk dat we beter kunnen ophouden met het exporteren van een diepere betekenis, voor zover die er is met dit nummer. Og3ne heeft dat ook geprobeerd met hun moeder die nota bene op sterven lag. Ik schat de gemiddelde ESC kijker niet zo intelligent of empathisch in. Tenzij je met zo'n fucking #metoo nummer aan komt zetten, dat eten ze daar als koek.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 09:40:21 #25
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178929300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:33 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Denk dat we beter kunnen ophouden met het exporteren van een diepere betekenis, voor zover die er is met dit nummer. Og3ne heeft dat ook geprobeerd met hun moeder die nota bene op sterven lag. Ik schat de gemiddelde ESC kijker niet zo intelligent of empathisch in. Tenzij je met zo'n fucking #metoo nummer aan komt zetten, dat eten ze daar als koek.
Dat dat niet overkwam komt eerder doordat de muziek van O'G3NE zelf zo ontzettend plastic is.
pi_178929555
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:28 schreef Em31 het volgende:
Kinderachtig dat we niet gewoon een paar interviews kunnen doen. Zijn er meer landen die zo te werk gaan?
De AVROTROS straalt in de delegatie na al die jaren nog steeds een gevoel van supprematie uit in de ESF-bubble, met hun "we zijn hier eigenlijk te goed voor"-attitude...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:15:11 #27
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_178929843
Ik weet nog dat Anouk in Malmö de backstage verslaggever elke keer straal voorbij liep. Elke andere artiest bleef keurig staan en deed een interviewtje, behalve Anouk. Daar kwam ze toen min of meer mee weg omdat ze daar ook een stoer rockchick-imago had, maar daar werd toen ook al over gemopperd.
Ik vind dat het er gewoon bij hoort, zo veel tijd neemt het nu ook niet in beslag en je kweekt er een hoop goodwill mee.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 10:27:48 #28
163650 Greys
pi_178930001
@IJsbeer had jij één keer gereageerd op de 'white ass' instapost of meerdere keren? Want ik zie de jouwe ook gewoon nog staan ;) (of dacht je niet dat ie was verwijderd, dan haal ik eea door de war)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 10:28:29 #29
375570 crew  Cyan9
pi_178930010
Ik vind het maar saai hoor, nu er zo weinig gebeurd.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178930017
Misschien is het achteraf maar goed ook, die Hollandse directheid en de mogelijkheden tot verkeerd opgevatte sneertjes zijn bij DouweBob, Trijntje, Anouk en Waylon vrij riskant. Og3ne was daar wat veiliger in en is wat beter te verkopen binnen dat hardcore ESFwereldje.
pi_178930110
Maar hij gaat dus vandaag op 3 verschillende plekken optreden. Zal hij misschien een kopie doen van hoe het morgen eruit gaat zien tijdens de rehearsal?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:36:36 #32
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930132
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:35 schreef thewalkingdeb het volgende:
Maar hij gaat dus vandaag op 3 verschillende plekken optreden. Zal hij misschien een kopie doen van hoe het morgen eruit gaat zien tijdens de rehearsal?
Denk het niet..hij zal er wel met z'n band gaan staan of kan dat niet/zijn die niet mee..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter vrijdag 4 mei 2018 @ 10:36:56 #33
87554 Cee
Welluk?
pi_178930141
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:35 schreef thewalkingdeb het volgende:
Maar hij gaat dus vandaag op 3 verschillende plekken optreden. Zal hij misschien een kopie doen van hoe het morgen eruit gaat zien tijdens de rehearsal?
Ik denk eerder dat hij het gaat doen zoals wij het graag gezien hadden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 10:38:05 #34
163650 Greys
pi_178930163
Ik gok gewoon heel kleinschalig samen met die backing/gitarist. Akoestisch. Er zit steeds maar een uurtje tussen het begin van ene optreden en begin van volgende, dus als ze op alle plekken een half uurtje spelen is er (denk ik) geen tijd voor podia en geluid etc. :) Gewoon lekker ergens gaan staan/zitten en spelen en zingen. Beetje straatmuzikant.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178930182
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij het gaat doen zoals wij het graag gezien hadden.
_O-
Maarja, vraag mij af of hij daarmee dan voor het songfestival geen verwachtingen kweekt bij mensen die het nog niet gehoord/gezien hebben, zoals bij ons allemaal het geval was? Dan krijg je op de uiteindelijke avond dezelfde reacties als in het perscentrum en bij ons. Hoop het niet maar.. :')
pi_178930202
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik gok gewoon heel kleinschalig samen met die backing/gitarist. Akoestisch. Er zit steeds maar een uurtje tussen het begin van ene optreden en begin van volgende, dus als ze op alle plekken een half uurtje spelen is er (denk ik) geen tijd voor podia en geluid etc. :) Gewoon lekker ergens gaan staan/zitten en spelen en zingen. Beetje straatmuzikant.
Dat kan ook en lijkt mij ook wat leuker/persoonlijker voor zo'n pleinoptreden.
pi_178930221
Waylon was aan de telefoon bij Giel. De toon was ongeveer van dezelfde strekking als deze hele week.

In het kort: Wacht gewoon af tot je het totaalplaatje ziet, want dan zal het sense maken,
en de media is te negatief. Hij wil dat ze gewoon eens positief doen.

Giels twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 09:43:50 Al dat negatieve nieuws rondom het optreden van @waylonline op het #Songfestival moet maar eens afgelopen zijn, vind Waylon zelf. "Wacht nou maar gewoon eens even af waar we mee komen" zegt hij in de @radioveronica ochtendshow. https://t.co/4RPQH58kyT reageer retweet
pi_178930250
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:35 schreef thewalkingdeb het volgende:
Maar hij gaat dus vandaag op 3 verschillende plekken optreden. Zal hij misschien een kopie doen van hoe het morgen eruit gaat zien tijdens de rehearsal?
Lijkt me niet, anders worden de vier dansers wellicht aangehouden wegens oproer en openbare agressie.
  ESF Reporter vrijdag 4 mei 2018 @ 10:46:28 #39
87554 Cee
Welluk?
pi_178930286
Ben echt benieuwd wat voor extras er nog bij komt om dat totaalplaatje er goed uit te laten zien. Vooralsnog denk ik dat de delegatie nog steeds niet doorheeft dat dat totaalplaatje bij de perscentrum al finaal is neergehaald maar oké, misschien was dat dus nog niet alles. Ik hoop het.
Het Hoofd wist bijvoorbeeld de hilarische act van Alekseev in de eerste repetitie shot-voor-shot te omschrijven en als je de 30 seconden clip van hem van gisteren ziet dan is het exact hoe ik het me voorstelde.
pi_178930292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:43 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Lijkt me niet, anders worden de vier dansers wellicht aangehouden wegens oproer en openbare agressie.
_O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:47:15 #41
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930302
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Waylon was aan de telefoon bij Giel. De toon was ongeveer van dezelfde strekking als deze hele week.

In het kort: Wacht gewoon af tot je het totaalplaatje ziet, want dan zal het sense maken,
en de media is te negatief. Hij wil dat ze gewoon eens positief doen.

Giels twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 09:43:50 Al dat negatieve nieuws rondom het optreden van @waylonline op het #Songfestival moet maar eens afgelopen zijn, vind Waylon zelf. "Wacht nou maar gewoon eens even af waar we mee komen" zegt hij in de @radioveronica ochtendshow. https://t.co/4RPQH58kyT reageer retweet
Ja, dat zal allemaal wel...maar ondertussen zijn er mensen die het uiteindelijke resultaat (ongeveer) gezien hebben en die waren niet enthousiast en staan we 24e ofzo bij de bookies :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178930306
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:43 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Lijkt me niet, anders worden de vier dansers wellicht aangehouden wegens oproer en openbare agressie.
Inderdaad. _O-
pi_178930335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Waylon was aan de telefoon bij Giel. De toon was ongeveer van dezelfde strekking als deze hele week.

In het kort: Wacht gewoon af tot je het totaalplaatje ziet, want dan zal het sense maken,
en de media is te negatief. Hij wil dat ze gewoon eens positief doen.

Giels twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 09:43:50 Al dat negatieve nieuws rondom het optreden van @waylonline op het #Songfestival moet maar eens afgelopen zijn, vind Waylon zelf. "Wacht nou maar gewoon eens even af waar we mee komen" zegt hij in de @radioveronica ochtendshow. https://t.co/4RPQH58kyT reageer retweet
We weten toch al waar die mee is gekomen? Vier krumpers en een pimpjas. Ik hoef echt niet nog meer spektakel.
pi_178930342
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:47 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja, dat zal allemaal wel...maar ondertussen zijn er mensen die het uiteindelijke resultaat (ongeveer) gezien hebben en die waren niet enthousiast en staan we 24e ofzo bij de bookies :X
Ik weet het serieus ook niet meer. Ik heb het vermoeden dat hij nog niet al zijn kaarten op tafel heeft gelegd. Misschien.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 10:49:52 #45
43556 miss_dynastie
pi_178930348
Ik vind het echt van een arrogantie van jewelste getuigen. Echt top als je in jezelf gelooft, echt, maar je kan ook overdrijven. Wacht maar af, witte kont, tot je het totaalplaatje ziet. Denk dat ik niet eens meer geïnteresseerd ben in je totaalplaatje ‘Way’...
pi_178930349
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Waylon was aan de telefoon bij Giel. De toon was ongeveer van dezelfde strekking als deze hele week.

In het kort: Wacht gewoon af tot je het totaalplaatje ziet, want dan zal het sense maken,
en de media is te negatief. Hij wil dat ze gewoon eens positief doen.

Giels twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 09:43:50 Al dat negatieve nieuws rondom het optreden van @waylonline op het #Songfestival moet maar eens afgelopen zijn, vind Waylon zelf. "Wacht nou maar gewoon eens even af waar we mee komen" zegt hij in de @radioveronica ochtendshow. https://t.co/4RPQH58kyT reageer retweet
Ah, er komt dus een stripper bij
pi_178930358
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ah, er komt dus een stripper bij
_O-
pi_178930360
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:46 schreef Cee het volgende:
Ben echt benieuwd wat voor extras er nog bij komt om dat totaalplaatje er goed uit te laten zien. Vooralsnog denk ik dat de delegatie nog steeds niet doorheeft dat dat totaalplaatje bij de perscentrum al finaal is neergehaald maar oké, misschien was dat dus nog niet alles. Ik hoop het.
Het Hoofd wist bijvoorbeeld de hilarische act van Alekseev in de eerste repetitie shot-voor-shot te omschrijven en als je de 30 seconden clip van hem van gisteren ziet dan is het exact hoe ik het me voorstelde.
Cornald loopt al jaren mee en is een bekende naam binnen het wereldje, die hoeft maar één stap binnen die persruimte te zetten (wat ie ook zeker doet) om te horen te krijgen wat een groot gedeelte van de aanwezigen denkt over de act.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:50:42 #49
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930367
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik weet het serieus ook niet meer. Ik heb het vermoeden dat hij nog niet al zijn kaarten op tafel heeft gelegd. Misschien.
Ik durf het gewoon niet meer te hopen, maar hoop het wel en dattie ook nog wat met die 10sec doet :Y
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 10:51:31 #50
43556 miss_dynastie
pi_178930384
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:50 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Cornald loopt al jaren mee en is een bekende naam binnen het wereldje, die hoeft maar één stap binnen die persruimte te zetten (wat ie ook zeker doet) om te horen te krijgen wat een groot gedeelte van de aanwezigen denkt over de act.
En daarom liep ‘ie toch ook rond met een chagrijnig gezicht? Meen dat ergens gelezen te hebben...
pi_178930412
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:50 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik durf het gewoon niet meer te hopen, maar hoop het wel en dattie ook nog wat met die 10sec doet :Y
Ik hoop met je mee. :)
pi_178930415
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:50 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik durf het gewoon niet meer te hopen, maar hoop het wel en dattie ook nog wat met die 10sec doet :Y
Jep. In die eerste tien seconden neemt hij een snuifje vanaf het wasbordje van die ene krumper.

Dat zal onze witte konten leren!

w/
pi_178930416
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En daarom liep ‘ie toch ook rond met een chagrijnig gezicht? Meen dat ergens gelezen te hebben...
Jup, nu is het de vraag in hoeverre hij op Waylon + team kan doordringen dat het anders moet (Het gaat ook anders/beter worden, let maar op).
pi_178930427
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef Limoniume het volgende:

[..]

We weten toch al waar die mee is gekomen? Vier krumpers en een pimpjas. Ik hoef echt niet nog meer spektakel.
Ja precies en die dansers voegen in mijn ogen sowieso niets toe aan deze act. Het leidt alleen maar af. Maakt niets uit hoe ze in beeld worden gebracht.

Als hij straks niet het gewenste resultaat haalt kan het 'domme volk' in ieder geval niet de schuld krijgen, al zullen die dan wel weer de 'White Ass People' zijn die niet 'smart enough' zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 10:54:59 #55
368283 ato
pi_178930441
Ik wacht het ook af morgen.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:55:38 #56
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930449
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef Limoniume het volgende:

[..]

We weten toch al waar die mee is gekomen? Vier krumpers en een pimpjas. Ik hoef echt niet nog meer spektakel.
Dit hoeft niet persé te betekenen dattie met spektakel komt..
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178930452
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:53 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Jep. In die eerste tien seconden neemt hij een snuifje vanaf het wasbordje van die ene krumper.

Dat zal onze witte konten leren!

w/
Binnen tien seconden kun je precies uitleggen dat krumpen een vorm van dans is en dat het wordt gezien als de outlaw binnen de danswereld. Verder kan er nog net een disclaimer gedaan worden dat hij echt niet racistisch is, waarna de muziek start.
Alles opgelost
pi_178930464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:53 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja precies en die dansers voegen in mijn ogen sowieso niets toe aan deze act. Het leidt alleen maar af. Maakt niets uit hoe ze in beeld worden gebracht.

Als hij straks niet het gewenste resultaat haalt kan het 'domme volk' in ieder geval niet de schuld krijgen, al zullen die dan wel weer de 'White Ass People' zijn die niet 'smart enough' zijn.
Joh, dan krijg je waarschijnlijk een reactie in de trant van dat Europa er nog niet klaar voor is. Hun lopen natuurlijk ver voor iedereen uit met zulke briljante ideeën. :')
pi_178930466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:53 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja precies en die dansers voegen in mijn ogen sowieso niets toe aan deze act. Het leidt alleen maar af. Maakt niets uit hoe ze in beeld worden gebracht.

Als hij straks niet het gewenste resultaat haalt kan het 'domme volk' in ieder geval niet de schuld krijgen, al zullen die dan wel weer de 'White Ass People' zijn die niet 'smart enough' zijn.
Dit, ja. Hij zei het overigens weer in het interview met Giel. Geen white ass people, maar over dat mensen ‘dom’ zijn als ze het niet snappen.

Het komt zo arrogant over.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:57:58 #60
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178930479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:53 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Jup, nu is het de vraag in hoeverre hij op Waylon + team kan doordringen dat het anders moet (Het gaat ook anders/beter worden, let maar op).
Ik heb er eigenlijk ook nog wel vertrouwen in dat het beter gaat worden.

Maar misschien ben ik wel een naieve witbips :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:04:48 #61
43556 miss_dynastie
pi_178930592
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:56 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Dit, ja. Hij zei het overigens weer in het interview met Giel. Geen white ass people, maar over dat mensen ‘dom’ zijn als ze het niet snappen.

Het komt zo arrogant over.
Ja en alsof je achterlijk bent. Zoals die man die op de radio hoorde over een spookrijder en riep: ‘één spookrijder? Ik zie er honderden!’

Hij komt eruit als de idioot, wij niet...
pi_178930628
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Waylon was aan de telefoon bij Giel. De toon was ongeveer van dezelfde strekking als deze hele week.

In het kort: Wacht gewoon af tot je het totaalplaatje ziet, want dan zal het sense maken,
en de media is te negatief. Hij wil dat ze gewoon eens positief doen.

Giels twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 09:43:50 Al dat negatieve nieuws rondom het optreden van @waylonline op het #Songfestival moet maar eens afgelopen zijn, vind Waylon zelf. "Wacht nou maar gewoon eens even af waar we mee komen" zegt hij in de @radioveronica ochtendshow. https://t.co/4RPQH58kyT reageer retweet
Au. Hij noemt me dom :'(
~The present is all there is~
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 11:06:53 #63
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178930634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:06 schreef grazz het volgende:

[..]

Au. Hij noemt me dom :'(
Met je witte kont
pi_178930646
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:56 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Dit, ja. Hij zei het overigens weer in het interview met Giel. Geen white ass people, maar over dat mensen ‘dom’ zijn als ze het niet snappen.

Het komt zo arrogant over.
Wat een eikel. :')
Hij vergeet zeker dat hele generaties, uit allerlei milieus, naar het ESF kijken en totaal niet bekend zijn met allerlei vormen van dans.
Zeker niet krumping.
Dat hij anderen onwetend zijn, prima, maar dom is iets heel anders.
Ik vind het een domme opmerking en erg kortzichtig.
Ik stond altijd wel aan ‘zijn kant’ maar nu zeg ik:
Waylon. :r }:| :') :N :{w
pi_178930687
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:10:23 #66
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178930694
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:31 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop ook voor Waylon dat het leuke optredens worden vanmiddag. En zonder blauw licht :P.
Nog even over het licht. Al laten ze de rest van de act onveranderd, ik hoop wel dat ze daar iig nog wat aan sleutelen.

Ik vond dat echt heel erg tegenvallen. Iedereen heeft goed licht daar en bij Waylon vond ik het er maar dof uitzien. Ik wist voor dinsdag niet eens dat licht dof kon zijn. :@

Of is dat ook onderdeel van het "we doen iets wat nog nooit gedaan is", ja we zijn de eerste ESF act ooi die wordt belicht met een nachtlampje. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 11:11:12 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178930709
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
Of gewoon 30 seconden inclusief het krumpen, plus de beschrijving van 3 minuten van ons opperhoofd.
pi_178930712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
Letterlijke quote? :o
pi_178930713
Ach ja, er is hier ondertussen genoeg gezegd over dinsdag en woensdag. Morgen maar even afwachten op de echte beelden en de reactie van ons aller Hoofd om weer een betere balans op te maken
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:11:37 #70
43556 miss_dynastie
pi_178930714
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
En dan denk ik: ik hoop dat je met je White ass door je holle podium zakt. Letterlijk en figuurlijk :7
pi_178930716
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Letterlijke quote? :o
Yep.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:12:28 #72
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178930726
Je hoopt bijna dat ze echt flink krumpend op hun bek gaan met deze houding... De reacties waren unaniem negatief vanuit het perscentrum. Maar prove me wrong morgen is alles wat ik nu nog kan zeggen. Mogen de reacties hetzelfde blijven dan is denk ik heel dit forum klaar met onze inzending.
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 11:12:30 #73
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178930728
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
@IJsbeer had jij één keer gereageerd op de 'white ass' instapost of meerdere keren? Want ik zie de jouwe ook gewoon nog staan ;) (of dacht je niet dat ie was verwijderd, dan haal ik eea door de war)
Zelf zag ik m namelijk niet meer staan...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:13:10 #74
43556 miss_dynastie
pi_178930740
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nog even over het licht. Al laten ze de rest van de act onveranderd, ik hoop wel dat ze daar iig nog wat aan sleutelen.

Ik vond dat echt heel erg tegenvallen. Iedereen heeft goed licht daar en bij Waylon vond ik het er maar dof uitzien. Ik wist voor dinsdag niet eens dat licht dof kon zijn. :@

Of is dat ook onderdeel van het "we doen iets wat nog nooit gedaan is", ja we zijn de eerste ESF act ooi die wordt belicht met een nachtlampje. :{
Ja jij begrijpt het gewoon niet. Ook iets met witte krumpende kont 8-)
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 11:13:12 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178930742
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:28 schreef Wuwwa het volgende:
Misschien is het achteraf maar goed ook, die Hollandse directheid en de mogelijkheden tot verkeerd opgevatte sneertjes zijn bij DouweBob, Trijntje, Anouk en Waylon vrij riskant. Og3ne was daar wat veiliger in en is wat beter te verkopen binnen dat hardcore ESFwereldje.
Brabanders he w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178930744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:06 schreef Momo... het volgende:

[..]

Met je witte kont
_O-

Ik wacht nog wel even af tot morgen. Ik hoop oprecht dat de reviews morgen positiever zijn, maar aangezien de dansers blijven, gaat er denk ik niet heel veel veranderen dan alleen camerashots en misschien belichting? Ik hoop in ieder geval dat we toffe camerabeelden hebben en niet teveel wide-shots.
~The present is all there is~
  ESF Reporter vrijdag 4 mei 2018 @ 11:13:54 #77
87554 Cee
Welluk?
pi_178930757
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
Haha godver ze hebben dus echt niks door. _O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:14:03 #78
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt van een arrogantie van jewelste getuigen. Echt top als je in jezelf gelooft, echt, maar je kan ook overdrijven. Wacht maar af, witte kont, tot je het totaalplaatje ziet. Denk dat ik niet eens meer geïnteresseerd ben in je totaalplaatje ‘Way’...
Ik vind dit dan weer niet arrogant, als hij nog wat in petto heeft..
Hij zegt gewoon: wacht maar even af met je (negatieve) reactie..er komt misschien nog iets/verandert nog wat..
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178930775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:11 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Yep.
Jongen toch. :')
Het is hm echt naar zn hoofd gestegen of wat? Of toch weer aan het gebruiken?
Succesjes gekregen bij programma’s en nu even op (oa) je fans neerkijken.
Heul verstandig. Niet de kant die ik graag van hem zie en heb gezien. Dat was een paar jaar terug wel anders. :W
pi_178930777
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nog even over het licht. Al laten ze de rest van de act onveranderd, ik hoop wel dat ze daar iig nog wat aan sleutelen.

Ik vond dat echt heel erg tegenvallen. Iedereen heeft goed licht daar en bij Waylon vond ik het er maar dof uitzien. Ik wist voor dinsdag niet eens dat licht dof kon zijn. :@

Of is dat ook onderdeel van het "we doen iets wat nog nooit gedaan is", ja we zijn de eerste ESF act ooi die wordt belicht met een nachtlampje. :{
dit, maar misschien ziet het op camera wel beter uit? Maar dit lied vraagt om veel meer belichting.
~The present is all there is~
pi_178930782
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:11 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Yep.
Oh wow.
En het verbaast me ook echt niet meer.

Gelukkig was ik er al een paar dagen klaar mee B-)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178930817
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:14 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik vind dit dan weer niet arrogant, als hij nog wat in petto heeft..
Hij zegt gewoon: wacht maar even af met je (negatieve) reactie..er komt misschien nog iets/verandert nog wat..
Prima, maar noem je publiek niet dom.
  ESF Reporter vrijdag 4 mei 2018 @ 11:16:34 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_178930819
Waylon’s quote doet me nu dus gewoon vrezen dat wat de pers dinsdag zag, ook morgen gewoon wordt gedaan.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:16:50 #84
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178930823
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja jij begrijpt het gewoon niet. Ook iets met witte krumpende kont 8-)
Ja dat zal het wel zijn. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178930830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:15 schreef grazz het volgende:

[..]

dit, maar misschien ziet het op camera wel beter uit? Maar dit lied vraagt om veel meer belichting.
Meer verlichting op Waylon, het liefst geen op de dansers.
pi_178930835
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
Hij blijft het herhalen he, dat wij te dom zijn om het te begrijpen. Dat bericht op instagram vond ik al te ver gaan, maar daarbij dacht ik nog oké, hopelijk let hij daarna wel op zijn woorden, dit is één van zijn uitbarstingen. En nu herhaalt 'ie het weer :')
pi_178930836
90% van de persmensen begreep het totaal niet, 10% nauwelijks, maar die vonden het wel risky (in hoeverre dat positief is). Ook mensen met zwarte konten waren teleurgesteld en snapten het 'verhaal' niet. Genoeg reden om een artikeltje te schrijven door landelijke pers dat de eerste rehearsal niet goed genoeg verlopen/ontvangen is. Hier hoort dan een publieke reactie bij, niet baserend op 8 seconden 1 beeld, maar op die reacties in de persruimte van mensen die 43 acts voorbij zien komen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:19:28 #88
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930877
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Prima, maar noem je publiek niet dom.
Ik had op dat moment nog niet gehoord dattie dat had gezegd :'(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178930891
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
90% van de persmensen begreep het totaal niet, 10% nauwelijks, maar die vonden het wel risky (in hoeverre dat positief is). Ook mensen met zwarte konten waren teleurgesteld en snapten het 'verhaal' niet. Genoeg reden om een artikeltje te schrijven door landelijke pers dat de eerste rehearsal niet goed genoeg verlopen/ontvangen is. Hier hoort dan een publieke reactie bij, niet baserend op 8 seconden 1 beeld, maar op die reacties in de persruimte van mensen die 43 acts voorbij zien komen.
Nee, maar wij zijn dom. :')
pi_178930892
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Meer verlichting op Waylon, het liefst geen op de dansers.
:D de kijkers zien dan straks in de lucht zwevende witte gitaren.... dat gaat ons wel helpen aan de overwinning jongens
~The present is all there is~
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:20:10 #91
43556 miss_dynastie
pi_178930896
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:14 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik vind dit dan weer niet arrogant, als hij nog wat in petto heeft..
Hij zegt gewoon: wacht maar even af met je (negatieve) reactie..er komt misschien nog iets/verandert nog wat..
Ik hoor juist: het is wat het is, ik verander niks, jij begrijpt het gewoon niet want je baseert je op een paar tellen en daarom ben je dom. De mensen in het perscentrum hebben alles gezien op het eerste deel van de repetitie na, die baseren zich niet op een snippet. En als nagenoeg iedereen dan negatief is behalve een paar RTL kontenkruipers, kun je moeilijk iedereen dom blijven noemen. Dat is dan gewoon arrogant.
pi_178930906
Als het weer exact hetzelfde als dinsdag wordt, mag Cornald zijn eigen positie ook wel in ogenschouw nemen. Dit had veel eerder in de kiem gesmoord moeten worden, door bij een laatste repetitie in NL te gaan kijken. De kans is groot dat het niet gebeurd is.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:21:41 #93
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178930916
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
90% van de persmensen begreep het totaal niet, 10% nauwelijks, maar die vonden het wel risky (in hoeverre dat positief is). Ook mensen met zwarte konten waren teleurgesteld en snapten het 'verhaal' niet. Genoeg reden om een artikeltje te schrijven door landelijke pers dat de eerste rehearsal niet goed genoeg verlopen/ontvangen is. Hier hoort dan een publieke reactie bij, niet baserend op 8 seconden 1 beeld, maar op die reacties in de persruimte van mensen die 43 acts voorbij zien komen.
Ja, maar ik heb net van Waylon begrepen dat die mensen allemaal te dom zijn om 'het' te begrijpen, dus tja. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178930920
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:20 schreef grazz het volgende:

[..]

:D de kijkers zien dan straks in de lucht zwevende witte gitaren.... dat gaat ons wel helpen aan de overwinning jongens
En het kost niets, een lichie uitdoen! Kom d’r maar in AVROTROS.

Ik word hier zo melig van, terwijl ik me juist had aangemeld om mee te kunnen hyperen. :')
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 11:22:33 #95
375570 crew  Cyan9
pi_178930929
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:16 schreef Cee het volgende:
Waylon’s quote doet me nu dus gewoon vrezen dat wat de pers dinsdag zag, ook morgen gewoon wordt gedaan.
Stupid white ass people.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178930939
Waylon heeft iets teveel klappen gehad. :')
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:23:33 #97
368283 ato
pi_178930944
Hij klinkt geagiteerd in de radiouitzending van Giel Beelen
:X

Nou nu maar hopen hij zijn gelijk haalt morgen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178930947
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik erop moet zeggen. Behalve dan dat ik het een ontzettende eikel vind, wat echt jammer is want dat vond ik al en begon de laatste tijd juist mijn mening over 'm te veranderen. Niet nodig, blijkbaar. :9
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:24:32 #99
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930956
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Hij blijft het herhalen he, dat wij te dom zijn om het te begrijpen. Dat bericht op instagram vond ik al te ver gaan, maar daarbij dacht ik nog oké, hopelijk let hij daarna wel op zijn woorden, dit is één van zijn uitbarstingen. En nu herhaalt 'ie het weer :')
Er klinkt frustratie uit, hij had verwacht dat het met luid applaus onthaald zou worden..
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178930958
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb net van Waylon begrepen dat die mensen allemaal te dom zijn om 'het' te begrijpen, dus tja. :7
Gelukkig zijn het maar mensen die op elk detail letten, die volle aandacht op de vocalen/belichting/props/camerashots/totaalplaatje hebben en die al jaren acts, repetities en uiteindelijke liveshows hebben gezien. De Hongaarse Henk en Spaanse Ingrid op de bank met chips en nootjes snappen dit natuurlijk wel meteen.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:24:45 #101
43556 miss_dynastie
pi_178930959
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:23 schreef ato het volgende:
Hij klinkt geagiteerd in de radiouitzending van Giel Beelen
:X

Nou nu maar hopen hij zijn gelijk haalt morgen.
Maar dat haalt ‘ie niet. De mensen daar veranderen hun mening echt niet, die hebben alles al gezien. Dus die houden ‘wtf’ en dat komt in de media...
pi_178930984
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:22 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

En het kost niets, een lichie uitdoen! Kom d’r maar in AVROTROS.

Ik word hier zo melig van, terwijl ik me juist had aangemeld om mee te kunnen hyperen. :')
Heel missch is er nog een kleine kans dat het morgen toch wat beter wordt ontvangen. En dan zijn we allemaal weer in jubelstemming w/
~The present is all there is~
pi_178930996
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:24 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Er klinkt frustratie uit, hij had verwacht dat het met luid applaus onthaald zou worden..
Dat kan ook wel, maar het was te vroeg in het lied, te direct en te veel. Als je dit heel subtiel opbouwt is het best creatief en zou het misschien wel kunnen werken. Dat zullen ze zelf ook toch wel zien/aanpassen, zo koppig zal het team toch niet zijn? Hij misschien wel, maar er zitten toch meer mensen?
pi_178931006
Bord -> kop.
pi_178931014
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:27 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dat kan ook wel, maar het was te vroeg in het lied, te direct en te veel. Als je dit heel subtiel opbouwt is het best creatief en zou het misschien wel kunnen werken. Dat zullen ze zelf ook toch wel zien/aanpassen, zo koppig zal het team toch niet zijn? Hij misschien wel, maar er zitten toch meer mensen?
Ja dat denk ik dus ook. Het zou misschien kunnen werken, maar dan moet het inderdaad langzaam opgebouwd worden en misschien net even anders in beeld gebracht worden.
pi_178931028
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:21 schreef Wuwwa het volgende:
Als het weer exact hetzelfde als dinsdag wordt, mag Cornald zijn eigen positie ook wel in ogenschouw nemen. Dit had veel eerder in de kiem gesmoord moeten worden, door bij een laatste repetitie in NL te gaan kijken. De kans is groot dat het niet gebeurd is.
Dit ook. Ik vraag me af hoe dit gaat. Oefent de artiest, in dit geval Waylon alleen met Pannecoucke of is/zijn de HOD + eventueel andere leden van de commissie er ook bij? Als ze alles aan de artiest overlaten en er zelf niet bovenop zitten, dan kun je dus voor dit soort verrassingen komen te staan. Ik weet ook niet in hoeverre de HOD / leden van de commissie zich kritisch durven uit te laten bij het zien van een act.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 11:30:31 #107
163650 Greys
pi_178931030
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:41 schreef Mandy040986 het volgende:
In het kort: Wacht gewoon af tot je het totaalplaatje ziet, want dan zal het sense maken,
HOE dan? Zei hij echt dat we (zelfs de dommeriken) het dan wel gaan snappen, dat het sense gaat maken?

Ik snap best dat je als artiest probeert de boel goed te praten, maar kan me niet voorstellen dat er iets significant gaat veranderen waardoor ook de pers ineens denkt 'ah nee ja nu snap ik het en is het tof' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:31:00 #108
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178931035
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hoor juist: het is wat het is, ik verander niks, jij begrijpt het gewoon niet want je baseert je op een paar tellen en daarom ben je dom. De mensen in het perscentrum hebben alles gezien op het eerste deel van de repetitie na, die baseren zich niet op een snippet. En als nagenoeg iedereen dan negatief is behalve een paar RTL kontenkruipers, kun je moeilijk iedereen dom blijven noemen. Dat is dan gewoon arrogant.
Iedereen z'n mening. Ik vind het niet leuk, maar ik vind het op één of andere manier ook wel weer begrijpelijk, maar ik zal wel de enige zijn :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178931038
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:16 schreef Cee het volgende:
Waylon’s quote doet me nu dus gewoon vrezen dat wat de pers dinsdag zag, ook morgen gewoon wordt gedaan.
Ik vrees met je mee. Waylon heeft iets in gedachten en gaat echt geen concessies doen. Hij gaat ervan uit dat iedereen oordeelt op 8 seconden beeld en gaat ook niet luisteren naar het domme volk dat nog niets heeft gezien. De enige van wie hij denk ik wat aanneemt is Pannecoucke. En hij hoort Cornald aan, uiteindelijk doet hij toch 'stronteigenwijs' zijn eigen zin. Er zullen wat kleine aanpassingen komen, ze gaan alleen niets veranderen aan het concept. En juist dat idee begrijpt niemand.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:31:23 #110
368283 ato
pi_178931041
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat haalt ‘ie niet. De mensen daar veranderen hun mening echt niet, die hebben alles al gezien. Dus die houden ‘wtf’ en dat komt in de media...
Nou ik wacht het af, bij andere inzendingen zoals bv Israël waren de reacties meer positief dan de eerste keer repeteren omdat er meer gebeurde.

Als men nog steeds negatief zijn morgen, weet ik ook genoeg.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:32:41 #111
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178931054
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

HOE dan? Zei hij echt dat we (zelfs de dommeriken) het dan wel gaan snappen, dat het sense gaat maken?

Ik snap best dat je als artiest probeert de boel goed te praten, maar kan me niet voorstellen dat er iets significant gaat veranderen waardoor ook de pers ineens denkt 'ah nee ja nu snap ik het en is het tof' _O-
Ja, hij zei letterlijk dat het sense gaat maken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 11:32:54 #112
163650 Greys
pi_178931058
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:12 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zelf zag ik m namelijk niet meer staan...
Volgens mij verandert Instagram de volgorde soms heel onlogisch. Ik zie de reacties ook in niet logische volgorde staan qua dag en tijd. Hij staat er bij mij echt nog, zowel mobiel als op computer op het werk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:33:03 #113
43556 miss_dynastie
pi_178931060
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:31 schreef ato het volgende:

[..]

Nou ik wacht het af, bij andere inzendingen zoals bv Israël waren de reacties meer positief dan de eerste keer repeteren omdat er meer gebeurde.

Als men nog steeds negatief zijn morgen, weet ik ook genoeg.
Ja klopt, maar als Israël op nul begon, begint Nederland op min tachtig, zo ongeveer. Bij Israël waren de verwachtingen torenhoog, bij Nederland heel veel minder.

Ik hoop voor jou dat het zal gaan zoals je hoopt. Ik ben dermate klaar met meneer Bijkerk dat ik mijn interesse verloren heb.
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 11:33:39 #114
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178931069
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij verandert Instagram de volgorde soms heel onlogisch. Ik zie de reacties ook in niet logische volgorde staan qua dag en tijd. Hij staat er bij mij echt nog, zowel mobiel als op computer op het werk.
maf. nouja, dat valt me dan mee. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 11:33:53 #115
163650 Greys
pi_178931073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, hij zei letterlijk dat het sense gaat maken.
Ik snap er geen (witte) kont meer van.
Dus dan heeft ie ineens weer wel vertrouwen in het verstandelijk vermogen van z'n domme witte publiek? _O-

En dan gaat de pers het dus morgen ineens ook snappen? Nou ben benieuwd. En geloof er niks van. Helaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178931081
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, hij zei letterlijk dat het sense gaat maken.
Dat is omdat hij al maanden in dezelfde bubbel leeft. Terwijl je je af moet vragen of het in drie minuten voor een willekeurige Europeaan sense gaat maken.
pi_178931118
Ik denk ook dat het 'misschien is het wel een grap' hem in het verkeerde keelgat is geschoten. Hij komt met een bloedserieuze act op de proppen en iedereen denkt dat hij aan het trollen is :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 11:37:09 #118
163650 Greys
pi_178931120
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Meer verlichting op Waylon, het liefst geen op de dansers.
Ja maar dan is DAT weer racistisch! :+ -O-

Ik heb zelf heel veel commentaar op de act maar het zogenaamd racistische wat gezegd wordt door sommige reacties zit ik toch wel mee. Want als we de act wél leuk zouden vinden zijn we racistisch want de mannen adoreren hem kennelijk on stage enzo, als we de act niet leuk vinden zijn we racistisch omdat onze white asses de dansers niet begrijpen en als we willen dat de act iets wordt aangepast waardoor ze wat minder afleiden zijn we racistisch omdat we hen dan minder in beeld willen.

Tis ook gewoon niet meer goed te doen zeg maar.. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:37:36 #119
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178931130
Hallo Waylon, ik weet niet of je meeleest, maar het is nog niet te laat! Tippie voor je e-reader!
:o)
pi_178931139
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap er geen (witte) kont meer van.
Dus dan heeft ie ineens weer wel vertrouwen in het verstandelijk vermogen van z'n domme witte publiek? _O-

En dan gaat de pers het dus morgen ineens ook snappen? Nou ben benieuwd. En geloof er niks van. Helaas.
Ik heb nog een beetje hoop dat er iets in die eerste doorloop zat wat ie nog geheim wilde houden, maar zelfs dat vervaagt bij mij met de minuut. :')
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:39:16 #121
368283 ato
pi_178931148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:36 schreef Wuwwa het volgende:
Ik denk ook dat het 'misschien is het wel een grap' hem in het verkeerde keelgat is geschoten. Hij komt met een bloedserieuze act op de proppen en iedereen denkt dat hij aan het trollen is :D
Dat dacht ik eerst ook. Maar uit die hoop ben ik alweer gestapt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178931152
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dan is DAT weer racistisch! :+ -O-

Ik heb zelf heel veel commentaar op de act maar het zogenaamd racistische wat gezegd wordt door sommige reacties zit ik toch wel mee. Want als we de act wél leuk zouden vinden zijn we racistisch want de mannen adoreren hem kennelijk on stage enzo, als we de act niet leuk vinden zijn we racistisch omdat onze white asses de dansers niet begrijpen en als we willen dat de act iets wordt aangepast waardoor ze wat minder afleiden zijn we racistisch omdat we hen dan minder in beeld willen.

Tis ook gewoon niet meer goed te doen zeg maar.. :')
Het is echt gewoon vreselijk ook, he. :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 11:40:13 #123
163650 Greys
pi_178931162
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:33 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

maf. nouja, dat valt me dan mee. :D
Ik app je zo een screenshot :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:41:05 #124
43556 miss_dynastie
pi_178931172
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:38 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik heb nog een beetje hoop dat er iets in die eerste doorloop zat wat ie nog geheim wilde houden, maar zelfs dat vervaagt bij mij met de minuut. :')
Ik denk echt dat hij dacht: de eerste keer oefenen we zonder dat iemand het ziet en daarna staat het als een huis en hebben we direct het CATS-effect. Ik denk dat hij oprecht dacht goud in handen te hebben. Bookies? Waren de vorige keer ook negatief. Wacht maar... en nu is het zover en valt het reuze tegen.
pi_178931182
En ik maar denken dat juist de staging geen probleem zou worden bij Waylon, als rasechte artiest die niet van poespas houdt tijdens de optredens. :')
pi_178931202
Ik vind wel dat, als het er echt zo uit komt te zien en het flopt, hij zich teveel verschuilt achter de façade van de onbegrepen gekwelde kunstenaar met z'n "jullie begrijpen het niet!". Het ESF is geen kunst. Het ESF is consumeren. Je moet iets maken wat de mensen willen zien en als je de plank dan grandioos mis gaat slaan moet je niet piepen maar het jezelf aanrekenen.

We gaan het zien. Ik blijf er een hard hoofd in houden dat dit iets gaat worden.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:43:47 #127
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178931213
Ik was net weer wat afgekoeld, misschien moet ik dat Giel-interview maar even proberen te negeren.
:o)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:45:14 #128
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178931233
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:43 schreef Dave het volgende:
Ik was net weer wat afgekoeld, misschien moet ik dat Giel-interview maar even proberen te negeren.
Als je afgekoeld wil blijven zou ik dat idd doen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178931236
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:41 schreef libranl het volgende:
En ik maar denken dat juist de staging geen probleem zou worden bij Waylon, als rasechte artiest die niet van poespas houdt tijdens de optredens. :')
Echt een rasartiest vind ik hem niet hoor. Ik heb natuurlijk een vrij uitgesproken persoonlijke mening over hem, maar ik vind hem echt een zondagskind die drijft op zijn talent en niet op zijn absolute wil om te willen slagen en daar keihard voor te werken. Ik vind hem bij uitstek een artiest die zich toch zo'n act in laat praten waar bijvoorbeeld Douwe Bob dit zich niet zou laten aansmeren.
pi_178931244
Hij moet gewoon geen interviews meer geven. Het wordt er niet beter op zo.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:45:47 #131
43556 miss_dynastie
pi_178931246
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind wel dat, als het er echt zo uit komt te zien en het flopt, hij zich teveel verschuilt achter de façade van de onbegrepen gekwelde kunstenaar met z'n "jullie begrijpen het niet!". Het ESF is geen kunst. Het ESF is consumeren. Je moet iets maken wat de mensen willen zien en als je de plank dan grandioos mis gaat slaan moet je niet piepen maar het jezelf aanrekenen.

We gaan het zien. Ik blijf er een hard hoofd in houden dat dit iets gaat worden.
Oh ja, absoluut. Dan krijg je het verhaal dat kunst niet altijd begrepen wordt en verheffend moet zijn. Dat je nogal een cultureel ondernemer bent als het wel uit komt, met je miljoenenvilla onder je kont, ach.....
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:46:05 #132
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178931252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:20 schreef grazz het volgende:

[..]

:D de kijkers zien dan straks in de lucht zwevende witte gitaren.... dat gaat ons wel helpen aan de overwinning jongens
Dat is nog nooit gedaan he, zwevende gitaren *O*
Toch? :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178931267
Dat white ass gedoe snap ik niet zo goed uitleg? Want ik raak denk ik een beetje in de war wat boulevard zei over dat bericht. dat een gesprekspartner van waylon dat zei en niet waylon zelf? of mis ik iets?
pi_178931276
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:46 schreef Lamballert het volgende:
Dat white ass gedoe snap ik niet zo goed uitleg? Want ik raak denk ik een beetje in de war wat boulevard zei over dat bericht. dat een gesprekspartner van waylon dat zei en niet waylon zelf? of mis ik iets?
Waylon was het ermee eens, dus vindt hij dat ook.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:47:59 #135
43556 miss_dynastie
pi_178931282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:46 schreef Lamballert het volgende:
Dat white ass gedoe snap ik niet zo goed uitleg? Want ik raak denk ik een beetje in de war wat boulevard zei over dat bericht. dat een gesprekspartner van waylon dat zei en niet waylon zelf? of mis ik iets?
Een gesprekspartner zei dat ja. Waarop Waylon er een screenshot van maakt en post met de mededeling: sommige mensen zijn slim genoeg om het te begrijpen. Kortom: hij omarmt die mening volledig.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:48:02 #136
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178931283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als je afgekoeld wil blijven zou ik dat idd doen. :P
Begon net te denken: misschien valt het allemaal wel mee, en worden dingen subtiel in beeld gebracht, maar dit soort uitspraken knabbelt dan weer behoorlijk aan de gun-factor. Zeg maar gerust 'vreet'.
:o)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:48:07 #137
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178931286
Ik moest vanmorgen in de auto bijna hardop lachen.
Dat we kort voor het optreden ons druk maakten dat hij misschien een zonnebril op zou zetten.

Een zonnebrilletje vs 4 compleet losgaande Krumpers die ruim de helft van het nummer door het beeld springen _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178931294
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:31 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik vrees met je mee. Waylon heeft iets in gedachten en gaat echt geen concessies doen. Hij gaat ervan uit dat iedereen oordeelt op 8 seconden beeld en gaat ook niet luisteren naar het domme volk dat nog niets heeft gezien. De enige van wie hij denk ik wat aanneemt is Pannecoucke. En hij hoort Cornald aan, uiteindelijk doet hij toch 'stronteigenwijs' zijn eigen zin. Er zullen wat kleine aanpassingen komen, ze gaan alleen niets veranderen aan het concept. En juist dat idee begrijpt niemand.
Ze hadden de act vooraf aan de Henk & Ingrids moeten laten zien. Wat zien jullie? Wat is het verhaal?

Nou eh we zien Weelen met een luipaard velletje, omringt door bezeten Afrikaanse dansers. Oh wacht, dit herkennen we wel he schat. Dit is net als Groeten uit de rimboe maar dan op het songfestival uitgebeeld. Leuheuk. Wie lof it!
~The present is all there is~
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:48:35 #139
368283 ato
pi_178931295
Als het morgen nog hetzelfde is, ben ik ook afgehaakt hoor.
En zijn attitude ben ik nu ook een beetje zat, zo'n andere man dan een tijdje terug.
Hij klinkt opgefokt en hij is zijn mening aan het opdringen.
Hij kan echt slecht tegen kritiek.

Die krijg wel een lading kritiek over zich heen, als hij as donderdag niet bij de 10 enveloppen zit.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178931300
Er was grote paniek want hij had echt een tijgerpak aan.
Little did we knew...
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:49:55 #141
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178931324
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef Wuwwa het volgende:
Er was grote paniek want hij had echt een tijgerpak aan.
Little did we knew...
Ignorance is a bliss *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178931326
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een gesprekspartner zei dat ja. Waarop Waylon er een screenshot van maakt en post met de mededeling: sommige mensen zijn slim genoeg om het te begrijpen. Kortom: hij omarmt die mening volledig.
Hmm, okay niet slim om het te delen. Misschien ondersteunt hij de achterliggende gedachte, maar vind het stiekem toch beetje kort door de bocht dat hij eens is met dat white ass gebeuren. :P desalniettemin had hij het dan niet moeten delen uiteraard. Maar okee duidelijk dank voor de uitleg! :)
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:50:56 #143
368283 ato
pi_178931343
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:43 schreef Dave het volgende:
Ik was net weer wat afgekoeld, misschien moet ik dat Giel-interview maar even proberen te negeren.
Doen, ik krijg weer een beetje last van negativiteit.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 11:52:21 #144
163650 Greys
pi_178931363
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Echt een rasartiest vind ik hem niet hoor. Ik heb natuurlijk een vrij uitgesproken persoonlijke mening over hem, maar ik vind hem echt een zondagskind die drijft op zijn talent en niet op zijn absolute wil om te willen slagen en daar keihard voor te werken. Ik vind hem bij uitstek een artiest die zich toch zo'n act in laat praten waar bijvoorbeeld Douwe Bob dit zich niet zou laten aansmeren.
Mwah. Zo veel mensen die bv een talentenjacht winnen en waar je daarna niks meer van hoort omdat ze achterover leunen en denken dat het aan komt waaien. Als er toch iemand is die juist heel hard gewerkt heeft om er te blijven na z'n níet winst van de talentenjacht is hij het. Vind ik. Er zijn er verdomd weinig die van dááruit bereiken waar hij is en doet. Uitverkochte AHOY's, concerttours, meewerken en teruggevraagd worden in veelbekeken tv programma's als The Voice en It Takes 2, etc. Dat is echt niet gebeurd door achterover te leunen, kom op..

Sorry ik vind deze week echt héél erg veel van hem in negatieve zin, maar dit vind ik persoonlijk onterecht. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178931367
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef grazz het volgende:

[..]

Ze hadden de act vooraf aan de Henk & Ingrids moeten laten zien. Wat zien jullie? Wat is het verhaal?

Nou eh we zien Weelen met een luipaard velletje, omringt door bezeten Afrikaanse dansers. Oh wacht, dit herkennen we wel he schat. Dit is net als Groeten uit de rimboe maar dan op het songfestival uitgebeeld. Leuheuk. Wie lof it!
_O-

En dan met z’n twee de kamer door krumpen.

_O-
pi_178931369
Jongens, ik weet het Waylon kan bot uit de hoek komen, maar kom op zeg, hij krijgt ook wel heel veel shit over zich heen. En mag hij dan pissig zijn? Nou ik zou het ook zijn en misschien nog wel erger. Want ja het is wennen en anders dan wij verwacht cq gehoopt hadden, maar moeten wij nu zo reageren op die paar seconden beeldmateriaal? Laten we hem verdikkeme nu eens de voordeel van de twijfel geven en afwachten wat het totaalplaatje is en dan pas reageren. Want nu is er een hatelijke discussie aan de gang en dat moet toch niet de bedoeling zijn. Het zal misschien wel mijn leeftijd zijn dat ik wat milder ben maar kom op jullie begrijpen toch ook wel dat dit soort haatdragende opmerkingen nergens op slaan.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:52:56 #147
43556 miss_dynastie
pi_178931371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef Wuwwa het volgende:
Er was grote paniek want hij had echt een tijgerpak aan.
Little did we knew...
Voor mij was dat het eerste moment waarin ik mijn nare gevoel bevestigd zag. En dat terwijl ik echt van de dierenprintjes ben, maar dit schreeuwt pooierpak. Ik denk ook dat die dj daarop gegoogled heeft en de eerste Google hit naar de kleermaker heeft gestuurd 8-)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:52:58 #148
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178931373
Ik laat me er niet meer negatief door worden, ik ga er gewoon vanuit dat het morgen beter is en anders is het gewoon meligheid dat ik ga voelen over onze inzending :)
We kunnen niets doen aan het optreden, maar wel hoe we ermee omgaan.
Met onze witte konten.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 11:53:21 #149
163650 Greys
pi_178931375
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef MaLo het volgende:
Ik moest vanmorgen in de auto bijna hardop lachen.
Dat we kort voor het optreden ons druk maakten dat hij misschien een zonnebril op zou zetten.

Een zonnebrilletje vs 4 compleet losgaande Krumpers die ruim de helft van het nummer door het beeld springen _O-
Nou idd. We hadden eens moeten weten.. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178931382
Vanmorgen kwam Bart Arens (AvroTros) nog even aan het woord over zijn radioshow op locatie volgende week, maar die had nog geen communicatie/nieuwe informatie over de dansers.
pi_178931398
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:50 schreef ato het volgende:

[..]

Doen, ik krijg weer een beetje last van negativiteit.
Komt door mij. Ik had dat interview gedeeld. Sorry, allemaal. :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 11:55:52 #152
163650 Greys
pi_178931428
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:54 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Komt door mij. Ik had dat interview gedeeld. Sorry, allemaal. :)
Nee ben je gek. Dat hoort erbij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178931451
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef summer52 het volgende:
Jongens, ik weet het Waylon kan bot uit de hoek komen, maar kom op zeg, hij krijgt ook wel heel veel shit over zich heen. En mag hij dan pissig zijn? Nou ik zou het ook zijn en misschien nog wel erger. Want ja het is wennen en anders dan wij verwacht cq gehoopt hadden, maar moeten wij nu zo reageren op die paar seconden beeldmateriaal? Laten we hem verdikkeme nu eens de voordeel van de twijfel geven en afwachten wat het totaalplaatje is en dan pas reageren. Want nu is er een hatelijke discussie aan de gang en dat moet toch niet de bedoeling zijn. Het zal misschien wel mijn leeftijd zijn dat ik wat milder ben maar kom op jullie begrijpen toch ook wel dat dit soort haatdragende opmerkingen nergens op slaan.
We reageren ook niet op die paar seconden, maar op de reacties van de mensen uit het perscentrum die schijnbaar alles gezien hebben, en z’ rare houding.
pi_178931455
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah. Zo veel mensen die bv een talentenjacht winnen en waar je daarna niks meer van hoort omdat ze achterover leunen en denken dat het aan komt waaien. Als er toch iemand is die juist heel hard gewerkt heeft om er te blijven na z'n níet winst van de talentenjacht is hij het. Vind ik. Er zijn er verdomd weinig die van dááruit bereiken waar hij is en doet. Uitverkochte AHOY's, concerttours, meewerken en teruggevraagd worden in veelbekeken tv programma's als The Voice en It Takes 2, etc. Dat is echt niet gebeurd door achterover te leunen, kom op..

Sorry ik vind deze week echt héél erg veel van hem in negatieve zin, maar dit vind ik persoonlijk onterecht. :@
Ik heb misschien een ander beeld van het artiestenleven. Voor mij is dat iemand die met zijn gitaar op z'n rug in zijn tienerjaren naar talentenjachten in Schubbekutteveen fietst, die door een combinatie van talent en overal aanwezig willen zijn om muziek ten gehore te brengen langzaam via kroegjes en kleine podia op kan klimmen tot een beetje airplay op de radio en die jaar in jaar uit op tour wil zijn om relevant te blijven, onderwijl veel nieuwe muziek schrijvend.

Wat jij beschrijft is zonder meer een artiest, maar als je in de kringen van het Hilversumse mediawereldje verkeert dan is dat toch een heel andere vorm van artiest zijn dan wanneer je het moet hebben van het clubcircuit. Waylon kan prima rondkomen van zangcoach zijn bij een paar TV-programma's. Da's echt wel andere koek dan artiesten die elke week weer ergens op de planken moeten staan om hun bestaansrecht te garanderen.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:57:37 #155
368283 ato
pi_178931468
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:54 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Komt door mij. Ik had dat interview gedeeld. Sorry, allemaal. :)
Nee hoor, ik stuiter toch alle kanten op.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:58:43 #156
43556 miss_dynastie
pi_178931486
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:54 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Komt door mij. Ik had dat interview gedeeld. Sorry, allemaal. :)
Never shoot the messenger is de regel! Dus ab-so-luut niet jouw schuld!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:58:54 #157
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178931493
In dit geval vind ik Waylon gewoon niet zo slim, hij interpreteert de kritiek verkeerd. Ik snap heel goed dat hij wat anders wil doen en op zich is dat Krumpen dan best inventief.

En mensen die zijn act niet wat vinden, zijn niet tegen zijn dansers of tegen Krumpen, maar denken gewoon dat zijn act beter kon (in wat voor vorm dan ook)

Alleen de manier waarop hij nu "wat anders" wil laten zien, is gewoon zonde. Ze zijn veel te nadrukkelijk aanwezig en leiden af van Waylon en zijn liedje. Als ze pas aan het einde van het nummer, en wat korter zouden Krumpen, opbouwen naar een Krumpende climax, dan had het voor mij best wel kunnen werken.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178931502
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:57 schreef ato het volgende:

[..]

Nee hoor, ik stuiter toch alle kanten op.
Ik ook. Ik begon best positief, maar dat gevoel wordt echt steeds minder.

Misschien zaterdag wel weer andersom. :)
pi_178931511
Zal Krumpen het woord van het jaar worden?
pi_178931520
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal Krumpen het woord van het jaar worden?
Mijn vrienden waren echt verbaasd dat ik niet wist wat krumpen was, voorafgaand aan deze week.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:01:00 #161
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178931536
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn vrienden waren echt verbaasd dat ik niet wist wat krumpen was, voorafgaand aan deze week.
Mijn best wel hippe 14 jarige dochter had geen benul wat krumpen was. Ik ook niet, maar ik ben dan ook niet hip.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178931544
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Echt een rasartiest vind ik hem niet hoor. Ik heb natuurlijk een vrij uitgesproken persoonlijke mening over hem, maar ik vind hem echt een zondagskind die drijft op zijn talent en niet op zijn absolute wil om te willen slagen en daar keihard voor te werken. Ik vind hem bij uitstek een artiest die zich toch zo'n act in laat praten waar bijvoorbeeld Douwe Bob dit zich niet zou laten aansmeren.
Ik heb bij Waylon nooit het idee gehad dat hij zich zo'n act met agressieve dansers aan zou laten praten (of nog erger misschien: zelf zou bedenken). Muziek is zijn passie en hij heeft niets met allerlei randzaken of trucs daaromheen zoals sommige 'gekkies' op het ESF wel nodig denken te hebben. Over of hij het maximale uit zijn talent haalt, daarover kun je discusseren idd.

Douwe liet zich overigens ook de 10 seconden stilte aanpraten door Pannecoucke onder het mom van 'de goedkoopste truc' om op te vallen. Dat werd ook niet helemaal begrepen en was ook best wel 'awkward' imho.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:01:26 #163
163650 Greys
pi_178931546
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb misschien een ander beeld van het artiestenleven. Voor mij is dat iemand die met zijn gitaar op z'n rug in zijn tienerjaren naar talentenjachten in Schubbekutteveen fietst, die door een combinatie van talent en overal aanwezig willen zijn om muziek ten gehore te brengen langzaam via kroegjes en kleine podia op kan klimmen tot een beetje airplay op de radio en die jaar in jaar uit op tour wil zijn om relevant te blijven, onderwijl veel nieuwe muziek schrijvend.
Zelfs Ilse zei dat ze hem al als kind tegenkwam op al die country festivals etc om overal op te kunnen treden. Net als zij ;) Dat zal niet op de fiets geweest zijn misschien, maar Waylon heeft zich nooit te goed gevoeld voor de braderie in Schubbekutteveen en heeft dat soort optredens allemaal gedaan nog voordat hij op tv kwam en ook daarna nog.

quote:
Wat jij beschrijft is zonder meer een artiest, maar als je in de kringen van het Hilversumse mediawereldje verkeert dan is dat toch een heel andere vorm van artiest zijn dan wanneer je het moet hebben van het clubcircuit. Waylon kan prima rondkomen van zangcoach zijn bij een paar TV-programma's. Da's echt wel andere koek dan artiesten die elke week weer ergens op de planken moeten staan om hun bestaansrecht te garanderen.
Oke eens, maar dat geldt voor alle artiesten die inmiddels 'bekend' zijn en niet meer meerdere keren per week hoeven spelen voor hun boterham en dat geldt dan toch net zo voor bv Miss Montreal en Anouk etc? Of denk je daar dan ook zo over op dat vlak, want dan snap ik het :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178931548
#krumpgate zal trending worden op twitter volgende week vrijdag.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:01:40 #165
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178931550
Ik ben een echt domme witkont, dus ik wist het ook niet.
:o)
pi_178931558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:58 schreef MaLo het volgende:
In dit geval vind ik Waylon gewoon niet zo slim, hij interpreteert de kritiek verkeerd. Ik snap heel goed dat hij wat anders wil doen en op zich is dat Krumpen dan best inventief.

En mensen die zijn act niet wat vinden, zijn niet tegen zijn dansers of tegen Krumpen, maar denken gewoon dat zijn act beter kon (in wat voor vorm dan ook)

Alleen de manier waarop hij nu "wat anders" wil laten zien, is gewoon zonde. Ze zijn veel te nadrukkelijk aanwezig en leiden af van Waylon en zijn liedje. Als ze pas aan het einde van het nummer, en wat korter zouden Krumpen, opbouwen naar een Krumpende climax, dan had het voor mij best wel kunnen werken.
Ik krijg echt ineens een heel ander beeld bij Krumpende Climax. Erg he? _O-

Maar je hebt absoluut gelijk. Als ze het wat intomen, ziet het geheel er wat minder cringe uit, hopelijk. :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:02:20 #167
163650 Greys
pi_178931560
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef Dave het volgende:
Ik ben een echt domme witkont, dus ik wist het ook niet.
Dito!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:02:46 #168
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178931563
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah. Zo veel mensen die bv een talentenjacht winnen en waar je daarna niks meer van hoort omdat ze achterover leunen en denken dat het aan komt waaien. Als er toch iemand is die juist heel hard gewerkt heeft om er te blijven na z'n níet winst van de talentenjacht is hij het. Vind ik. Er zijn er verdomd weinig die van dááruit bereiken waar hij is en doet. Uitverkochte AHOY's, concerttours, meewerken en teruggevraagd worden in veelbekeken tv programma's als The Voice en It Takes 2, etc. Dat is echt niet gebeurd door achterover te leunen, kom op..

Sorry ik vind deze week echt héél erg veel van hem in negatieve zin, maar dit vind ik persoonlijk onterecht. :@
Me too (oeps)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:02:46 #169
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178931564
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef Dave het volgende:
Ik ben een echt domme witkont, dus ik wist het ook niet.
Ik dus ook. En ik heb ook nog best veel witte kont _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178931572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef grazz het volgende:

[..]

Ze hadden de act vooraf aan de Henk & Ingrids moeten laten zien. Wat zien jullie? Wat is het verhaal?

Nou eh we zien Weelen met een luipaard velletje, omringt door bezeten Afrikaanse dansers. Oh wacht, dit herkennen we wel he schat. Dit is net als Groeten uit de rimboe maar dan op het songfestival uitgebeeld. Leuheuk. Wie lof it!
_O-

Ja precies, vooraf mensen met een open blik het laten beoordelen had helemaal geen kwaad gekund.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:03:46 #171
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178931581
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:02 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik krijg echt ineens een heel ander beeld bij Krumpende Climax. Erg he? _O-

Oh save me, ik nu ook _O-
Is wel nog nooit vertoond _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178931590
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef Dave het volgende:
Ik ben een echt domme witkont, dus ik wist het ook niet.
Da's toch lichtblauw wat ik zie?
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 12:04:24 #173
368283 ato
pi_178931591
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:59 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik ook. Ik begon best positief, maar dat gevoel wordt echt steeds minder.

Misschien zaterdag wel weer andersom. :)
Ik ben tegenstrijdig, komt ook door zijn houding wat mij niet bevalt.
Toch geef ik zijn tweede repetitie morgen een tweede kans, ik wil ook niet mij laten meeslepen in die negativiteit. Ben benieuwd hoe ik mij morgen voel :)
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:05:33 #174
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178931613
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Voor mij was dat het eerste moment waarin ik mijn nare gevoel bevestigd zag. En dat terwijl ik echt van de dierenprintjes ben, maar dit schreeuwt pooierpak. Ik denk ook dat die dj daarop gegoogled heeft en de eerste Google hit naar de kleermaker heeft gestuurd 8-)
Flauw..
Ik vind het gaaf staan.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178931620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef libranl het volgende:

[..]

Douwe liet zich overigens ook de 10 seconden stilte aanpraten door Pannecoucke onder het mom van 'de goedkoopste truc' om op te vallen. Dat werd ook niet helemaal begrepen en was ook best wel 'awkward' imho.
De helft ging schreeuwen, een handjevol zong door, velen waren stil om te wachten wat er zou komen. Het sloeg niet aan. Daar hadden ze beter iets met die klok kunnen doen en de muziek iets vertragen ofzo.
Slovenië dit jaar heeft 15 seconden muziek uit, maar zij gaat het opvullen met acteren dat er technisch iets mis gaat (en geloofwaardig, want Hoofd trapte er in met boter en suiker) en het publiek aansporen om Hvala ne te zingen. Daar is beter over nagedacht.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:06:22 #176
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178931626
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef summer52 het volgende:
Jongens, ik weet het Waylon kan bot uit de hoek komen, maar kom op zeg, hij krijgt ook wel heel veel shit over zich heen. En mag hij dan pissig zijn? Nou ik zou het ook zijn en misschien nog wel erger. Want ja het is wennen en anders dan wij verwacht cq gehoopt hadden, maar moeten wij nu zo reageren op die paar seconden beeldmateriaal? Laten we hem verdikkeme nu eens de voordeel van de twijfel geven en afwachten wat het totaalplaatje is en dan pas reageren. Want nu is er een hatelijke discussie aan de gang en dat moet toch niet de bedoeling zijn. Het zal misschien wel mijn leeftijd zijn dat ik wat milder ben maar kom op jullie begrijpen toch ook wel dat dit soort haatdragende opmerkingen nergens op slaan.
EENS
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178931634
Ik had ook geen idee hoor, wat krumpen was. En ik ben ook niet super oud.
In alle eerlijkheid dacht ik dat het een soort Afrikaans rituelen dans was, maar misschien kwam dat ook wel omdat het me deed denken aan een aflevering van Outlander waar dat agressieve ook gedaan werd tijdens een ritueel. :9
pi_178931639
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs Ilse zei dat ze hem al als kind tegenkwam op al die country festivals etc om overal op te kunnen treden. Net als zij ;) Dat zal niet op de fiets geweest zijn misschien, maar Waylon heeft zich nooit te goed gevoeld voor de braderie in Schubbekutteveen en heeft dat soort optredens allemaal gedaan nog voordat hij op tv kwam en ook daarna nog.

[..]

Oke eens, maar dat geldt dan toch net zo voor bv Miss Montreal en Anouk etc? Of denk je daar dan ook zo over op dat vlak, want dan snap ik het :)
Misschien ben ik ook wel té hard. Ik waardeer zijn talent namelijk zeker wel en hij is een uitermate competente zanger, één van de betere van dit land. Het is wel zo dat sommige artiesten vrij snel in de boezem van Hilversum worden gesloten en dat is wel een beetje een zelfvoorzienend wereldje waarin veel gebruik gemaakt wordt van dezelfde bekende gezichten. In die zin ben ik wat meer van de vrijbuiters die zich daar los van weken en het alleen van het muzikantschap willen hebben. Miss Montreal is ook zo'n graag geziene mediagast. Anouk heeft ook wel eens geroepen dat ze alleen maar concerten doet omdat ze dan de rekeningen weer even kan betalen.

Veel op TV zijn zegt natuurlijk niks over of je wel of niet goed bent in wat je doet, maar ik houd persoonlijk veel meer van podiumdieren dan van mensen die vaker op TV te zien zijn.
pi_178931653
Ik vind dat krumpen eerder gezegd beter hierbij passen
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:08:14 #180
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178931655
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:05 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Flauw..
Ik vind het gaaf staan.
Ik vind het in het optreden ook niet slecht staan.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat toen ik die eerste foto zag ik ook direct dacht "Serieus, een pooierpak? :o "
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  ESF Reporter vrijdag 4 mei 2018 @ 12:10:02 #181
87554 Cee
Welluk?
pi_178931693
Ik heb de witste reet van allemaal en wist precies wat krumpen was. :o
pi_178931696
Outlaw in Em drijft op het ritme van de gitaarintro. Zou leuk zijn als de dansers daar morgen ook wel wat rekening mee houden. :')
pi_178931697
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
Jammer dit :{ |:(
pi_178931703
Kijk dit is ook een kant van Waylon.

https://twitter.com/waylonline/status/992342358476951553
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:10:34 #185
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178931705
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:10 schreef Cee het volgende:
Ik heb de witste reet van allemaal en wist precies wat krumpen was. :o
Haha dit. Ik had het ook al eens voorbij zien komen in een of ander programma.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:10:55 #186
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178931710
Maar ik moet zo weg, ik begrijp dat er weer iets is?
Koel en donker bewaren
pi_178931715
Laten we nu geen witste reet-verkiezing gaan houden..
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:11:53 #188
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178931725
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn best wel hippe 14 jarige dochter had geen benul wat krumpen was. Ik ook niet, maar ik ben dan ook niet hip.
Het schijnt ook al een wat oudere dansvorm te zijn, hoorde ik hier
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178931769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:10 schreef Wuwwa het volgende:
Outlaw in Em drijft op het ritme van de gitaarintro. Zou leuk zijn als de dansers daar morgen ook wel wat rekening mee houden. :')
Dit ja. Van wat ik gezien heb, dansen ze totaal niet mee op het ritme.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 12:14:34 #191
368283 ato
pi_178931779
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:11 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Het schijnt ook al een wat oudere dansvorm te zijn, hoorde ik hier
Volgens mij afgeleid van streetdance, uit de jaren 80'
Life can be a bitch, so like it..
pi_178931793
quote:
Bedankt. Hij zegt dat het allemaal niets interesseert, maar reageert wel agressief. _O-
pi_178931794
Ik zit die reactie van Matt nogeens terug te kijken die de rehearsal (met de echte tv-beelden ziet) van het optreden ziet en eigenlijk valt toch best mee? Behalve die 'robots with spasm' dan. :P
leven zoals het leven is
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:16:05 #194
163650 Greys
pi_178931800
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien ben ik ook wel té hard. Ik waardeer zijn talent namelijk zeker wel en hij is een uitermate competente zanger, één van de betere van dit land. Het is wel zo dat sommige artiesten vrij snel in de boezem van Hilversum worden gesloten en dat is wel een beetje een zelfvoorzienend wereldje waarin veel gebruik gemaakt wordt van dezelfde bekende gezichten. In die zin ben ik wat meer van de vrijbuiters die zich daar los van weken en het alleen van het muzikantschap willen hebben. Miss Montreal is ook zo'n graag geziene mediagast. Anouk heeft ook wel eens geroepen dat ze alleen maar concerten doet omdat ze dan de rekeningen weer even kan betalen.

Veel op TV zijn zegt natuurlijk niks over of je wel of niet goed bent in wat je doet, maar ik houd persoonlijk veel meer van podiumdieren dan van mensen die vaker op TV te zien zijn.
Ik vind Waylon toch echt vrij veel op podia staan. Zowel vorig jaar als dit jaar tours door het hele land, de laatste jaren elke keer de AHOY concerten, diverse festivals, ik bedoel hij treedt toch echt best veel live op? :@ Als ik op z'n site op 'shows' klik zie ik echt een enorme lijst voor de komende maanden. Nee misschien net niet zoveel als minder bekende bands die vier keer in de week móeten spelen om er evt van te kunnen leven maar ik vind hem wel een artiest die meer dan genoeg live te aanschouwen is. Misschien wel meer dan veel andere artiesten die ook in het tv wereldje zitten. Sterker nog hij zei laatst in een interview (geloof tegen Wiwi of die Eurovoxx man) dat als hij dat niet meer kan doen, live muziek maken voor publiek, hij dan nog liever dood zou zijn. En ik geloof dat wel.

Maar ik probeer je niet op andere gedachten te brengen hoor, beloofd, ieder z'n eigen gevoel en mening. Ik snapte alleen niet zo goed wat je bedoelt en nu ietsje beter. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178931820
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:15 schreef libranl het volgende:

[..]

Bedankt. Hij zegt dat het allemaal niets interesseert, maar reageert wel agressief. _O-
Dat kan ik ook niet helemaal rijmen nee _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:17:51 #196
163650 Greys
pi_178931828
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:10 schreef summer52 het volgende:
Kijk dit is ook een kant van Waylon.

https://twitter.com/waylonline/status/992342358476951553
Ik zie het niet, als ik op de link klik in z'n tweet krijg ik niks?
Wat was het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:18:34 #197
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178931839
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:17 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Dat kan ik ook niet helemaal rijmen nee _O-
Ik probeer het niet goed te praten en vind het niet de manier, maar ik begrijp het op eoa manier wel :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Vis een optie? vrijdag 4 mei 2018 @ 12:18:39 #198
70532 loveli
N
pi_178931840
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:15 schreef Jason22 het volgende:
Ik zit die reactie van Matt nogeens terug te kijken die de rehearsal (met de echte tv-beelden ziet) van het optreden ziet en eigenlijk valt toch best mee?
"Very interesting"

"Wat een lieve baby"
crap in = crap out
pi_178931848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie het niet, als ik op de link klik in z'n tweet krijg ik niks?
Wat was het?
Gaat over de herdenking. Dat je zoveel minuten in het jaar hebt om herrie te maken maar niet die twee minuten. Respect hebben etc.

Als je het wilt zien, even de tweet sluiten en het linkje aanklikken op z'n twittermuur zelf.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:19:39 #200
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178931853
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
Oke late reactie van mij, maar WTF heeft hij dat zo gezegd? Ik hoor het hem zo zeggen ook nog.

KutWaylon. :X :@ :o
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:19:42 #201
163650 Greys
pi_178931857
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:18 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Gaat over de herdenking. Dat je zoveel minuten in het jaar hebt om herrie te maken maar niet die twee minuten. Respect hebben etc.
Dank je. Oh hij heeft de tweet nog eens gedaan zie ik maar nu met een werkende link kennelijk. Zie in de recentere tweet het wel :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:20:31 #202
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178931864
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Da's toch lichtblauw wat ik zie?
Ja, maar da's m'n ideaalbeeld. Ver bezijden de waarheid.
:o)
pi_178931873
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oke late reactie van mij, maar WTF heeft hij dat zo gezegd? Ik hoor het hem zo zeggen ook nog.

KutWaylon. :X :@ :o
Precies zo. :Y
Kwam er ook heel geïrriteerd uit overigens.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:22:15 #204
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178931880
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:10 schreef summer52 het volgende:
Kijk dit is ook een kant van Waylon.

https://twitter.com/waylonline/status/992342358476951553
De linkje in zijn tweet werkt niet.
:o)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:22:55 #205
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178931889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef summer52 het volgende:
Jongens, ik weet het Waylon kan bot uit de hoek komen, maar kom op zeg, hij krijgt ook wel heel veel shit over zich heen. En mag hij dan pissig zijn? Nou ik zou het ook zijn en misschien nog wel erger. Want ja het is wennen en anders dan wij verwacht cq gehoopt hadden, maar moeten wij nu zo reageren op die paar seconden beeldmateriaal? Laten we hem verdikkeme nu eens de voordeel van de twijfel geven en afwachten wat het totaalplaatje is en dan pas reageren. Want nu is er een hatelijke discussie aan de gang en dat moet toch niet de bedoeling zijn. Het zal misschien wel mijn leeftijd zijn dat ik wat milder ben maar kom op jullie begrijpen toch ook wel dat dit soort haatdragende opmerkingen nergens op slaan.
Als we onze kritiek echt alleen baseerde op die paar seconden beeld, dan had je hier een punt gehad. Dat is echter niet zo en is hier ook al vaker uiteengezet.

Daarbij gaat de verontwaardiging van vandaag meer over het feit dat hij mensen met kritiek letterlijk te dom noemt om het te begrijpen. Als je zoiets zegt moet je niet verwachten dat mensen reageren met: "Oh, daar heeft hij wel een punt, misschien zijn we inderdaad dom en is hij de grote ziener.".
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178931891
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oke late reactie van mij, maar WTF heeft hij dat zo gezegd? Ik hoor het hem zo zeggen ook nog.

KutWaylon. :X :@ :o
Hij denkt dat het 'publiek' alleen reageert na het zien van die officiële beelden van youtube, en hij denkt dat kranten als de Televaag en het Ad (reetkever) hun kritische artikeltjes expres negatief schrijven door wat kritische buitenlandse persmensen te quoten.
Hij vergeet een beetje dat er nog trieste figuren zoals wij bestaan, die al die livestreams volgen en reacties zien, en die daarop een mening vormen dat het mis gaat zo.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:22:59 #207
163650 Greys
pi_178931892
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:22 schreef Dave het volgende:

[..]

De linkje in zijn tweet werkt niet.
in deze inmiddels wel

https://twitter.com/waylonline/status/992346297897312256
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:25:55 #208
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178931936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:22 schreef Wuwwa het volgende:

Hij vergeet een beetje dat er nog trieste figuren zoals wij bestaan
:D
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 12:26:03 #209
43556 miss_dynastie
pi_178931939
De grootste grap vind ik dat ‘ie begint met te zeggen dat het allemaal serieuzer begint te worden, dat er nog wel een paar gekkies zijn maar het steeds meer op popmuziek begint te lijken... om er zelf in pooierpak te gaan staan met vier op hol geslagen dansers. Sorry hoor _O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:26:10 #210
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178931941
:D 14.gif
:o)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:26:51 #211
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178931952
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:22 schreef Dave het volgende:

[..]

De linkje in zijn tweet werkt niet.
Linkje gaat hier naartoe.

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:26:53 #212
163650 Greys
pi_178931953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:22 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Hij denkt dat het 'publiek' alleen reageert na het zien van die officiële beelden van youtube, en hij denkt dat kranten als de Televaag en het Ad hun kritische artikeltjes expres negatief schrijven door wat kritische buitenlandse persmensen te quoten.
Hij vergeet een beetje dat er nog trieste figuren zoals wij bestaan, die al die livestreams volgen en reacties zien, en die daarop een mening vormen dat het mis gaat zo.
En heel eerlijk SNAP ik ook nog als hij vindt 'jezus christus wacht nou even tot je de goede beelden ziet mensehhhhhhhh' van puur de mensen die idd echt tien seconden hebben gezien vanuit één camera.
Alleen vergeet ie dat ook die mensen gewoon op basis van die paar seconden zwaar teleurgesteld kunnen en mogen zijn dat ie het niet gewoon lekker in z'n eentje doet. Juist omdat hij het in zijn eentje kán.

En hij vergeet idd ook dat de pers het geheel al heeft gezien :')

Zou NIEMAND in die hele delegatie dat nou weten? Of het hem niet vertellen? Tis allemaal echt zo onlogisch als de pest. En zo onnodig ook. Bah.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178931972
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
De grootste grap vind ik dat ‘ie begint met te zeggen dat het allemaal serieuzer begint te worden, dat er nog wel een paar gekkies zijn maar het steeds meer op popmuziek begint te lijken... om er zelf in pooierpak te gaan staan met vier op hol geslagen dansers. Sorry hoor _O-
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. _O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:28:05 #214
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178931979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:22 schreef Wuwwa het volgende:
Hij vergeet een beetje dat er nog trieste figuren zoals wij bestaan, die al die livestreams volgen en reacties zien, en die daarop een mening vormen dat het mis gaat zo.
:D _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 12:28:16 #215
368283 ato
pi_178931982
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
De grootste grap vind ik dat ‘ie begint met te zeggen dat het allemaal serieuzer begint te worden, dat er nog wel een paar gekkies zijn maar het steeds meer op popmuziek begint te lijken... om er zelf in pooierpak te gaan staan met vier op hol geslagen dansers. Sorry hoor _O-
Dat had ik ook en ik heb dat ook als mening gedeeld op zijn Facebook.
Geen reactie daarop trouwens.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178931985
quote:
Vanaf 4:31 de vraag of hij heeft doen besluiten iets aan de act te veranderen. Geen duidelijke nee maar ook geen duidelijke ja. "Hoe geagiteerder ik raak, hoe beter ik word".
pi_178932001
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als we onze kritiek echt alleen baseerde op die paar seconden beeld, dan had je hier een punt gehad. Dat is echter niet zo en is hier ook al vaker uiteengezet.

Daarbij gaat de verontwaardiging van vandaag meer over het feit dat hij mensen met kritiek letterlijk te dom noemt om het te begrijpen. Als je zoiets zegt moet je niet verwachten dat mensen reageren met: "Oh, daar heeft hij wel een punt, misschien zijn we inderdaad dom en is hij de grote ziener.".
Al hadden we het wel gezegd op basis van 3 tellen, dan hoeft hij nog niet opgefokt achter zijn scherm te gaan typen.
Als je op elk puntje van kritiek zo witheet wordt, is dit misschien niet het vak voor je. :D
En ook op shit reacties hoor je een beetje te kunnen lachen, als artiest. Come on. _O-

Zeg dan gewoon "jammer, ik werk hard en wil iets origineels, jammer dat mensen het niet zien".
Kan je tóch je ei kwijt. ^O^
Maar deze manier van reageren zorgt er voor dat ik no way in hell nog positief over hem denk, getuige alle voorgaande dingen in de laatste jaren.

Ik ken niemand die zo opgefokt doet, alleen Glennis Grace kan met zo een moeilijk mondje rondlopen. Kan geen andere namen bedenken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:29:15 #218
163650 Greys
pi_178932007
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
De grootste grap vind ik dat ‘ie begint met te zeggen dat het allemaal serieuzer begint te worden, dat er nog wel een paar gekkies zijn maar het steeds meer op popmuziek begint te lijken... om er zelf in pooierpak te gaan staan met vier op hol geslagen dansers. Sorry hoor _O-
De gekkies met een slecht kutnummer zijn er wel een stuk minder, die waarbij de act moest verbloemen dat er eigenlijk geen nummer was. Hij is dan nog een gekkie met wel een goed nummer. Dus nog een klein verschilletje.

Maar uitgerekend degene van wie je nooit had verwacht dat ie met afleidende toestanden zou komen om een podium te vullen doet het inderdaad -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178932028
Cornald moet dit toch ook hebben gezien? Zat hij niet in het perscentrum?

Dan ziet hij het toch zelf ook?

Ik begrijp het niet meer. _O-
pi_178932036
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:28 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Vanaf 4:31 de vraag of hij heeft doen besluiten iets aan de act te veranderen. Geen duidelijke nee maar ook geen duidelijke ja. "Hoe geagiteerder ik raak, hoe beter ik word".
Jup, ik spitste daar even m'n oren, maar er kwam geen bevestiging nog ontkenning.
pi_178932040
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:26 schreef Greys het volgende:

[..]

En heel eerlijk SNAP ik ook nog als hij vindt 'jezus christus wacht nou even tot je de goede beelden ziet mensehhhhhhhh' van puur de mensen die idd echt tien seconden hebben gezien vanuit één camera.

Je weet dat met social media anno 2018 mensen reageren, op alles. Ga dan gewoon niet namens NL naar het ESF. Of rug recht en "mensen toch, jullie kijken zaterdag toch wel, dan zien jullie wat anders" oid :D

Maar we zien niks anders :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:31:26 #222
163650 Greys
pi_178932050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:30 schreef Mandy040986 het volgende:
Cornald moet dit toch ook hebben gezien? Zat hij niet in het perscentrum?

Dan ziet hij het toch zelf ook?

Ik begrijp het niet meer. _O-
Ik weet dus niet of Cornald z'n witte billen de act WEL begrijpen en dat ie daarom niet blij was (kennelijk, puur van horen zeggen) omdat de pers het niet gaaf vond, of dat ie niet blij was (kennelijk, puur van horen zeggen) omdat ie er zelf ook geen witte kont van snapt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:32:46 #223
163650 Greys
pi_178932073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je weet dat met social media anno 2018 mensen reageren, op alles. Ga dan gewoon niet namens NL naar het ESF. Of rug recht en "mensen toch, jullie kijken zaterdag toch wel, dan zien jullie wat anders" oid :D
Ja idd, andere toon maar inhoud eigenlijk hetzelfde. Dat bedoelde ik met snappen, dat je wilt dat iedereen even afwacht snap ik best maar ZEG dat dan anders. Of gewoon niet.

quote:
Maar we zien niks anders :7
Ik ben er ook bang voor...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:32:54 #224
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178932075
Nee lieve mensen, ik moet even voor die pooierpak-uitspraak gaan liggen.

Dit is een pooierpak:



Dus: luipaardprint jas, zonnebril, hoed.

Dat komt toch in de verste verte niet overeen met Waylon's outfit? Kom op, kom op, kom op nou!
:o)
pi_178932090
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb misschien een ander beeld van het artiestenleven. Voor mij is dat iemand die met zijn gitaar op z'n rug in zijn tienerjaren naar talentenjachten in Schubbekutteveen fietst, die door een combinatie van talent en overal aanwezig willen zijn om muziek ten gehore te brengen langzaam via kroegjes en kleine podia op kan klimmen tot een beetje airplay op de radio en die jaar in jaar uit op tour wil zijn om relevant te blijven, onderwijl veel nieuwe muziek schrijvend.

Wat jij beschrijft is zonder meer een artiest, maar als je in de kringen van het Hilversumse mediawereldje verkeert dan is dat toch een heel andere vorm van artiest zijn dan wanneer je het moet hebben van het clubcircuit. Waylon kan prima rondkomen van zangcoach zijn bij een paar TV-programma's. Da's echt wel andere koek dan artiesten die elke week weer ergens op de planken moeten staan om hun bestaansrecht te garanderen.
Je eerste alinea is toch wel Waylon hoor.
Eens met Greys dus. ;)
pi_178932091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je weet dat met social media anno 2018 mensen reageren, op alles. Ga dan gewoon niet namens NL naar het ESF. Of rug recht en "mensen toch, jullie kijken zaterdag toch wel, dan zien jullie wat anders" oid :D

Maar we zien niks anders :7
Gaat eerder om de nationale pers en de Shownieuwzen en Boulevards van deze wereld, die het toch belicht hebben als 'gaat niet zo lekker daar' terwijl ze niet aanwezig zijn daar. Lijkt me sterk dat hij daar zijn hele twitterfeed gaat zitten lezen, die tijd kan hij beter invullen met het geven van sympathieke interviews bijvoorbeeld.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:34:12 #227
163650 Greys
pi_178932101
Ik vind de aparte outfit prima kunnen op een Songfestival.
Zelfs/juist als het pimperig is. Dus ik zal wel geen smaak hebben. Don't care. 8-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178932117
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:32 schreef Dave het volgende:
Nee lieve mensen, ik moet even voor die pooierpak-uitspraak gaan liggen.

Dit is een pooierpak:

[ afbeelding ]

Dus: luipaardprint jas, zonnebril, hoed.

Dat komt toch in de verste verte niet overeen met Waylon's outfit? Kom op, kom op, kom op nou!
Deze man mist nog een grote band met zijn eigen naam op zijn romp, dit is duidelijk maar gewoon een pimp.
pi_178932122
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:33 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Gaat eerder om de nationale pers en de Shownieuwzen en Boulevards van deze wereld, die het toch belicht hebben als 'gaat niet zo lekker daar' terwijl ze niet aanwezig zijn daar. Lijkt me sterk dat hij daar zijn hele twitterfeed gaat zitten lezen, die tijd kan hij beter invullen met het geven van sympathieke interviews bijvoorbeeld.
Mwah zij hebben bronnen en het gaat toch ook niet lekker daar? En zij hebben Twitter wel gevolgd.

En die programma's houden mensen in the picture, dus och. En wederom relativeren :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:35:35 #230
163650 Greys
pi_178932127
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:33 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Gaat eerder om de nationale pers en de Shownieuwzen en Boulevards van deze wereld, die het toch belicht hebben als 'gaat niet zo lekker daar' terwijl ze niet aanwezig zijn daar. Lijkt me sterk dat hij daar zijn hele twitterfeed gaat zitten lezen, die tijd kan hij beter invullen met het geven van sympathieke interviews bijvoorbeeld.
Geef maar helemaal geen interviews en doe lekker dagelijks ergens in Lissabon een pop-up akoestisch optreden. Meer dan zat 'reclame'. Want dat is uitgerekend wat ie goed doet, goed kan en goed mee overkomt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178932134
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet dus niet of Cornald z'n witte billen de act WEL begrijpen en dat ie daarom niet blij was (kennelijk, puur van horen zeggen) omdat de pers het niet gaaf vond, of dat ie niet blij was (kennelijk, puur van horen zeggen) omdat ie er zelf ook geen witte kont van snapt.
Hij tweet er ook helemaal niks over ook. Niks over de rehearsal. Niets. En zelfs bij OG3NE tweette hij iets over de rehearsal, volgens mij.
pi_178932149
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Geef maar helemaal geen interviews en doe lekker dagelijks ergens in Lissabon een pop-up akoestisch optreden. Meer dan zat 'reclame'. Want dat is uitgerekend wat ie goed doet, goed kan en goed mee overkomt.
Laten we hopen dat hij ook wat tijd besteedt aan het in orde krijgen van zijn verbeterde act :Y
pi_178932160
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:28 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Vanaf 4:31 de vraag of hij heeft doen besluiten iets aan de act te veranderen. Geen duidelijke nee maar ook geen duidelijke ja. "Hoe geagiteerder ik raak, hoe beter ik word".
Misschien moest dit ook maar gebeuren en staat ie zaterdag en volgende week te vlammen.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:37:16 #234
163650 Greys
pi_178932165
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:36 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Laten we hopen dat hij ook wat tijd besteedt aan het in orde krijgen van zijn verbeterde act :Y
Ja dat graag de rest van de dag inderdaad :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:38:18 #235
163650 Greys
pi_178932184
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:37 schreef grazz het volgende:

[..]

Misschien moest dit ook maar gebeuren en staat ie zaterdag en volgende week te vlammen.
Back against the wall. Stand up tall. Enzo.

Hij zal nu wel héél tall moeten gaan standen..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178932194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:37 schreef grazz het volgende:

[..]

Misschien moest dit ook maar gebeuren en staat ie zaterdag en volgende week te vlammen.
Ja, maar dan zie ik liever dat hij z'n agitatie omzet in aanpassingen doen op basis van de feedback over de act, in plaats van zich er niks van aantrekken en het allemaal zo houden.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 12:39:10 #237
43556 miss_dynastie
pi_178932212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:29 schreef Greys het volgende:

[..]

De gekkies met een slecht kutnummer zijn er wel een stuk minder, die waarbij de act moest verbloemen dat er eigenlijk geen nummer was. Hij is dan nog een gekkie met wel een goed nummer. Dus nog een klein verschilletje.

Maar uitgerekend degene van wie je nooit had verwacht dat ie met afleidende toestanden zou komen om een podium te vullen doet het inderdaad -O-
En ik denk ook echt dat hij denkt dat zijn act geen gekkigheid is maar verheffende kunst, om het maar even zo te zeggen. Maar dat is gewoon niet zo, het is net zo goed gekkigheid en het tilt helemaal niks naar een hoger niveau...
pi_178932224
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind de aparte outfit prima kunnen op een Songfestival.
Zelfs/juist als het pimperig is. Dus ik zal wel geen smaak hebben. Don't care. 8-)
Oh wacht. Die dansers zijn natuurlijk zijn male whores en hij is de pimp daddy.
Daarom adoreren ze hem en zijn ze de outlaws. :+
pi_178932232
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:36 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Hij tweet er ook helemaal niks over ook. Niks over de rehearsal. Niets. En zelfs bij OG3NE tweette hij iets over de rehearsal, volgens mij.
Cornald is viesmad dat ie 1. vele opmerkingen krijgt van die esf-persvrienden die hij al jarenlang tegenkomt ('waar kom je nu toch mee aanzetten Mr Maas?'). 2. de taak heeft om door te dringen bij Waylon/de grote pannekoek en vier agressief ogende heren dat er dringend aanpassingen nodig zijn.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:39:47 #240
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178932233
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:34 schreef Greys het volgende:
Zelfs/juist als het pimperig is.
Hij had zich voor de gelegenheid Waylord moeten noemen, of zou dat teveel nadruk op dat aanbidden hebben gelegd?
:o)
pi_178932239
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:30 schreef Mandy040986 het volgende:
Cornald moet dit toch ook hebben gezien? Zat hij niet in het perscentrum?

Dan ziet hij het toch zelf ook?

Ik begrijp het niet meer. _O-
Misschien is ie wel mee de arena in geweest, maar dan nog. De delegaties zitten tijdens de repetities in de arena en zien daar ter plekke op een tv hoe het overkomt. Ik denk dat Cornald is geschrokken, stilletjes is weggegaan en op het toilet een potje heeft zitten janken.
~The present is all there is~
pi_178932250
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Back against the wall. Stand up tall. Enzo.

Hij zal nu wel héél tall moeten gaan standen..
Niet te tall he, want dan staat ie weer te ver boven de zwarte mannen.
pi_178932274
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En ik denk ook echt dat hij denkt dat zijn act geen gekkigheid is maar verheffende kunst, om het maar even zo te zeggen. Maar dat is gewoon niet zo, het is net zo goed gekkigheid en het tilt helemaal niks naar een hoger niveau...
Daar zeg je idd wat.

Zou hij de beelden zelf wel eigenlijk zien op een rustig moment, zonder adrenaline?
Want soms moet je later dan een uur je eigen werk terugzien om te zien hoe idioot het is :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178932276
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:40 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Niet te tall he, want dan staat ie weer te ver boven de zwarte mannen.
_O-
~The present is all there is~
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:41:52 #245
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178932280
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

maar verheffende kunst
Zo noemde hij het (los van dat verheffende) zelf toch ook? (Bij de persconferentie of zo....)
:o)
pi_178932282
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:39 schreef Dave het volgende:

[..]

Hij had zich voor de gelegenheid Waylord moeten noemen, of zou dat teveel nadruk op dat aanbidden hebben gelegd?
Ja. _O-
pi_178932284
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:38 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Ja, maar dan zie ik liever dat hij z'n agitatie omzet in aanpassingen doen op basis van de feedback over de act, in plaats van zich er niks van aantrekken en het allemaal zo houden.
Daarom is het zo dom om je bezig te houden met de nationale showrubrieken. Ga om tafel met het team en leg ze alle reacties van enkel de aanwezigen voor. Kijk wat er gezegd wordt, of het hout slaat en probeer te kijken of je het verhaal de volgende keer beter kan neerzetten.
pi_178932286
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:40 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Niet te tall he, want dan staat ie weer te ver boven de zwarte mannen.
Al geef je hem een meter, dan is het nog geen reus :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178932296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:38 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Ja, maar dan zie ik liever dat hij z'n agitatie omzet in aanpassingen doen op basis van de feedback over de act, in plaats van zich er niks van aantrekken en het allemaal zo houden.
Missch hebben ze dat ook gedaan, i hope :) Maar ik ga uit van een herhaling van dinsdag, dan kan het morgen alleen maar meevallen. En toch weet ik nu al dat ik morgen weer zenuwen heb. :')
~The present is all there is~
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:42:53 #250
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178932300
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:39 schreef Dave het volgende:

[..]

Hij had zich voor de gelegenheid Waylord moeten noemen, of zou dat teveel nadruk op dat aanbidden hebben gelegd?
"Waylord and the Black Asses"

Nee hoor, niks mis mee. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:42:55 #251
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178932301
Nog een half uur tot z'n eerste flashmob. Ben benieuwd.
:o)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:43:52 #252
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178932323
Werken er bij Avrotros alleen dumb ass white people, of zouden ze wél zo slim zijn om het ergens live te streamen?
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:44:25 #253
163650 Greys
pi_178932334
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En ik denk ook echt dat hij denkt dat zijn act geen gekkigheid is maar verheffende kunst, om het maar even zo te zeggen. Maar dat is gewoon niet zo, het is net zo goed gekkigheid en het tilt helemaal niks naar een hoger niveau...
Eens. Tis eeuwig zonde omdat er nu juist géén slecht kutnummer verbloemd hoeft te worden door een opvallende rare act. ;( Verdomme ik vind het echt zo kut. Sorry hoor als ik me aanstel maar tis zo enorm enorm enorm zonde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:45:02 #254
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178932340
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:38 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Ja, maar dan zie ik liever dat hij z'n agitatie omzet in aanpassingen doen op basis van de feedback over de act, in plaats van zich er niks van aantrekken en het allemaal zo houden.
Dat weten we toch ook nog niet..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178932343
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh wacht. Die dansers zijn natuurlijk zijn male whores en hij is de pimp daddy.
Daarom adoreren ze hem en zijn ze de outlaws. :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 12:45:36 #256
163650 Greys
pi_178932350
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:43 schreef Dave het volgende:
Werken er bij Avrotros alleen dumb ass white people, of zouden ze wél zo slim zijn om het ergens live te streamen?
Zullen vast stukjes op hun instastories oid komen waarvan mijn ouwe witte reet nog steeds amper weet hoe dat werkt en 99% van instastories dus mis :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:46:38 #257
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178932366
Ik snap insta zelf al niet eens.
:o)
pi_178932370
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dat weten we toch ook nog niet..?
Nee, maar ik doe ook geen voorspelling toch?
pi_178932374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:45 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
HAHAHA daar moest ik ook aan denken ja
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:47:12 #260
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178932376
Zo'n pietepeuterig venstertje waarin je je het leplazerus scrollt door de reacties.
:o)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:48:07 #261
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178932391
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
Wat een arrogante bokkenlul. :o :(

Weg met Welen. Echt. Nou is het mis. De enige die hier dom is, is hijzelf. De mensen, vaak jarenlange volgers, zeggen echt niet zomaar iets.

You had one job Willem Bijkerk
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:49:33 #262
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178932424
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:10 schreef Cee het volgende:
Ik heb de witste reet van allemaal en wist precies wat krumpen was. :o
10 jaar geleden wilde ik op krumpingcursus 8-)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178932483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens. Tis eeuwig zonde omdat er nu juist géén slecht kutnummer verbloemd hoeft te worden door een opvallende rare act. ;( Verdomme ik vind het echt zo kut. Sorry hoor als ik me aanstel maar tis zo enorm enorm enorm zonde.
Is het ook, ja.
En zoveel mensen waren enthousiast. Hoe goed kun je het hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178932555
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:48 schreef Andromache het volgende:

[..]

Wat een arrogante bokkenlul. :o :(

Weg met Welen. Echt. Nou is het mis. De enige die hier dom is, is hijzelf. De mensen, vaak jarenlange volgers, zeggen echt niet zomaar iets.

You had one job Willem Bijkerk
Heeft hij dat echt gezegd? :o Waar?

Nou, mijn laatste greintje gunfactor is nu ook wel weg hoor. Hij is inderdaad degene die te dom is om te begrijpen dat de mensen die nu zo negatief doen ALLES hebben gezien, en de fans zijn slim genoeg om te weten dat zo'n massale wtf reactie van de pers echt geen goed teken is.

Bah... :r
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178932576
Heb nu het interview helemaal afgeluisterd. Van Waylon mag die gozer in Duitsland wel winnen. Een tijd geleden had hij weer in een ander interview nog gezegd dat hij het een wel erg middle of the road liedje vond :P
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 12:56:11 #266
43556 miss_dynastie
pi_178932577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens. Tis eeuwig zonde omdat er nu juist géén slecht kutnummer verbloemd hoeft te worden door een opvallende rare act. ;( Verdomme ik vind het echt zo kut. Sorry hoor als ik me aanstel maar tis zo enorm enorm enorm zonde.
Is het ook. De act moet te allen tijde het liedje ondersteunen, niet afbreken, kunst of niet. En ergens vind ik het wel wat arrogant om je eigen gekkigheid als kunst te bestempelen en andermans gekkigheid als circus, maar dat kan aan mij liggen...
pi_178932597
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:39 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Cornald is viesmad dat ie 1. vele opmerkingen krijgt van die esf-persvrienden die hij al jarenlang tegenkomt ('waar kom je nu toch mee aanzetten Mr Maas?'). 2. de taak heeft om door te dringen bij Waylon/de grote pannekoek en vier agressief ogende heren dat er dringend aanpassingen nodig zijn.
Ik weiger te geloven dat Cornalds white ass niets gezegd heeft. Dat moet toch wel? Ja toch? Dat kan toch niet anders?
pi_178932600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als we onze kritiek echt alleen baseerde op die paar seconden beeld, dan had je hier een punt gehad. Dat is echter niet zo en is hier ook al vaker uiteengezet.

Daarbij gaat de verontwaardiging van vandaag meer over het feit dat hij mensen met kritiek letterlijk te dom noemt om het te begrijpen. Als je zoiets zegt moet je niet verwachten dat mensen reageren met: "Oh, daar heeft hij wel een punt, misschien zijn we inderdaad dom en is hij de grote ziener.".
Ik denk dat hij zo reageert omdat hij aan alle kanten aangevallen wordt en ja dan ga je wild om je heen slaan. Maar Waylon is ook een mens he?? Trouwens meer beeld hebben we niet gezien, gaan we dan af op het commentaar van journalisten?? Die hebben het, zoals iedereen weet, ook vaak verkeerd. Maar iedereen zijn mening, en dat is oke, maar het kan ook op een normale manier en niet zoooooo vals.
pi_178932624
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Misschien is ie wel mee de arena in geweest, maar dan nog. De delegaties zitten tijdens de repetities in de arena en zien daar ter plekke op een tv hoe het overkomt. Ik denk dat Cornald is geschrokken, stilletjes is weggegaan en op het toilet een potje heeft zitten janken.
Dit zou ook goed kunnen, ja.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:58:55 #270
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178932638
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Heeft hij dat echt gezegd? :o Waar?

Nou, mijn laatste greintje gunfactor is nu ook wel weg hoor. Hij is inderdaad degene die te dom is om te begrijpen dat de mensen die nu zo negatief doen ALLES hebben gezien, en de fans zijn slim genoeg om te weten dat zo'n massale wtf reactie van de pers echt geen goed teken is.

Bah... :r
Vanochtend bij Giel op de radio. Ik ben zo boos. Ik ga hierom lid worden van Instagram.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 13:01:06 #271
163650 Greys
pi_178932692
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is het ook. De act moet te allen tijde het liedje ondersteunen, niet afbreken, kunst of niet. En ergens vind ik het wel wat arrogant om je eigen gekkigheid als kunst te bestempelen en andermans gekkigheid als circus, maar dat kan aan mij liggen...
Dat is volgens mij iedereen met je eens? Zélfs ik. ;) Met m'n witte reet.

Ik zie alleen nog wel een verschil tussen Dusty the Turkey en dit qua bedoelde gekkigheid en onbedoelde. Maar dat is dan ook het enige.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 13:01:44 #272
163650 Greys
pi_178932708
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:58 schreef Andromache het volgende:

Ik ga hierom lid worden van Instagram.
_O- :*

Misschien heeft ie aandelen en was dat de gedachte erachter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:02:09 #273
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178932713
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Heeft hij dat echt gezegd? :o Waar?

Nou, mijn laatste greintje gunfactor is nu ook wel weg hoor. Hij is inderdaad degene die te dom is om te begrijpen dat de mensen die nu zo negatief doen ALLES hebben gezien, en de fans zijn slim genoeg om te weten dat zo'n massale wtf reactie van de pers echt geen goed teken is.

Bah... :r
Ja, letterlijk zo gezegd.
https://twitter.com/Giels/status/992308808847319046
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178932715
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heb nu het interview helemaal afgeluisterd. Van Waylon mag die gozer in Duitsland wel winnen. Een tijd geleden had hij weer in een ander interview nog gezegd dat hij het een wel erg middle of the road liedje vond :P
Het Duitse lied was één van de weinige songs die hij langs heeft zien komen (bij DWDD) en hij kon dus veilig een mening leveren op het moment dat hem naar de andere nummers werd gevraagd. 'Ik vond bijvoorbeeld Duitsland wel erg sterk...' Naar de rest had hij nog totaal niet naar geluisterd. Maar dat wordt natuurlijk niet zo gewaardeerd als hij echt eerlijk is. Van België wist ie ook maar vluchtig te melden dat hij dat 'een goed nummer' vond. Ik betwijfel of hij een refreintje had kunnen zingen.
Zo zei hij eerst ook dat je 'weer veel gekkies' gaat zien. Nu hij wat acts daar voorbij heeft zien komen: 'gaat het toch wel weer de kant op van goede popsongs'.
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 13:03:08 #275
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178932735
songfestivalNL twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 13:01:57 Vanmiddag speelt Waylon op drie pleinen in Lissabon. Beelden en foto’s volgen snel op Facebook en op https://t.co/62is3SvoUY #songfestival reageer retweet
pi_178932748
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:57 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zo reageert omdat hij aan alle kanten aangevallen wordt en ja dan ga je wild om je heen slaan. Maar Waylon is ook een mens he?? Trouwens meer beeld hebben we niet gezien, gaan we dan af op het commentaar van journalisten?? Die hebben het, zoals iedereen weet, ook vaak verkeerd. Maar iedereen zijn mening, en dat is oke, maar het kan ook op een normale manier en niet zoooooo vals.
Als 99% van de aanwezige journalisten er een ongemakkelijk gevoel bij krijgt, kun je niet anders dan er op af gaan, denk ik. De irritatie hier komt ook door zijn reacties op de kritiek. Hij noemt mensen dom die het niet snappen. (Tot twee keer toe). En niemand snapt het daar, blijkbaar.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:03:42 #277
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178932751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heb nu het interview helemaal afgeluisterd. Van Waylon mag die gozer in Duitsland wel winnen. Een tijd geleden had hij weer in een ander interview nog gezegd dat hij het een wel erg middle of the road liedje vond :P
Hij noemde het toen een heel mooi liedje, maar wel erg middle of the road.

Wel heel mooi dus.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 13:03:50 #278
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178932754
Je mag blij zijn dat Ilse hem in 2014 nog enigszins in het gareel heeft gehouden, maar dit voldoet dus prima aan het beeld dat blijkbaar veel mensen ook in het wereldje van 'm hebben dat er moeilijk mee te werken valt, zeker als je opbouwende kritiek hebt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 13:04:03 #280
163650 Greys
pi_178932755
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:02 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Het Duitse lied was één van de weinige songs die hij langs heeft zien komen (bij DWDD) en hij kon dus veilig een mening leveren op het moment dat hem naar de andere nummers werd gevraagd. 'Ik vond bijvoorbeeld Duitsland wel erg sterk...' Naar de rest had hij nog totaal niet naar geluisterd. Maar dat wordt natuurlijk niet zo gewaardeerd als hij echt eerlijk is. Van België wist ie ook maar vluchtig te melden dat hij dat 'een goed nummer' vond.
Hij heeft met België in de studio gezeten waar ze op heeft getreden. Dus daar kan ie toch gewoon van zeggen dat ie dat een goed nummer vindt? Hij zei daar op tv ook dat ze in de top tien zou horen met het nummer. En hij heeft tijdens EIC toch 32 nummers gehoord?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 13:04:25 #281
43556 miss_dynastie
pi_178932764
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Zullen vast stukjes op hun instastories oid komen waarvan mijn ouwe witte reet nog steeds amper weet hoe dat werkt en 99% van instastories dus mis :')
Hoe dan? Je downloadt de app, volgt de mensen die je wil volgen en ziet dan boven in de instastories. Klaar? :@
pi_178932769
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:03 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Als 99% van de aanwezige journalisten er een ongemakkelijk gevoel bij krijgt, kun je niet anders dan er op af gaan, denk ik. De irritatie hier komt ook door zijn reacties op de kritiek. Hij noemt mensen dom die het niet snappen. (Tot twee keer toe). En niemand snapt het daar, blijkbaar.
Precies, en hij zelf al dat hij Pannecoucke in eerste instantie zelf ook niet snapte... dan moet je die reacties toch wel kunnen begrijpen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:05:22 #283
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178932779
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:01 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- :*

Misschien heeft ie aandelen en was dat de gedachte erachter.
Ja maar kom op, is er nou niemand die hem duidelijk maakt dat de pers, de fans, de massale afkeer en teleurstelling echt wel iets betekent? En dat men wel degelijk de camerabeelden ziet? Ja, een dark horse kan winnen en in zoverre heeft hij gelijk dat je moet afwachten wie wint, maar een zieke oude knol met krump in de benen is nooit een winnaar. De act is een complete kat in de zak.

Waarom snapt híj dat niet?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 13:05:30 #284
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178932781
Krumpen en witte reet worden ESF klassiekers he? Net als rouwlapje, vleermuispak, veenlijk en fisten?
pi_178932792
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft met België in de studio gezeten waar ze op heeft getreden. Dus daar kan ie toch gewoon van zeggen dat ie dat een goed nummer vindt? Hij zei daar op tv ook dat ze in de top tien zou horen met het nummer. En hij heeft tijdens EIC toch 32 nummers gehoord?
Nummer werd pas aan het eind van het programma gezongen, en ik denk niet dat hij 32 nummers aandachtig gaat zitten kijken in de coulissen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 13:06:15 #286
163650 Greys
pi_178932795
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe dan? Je downloadt de app, volgt de mensen die je wil volgen en ziet dan boven in de instastories. Klaar? :@
Ja maar dan zit je dus de hele dag te F5-en bij iedereen of er eventueel een nieuwe instastory is? Want ik heb nog nooit een melding in de app gekregen dat er ergens een nieuwe is. Dus mis ik het grootste deel. Tis dat ik hier las dat songfestival avrotros op hun instastory de eerste doorloop van Waylon had. Anders had ik dat absoluut gemist hoor. Jullie niet? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 13:06:22 #287
43556 miss_dynastie
pi_178932796
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is volgens mij iedereen met je eens? Zélfs ik. ;) Met m'n witte reet.

Ik zie alleen nog wel een verschil tussen Dusty the Turkey en dit qua bedoelde gekkigheid en onbedoelde. Maar dat is dan ook het enige.
ik denk dat de gemiddelde kijker dat verschil niet ziet.... ik kan me niet voorstellen van wel eigenlijk... dit oogt toch net zo belachelijk?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:06:57 #288
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178932808
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:05 schreef Momo... het volgende:
Krumpen en witte reet worden ESF klassiekers he? Net als rouwlapje, vleermuispak, veenlijk en fisten?
O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178932815
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:05 schreef Momo... het volgende:
Krumpen en witte reet worden ESF klassiekers he? Net als rouwlapje, vleermuispak, veenlijk en fisten?
_O-

Lachen kunnen we wel elk jaar. Is ook wat waard :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:07:18 #290
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178932817
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:05 schreef Momo... het volgende:
Krumpen en witte reet worden ESF klassiekers he? Net als rouwlapje, vleermuispak, veenlijk en fisten?
We zouden inderdaad een ESF woordenboek moeten maken.
:o)
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 13:07:22 #291
43556 miss_dynastie
pi_178932820
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dan zit je dus de hele dag te F5-en bij iedereen of er eventueel een nieuwe instastory is? Want ik heb nog nooit een melding in de app gekregen dat er ergens een nieuwe is. Dus mis ik het grootste deel. Tis dat ik hier las dat songfestival avrotros op hun instastory de eerste doorloop van Waylon had. Anders had ik dat absoluut gemist hoor. Jullie niet? :@
Nee dat zie ik gewoon in het overzicht. Bovenin staan de insta stories en als er een nieuwe is, is ‘ie paars omcirkeld en staat ‘ie vooraan.
pi_178932822
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

ik denk dat de gemiddelde kijker dat verschil niet ziet.... ik kan me niet voorstellen van wel eigenlijk... dit oogt toch net zo belachelijk?
Wat dit betreft wil ik het camerawerk nog wel even afwachten. Maar in de zaal zal het er vrij potsierlijk uit zien, ja.
pi_178932826
Zonder achtergrond "dansers :')" hadden we de finale nog kunnen halen. Ga dan niet, en geef iemand anders een kans. Zelfs Sineke had nog een betere performance dan deze weirdo's. Mijn neefje kan net zo dansen als die "dansers" wat een amateurisme.
pi_178932832
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

ik denk dat de gemiddelde kijker dat verschil niet ziet.... ik kan me niet voorstellen van wel eigenlijk... dit oogt toch net zo belachelijk?
Volgens mij kwam het op de camerabeelden eerder over als onbegrijpelijk, niet passend en vreemd, of het dat belachelijk maakt weet ik nog niet.
pi_178932842
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:07 schreef Cattivo het volgende:
Zonder achtergrond "dansers :')" hadden we de finale nog kunnen halen. Ga dan niet, en geef iemand anders een kans. Zelfs Sineke had nog een betere performance dan deze weirdo's. Mijn neefje kan net zo dansen als die "dansers" wat een amateurisme.
Witte reet gespot.
pi_178932843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dan zit je dus de hele dag te F5-en bij iedereen of er eventueel een nieuwe instastory is? Want ik heb nog nooit een melding in de app gekregen dat er ergens een nieuwe is. Dus mis ik het grootste deel. Tis dat ik hier las dat songfestival avrotros op hun instastory de eerste doorloop van Waylon had. Anders had ik dat absoluut gemist hoor. Jullie niet? :@
Ja je moet wel af en toe Insta ff openen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:08:50 #297
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178932852
Gisteren moest ik lachen. Nu schaam ik me weer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 13:09:01 #298
163650 Greys
pi_178932855
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:06 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Nummer werd pas aan het eind van het programma gezongen, en ik denk niet dat hij 32 nummers aandachtig gaat zitten kijken in de coulissen.
Hij heeft België nummer gewoon in zn geheel gehoord, meer dan genoeg om er een mening op te baseren ;) En het nummer is ook best mooi. Of ie idd alle 32 nummers aandachtig heeft zitten luisteren geen idee, maar dat geldt denk ik voor bijna alle artiesten. Mikolas heeft ook ergens lief lachend voor de camera toegegeven een tijdje geleden dat ie nog amper iets gehoord had. Litouwen zei dat ze dat expres niet deed omdat ze niet wil vergelijken etc. Dus ik vind het niet zo heel erg als je niet alle nummers in je hoofd hebt zitten. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178932857
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:07 schreef Dave het volgende:

[..]

We zouden inderdaad een ESF woordenboek moeten maken.
:Y
~The present is all there is~
pi_178932879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dan zit je dus de hele dag te F5-en bij iedereen of er eventueel een nieuwe instastory is? Want ik heb nog nooit een melding in de app gekregen dat er ergens een nieuwe is. Dus mis ik het grootste deel. Tis dat ik hier las dat songfestival avrotros op hun instastory de eerste doorloop van Waylon had. Anders had ik dat absoluut gemist hoor. Jullie niet? :@
Oh dat laatste. Flashbacks naar dinsdagmiddag 17:00 :+ Ik snapte er niks van dat iedereen hier opeens begon over dansers op het podium, en dacht dat het een grap was want Het Hoofd kreeg nog niks in beeld. Maar die instastory ja _O- Paniek.

Maar ik dwaal af. Volgens mij kan je inderdaad geen meldingen krijgen van nieuwe instastories. Je moet het toevallig zien die dag.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 13:11:03 #301
163650 Greys
pi_178932900
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

ik denk dat de gemiddelde kijker dat verschil niet ziet.... ik kan me niet voorstellen van wel eigenlijk... dit oogt toch net zo belachelijk?
Niet het verschil zien/horen tussen een slecht nummer met een expres belachelijke act en tussen een gewoon goed nummer waarvan men zonder het expres te doen de plank mis slaat met de act?

Dan schat ik de gemiddelde tv kijker toch nog wel iets hoger in ja. Een mens mag hopen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')