Maar dat haalt ‘ie niet. De mensen daar veranderen hun mening echt niet, die hebben alles al gezien. Dus die houden ‘wtf’ en dat komt in de media...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:23 schreef ato het volgende:
Hij klinkt geagiteerd in de radiouitzending van Giel Beelen
![]()
Nou nu maar hopen hij zijn gelijk haalt morgen.
Heel missch is er nog een kleine kans dat het morgen toch wat beter wordt ontvangen. En dan zijn we allemaal weer in jubelstemmingquote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:22 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En het kost niets, een lichie uitdoen! Kom d’r maar in AVROTROS.
Ik word hier zo melig van, terwijl ik me juist had aangemeld om mee te kunnen hyperen.
Dat kan ook wel, maar het was te vroeg in het lied, te direct en te veel. Als je dit heel subtiel opbouwt is het best creatief en zou het misschien wel kunnen werken. Dat zullen ze zelf ook toch wel zien/aanpassen, zo koppig zal het team toch niet zijn? Hij misschien wel, maar er zitten toch meer mensen?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er klinkt frustratie uit, hij had verwacht dat het met luid applaus onthaald zou worden..
Ja dat denk ik dus ook. Het zou misschien kunnen werken, maar dan moet het inderdaad langzaam opgebouwd worden en misschien net even anders in beeld gebracht worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:27 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, maar het was te vroeg in het lied, te direct en te veel. Als je dit heel subtiel opbouwt is het best creatief en zou het misschien wel kunnen werken. Dat zullen ze zelf ook toch wel zien/aanpassen, zo koppig zal het team toch niet zijn? Hij misschien wel, maar er zitten toch meer mensen?
Dit ook. Ik vraag me af hoe dit gaat. Oefent de artiest, in dit geval Waylon alleen met Pannecoucke of is/zijn de HOD + eventueel andere leden van de commissie er ook bij? Als ze alles aan de artiest overlaten en er zelf niet bovenop zitten, dan kun je dus voor dit soort verrassingen komen te staan. Ik weet ook niet in hoeverre de HOD / leden van de commissie zich kritisch durven uit te laten bij het zien van een act.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:21 schreef Wuwwa het volgende:
Als het weer exact hetzelfde als dinsdag wordt, mag Cornald zijn eigen positie ook wel in ogenschouw nemen. Dit had veel eerder in de kiem gesmoord moeten worden, door bij een laatste repetitie in NL te gaan kijken. De kans is groot dat het niet gebeurd is.
HOE dan? Zei hij echt dat we (zelfs de dommeriken) het dan wel gaan snappen, dat het sense gaat maken?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:41 schreef Mandy040986 het volgende:
In het kort: Wacht gewoon af tot je het totaalplaatje ziet, want dan zal het sense maken,
Iedereen z'n mening. Ik vind het niet leuk, maar ik vind het op één of andere manier ook wel weer begrijpelijk, maar ik zal wel de enige zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoor juist: het is wat het is, ik verander niks, jij begrijpt het gewoon niet want je baseert je op een paar tellen en daarom ben je dom. De mensen in het perscentrum hebben alles gezien op het eerste deel van de repetitie na, die baseren zich niet op een snippet. En als nagenoeg iedereen dan negatief is behalve een paar RTL kontenkruipers, kun je moeilijk iedereen dom blijven noemen. Dat is dan gewoon arrogant.
Ik vrees met je mee. Waylon heeft iets in gedachten en gaat echt geen concessies doen. Hij gaat ervan uit dat iedereen oordeelt op 8 seconden beeld en gaat ook niet luisteren naar het domme volk dat nog niets heeft gezien. De enige van wie hij denk ik wat aanneemt is Pannecoucke. En hij hoort Cornald aan, uiteindelijk doet hij toch 'stronteigenwijs' zijn eigen zin. Er zullen wat kleine aanpassingen komen, ze gaan alleen niets veranderen aan het concept. En juist dat idee begrijpt niemand.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:16 schreef Cee het volgende:
Waylon’s quote doet me nu dus gewoon vrezen dat wat de pers dinsdag zag, ook morgen gewoon wordt gedaan.
Nou ik wacht het af, bij andere inzendingen zoals bv Israël waren de reacties meer positief dan de eerste keer repeteren omdat er meer gebeurde.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat haalt ‘ie niet. De mensen daar veranderen hun mening echt niet, die hebben alles al gezien. Dus die houden ‘wtf’ en dat komt in de media...
Ja, hij zei letterlijk dat het sense gaat maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
HOE dan? Zei hij echt dat we (zelfs de dommeriken) het dan wel gaan snappen, dat het sense gaat maken?
Ik snap best dat je als artiest probeert de boel goed te praten, maar kan me niet voorstellen dat er iets significant gaat veranderen waardoor ook de pers ineens denkt 'ah nee ja nu snap ik het en is het tof'
Volgens mij verandert Instagram de volgorde soms heel onlogisch. Ik zie de reacties ook in niet logische volgorde staan qua dag en tijd. Hij staat er bij mij echt nog, zowel mobiel als op computer op het werk.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelf zag ik m namelijk niet meer staan...
Ja klopt, maar als Israël op nul begon, begint Nederland op min tachtig, zo ongeveer. Bij Israël waren de verwachtingen torenhoog, bij Nederland heel veel minder.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:31 schreef ato het volgende:
[..]
Nou ik wacht het af, bij andere inzendingen zoals bv Israël waren de reacties meer positief dan de eerste keer repeteren omdat er meer gebeurde.
Als men nog steeds negatief zijn morgen, weet ik ook genoeg.
maf. nouja, dat valt me dan mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij verandert Instagram de volgorde soms heel onlogisch. Ik zie de reacties ook in niet logische volgorde staan qua dag en tijd. Hij staat er bij mij echt nog, zowel mobiel als op computer op het werk.
Ik snap er geen (witte) kont meer van.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hij zei letterlijk dat het sense gaat maken.
Dat is omdat hij al maanden in dezelfde bubbel leeft. Terwijl je je af moet vragen of het in drie minuten voor een willekeurige Europeaan sense gaat maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hij zei letterlijk dat het sense gaat maken.
Ja maar dan is DAT weer racistisch!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Meer verlichting op Waylon, het liefst geen op de dansers.
Ik heb nog een beetje hoop dat er iets in die eerste doorloop zat wat ie nog geheim wilde houden, maar zelfs dat vervaagt bij mij met de minuut.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er geen (witte) kont meer van.
Dus dan heeft ie ineens weer wel vertrouwen in het verstandelijk vermogen van z'n domme witte publiek?
En dan gaat de pers het dus morgen ineens ook snappen? Nou ben benieuwd. En geloof er niks van. Helaas.
Dat dacht ik eerst ook. Maar uit die hoop ben ik alweer gestapt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:36 schreef Wuwwa het volgende:
Ik denk ook dat het 'misschien is het wel een grap' hem in het verkeerde keelgat is geschoten. Hij komt met een bloedserieuze act op de proppen en iedereen denkt dat hij aan het trollen is
Het is echt gewoon vreselijk ook, he.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan is DAT weer racistisch!![]()
![]()
Ik heb zelf heel veel commentaar op de act maar het zogenaamd racistische wat gezegd wordt door sommige reacties zit ik toch wel mee. Want als we de act wél leuk zouden vinden zijn we racistisch want de mannen adoreren hem kennelijk on stage enzo, als we de act niet leuk vinden zijn we racistisch omdat onze white asses de dansers niet begrijpen en als we willen dat de act iets wordt aangepast waardoor ze wat minder afleiden zijn we racistisch omdat we hen dan minder in beeld willen.
Tis ook gewoon niet meer goed te doen zeg maar..
Ik denk echt dat hij dacht: de eerste keer oefenen we zonder dat iemand het ziet en daarna staat het als een huis en hebben we direct het CATS-effect. Ik denk dat hij oprecht dacht goud in handen te hebben. Bookies? Waren de vorige keer ook negatief. Wacht maar... en nu is het zover en valt het reuze tegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:38 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje hoop dat er iets in die eerste doorloop zat wat ie nog geheim wilde houden, maar zelfs dat vervaagt bij mij met de minuut.
Als je afgekoeld wil blijven zou ik dat idd doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:43 schreef Dave het volgende:
Ik was net weer wat afgekoeld, misschien moet ik dat Giel-interview maar even proberen te negeren.
Echt een rasartiest vind ik hem niet hoor. Ik heb natuurlijk een vrij uitgesproken persoonlijke mening over hem, maar ik vind hem echt een zondagskind die drijft op zijn talent en niet op zijn absolute wil om te willen slagen en daar keihard voor te werken. Ik vind hem bij uitstek een artiest die zich toch zo'n act in laat praten waar bijvoorbeeld Douwe Bob dit zich niet zou laten aansmeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:41 schreef libranl het volgende:
En ik maar denken dat juist de staging geen probleem zou worden bij Waylon, als rasechte artiest die niet van poespas houdt tijdens de optredens.
Oh ja, absoluut. Dan krijg je het verhaal dat kunst niet altijd begrepen wordt en verheffend moet zijn. Dat je nogal een cultureel ondernemer bent als het wel uit komt, met je miljoenenvilla onder je kont, ach.....quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind wel dat, als het er echt zo uit komt te zien en het flopt, hij zich teveel verschuilt achter de façade van de onbegrepen gekwelde kunstenaar met z'n "jullie begrijpen het niet!". Het ESF is geen kunst. Het ESF is consumeren. Je moet iets maken wat de mensen willen zien en als je de plank dan grandioos mis gaat slaan moet je niet piepen maar het jezelf aanrekenen.
We gaan het zien. Ik blijf er een hard hoofd in houden dat dit iets gaat worden.
Dat is nog nooit gedaan he, zwevende gitarenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:20 schreef grazz het volgende:
[..]de kijkers zien dan straks in de lucht zwevende witte gitaren.... dat gaat ons wel helpen aan de overwinning jongens
Waylon was het ermee eens, dus vindt hij dat ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:46 schreef Lamballert het volgende:
Dat white ass gedoe snap ik niet zo goed uitleg? Want ik raak denk ik een beetje in de war wat boulevard zei over dat bericht. dat een gesprekspartner van waylon dat zei en niet waylon zelf? of mis ik iets?
Een gesprekspartner zei dat ja. Waarop Waylon er een screenshot van maakt en post met de mededeling: sommige mensen zijn slim genoeg om het te begrijpen. Kortom: hij omarmt die mening volledig.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:46 schreef Lamballert het volgende:
Dat white ass gedoe snap ik niet zo goed uitleg? Want ik raak denk ik een beetje in de war wat boulevard zei over dat bericht. dat een gesprekspartner van waylon dat zei en niet waylon zelf? of mis ik iets?
Begon net te denken: misschien valt het allemaal wel mee, en worden dingen subtiel in beeld gebracht, maar dit soort uitspraken knabbelt dan weer behoorlijk aan de gun-factor. Zeg maar gerust 'vreet'.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je afgekoeld wil blijven zou ik dat idd doen.
Ze hadden de act vooraf aan de Henk & Ingrids moeten laten zien. Wat zien jullie? Wat is het verhaal?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:31 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik vrees met je mee. Waylon heeft iets in gedachten en gaat echt geen concessies doen. Hij gaat ervan uit dat iedereen oordeelt op 8 seconden beeld en gaat ook niet luisteren naar het domme volk dat nog niets heeft gezien. De enige van wie hij denk ik wat aanneemt is Pannecoucke. En hij hoort Cornald aan, uiteindelijk doet hij toch 'stronteigenwijs' zijn eigen zin. Er zullen wat kleine aanpassingen komen, ze gaan alleen niets veranderen aan het concept. En juist dat idee begrijpt niemand.
Ignorance is a blissquote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef Wuwwa het volgende:
Er was grote paniek want hij had echt een tijgerpak aan.
Little did we knew...
Hmm, okay niet slim om het te delen. Misschien ondersteunt hij de achterliggende gedachte, maar vind het stiekem toch beetje kort door de bocht dat hij eens is met dat white ass gebeuren.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een gesprekspartner zei dat ja. Waarop Waylon er een screenshot van maakt en post met de mededeling: sommige mensen zijn slim genoeg om het te begrijpen. Kortom: hij omarmt die mening volledig.
Doen, ik krijg weer een beetje last van negativiteit.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:43 schreef Dave het volgende:
Ik was net weer wat afgekoeld, misschien moet ik dat Giel-interview maar even proberen te negeren.
Mwah. Zo veel mensen die bv een talentenjacht winnen en waar je daarna niks meer van hoort omdat ze achterover leunen en denken dat het aan komt waaien. Als er toch iemand is die juist heel hard gewerkt heeft om er te blijven na z'n níet winst van de talentenjacht is hij het. Vind ik. Er zijn er verdomd weinig die van dááruit bereiken waar hij is en doet. Uitverkochte AHOY's, concerttours, meewerken en teruggevraagd worden in veelbekeken tv programma's als The Voice en It Takes 2, etc. Dat is echt niet gebeurd door achterover te leunen, kom op..quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echt een rasartiest vind ik hem niet hoor. Ik heb natuurlijk een vrij uitgesproken persoonlijke mening over hem, maar ik vind hem echt een zondagskind die drijft op zijn talent en niet op zijn absolute wil om te willen slagen en daar keihard voor te werken. Ik vind hem bij uitstek een artiest die zich toch zo'n act in laat praten waar bijvoorbeeld Douwe Bob dit zich niet zou laten aansmeren.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze hadden de act vooraf aan de Henk & Ingrids moeten laten zien. Wat zien jullie? Wat is het verhaal?
Nou eh we zien Weelen met een luipaard velletje, omringt door bezeten Afrikaanse dansers. Oh wacht, dit herkennen we wel he schat. Dit is net als Groeten uit de rimboe maar dan op het songfestival uitgebeeld. Leuheuk. Wie lof it!
Voor mij was dat het eerste moment waarin ik mijn nare gevoel bevestigd zag. En dat terwijl ik echt van de dierenprintjes ben, maar dit schreeuwt pooierpak. Ik denk ook dat die dj daarop gegoogled heeft en de eerste Google hit naar de kleermaker heeft gestuurdquote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef Wuwwa het volgende:
Er was grote paniek want hij had echt een tijgerpak aan.
Little did we knew...
Nou idd. We hadden eens moeten weten..quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef MaLo het volgende:
Ik moest vanmorgen in de auto bijna hardop lachen.
Dat we kort voor het optreden ons druk maakten dat hij misschien een zonnebril op zou zetten.
Een zonnebrilletje vs 4 compleet losgaande Krumpers die ruim de helft van het nummer door het beeld springen
Komt door mij. Ik had dat interview gedeeld. Sorry, allemaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:50 schreef ato het volgende:
[..]
Doen, ik krijg weer een beetje last van negativiteit.
Nee ben je gek. Dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Komt door mij. Ik had dat interview gedeeld. Sorry, allemaal.
We reageren ook niet op die paar seconden, maar op de reacties van de mensen uit het perscentrum die schijnbaar alles gezien hebben, en z’ rare houding.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef summer52 het volgende:
Jongens, ik weet het Waylon kan bot uit de hoek komen, maar kom op zeg, hij krijgt ook wel heel veel shit over zich heen. En mag hij dan pissig zijn? Nou ik zou het ook zijn en misschien nog wel erger. Want ja het is wennen en anders dan wij verwacht cq gehoopt hadden, maar moeten wij nu zo reageren op die paar seconden beeldmateriaal? Laten we hem verdikkeme nu eens de voordeel van de twijfel geven en afwachten wat het totaalplaatje is en dan pas reageren. Want nu is er een hatelijke discussie aan de gang en dat moet toch niet de bedoeling zijn. Het zal misschien wel mijn leeftijd zijn dat ik wat milder ben maar kom op jullie begrijpen toch ook wel dat dit soort haatdragende opmerkingen nergens op slaan.
Ik heb misschien een ander beeld van het artiestenleven. Voor mij is dat iemand die met zijn gitaar op z'n rug in zijn tienerjaren naar talentenjachten in Schubbekutteveen fietst, die door een combinatie van talent en overal aanwezig willen zijn om muziek ten gehore te brengen langzaam via kroegjes en kleine podia op kan klimmen tot een beetje airplay op de radio en die jaar in jaar uit op tour wil zijn om relevant te blijven, onderwijl veel nieuwe muziek schrijvend.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Zo veel mensen die bv een talentenjacht winnen en waar je daarna niks meer van hoort omdat ze achterover leunen en denken dat het aan komt waaien. Als er toch iemand is die juist heel hard gewerkt heeft om er te blijven na z'n níet winst van de talentenjacht is hij het. Vind ik. Er zijn er verdomd weinig die van dááruit bereiken waar hij is en doet. Uitverkochte AHOY's, concerttours, meewerken en teruggevraagd worden in veelbekeken tv programma's als The Voice en It Takes 2, etc. Dat is echt niet gebeurd door achterover te leunen, kom op..
Sorry ik vind deze week echt héél erg veel van hem in negatieve zin, maar dit vind ik persoonlijk onterecht.
Nee hoor, ik stuiter toch alle kanten op.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Never shoot the messenger is de regel! Dus ab-so-luut niet jouw schuld!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik begon best positief, maar dat gevoel wordt echt steeds minder.quote:
Mijn vrienden waren echt verbaasd dat ik niet wist wat krumpen was, voorafgaand aan deze week.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal Krumpen het woord van het jaar worden?
Mijn best wel hippe 14 jarige dochter had geen benul wat krumpen was. Ik ook niet, maar ik ben dan ook niet hip.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn vrienden waren echt verbaasd dat ik niet wist wat krumpen was, voorafgaand aan deze week.
Ik heb bij Waylon nooit het idee gehad dat hij zich zo'n act met agressieve dansers aan zou laten praten (of nog erger misschien: zelf zou bedenken). Muziek is zijn passie en hij heeft niets met allerlei randzaken of trucs daaromheen zoals sommige 'gekkies' op het ESF wel nodig denken te hebben. Over of hij het maximale uit zijn talent haalt, daarover kun je discusseren idd.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echt een rasartiest vind ik hem niet hoor. Ik heb natuurlijk een vrij uitgesproken persoonlijke mening over hem, maar ik vind hem echt een zondagskind die drijft op zijn talent en niet op zijn absolute wil om te willen slagen en daar keihard voor te werken. Ik vind hem bij uitstek een artiest die zich toch zo'n act in laat praten waar bijvoorbeeld Douwe Bob dit zich niet zou laten aansmeren.
Zelfs Ilse zei dat ze hem al als kind tegenkwam op al die country festivals etc om overal op te kunnen treden. Net als zijquote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb misschien een ander beeld van het artiestenleven. Voor mij is dat iemand die met zijn gitaar op z'n rug in zijn tienerjaren naar talentenjachten in Schubbekutteveen fietst, die door een combinatie van talent en overal aanwezig willen zijn om muziek ten gehore te brengen langzaam via kroegjes en kleine podia op kan klimmen tot een beetje airplay op de radio en die jaar in jaar uit op tour wil zijn om relevant te blijven, onderwijl veel nieuwe muziek schrijvend.
Oke eens, maar dat geldt voor alle artiesten die inmiddels 'bekend' zijn en niet meer meerdere keren per week hoeven spelen voor hun boterham en dat geldt dan toch net zo voor bv Miss Montreal en Anouk etc? Of denk je daar dan ook zo over op dat vlak, want dan snap ik hetquote:Wat jij beschrijft is zonder meer een artiest, maar als je in de kringen van het Hilversumse mediawereldje verkeert dan is dat toch een heel andere vorm van artiest zijn dan wanneer je het moet hebben van het clubcircuit. Waylon kan prima rondkomen van zangcoach zijn bij een paar TV-programma's. Da's echt wel andere koek dan artiesten die elke week weer ergens op de planken moeten staan om hun bestaansrecht te garanderen.
Ik krijg echt ineens een heel ander beeld bij Krumpende Climax. Erg he?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:58 schreef MaLo het volgende:
In dit geval vind ik Waylon gewoon niet zo slim, hij interpreteert de kritiek verkeerd. Ik snap heel goed dat hij wat anders wil doen en op zich is dat Krumpen dan best inventief.
En mensen die zijn act niet wat vinden, zijn niet tegen zijn dansers of tegen Krumpen, maar denken gewoon dat zijn act beter kon (in wat voor vorm dan ook)
Alleen de manier waarop hij nu "wat anders" wil laten zien, is gewoon zonde. Ze zijn veel te nadrukkelijk aanwezig en leiden af van Waylon en zijn liedje. Als ze pas aan het einde van het nummer, en wat korter zouden Krumpen, opbouwen naar een Krumpende climax, dan had het voor mij best wel kunnen werken.
Dito!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef Dave het volgende:
Ik ben een echt domme witkont, dus ik wist het ook niet.
Me too (oeps)quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Zo veel mensen die bv een talentenjacht winnen en waar je daarna niks meer van hoort omdat ze achterover leunen en denken dat het aan komt waaien. Als er toch iemand is die juist heel hard gewerkt heeft om er te blijven na z'n níet winst van de talentenjacht is hij het. Vind ik. Er zijn er verdomd weinig die van dááruit bereiken waar hij is en doet. Uitverkochte AHOY's, concerttours, meewerken en teruggevraagd worden in veelbekeken tv programma's als The Voice en It Takes 2, etc. Dat is echt niet gebeurd door achterover te leunen, kom op..
Sorry ik vind deze week echt héél erg veel van hem in negatieve zin, maar dit vind ik persoonlijk onterecht.
Ik dus ook. En ik heb ook nog best veel witte kontquote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef Dave het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze hadden de act vooraf aan de Henk & Ingrids moeten laten zien. Wat zien jullie? Wat is het verhaal?
Nou eh we zien Weelen met een luipaard velletje, omringt door bezeten Afrikaanse dansers. Oh wacht, dit herkennen we wel he schat. Dit is net als Groeten uit de rimboe maar dan op het songfestival uitgebeeld. Leuheuk. Wie lof it!
Oh save me, ik nu ookquote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:02 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik krijg echt ineens een heel ander beeld bij Krumpende Climax. Erg he?
Da's toch lichtblauw wat ik zie?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef Dave het volgende:
Ik ben tegenstrijdig, komt ook door zijn houding wat mij niet bevalt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:59 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik begon best positief, maar dat gevoel wordt echt steeds minder.
Misschien zaterdag wel weer andersom.
Flauw..quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor mij was dat het eerste moment waarin ik mijn nare gevoel bevestigd zag. En dat terwijl ik echt van de dierenprintjes ben, maar dit schreeuwt pooierpak. Ik denk ook dat die dj daarop gegoogled heeft en de eerste Google hit naar de kleermaker heeft gestuurd
De helft ging schreeuwen, een handjevol zong door, velen waren stil om te wachten wat er zou komen. Het sloeg niet aan. Daar hadden ze beter iets met die klok kunnen doen en de muziek iets vertragen ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef libranl het volgende:
[..]
Douwe liet zich overigens ook de 10 seconden stilte aanpraten door Pannecoucke onder het mom van 'de goedkoopste truc' om op te vallen. Dat werd ook niet helemaal begrepen en was ook best wel 'awkward' imho.
EENSquote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:52 schreef summer52 het volgende:
Jongens, ik weet het Waylon kan bot uit de hoek komen, maar kom op zeg, hij krijgt ook wel heel veel shit over zich heen. En mag hij dan pissig zijn? Nou ik zou het ook zijn en misschien nog wel erger. Want ja het is wennen en anders dan wij verwacht cq gehoopt hadden, maar moeten wij nu zo reageren op die paar seconden beeldmateriaal? Laten we hem verdikkeme nu eens de voordeel van de twijfel geven en afwachten wat het totaalplaatje is en dan pas reageren. Want nu is er een hatelijke discussie aan de gang en dat moet toch niet de bedoeling zijn. Het zal misschien wel mijn leeftijd zijn dat ik wat milder ben maar kom op jullie begrijpen toch ook wel dat dit soort haatdragende opmerkingen nergens op slaan.
Misschien ben ik ook wel té hard. Ik waardeer zijn talent namelijk zeker wel en hij is een uitermate competente zanger, één van de betere van dit land. Het is wel zo dat sommige artiesten vrij snel in de boezem van Hilversum worden gesloten en dat is wel een beetje een zelfvoorzienend wereldje waarin veel gebruik gemaakt wordt van dezelfde bekende gezichten. In die zin ben ik wat meer van de vrijbuiters die zich daar los van weken en het alleen van het muzikantschap willen hebben. Miss Montreal is ook zo'n graag geziene mediagast. Anouk heeft ook wel eens geroepen dat ze alleen maar concerten doet omdat ze dan de rekeningen weer even kan betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs Ilse zei dat ze hem al als kind tegenkwam op al die country festivals etc om overal op te kunnen treden. Net als zijDat zal niet op de fiets geweest zijn misschien, maar Waylon heeft zich nooit te goed gevoeld voor de braderie in Schubbekutteveen en heeft dat soort optredens allemaal gedaan nog voordat hij op tv kwam en ook daarna nog.
[..]
Oke eens, maar dat geldt dan toch net zo voor bv Miss Montreal en Anouk etc? Of denk je daar dan ook zo over op dat vlak, want dan snap ik het
Ik vind het in het optreden ook niet slecht staan.quote:
Jammer ditquote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.
"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."
Haha dit. Ik had het ook al eens voorbij zien komen in een of ander programma.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:10 schreef Cee het volgende:
Ik heb de witste reet van allemaal en wist precies wat krumpen was.
Het schijnt ook al een wat oudere dansvorm te zijn, hoorde ik hierquote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn best wel hippe 14 jarige dochter had geen benul wat krumpen was. Ik ook niet, maar ik ben dan ook niet hip.
Dit ja. Van wat ik gezien heb, dansen ze totaal niet mee op het ritme.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:10 schreef Wuwwa het volgende:
Outlaw in Em drijft op het ritme van de gitaarintro. Zou leuk zijn als de dansers daar morgen ook wel wat rekening mee houden.
Volgens mij afgeleid van streetdance, uit de jaren 80'quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het schijnt ook al een wat oudere dansvorm te zijn, hoorde ik hier
Bedankt. Hij zegt dat het allemaal niets interesseert, maar reageert wel agressief.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:12 schreef Wuwwa het volgende:
https://cdn.radioveronica.nl/p-waylon-exp-compleet-28357.mp4
Hele interview vanochtend.
Ik vind Waylon toch echt vrij veel op podia staan. Zowel vorig jaar als dit jaar tours door het hele land, de laatste jaren elke keer de AHOY concerten, diverse festivals, ik bedoel hij treedt toch echt best veel live op?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel té hard. Ik waardeer zijn talent namelijk zeker wel en hij is een uitermate competente zanger, één van de betere van dit land. Het is wel zo dat sommige artiesten vrij snel in de boezem van Hilversum worden gesloten en dat is wel een beetje een zelfvoorzienend wereldje waarin veel gebruik gemaakt wordt van dezelfde bekende gezichten. In die zin ben ik wat meer van de vrijbuiters die zich daar los van weken en het alleen van het muzikantschap willen hebben. Miss Montreal is ook zo'n graag geziene mediagast. Anouk heeft ook wel eens geroepen dat ze alleen maar concerten doet omdat ze dan de rekeningen weer even kan betalen.
Veel op TV zijn zegt natuurlijk niks over of je wel of niet goed bent in wat je doet, maar ik houd persoonlijk veel meer van podiumdieren dan van mensen die vaker op TV te zien zijn.
Dat kan ik ook niet helemaal rijmen neequote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:15 schreef libranl het volgende:
[..]
Bedankt. Hij zegt dat het allemaal niets interesseert, maar reageert wel agressief.
Ik zie het niet, als ik op de link klik in z'n tweet krijg ik niks?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:10 schreef summer52 het volgende:
Kijk dit is ook een kant van Waylon.
https://twitter.com/waylonline/status/992342358476951553
Ik probeer het niet goed te praten en vind het niet de manier, maar ik begrijp het op eoa manier welquote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:17 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet helemaal rijmen nee
"Very interesting"quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:15 schreef Jason22 het volgende:
Ik zit die reactie van Matt nogeens terug te kijken die de rehearsal (met de echte tv-beelden ziet) van het optreden ziet en eigenlijk valt toch best mee?
Gaat over de herdenking. Dat je zoveel minuten in het jaar hebt om herrie te maken maar niet die twee minuten. Respect hebben etc.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het niet, als ik op de link klik in z'n tweet krijg ik niks?
Wat was het?
Oke late reactie van mij, maar WTF heeft hij dat zo gezegd? Ik hoor het hem zo zeggen ook nog.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:10 schreef Limoniume het volgende:
Vind trouwens de manier waarop die dat ook zegt echt walgelijk.
"Als je te dom bent om het te begrijpen, dan moet je vooral niet je best doen weetje. Dan moet je vooral lekker blijven haten op internet op 8 seconden die je gezien hebt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |