abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:53:12 #1
163650 Greys
pi_178926069
'"Outlaw In Em"
Ondersteboven Chamorro voor Hoe kun je het zo erg verpesten op Eurovisiegebied"'

Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)

Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')

Relevante gifjes en plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:55:05 #2
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178926098
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de optredens van jammerende Jennie Lena in the big Apple :@
Ik zie Waylon al staan zingen op zo'n plein, in zijn uppie, hoed voor hem op de grond waar mensen geld in gooien. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:56:26 #3
345170 Roger_Epiales
pi_178926122
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Alleen hem.
Hm, dat is dan wel vaag ja. Maar ik ga er wel vanuit dat hij daarover heeft nagedacht.
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 00:20:16 #5
163650 Greys
pi_178926396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm, dat is dan wel vaag ja. Maar ik ga er wel vanuit dat hij daarover heeft nagedacht.
Ik bedacht me later dat andere artiesten dus ook gewoon overdag uitstapjes maken (Ari bv) en dat gewoon zelf laten filmen enzo voor social media zonder dat er pers bij is. Hij doet korte optredens her en der, vast ook voor z'n eigen lol want dat doet ie het liefst :D

En als ze de pers erbij hadden willen hebben als delegatie moeten ze eigenlijk dan ook daar korte interviews toestaan en dat doet TeamNL dus kennelijk nooit met hun artiesten begreep ik van het hoofd. Niet alleen met Waylon maar elk jaar. Dus pers uitnodigen heeft dan ook weinig zin gok ik en zal het hen dus niet om te doen zijn wrs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2018 @ 00:27:27 #6
345170 Roger_Epiales
pi_178926464
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedacht me later dat andere artiesten dus ook gewoon overdag uitstapjes maken (Ari bv) en dat gewoon zelf laten filmen enzo voor social media zonder dat er pers bij is. Hij doet korte optredens her en der, vast ook voor z'n eigen lol want dat doet ie het liefst :D
Ja dat is ook wel waar. Moeten ze natuurlijk niet vergeten het te filmen. :+
quote:
En als ze de pers erbij hadden willen hebben als delegatie moeten ze eigenlijk dan ook daar korte interviews toestaan en dat doet TeamNL dus kennelijk nooit met hun artiesten begreep ik van het hoofd. Niet alleen met Waylon maar elk jaar. Dus pers uitnodigen heeft dan ook weinig zin gok ik en zal het hen dus niet om te doen zijn wrs.
Ik kan me van vorige jaren idd maar weinig interviews herinneren. Eigenlijk alleen de verplichte persmomentjes en hooguit een Wiwi interview.

Waarom zou dat zijn? In beetje losse, een op een interviews zijn artiesten vaak juist het leukst. Daarom vind ik die stream interviews van escXtra altijd zo leuk, je ziet ze daar vaak echt op een heel andere manier. Zeker Waylon is op zulke momenten vaak veel losser dan in zo'n geforceerde persco zoals laatst.
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 00:46:00 #7
163650 Greys
pi_178926589
Heeft Wiwi überhaupt ooit op het ESF met een NLse artiest een echt interview gehad vraag ik me idd af? Dus niet snel een vraag roepen op de rode loper maar uitgebreid zoals met anderen. Kan het me zo niet herinneren.

Edit: lees net in repetitietopic Og3ne wel met Wiwi kennelijk maar verder nog iemand?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178926626
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:46 schreef Greys het volgende:
Heeft Wiwi überhaupt ooit op het ESF met een NLse artiest een echt interview gehad vraag ik me idd af? Dus niet snel een vraag roepen op de rode loper maar uitgebreid zoals met anderen. Kan het me zo niet herinneren.

Edit: lees net in repetitietopic Og3ne wel met Wiwi kennelijk maar verder nog iemand?
Kende je deze nog niet?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 00:57:25 #9
345170 Roger_Epiales
pi_178926647
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:46 schreef Greys het volgende:

Og3ne wel verreweg het langst.

Trijntje even (amper) 2 minuten.

Ik meen me toch ook nog een Wiwi-TCL te herinneren, maar kan er geen filmpje van vinden.
Feel free to insult me.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 00:59:12 #10
345170 Roger_Epiales
pi_178926659
quote:
Dat is niet op het ESF. :P
Feel free to insult me.
pi_178926663
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat is niet op het ESF. :P
Oh, op die manier :o
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 01:02:51 #12
163650 Greys
pi_178926676
quote:
Ja daar in Amsterdam deed ie alle interviews juist heel leuk! :Y

Maar kennelijk doet elke NLse afgevaardigde op het ESF zelf geen of amper interviews. Vraag me af waarom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178926706
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:02 schreef Greys het volgende:
Vraag me af waarom.
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat AVROTROS het nut niet inziet van interviews met Eurovisie-pers, omdat ze daarmee meestal maar een klein publiek van Eurovisiefans aanspreken. Onze inzendingen zijn meestal ook wat ouder qua leeftijd, heb toch het gevoel dat die interviews meer iets is voor jongeren (zoals OG3NE dus).
pi_178926766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Had jij nog de giffragmentjes of komt dat morgen? :)
Allemaal gevonden inmiddels! Kijk maar wanneer je er tijd voor hebt en of je er überhaupt zin in hebt (doe uiteraard niets wat je niet wil doen! :) ), maar zou het heel tof vinden als je er gifjes van kan maken. ^O^

Gaat om deze video:
En dan met name het moment tussen 1:25:28 en 1:25:40
Ook leuk zijn 51:50-52:00, 1:14:20-1:14:27, 1:20:43-1:20:50 en 1:56:00-1:56:12, maar met alleen de eerstgenoemde ben ik ook al blij.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178926831
Laten we nog even naar een perspol van vorig jaar kijken

Het komt wel goed :P

En ik slaap weer veel te laat, blij als deze twee weken voorbij zijn _O-
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 01:38:34 #16
163650 Greys
pi_178926837
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:08 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat AVROTROS het nut niet inziet van interviews met Eurovisie-pers, omdat ze daarmee meestal maar een klein publiek van Eurovisiefans aanspreken. Onze inzendingen zijn meestal ook wat ouder qua leeftijd, heb toch het gevoel dat die interviews meer iets is voor jongeren (zoals OG3NE dus).
Ah goeie, zou goed kunnen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178926843
Ik had gedacht dat Waylon op een Harley zou verschijnen met een mega vuurwerkshow erom heen, zie ik hem daar staan bijna onzichtbaar met een paar dansende malloten ( ik wilde apen zeggen, maar dat is racistisch ) die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Is dit nu het ESF serieus nemen?
pi_178926848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:36 schreef grazz het volgende:
Laten we nog even naar een perspol van vorig jaar kijken

[ afbeelding ]

Het komt wel goed :P

En ik slaap weer veel te laat, blij als deze twee weken voorbij zijn _O-
De perspolls nu zeggen inderdaad helemaal niets, en zegt meer over 'welke inzendingen vielen ons nu tegen en welke vielen mee', terwijl de tegenvallende alsnog beter kunnen zijn dan de meevallenden. Het zijn ook helemaal niet veel persleden die ze vragen. Bij Escunited hadden ze het erover dat ze nog nooit voor zoiets gevraagd zijn iig. _O-

Portugal op 3 kon natuurlijk niet :{w Finland ging onterecht niet door.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178927367
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:42 schreef MakkieR het volgende:
Ik had gedacht dat Waylon op een Harley zou verschijnen met een mega vuurwerkshow erom heen, zie ik hem daar staan bijna onzichtbaar met een paar dansende malloten ( ik wilde apen zeggen, maar dat is racistisch ) die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Is dit nu het ESF serieus nemen?
Diepere betekenis dit dat. Niet iedere sterveling snapt dat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_178927643
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Og3ne wel verreweg het langst.

Trijntje even (amper) 2 minuten.

Ik meen me toch ook nog een Wiwi-TCL te herinneren, maar kan er geen filmpje van vinden.
Later heeft deze jongen nog gezegd dat dit zijn moeizaamste en afstandelijkste interview ooit was. Trijntje wilde eerst niet, na lang aandringen wel maar wel met eigen belichting en maximaal 3 vragen.

Dat jaar ging zoveel mis op alle fronten
pi_178928363
Kinderachtig dat we niet gewoon een paar interviews kunnen doen. Zijn er meer landen die zo te werk gaan?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:31:42 #22
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_178928399
Ik hoop ook voor Waylon dat het leuke optredens worden vanmiddag. En zonder blauw licht :P.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 08:46:01 #23
368283 ato
pi_178928550
@Greys:
Sorry dat ik niet reageerde op je vraag waar te zien is waar Waylon optreedt vandaag.
Ik was al in dromenland. Maar je hebt het al gevonden. Ik zag het gisteren op Facebook, waylonmusic.

Ik hoop zo dat er meer positieve vibes komen vanuit de optredens vandaag en dat het alleen maar beter gaat worden.
Het liedje is gewoon goed, ook ik sta weer 100 procent achter onze inzending sinds een lange tijd.
Jammer dat het door een rare act verpest wordt.
Maar goed, morgen waarschijnlijk meer duidelijkheid.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178929225
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 06:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Diepere betekenis dit dat. Niet iedere sterveling snapt dat.
Denk dat we beter kunnen ophouden met het exporteren van een diepere betekenis, voor zover die er is met dit nummer. Og3ne heeft dat ook geprobeerd met hun moeder die nota bene op sterven lag. Ik schat de gemiddelde ESC kijker niet zo intelligent of empathisch in. Tenzij je met zo'n fucking #metoo nummer aan komt zetten, dat eten ze daar als koek.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 09:40:21 #25
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178929300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:33 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Denk dat we beter kunnen ophouden met het exporteren van een diepere betekenis, voor zover die er is met dit nummer. Og3ne heeft dat ook geprobeerd met hun moeder die nota bene op sterven lag. Ik schat de gemiddelde ESC kijker niet zo intelligent of empathisch in. Tenzij je met zo'n fucking #metoo nummer aan komt zetten, dat eten ze daar als koek.
Dat dat niet overkwam komt eerder doordat de muziek van O'G3NE zelf zo ontzettend plastic is.
pi_178929555
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:28 schreef Em31 het volgende:
Kinderachtig dat we niet gewoon een paar interviews kunnen doen. Zijn er meer landen die zo te werk gaan?
De AVROTROS straalt in de delegatie na al die jaren nog steeds een gevoel van supprematie uit in de ESF-bubble, met hun "we zijn hier eigenlijk te goed voor"-attitude...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:15:11 #27
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_178929843
Ik weet nog dat Anouk in Malmö de backstage verslaggever elke keer straal voorbij liep. Elke andere artiest bleef keurig staan en deed een interviewtje, behalve Anouk. Daar kwam ze toen min of meer mee weg omdat ze daar ook een stoer rockchick-imago had, maar daar werd toen ook al over gemopperd.
Ik vind dat het er gewoon bij hoort, zo veel tijd neemt het nu ook niet in beslag en je kweekt er een hoop goodwill mee.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 10:27:48 #28
163650 Greys
pi_178930001
@IJsbeer had jij één keer gereageerd op de 'white ass' instapost of meerdere keren? Want ik zie de jouwe ook gewoon nog staan ;) (of dacht je niet dat ie was verwijderd, dan haal ik eea door de war)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 10:28:29 #29
375570 crew  Cyan9
pi_178930010
Ik vind het maar saai hoor, nu er zo weinig gebeurd.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178930017
Misschien is het achteraf maar goed ook, die Hollandse directheid en de mogelijkheden tot verkeerd opgevatte sneertjes zijn bij DouweBob, Trijntje, Anouk en Waylon vrij riskant. Og3ne was daar wat veiliger in en is wat beter te verkopen binnen dat hardcore ESFwereldje.
pi_178930110
Maar hij gaat dus vandaag op 3 verschillende plekken optreden. Zal hij misschien een kopie doen van hoe het morgen eruit gaat zien tijdens de rehearsal?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:36:36 #32
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930132
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:35 schreef thewalkingdeb het volgende:
Maar hij gaat dus vandaag op 3 verschillende plekken optreden. Zal hij misschien een kopie doen van hoe het morgen eruit gaat zien tijdens de rehearsal?
Denk het niet..hij zal er wel met z'n band gaan staan of kan dat niet/zijn die niet mee..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter vrijdag 4 mei 2018 @ 10:36:56 #33
87554 Cee
Welluk?
pi_178930141
quote:
Ik denk eerder dat hij het gaat doen zoals wij het graag gezien hadden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 10:38:05 #34
163650 Greys
pi_178930163
Ik gok gewoon heel kleinschalig samen met die backing/gitarist. Akoestisch. Er zit steeds maar een uurtje tussen het begin van ene optreden en begin van volgende, dus als ze op alle plekken een half uurtje spelen is er (denk ik) geen tijd voor podia en geluid etc. :) Gewoon lekker ergens gaan staan/zitten en spelen en zingen. Beetje straatmuzikant.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178930182
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij het gaat doen zoals wij het graag gezien hadden.
_O-
Maarja, vraag mij af of hij daarmee dan voor het songfestival geen verwachtingen kweekt bij mensen die het nog niet gehoord/gezien hebben, zoals bij ons allemaal het geval was? Dan krijg je op de uiteindelijke avond dezelfde reacties als in het perscentrum en bij ons. Hoop het niet maar.. :')
pi_178930202
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik gok gewoon heel kleinschalig samen met die backing/gitarist. Akoestisch. Er zit steeds maar een uurtje tussen het begin van ene optreden en begin van volgende, dus als ze op alle plekken een half uurtje spelen is er (denk ik) geen tijd voor podia en geluid etc. :) Gewoon lekker ergens gaan staan/zitten en spelen en zingen. Beetje straatmuzikant.
Dat kan ook en lijkt mij ook wat leuker/persoonlijker voor zo'n pleinoptreden.
pi_178930221
Waylon was aan de telefoon bij Giel. De toon was ongeveer van dezelfde strekking als deze hele week.

In het kort: Wacht gewoon af tot je het totaalplaatje ziet, want dan zal het sense maken,
en de media is te negatief. Hij wil dat ze gewoon eens positief doen.

Giels twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 09:43:50 Al dat negatieve nieuws rondom het optreden van @waylonline op het #Songfestival moet maar eens afgelopen zijn, vind Waylon zelf. "Wacht nou maar gewoon eens even af waar we mee komen" zegt hij in de @radioveronica ochtendshow. https://t.co/4RPQH58kyT reageer retweet
pi_178930250
quote:
Lijkt me niet, anders worden de vier dansers wellicht aangehouden wegens oproer en openbare agressie.
  ESF Reporter vrijdag 4 mei 2018 @ 10:46:28 #39
87554 Cee
Welluk?
pi_178930286
Ben echt benieuwd wat voor extras er nog bij komt om dat totaalplaatje er goed uit te laten zien. Vooralsnog denk ik dat de delegatie nog steeds niet doorheeft dat dat totaalplaatje bij de perscentrum al finaal is neergehaald maar oké, misschien was dat dus nog niet alles. Ik hoop het.
Het Hoofd wist bijvoorbeeld de hilarische act van Alekseev in de eerste repetitie shot-voor-shot te omschrijven en als je de 30 seconden clip van hem van gisteren ziet dan is het exact hoe ik het me voorstelde.
pi_178930292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:43 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Lijkt me niet, anders worden de vier dansers wellicht aangehouden wegens oproer en openbare agressie.
_O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:47:15 #41
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930302
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Waylon was aan de telefoon bij Giel. De toon was ongeveer van dezelfde strekking als deze hele week.

In het kort: Wacht gewoon af tot je het totaalplaatje ziet, want dan zal het sense maken,

Giels twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 09:43:50 Al dat negatieve nieuws rondom het optreden van @waylonline op het #Songfestival moet maar eens afgelopen zijn, vind Waylon zelf. "Wacht nou maar gewoon eens even af waar we mee komen" zegt hij in de @radioveronica ochtendshow. https://t.co/4RPQH58kyT reageer retweet
Ja, dat zal allemaal wel...maar ondertussen zijn er mensen die het uiteindelijke resultaat (ongeveer) gezien hebben en die waren niet enthousiast en staan we 24e ofzo bij de bookies :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178930306
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:43 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Inderdaad. _O-
pi_178930335
quote:

We weten toch al waar die mee is gekomen? Vier krumpers en een pimpjas. Ik hoef echt niet nog meer spektakel.
pi_178930342
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:47 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja, dat zal allemaal wel...maar ondertussen zijn er mensen die het uiteindelijke resultaat (ongeveer) gezien hebben en die waren niet enthousiast en staan we 24e ofzo bij de bookies :X
Ik weet het serieus ook niet meer. Ik heb het vermoeden dat hij nog niet al zijn kaarten op tafel heeft gelegd. Misschien.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 10:49:52 #45
43556 miss_dynastie
pi_178930348
Ik vind het echt van een arrogantie van jewelste getuigen. Echt top als je in jezelf gelooft, echt, maar je kan ook overdrijven. Wacht maar af, witte kont, tot je het totaalplaatje ziet. Denk dat ik niet eens meer geïnteresseerd ben in je totaalplaatje ‘Way’...
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:49:54 #46
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_178930349
quote:

Ah, er komt dus een stripper bij
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_178930358
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ah, er komt dus een stripper bij
_O-
pi_178930360
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:46 schreef Cee het volgende:
Ben echt benieuwd wat voor extras er nog bij komt om dat totaalplaatje er goed uit te laten zien. Vooralsnog denk ik dat de delegatie nog steeds niet doorheeft dat dat totaalplaatje bij de perscentrum al finaal is neergehaald maar oké, misschien was dat dus nog niet alles. Ik hoop het.
Het Hoofd wist bijvoorbeeld de hilarische act van Alekseev in de eerste repetitie shot-voor-shot te omschrijven en als je de 30 seconden clip van hem van gisteren ziet dan is het exact hoe ik het me voorstelde.
Cornald loopt al jaren mee en is een bekende naam binnen het wereldje, die hoeft maar één stap binnen die persruimte te zetten (wat ie ook zeker doet) om te horen te krijgen wat een groot gedeelte van de aanwezigen denkt over de act.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:50:42 #49
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930367
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik weet het serieus ook niet meer. Ik heb het vermoeden dat hij nog niet al zijn kaarten op tafel heeft gelegd. Misschien.
Ik durf het gewoon niet meer te hopen, maar hoop het wel en dattie ook nog wat met die 10sec doet :Y
George Michael
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 10:51:31 #50
43556 miss_dynastie
pi_178930384
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:50 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Cornald loopt al jaren mee en is een bekende naam binnen het wereldje, die hoeft maar één stap binnen die persruimte te zetten (wat ie ook zeker doet) om te horen te krijgen wat een groot gedeelte van de aanwezigen denkt over de act.
En daarom liep ‘ie toch ook rond met een chagrijnig gezicht? Meen dat ergens gelezen te hebben...
pi_178930412
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:50 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik durf het gewoon niet meer te hopen, maar hoop het wel en dattie ook nog wat met die 10sec doet :Y
Ik hoop met je mee. :)
pi_178930415
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:50 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Jep. In die eerste tien seconden neemt hij een snuifje vanaf het wasbordje van die ene krumper.

Dat zal onze witte konten leren!

w/
pi_178930416
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En daarom liep ‘ie toch ook rond met een chagrijnig gezicht? Meen dat ergens gelezen te hebben...
Jup, nu is het de vraag in hoeverre hij op Waylon + team kan doordringen dat het anders moet (Het gaat ook anders/beter worden, let maar op).
pi_178930427
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef Limoniume het volgende:

[..]

We weten toch al waar die mee is gekomen? Vier krumpers en een pimpjas. Ik hoef echt niet nog meer spektakel.
Ja precies en die dansers voegen in mijn ogen sowieso niets toe aan deze act. Het leidt alleen maar af. Maakt niets uit hoe ze in beeld worden gebracht.

Als hij straks niet het gewenste resultaat haalt kan het 'domme volk' in ieder geval niet de schuld krijgen, al zullen die dan wel weer de 'White Ass People' zijn die niet 'smart enough' zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 10:54:59 #55
368283 ato
pi_178930441
Ik wacht het ook af morgen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:55:38 #56
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930449
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Dit hoeft niet persé te betekenen dattie met spektakel komt..
George Michael
pi_178930452
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:53 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Jep. In die eerste tien seconden neemt hij een snuifje vanaf het wasbordje van die ene krumper.

Dat zal onze witte konten leren!

w/
Binnen tien seconden kun je precies uitleggen dat krumpen een vorm van dans is en dat het wordt gezien als de outlaw binnen de danswereld. Verder kan er nog net een disclaimer gedaan worden dat hij echt niet racistisch is, waarna de muziek start.
Alles opgelost
pi_178930464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:53 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja precies en die dansers voegen in mijn ogen sowieso niets toe aan deze act. Het leidt alleen maar af. Maakt niets uit hoe ze in beeld worden gebracht.

Als hij straks niet het gewenste resultaat haalt kan het 'domme volk' in ieder geval niet de schuld krijgen, al zullen die dan wel weer de 'White Ass People' zijn die niet 'smart enough' zijn.
Joh, dan krijg je waarschijnlijk een reactie in de trant van dat Europa er nog niet klaar voor is. Hun lopen natuurlijk ver voor iedereen uit met zulke briljante ideeën. :')
pi_178930466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:53 schreef libranl het volgende:

[..]

Dit, ja. Hij zei het overigens weer in het interview met Giel. Geen white ass people, maar over dat mensen ‘dom’ zijn als ze het niet snappen.

Het komt zo arrogant over.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:57:58 #60
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_178930479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:53 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Jup, nu is het de vraag in hoeverre hij op Waylon + team kan doordringen dat het anders moet (Het gaat ook anders/beter worden, let maar op).
Ik heb er eigenlijk ook nog wel vertrouwen in dat het beter gaat worden.

Maar misschien ben ik wel een naieve witbips :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:04:48 #61
43556 miss_dynastie
pi_178930592
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:56 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Dit, ja. Hij zei het overigens weer in het interview met Giel. Geen white ass people, maar over dat mensen ‘dom’ zijn als ze het niet snappen.

Ja en alsof je achterlijk bent. Zoals die man die op de radio hoorde over een spookrijder en riep: ‘één spookrijder? Ik zie er honderden!’

Hij komt eruit als de idioot, wij niet...
pi_178930628
quote:

Au. Hij noemt me dom :'(
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:06:53 #63
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178930634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:06 schreef grazz het volgende:

[..]

Au. Hij noemt me dom :'(
Met je witte kont
pi_178930646
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:56 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Wat een eikel. :')
Hij vergeet zeker dat hele generaties, uit allerlei milieus, naar het ESF kijken en totaal niet bekend zijn met allerlei vormen van dans.
Zeker niet krumping.
Dat hij anderen onwetend zijn, prima, maar dom is iets heel anders.
Ik vind het een domme opmerking en erg kortzichtig.
Ik stond altijd wel aan ‘zijn kant’ maar nu zeg ik:
Waylon. :r }:| :') :N :{w
pi_178930687
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

:r
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:10:23 #66
345170 Roger_Epiales
pi_178930694
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:31 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop ook voor Waylon dat het leuke optredens worden vanmiddag. En zonder blauw licht :P.
Nog even over het licht. Al laten ze de rest van de act onveranderd, ik hoop wel dat ze daar iig nog wat aan sleutelen.

Ik vond dat echt heel erg tegenvallen. Iedereen heeft goed licht daar en bij Waylon vond ik het er maar dof uitzien. Ik wist voor dinsdag niet eens dat licht dof kon zijn. :@

Of is dat ook onderdeel van het "we doen iets wat nog nooit gedaan is", ja we zijn de eerste ESF act ooi die wordt belicht met een nachtlampje. :{
Feel free to insult me.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:11:12 #67
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178930709
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:

"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."

Of gewoon 30 seconden inclusief het krumpen, plus de beschrijving van 3 minuten van ons opperhoofd.
pi_178930712
quote:

Letterlijke quote? :o
pi_178930713
Ach ja, er is hier ondertussen genoeg gezegd over dinsdag en woensdag. Morgen maar even afwachten op de echte beelden en de reactie van ons aller Hoofd om weer een betere balans op te maken
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:11:37 #70
43556 miss_dynastie
pi_178930714
quote:

En dan denk ik: ik hoop dat je met je White ass door je holle podium zakt. Letterlijk en figuurlijk :7
pi_178930716
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Letterlijke quote? :o
Yep.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:12:28 #72
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178930726
Je hoopt bijna dat ze echt flink krumpend op hun bek gaan met deze houding... De reacties waren unaniem negatief vanuit het perscentrum. Maar prove me wrong morgen is alles wat ik nu nog kan zeggen. Mogen de reacties hetzelfde blijven dan is denk ik heel dit forum klaar met onze inzending.
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 11:12:30 #73
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178930728
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
@IJsbeer had jij één keer gereageerd op de 'white ass' instapost of meerdere keren? Want ik zie de jouwe ook gewoon nog staan ;) (of dacht je niet dat ie was verwijderd, dan haal ik eea door de war)
Zelf zag ik m namelijk niet meer staan...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:13:10 #74
43556 miss_dynastie
pi_178930740
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nog even over het licht. Al laten ze de rest van de act onveranderd, ik hoop wel dat ze daar iig nog wat aan sleutelen.

Ik vond dat echt heel erg tegenvallen. Iedereen heeft goed licht daar en bij Waylon vond ik het er maar dof uitzien. Ik wist voor dinsdag niet eens dat licht dof kon zijn. :@

Of is dat ook onderdeel van het "we doen iets wat nog nooit gedaan is", ja we zijn de eerste ESF act ooi die wordt belicht met een nachtlampje. :{
Ja jij begrijpt het gewoon niet. Ook iets met witte krumpende kont 8-)
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 11:13:12 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178930742
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:28 schreef Wuwwa het volgende:
Misschien is het achteraf maar goed ook, die Hollandse directheid en de mogelijkheden tot verkeerd opgevatte sneertjes zijn bij DouweBob, Trijntje, Anouk en Waylon vrij riskant. Og3ne was daar wat veiliger in en is wat beter te verkopen binnen dat hardcore ESFwereldje.
Brabanders he w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178930744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:06 schreef Momo... het volgende:

[..]

Met je witte kont
_O-

Ik wacht nog wel even af tot morgen. Ik hoop oprecht dat de reviews morgen positiever zijn, maar aangezien de dansers blijven, gaat er denk ik niet heel veel veranderen dan alleen camerashots en misschien belichting? Ik hoop in ieder geval dat we toffe camerabeelden hebben en niet teveel wide-shots.
  ESF Reporter vrijdag 4 mei 2018 @ 11:13:54 #77
87554 Cee
Welluk?
pi_178930757
quote:

Haha godver ze hebben dus echt niks door. _O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:14:03 #78
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt van een arrogantie van jewelste getuigen. Echt top als je in jezelf gelooft, echt, maar je kan ook overdrijven. Wacht maar af, witte kont, tot je het totaalplaatje ziet. Denk dat ik niet eens meer geïnteresseerd ben in je totaalplaatje ‘Way’...
Ik vind dit dan weer niet arrogant, als hij nog wat in petto heeft..
Hij zegt gewoon: wacht maar even af met je (negatieve) reactie..er komt misschien nog iets/verandert nog wat..
George Michael
pi_178930775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:11 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Yep.
Jongen toch. :')
Het is hm echt naar zn hoofd gestegen of wat? Of toch weer aan het gebruiken?
Succesjes gekregen bij programma’s en nu even op (oa) je fans neerkijken.
Heul verstandig. Niet de kant die ik graag van hem zie en heb gezien. Dat was een paar jaar terug wel anders. :W
pi_178930777
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

dit, maar misschien ziet het op camera wel beter uit? Maar dit lied vraagt om veel meer belichting.
pi_178930782
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:11 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Yep.
Oh wow.
En het verbaast me ook echt niet meer.

Gelukkig was ik er al een paar dagen klaar mee B-)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_178930817
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:14 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Hij zegt gewoon: wacht maar even af met je (negatieve) reactie..er komt misschien nog iets/verandert nog wat..
Prima, maar noem je publiek niet dom.
  ESF Reporter vrijdag 4 mei 2018 @ 11:16:34 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_178930819
Waylon’s quote doet me nu dus gewoon vrezen dat wat de pers dinsdag zag, ook morgen gewoon wordt gedaan.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:16:50 #84
345170 Roger_Epiales
pi_178930823
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja jij begrijpt het gewoon niet. Ook iets met witte krumpende kont 8-)
Ja dat zal het wel zijn. :P
Feel free to insult me.
pi_178930830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:15 schreef grazz het volgende:

[..]

dit, maar misschien ziet het op camera wel beter uit? Maar dit lied vraagt om veel meer belichting.
Meer verlichting op Waylon, het liefst geen op de dansers.
pi_178930835
quote:

Hij blijft het herhalen he, dat wij te dom zijn om het te begrijpen. Dat bericht op instagram vond ik al te ver gaan, maar daarbij dacht ik nog oké, hopelijk let hij daarna wel op zijn woorden, dit is één van zijn uitbarstingen. En nu herhaalt 'ie het weer :')
pi_178930836
90% van de persmensen begreep het totaal niet, 10% nauwelijks, maar die vonden het wel risky (in hoeverre dat positief is). Ook mensen met zwarte konten waren teleurgesteld en snapten het 'verhaal' niet. Genoeg reden om een artikeltje te schrijven door landelijke pers dat de eerste rehearsal niet goed genoeg verlopen/ontvangen is. Hier hoort dan een publieke reactie bij, niet baserend op 8 seconden 1 beeld, maar op die reacties in de persruimte van mensen die 43 acts voorbij zien komen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:19:28 #88
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930877
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Prima, maar noem je publiek niet dom.
Ik had op dat moment nog niet gehoord dattie dat had gezegd :'(
George Michael
pi_178930891
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
90% van de persmensen begreep het totaal niet, 10% nauwelijks, maar die vonden het wel risky (in hoeverre dat positief is). Ook mensen met zwarte konten waren teleurgesteld en snapten het 'verhaal' niet. Genoeg reden om een artikeltje te schrijven door landelijke pers dat de eerste rehearsal niet goed genoeg verlopen/ontvangen is. Hier hoort dan een publieke reactie bij, niet baserend op 8 seconden 1 beeld, maar op die reacties in de persruimte van mensen die 43 acts voorbij zien komen.
Nee, maar wij zijn dom. :')
pi_178930892
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Meer verlichting op Waylon, het liefst geen op de dansers.
:D de kijkers zien dan straks in de lucht zwevende witte gitaren.... dat gaat ons wel helpen aan de overwinning jongens
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:20:10 #91
43556 miss_dynastie
pi_178930896
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:14 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik hoor juist: het is wat het is, ik verander niks, jij begrijpt het gewoon niet want je baseert je op een paar tellen en daarom ben je dom. De mensen in het perscentrum hebben alles gezien op het eerste deel van de repetitie na, die baseren zich niet op een snippet. En als nagenoeg iedereen dan negatief is behalve een paar RTL kontenkruipers, kun je moeilijk iedereen dom blijven noemen. Dat is dan gewoon arrogant.
pi_178930906
Als het weer exact hetzelfde als dinsdag wordt, mag Cornald zijn eigen positie ook wel in ogenschouw nemen. Dit had veel eerder in de kiem gesmoord moeten worden, door bij een laatste repetitie in NL te gaan kijken. De kans is groot dat het niet gebeurd is.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:21:41 #93
345170 Roger_Epiales
pi_178930916
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
Ja, maar ik heb net van Waylon begrepen dat die mensen allemaal te dom zijn om 'het' te begrijpen, dus tja. :7
Feel free to insult me.
pi_178930920
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:20 schreef grazz het volgende:

[..]

:D de kijkers zien dan straks in de lucht zwevende witte gitaren.... dat gaat ons wel helpen aan de overwinning jongens
En het kost niets, een lichie uitdoen! Kom d’r maar in AVROTROS.

Ik word hier zo melig van, terwijl ik me juist had aangemeld om mee te kunnen hyperen. :')
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 11:22:33 #95
375570 crew  Cyan9
pi_178930929
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:16 schreef Cee het volgende:
Waylon’s quote doet me nu dus gewoon vrezen dat wat de pers dinsdag zag, ook morgen gewoon wordt gedaan.
Stupid white ass people.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178930939
Waylon heeft iets teveel klappen gehad. :')
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2018 @ 11:23:33 #97
368283 ato
pi_178930944
Hij klinkt geagiteerd in de radiouitzending van Giel Beelen
:X

Nou nu maar hopen hij zijn gelijk haalt morgen.
pi_178930947
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik erop moet zeggen. Behalve dan dat ik het een ontzettende eikel vind, wat echt jammer is want dat vond ik al en begon de laatste tijd juist mijn mening over 'm te veranderen. Niet nodig, blijkbaar. :9
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:24:32 #99
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178930956
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Hij blijft het herhalen he, dat wij te dom zijn om het te begrijpen. Dat bericht op instagram vond ik al te ver gaan, maar daarbij dacht ik nog oké, hopelijk let hij daarna wel op zijn woorden, dit is één van zijn uitbarstingen. En nu herhaalt 'ie het weer :')
Er klinkt frustratie uit, hij had verwacht dat het met luid applaus onthaald zou worden..
George Michael
pi_178930958
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb net van Waylon begrepen dat die mensen allemaal te dom zijn om 'het' te begrijpen, dus tja. :7
Gelukkig zijn het maar mensen die op elk detail letten, die volle aandacht op de vocalen/belichting/props/camerashots/totaalplaatje hebben en die al jaren acts, repetities en uiteindelijke liveshows hebben gezien. De Hongaarse Henk en Spaanse Ingrid op de bank met chips en nootjes snappen dit natuurlijk wel meteen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')