De koppels:quote:Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand worden twee Vlaamse en twee Nederlandse koppels vijftien dagen lang van elkaar gescheiden. Omringd door acht knappe vrijgezellen die de kunst van het verleiden als geen ander beheersen. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Tijdens hun verblijf hebben ze geen enkel contact met elkaar. Om de paar dagen wordt de partners een filmpje getoond, waarin ze zien hoe de ander zich vermaakt met de acht verleidelijke vrijgezellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kevin (22) en Megan (18) (België)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeremy (23) en Vanessa (23) (Nederland)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mezdi (20) en Daniëlle (20) (Nederland)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verleidsters die de hartjes gaan breken:
De verleiders
Het grote puntenspel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De presentatie van het programma ligt in handen van Rick Brandsteder en voormalig Miss België Annelien Coorevits.
Vanaf donderdag 1 februari 2018 op televisie.
RTL 5 , iedere donderdag om 20:30 http://www.rtl.nl/gemist/temptation-island/
VIJF, iedere donderdag om 21.30 http://www.vijf.be/temptationisland
Videoland, iedere donderdag een nieuwe aflevering https://www.videoland.com/series/948/temptation-island
Temptation island gifjes: https://giphy.com/explore/temptation-island![]()
Ze heeft haar sjop goed gedaan.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Zucht.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Frans
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Roem drank en stof?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Tim, de ueberkneus van 't jaar.
Wat doet die loser in 't dagelijks leven?Haters everywhere but I don't really care.![]()
beetje optreden voor 1750 euro per optreden in een discotheek.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:26 schreef matthijst het volgende:
Tim, de ueberkneus van 't jaar.
Wat doet die loser in 't dagelijks leven?A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Optreden als clown?quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:28 schreef Joene het volgende:
[..]
beetje optreden voor 1750 euro per optreden in een discotheek.![]()
Oh netjes danquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:28 schreef Joene het volgende:
[..]
beetje optreden voor 1750 euro per optreden in een discotheek.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Vips
R.I.P DTS.![]()
Gewoon podium op , verhaaltje , handtekeningetje......quote:A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Is dat Jolanthe?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
negerinnen lippenquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat heeft Yolante voor een hoofd gekregen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Ik moest echt even goed kijken dus.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat heeft Yolante voor een hoofd gekregen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
gewoon in 1 programma stoppenquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:31 schreef vencodark het volgende:
En na dat seizoen krijgen we weer een nieuw seizoen: BN-ers in therapie.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Spiegelbeeld.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:31 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wat is dat voor een naam? Komt ze van dit planeet?
Ok weltrusten allen.
Het was een leuk seizoen zo.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
finale uitzending viel mij wat tegenA command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Volgens mij waren Mezdi en Daniëlle al naar huis.
Oh ja Mezdi sowieso, die moest de laatste trein halen.
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Volgens mij waren Mezdi en Daniëlle al naar huis.
Oh ja Mezdi sowieso, die moest de laatste trein halen.![]()
![]()
Vips in de trend van vlogger en idols winnaars ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoiets ja. Al hadden ze de Rensjes ook gevraagd. Zo schijnt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vips in de trend van vlogger en idols winnaars ofzo.![]()
Geplet tussen 2 bakstenen oidquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat heeft Yolante voor een hoofd gekregen![]()
hardcoholic![]()
Ach, het was wel gezellig hiero in dit topic.quote:![]()
Nu de komende donderdagavonden afkicken.
Edit: oh nee wacht volgende week Ex On The Beach, nog zo'n tokkie programma.
Wat is Ex on the Beach?quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ach, het was wel gezellig hiero in dit topic.![]()
Nu de komende donderdagavonden afkicken.
Edit: oh nee wacht volgende week Ex On The Beach, nog zo'n tokkie programma.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wie ? Oh Peter Jan Rensquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja. Al hadden ze de Rensjes ook gevraagd. Zo schijnt.
R.I.P DTS.![]()
Lekker een 70 jarige verleiden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja. Al hadden ze de Rensjes ook gevraagd. Zo schijnt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Dat piemel kijken maar afgezet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien deden Andre Hazes en Monique aan de TI vips mee en is daarom de relatie uitgegaan.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Worden wat vrijgezelle mensen op een eiland / resort gedropt en elke dag komt er dan steeds een ex van een van de deelnemers erbij. Zoiets ongeveer. Drama TV dus.quote:
Alsof die gozer daar tijd voor heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:38 schreef F1gamer het volgende:
Misschien deden Andre Hazes en Monique aan de TI vips mee en is daarom de relatie uitgegaan.
Gok trouwens eerder op stellen zonder kinderen.![]()
Dus Temptation Island omgekeerdquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Worden wat vrijgezelle mensen op een eiland / resort gedropt en elke dag komt er dan steeds een ex van een van de deelnemers erbij. Zoiets ongeveer. Drama TV dus.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Verklapte chloe nou dat zij kevin en Joshua ook meedoen ?quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Worden wat vrijgezelle mensen op een eiland / resort gedropt en elke dag komt er dan steeds een ex van een van de deelnemers erbij. Zoiets ongeveer. Drama TV dus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deborah
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Oh weet niet, niet opgelet daarop. Kan wel een leuk trio worden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verklapte chloe nou dat zij kevin en Joshua ook meedoen ?![]()
En Maxime zit er ook in had ik ergens gelezen.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen idee wou hem ook posten iemand van boer zoekt vrouw ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vriend van mij zei dat je daar gewoon een gratis account kan aanmaken voor twee weken, en daarna weer een met een nieuw e-mailadresquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:34 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Maar ff serieus, ik ga geen Videoland aanschaffen ofzo, wat een onzin.
Ben benieuwd welke vips meedoen![]()
![]()
RTL gemistquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:33 schreef DumpTruck het volgende:
Komt deze finale aflevering op Videoland? Ik heb geen "gewone" tvAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb gehoord dat Ruud en Rowena uit Utopia gaan meedoen aan Temptation Island. Zijn niet echt VIPS
SOONY![]()
Mits je ook een nieuw bankrekeningnummer registreert denk ik. Want ze schrijven een cent afquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vriend van mij zei dat je daar gewoon een gratis account kan aanmaken voor twee weken, en daarna weer een met een nieuw e-mailadres
Ben benieuwd welke vips meedoen![]()
Was een grapje volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verklapte chloe nou dat zij kevin en Joshua ook meedoen ?![]()
Kan gewoon elke keer met de zelfde Paypal.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:47 schreef viceversa het volgende:
[..]
Mits je ook een nieuw bankrekeningnummer registreert denk ik. Want ze schrijven een cent af![]()
Oh, goh. Je zou denken dat ze wel een manier hebben waarop het niet omzeild kan worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:57 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Kan gewoon elke keer met de zelfde Paypal.![]()
Nee dat zullen ook wel mensen uit die "categorie" zijn gok ik. Beetje "tweederangs" mensen, zoals vloggers, oude deelnemers Utopia, talentenjachten, Cherso en dat soort troep... De meeste échte BN'ers zullen zich daarvoor niet opgeven.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:45 schreef DKUp het volgende:
Ik heb gehoord dat Ruud en Rowena uit Utopia gaan meedoen aan Temptation Island. Zijn niet echt VIPSHm, en dan kun je gewoon alle afleveringen gratis terugkijken? Dus ook die afleveringen die ouder dan een week zijn? (Bij RTL Gemist moet je daar voor betalen) Dan loont het zich wel om wellicht eenmalig een gratiesj account aan te maken en alles in 1x terug te kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vriend van mij zei dat je daar gewoon een gratis account kan aanmaken voor twee weken, en daarna weer een met een nieuw e-mailadres
Ben benieuwd welke vips meedoen
Ohja, een Sterretje ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 08:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee dat zullen ook wel mensen uit die "categorie" zijn gok ik. Beetje "tweederangs" mensen, zoals vloggers, oude deelnemers Utopia, talentenjachten, Cherso en dat soort troep... De meeste échte BN'ers zullen zich daarvoor niet opgeven.
[..]![]()
![]()
Aflevering stond gister en vanmorgen niet op Videoland
Wel slordig vind ik elke week kun je een week vooruit kijken maar de finale staat er te laat op
Dan maar vnv kijken![]()
Boer Tom misschien? Al geloof ik niet dat hij zich daarvoor zou lenenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee wou hem ook posten iemand van boer zoekt vrouw ?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Was live, dus dat kon niet van te voren erop gezet worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:41 schreef Vinture het volgende:
Aflevering stond gister en vanmorgen niet op Videoland
Wel slordig vind ik elke week kun je een week vooruit kijken maar de finale staat er te laat op
Dan maar vnv kijken
Ik vind het trouwens wel vreemd dat RTL niet wat meer losse fragmenten van Temptation Island op YouTube zet. Heb geen zin om heel die aflevering van twee uur terug te kijken, maar wat losse fragmenten op YouTube zou wel prima zijn.Helemaal live was het overigens niet, of degene die de ondertiteling bij RTL doet kan heel snel typen. Liep zowat synchroon.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Was live, dus dat kon niet van te voren erop gezet worden.![]()
Ik vind dat ze Mezdi te erg zwart hebben gemaakt en beelden hebben gemanipuleerd. In het begin zou Mezdi topless met een meisje in de zee zijn gegaan maar dat was Zwanetta met een hemdje en Tim was daar ook bij maar dat hebben ze niet laten zien, had ik gezien bij zie ze liegen en in een andere video met Zwanetta. Daarnaast zou hij met Denise hebben gezoend volgens de leugendetector maar dit is ook niet waar (heeft Denise zelf gezegd bij een leugendetector). Dus dan heeft hij een meid een knuffel gegeven en kusjes in zijn nek toegelaten waarvoor hij had toegegeven dat hij fout zat.
Danielle geeft helemaal niet toe dat ze fout zat terwijl ze ook met dr kont zat te schuren tegen Fabrizio voor het eerste kampvuur (ook op dat feest meerdere keren). Daarnaast zit ze alleen slecht te praten over Mezdi en heeft ze gedoucht met hem. En ze heeft Fabrizio zelf ook vaker een knuffel gegeven? Plus die tattoo. Ik vind wat zij heeft gedaan misschien wel erger. Mezdi is sneaky maar gaf dat ten minste ook nog toe bij het kampvuur en op het programma dat hij fout zat en hij krijgt constant de sneer terwijl Danielle overal mee wegkomt./![]()
Ja, dat was de vorige keer ook al toen Megan er was. Zal wel tussen écht live en dat het bij de mensen thuis komt iets van een paar minuten tussen zitten of zo zodat de mensen van de ondertitels de tijd hebben om de ondertitels goed neer te zetten... Als dat zo werkt overigens, ik gok ook maar wat.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Helemaal live was het overigens niet, of degene die de ondertiteling bij RTL doet kan heel snel typen. Liep zowat synchroon.
Leuk geprobeerd Mezdiquote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:16 schreef Nectaro22 het volgende:
Ik vind dat ze Mezdi te erg zwart hebben gemaakt en beelden hebben gemanipuleerd. In het begin zou Mezdi topless met een meisje in de zee zijn gegaan maar dat was Zwanetta met een hemdje en Tim was daar ook bij maar dat hebben ze niet laten zien, had ik gezien bij zie ze liegen en in een andere video met Zwanetta. Daarnaast zou hij met Denise hebben gezoend volgens de leugendetector maar dit is ook niet waar (heeft Denise zelf gezegd bij een leugendetector). Dus dan heeft hij een meid een knuffel gegeven en kusjes in zijn nek toegelaten waarvoor hij had toegegeven dat hij fout zat.
Danielle geeft helemaal niet toe dat ze fout zat terwijl ze ook met dr kont zat te schuren tegen Fabrizio voor het eerste kampvuur (ook op dat feest meerdere keren). Daarnaast zit ze alleen slecht te praten over Mezdi en heeft ze gedoucht met hem. En ze heeft Fabrizio zelf ook vaker een knuffel gegeven? Plus die tattoo. Ik vind wat zij heeft gedaan misschien wel erger. Mezdi is sneaky maar gaf dat ten minste ook nog toe bij het kampvuur en op het programma dat hij fout zat en hij krijgt constant de sneer terwijl Danielle overal mee wegkomt.![]()
ok Mezdiquote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:16 schreef Nectaro22 het volgende:
Danielle geeft helemaal niet toe dat ze fout zat terwijl ze ook met dr kont zat te schuren tegen Fabrizio voor het eerste kampvuur (ook op dat feest meerdere keren). Daarnaast zit ze alleen slecht te praten over Mezdi en heeft ze gedoucht met hem. En ze heeft Fabrizio zelf ook vaker een knuffel gegeven? Plus die tattoo. Ik vind wat zij heeft gedaan misschien wel erger. Mezdi is sneaky maar gaf dat ten minste ook nog toe bij het kampvuur en op het programma dat hij fout zat en hij krijgt constant de sneer terwijl Danielle overal mee wegkomt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben t met je eens Mezdiquote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:16 schreef Nectaro22 het volgende:
Danielle geeft helemaal niet toe dat ze fout zat terwijl ze ook met dr kont zat te schuren tegen Fabrizio voor het eerste kampvuur (ook op dat feest meerdere keren). Daarnaast zit ze alleen slecht te praten over Mezdi en heeft ze gedoucht met hem. En ze heeft Fabrizio zelf ook vaker een knuffel gegeven? Plus die tattoo. Ik vind wat zij heeft gedaan misschien wel erger. Mezdi is sneaky maar gaf dat ten minste ook nog toe bij het kampvuur en op het programma dat hij fout zat en hij krijgt constant de sneer terwijl Danielle overal mee wegkomt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Vind ik ook Mezdi.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:16 schreef Nectaro22 het volgende:
Danielle geeft helemaal niet toe dat ze fout zat terwijl ze ook met dr kont zat te schuren tegen Fabrizio voor het eerste kampvuur (ook op dat feest meerdere keren). Daarnaast zit ze alleen slecht te praten over Mezdi en heeft ze gedoucht met hem. En ze heeft Fabrizio zelf ook vaker een knuffel gegeven? Plus die tattoo. Ik vind wat zij heeft gedaan misschien wel erger. Mezdi is sneaky maar gaf dat ten minste ook nog toe bij het kampvuur en op het programma dat hij fout zat en hij krijgt constant de sneer terwijl Danielle overal mee wegkomt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Het lijkt potverdorie wel een tv programmaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:16 schreef Nectaro22 het volgende:
Danielle geeft helemaal niet toe dat ze fout zat terwijl ze ook met dr kont zat te schuren tegen Fabrizio voor het eerste kampvuur (ook op dat feest meerdere keren). Daarnaast zit ze alleen slecht te praten over Mezdi en heeft ze gedoucht met hem. En ze heeft Fabrizio zelf ook vaker een knuffel gegeven? Plus die tattoo. Ik vind wat zij heeft gedaan misschien wel erger. Mezdi is sneaky maar gaf dat ten minste ook nog toe bij het kampvuur en op het programma dat hij fout zat en hij krijgt constant de sneer terwijl Danielle overal mee wegkomt.![]()
Ik gok niet zozeer vanwege de ondertiteling, alswel om te voorkomen dat er heftige reacties komen bij de kandidaten en dat er ineens een vechtpartij op tv isquote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, dat was de vorige keer ook al toen Megan er was. Zal wel tussen écht live en dat het bij de mensen thuis komt iets van een paar minuten tussen zitten of zo zodat de mensen van de ondertitels de tijd hebben om de ondertitels goed neer te zetten... Als dat zo werkt overigens, ik gok ook maar wat.Volgens mij hebben de meeste liveprogramma's iets vertraging zodat de zender nog controle heeft over wat er precies op tv komt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Temptation Island met boer Tom... het is bekend ... https://slebs.nl/2018/05/(...)ptation-island-vips/![]()
Wat ik heb gehoord is dat Niels en Rosanna van vorig seizoen ook deelnemen ... ik kan niet wachten in elk geval, die Niels was vorig seizoen legendarisch.![]()
Online fitties, Mezdi die haar al veel eerder heeft bedrogen...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:29 schreef DKUp het volgende:
Er leek wel veel meer aan de hand te zijn tussen Daniëlle en Mezdi.
Overigens zei Danielle in de uitzending wel dat ze bij het zien van de beelden ook vond dat sommige dingen wat te ver gingen.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gok niet zozeer vanwege de ondertiteling, alswel om te voorkomen dat er heftige reacties komen bij de kandidaten en dat er ineens een vechtpartij op tv isVolgens mij hebben de meeste liveprogramma's iets vertraging zodat de zender nog controle heeft over wat er precies op tv komt.
Nee joh er was niks aan de hand. Al die zogenaamde fitties zijn er alleen om kijkcijfers te pushen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gok niet zozeer vanwege de ondertiteling, alswel om te voorkomen dat er heftige reacties komen bij de kandidaten en dat er ineens een vechtpartij op tv is![]()
![]()
Wat een ordinair zooitje gisteren, het miste een Annelien die het programma nog een beetje klasse mee gegeven had.![]()
Ja zo krijg je vips wel bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:52 schreef Eagles89 het volgende:
Wat ik heb gehoord is dat Niels en Rosanna van vorig seizoen ook deelnemen ... ik kan niet wachten in elk geval, die Niels was vorig seizoen legendarisch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sorry, maar ik heb nog nooit klasse kunnen ontdekken in een programma als Temptation Islandquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:01 schreef Wuwwa het volgende:
Wat een ordinair zooitje gisteren, het miste een Annelien die het programma nog een beetje klasse mee gegeven had.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
Ik heb een voorgevoel dat dit echt enorm gaat tegenvallen, maar ik laat me graag verrassen.
Het begint er al mee dat bekende Nederlanders zich al veel meer bewust zijn van continu die camera's om hen heen en de (eventuele) gevolgen van bepaalde beelden op tv en daarom wellicht terughoudender zijn.![]()
De stem van Yolanthe overigens WTF![]()
“Je kent hem, je kent haar.....”
Ja, dat zeggen ze ook altijd bij Expeditie Robinson over die vervelende vloggers
SOONY![]()
Dat gezicht van Yolanthe.. Ik vond haar altijd zo'n mooie vrouw. ☹quote:![]()
Met bekende Nederlanders als in vloggers utopia deelnemers boer zoekr vrouw deelnemers en zelfs oud temptation deelnemers zou dat wel meevallen denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:11 schreef Physsic het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat dit echt enorm gaat tegenvallen, maar ik laat me graag verrassen.
Het begint er al mee dat bekende Nederlanders zich al veel meer bewust zijn van continu die camera's om hen heen en de (eventuele) gevolgen van bepaalde beelden op tv en daarom wellicht terughoudender zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt, zeker jammerquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat gezicht van Yolanthe.. Ik vond haar altijd zo'n mooie vrouw. ☹
SOONY![]()
Volgens haar ook Donny Roelvink met zijn vriendin als koppelquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:48 schreef DKUp het volgende:
Verleidster:
Tessa Kort
Koppel:
Ruud Zwaan en Rowena Baierl (Utopia)![]()
Wat is dit nou weer eigenlijk?
Ze weten dat het een mindfuck is, ze praten met elkaar in de bus en alsnog is de relatie over?
Ik krijg bij dit soort filmpjes achter de schermen een "hoog doorgestoken kaart" gevoel
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Mwah, tot op zekere hoogte zal het een mindfuck zijn maar zonder gekkies als Tim blijft er dan niks over natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2018 03:07 schreef W00fer het volgende:
Ze weten dat het een mindfuck is, ze praten met elkaar in de bus en alsnog is de relatie over?
Ik krijg bij dit soort filmpjes achter de schermen een "hoog doorgestoken kaart" gevoel![]()
Ik zie letterlijk niks geks in dat filmpje van Deborah en Tim. Naja Tim zelf dan, als persoon, maar niks in dat gesprek.![]()
Ik ben een echte temptation fan, maar ik word nogal ongelukkig van dat yolanthe/Kay filmpje. Ik vind Rick de juiste presentator van temptation - kan zich in de deelnemers verplaatsen en stookt het vuurtje lekker op. En is yolanthe vergeten hoe een normaal mens zich gedraagt?Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Jij gaat constant lopen schelden als je je ex tegen komt? Of stijf de kaken op elkaar houden?quote:Op maandag 7 mei 2018 03:07 schreef W00fer het volgende:
Ik krijg bij dit soort filmpjes achter de schermen een "hoog doorgestoken kaart" gevoel![]()
Joshua gaat meedoen aan Adam zkt Eva vips
Samen met Jeffrey Wammes en Jeroen Post
Waarop zou hij gecast zijn?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Samen met Jeffrey Wammes en Jeroen Post![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:27 schreef DKUp het volgende:
De stem van Yolanthe overigens WTF![]()
“Je kent hem, je kent haar.....”
Ja, dat zeggen ze ook altijd bij Expeditie Robinson over die vervelende vloggers![]()
heel bizar ja neem dat gewoon nog een keer op
![]()
![]()
Is er nog iemand die naar dat "de beste verleiders" heeft gekeken met Fabrizio enzo?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Lekker geloofwaardig nog die joshua. Meghan een soort veeg uit de pan geven dat ze geen relatiemateriaal is omdat ze met hem naar bed ging en wel zelf met zijn blote kont op een eiland gaan zitten. Aandachstgeil much?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Samen met Jeffrey Wammes en Jeroen PostFrankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Wel net na een scene bij t kampvuur waarbij je deed alsof je hem nooit meer wou spreken voor de camera's. Ja. Dna ben ik iig nog wel 5 minute stil jaquote:Op maandag 7 mei 2018 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij gaat constant lopen schelden als je je ex tegen komt? Of stijf de kaken op elkaar houden?
L'Amour menaçant:
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:02 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig nog die joshua. Meghan een soort veeg uit de pan geven dat ze geen relatiemateriaal is omdat ze met hem naar bed ging en wel zelf met zijn blote kont op een eiland gaan zitten. Aandachstgeil much?
Ik zit ook niet te wachten op een relatie met een vrouw die (met mij) vreemdgaat.Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.![]()
Dat was niet het gebruikte argument.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Ik zit ook niet te wachten op een relatie met een vrouw die (met mij) vreemdgaat.![]()
Het argument was dat je ongeloofwaardig bent zodra je nakend aan een programma mee doet en vreemdgangers geen relatiemateriaal vindt.quote:
Hoe zit daar een steekhoudend argument in verscholen?Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.![]()
Nee, ik bedoel dat dat niet het argument was dat Joshua gebruikte.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:10 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Het argument was dat je ongeloofwaardig bent zodra je nakend aan een programma mee doet en vreemdgangers geen relatiemateriaal vindt.
Hoe zit daar een steekhoudend argument in verscholen?![]()
Niels en Rosanna doen mee. Het filmpje van hun staat net op de Videoland FB en de tattoos zijn vrij duidelijk.![]()
Joshua doet mee aan adam zoekt eva.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Begrijp ik nou goed dat ook de verleiders en verleidsters bekende Nederlanders zijn? Ik had gedacht dat ze daar ook gewoon dezelfde sletjes en spierbundels voor zouden kiezenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.girlscene.nl/(...)mptation-island-vips![]()
![]()
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat Joshua op mij in de eerste afleveringen temptation een sympathieke indruk maakte en dat hij vrij snel in mijn achting is gedaald de laatste tijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:10 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Het argument was dat je ongeloofwaardig bent zodra je nakend aan een programma mee doet en vreemdgangers geen relatiemateriaal vindt.
Hoe zit daar een steekhoudend argument in verscholen?
Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Tooske..yeah rightquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.girlscene.nl/(...)mptation-island-vipsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gefeliciteerd allemaal he. Kersje is vandaag 27.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Geworden.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Die geloof ik ook niet en ze hebben het over Pommeline en Fabrizo maar zou Pommeline met Marijn dan niet logischer zijn gezien die uit elkaar zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yep op allebei.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:55 schreef DonnaRush het volgende:
Dit is toch opgenomen in april? Toen waren Pommeline en Merijn toch al uit elkaar?SOONY![]()
Geen idee en als dreetje meedoet terwijl ze net een kind hebben van een jaar ofzo![]()
Das nog kutter als je gewoon meedoet zonder kinderen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die Tessa van top model die in dat artikel staat, deed toen toch ook mee met zo'n ander datingshow op een eiland. Kwamen elke week van die filmpjes langs, waar ze weer aan het neuken was met zo'n gast.![]()
Sowieso!quote:
En Michella had haar ook al bekend gemaakt.![]()
Whyyyyyy?quote:![]()
Sommige koppels vind ik ongeloofwaardig dat die zouden meedoen (Tooske, Hazes jr., Kleurplaat en Pommeline). Sowieso, hier staan 8 koppels, en ik neem aan dat er maar 4 koppels meedoen zoals bij de "gewone" TI? En als er zoveel koppels meedoen, zijn er dan ook 2x zoveel verleid(st)ers?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.girlscene.nl/(...)mptation-island-vips
Anyway, heb geen Videoland, dus zal hier sowieso niks van zien als ik het niet neem...The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Zeker:
Niels en Rosanna (Temptation Island)
Waarschijnlijk:
Boer Tom en zijn vriendin (Boer Zoekt Vrouw)
Donny Roelvink en zijn vriendin (De Roelvinkjes)
Ruud en Rowena (Utopia)
De rest klinkt niet echt realistisch om mee te doen
SOONY![]()
quote:'Mezdi stuurde zware jongens op Fabrizio af'
Het lijkt erop dat Mezdi Temptation Island-verleider Fabrizio bedreigde om te voorkomen dat hij met zijn ex Daniëlle zou daten. Dat beweert Fabrizio in het Belgische blad TV Familie.
Fabrizio zit vorige week met zijn vriendin Pommeline, uit het vorige Temptation Island seizoen, op de bank en laat weten dat hij het graag wilde proberen met Daniëlle. "We hebben geprobeerd om het te laten werken, maar daar is ook een stokje voor gestoken door mijn goede vriend daar in het noorden", zegt hij tegen Goedele.
Nu wordt duidelijk wat dat 'stokje' is geweest. In TV Familie zegt Fabrizio: "Als je dreigementen krijgt van Roemenen die betaald zouden zijn om mij op te wachten aan een of andere discotheek... Dan neem ik het zekere voor het onzekere."
"Ik ga mijn veiligheid niet op het spel zetten. Daarom wou ik ook in Nederland niet rondrijden met mijn auto met gepersonaliseerde nummerplaat. Ik denk dat Daniëlle zelf toen ook heel bang was."
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ngens-op-fabrizio-afSOONY![]()
Wat een schatje. <3quote:I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Die Fabrizio is een fantastquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mezdi is wel een heethoofd hoor dat zag je wel toen ze chloë denise aan het huilen maakte en zwartmaaktequote:Op donderdag 10 mei 2018 00:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie Mezdi er nog wel voor aan eigenlijk
[ Bericht 2% gewijzigd door cherrycoke op 10-05-2018 00:55:41 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ja, daarom inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2018 00:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
mezdi is wel een heethoofd hoor dat zag je wel toen ze chloë aan het huilen maakte en zwartmaakte![]()
Wat?quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
mezdi is wel een heethoofd hoor dat zag je wel toen ze chloë aan het huilen maakte en zwartmaakte![]()
![]()
ik bedoel niet chloe maar die met die tattoo op haar lippen DENISEquote:
dit fragment"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik vertrouw Fabrizio en Mezdi allebei niet. Haantjesgedrag en allebei types om eens lekker te stoken ofzo.
Waar valt Daniëlle op zeg.![]()
![]()
Wel gek eigenlijk want Mezdi was toch klaar met het hele verhaal zei hij in de afleveringen?
"Duidelijke taal" zei hij bij het laatste kampvuur. Om het dan in NL weer te proberen...?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Vind ik niet zo raar hoor. Kevin en Meghan waren ook klaar toch?quote:Op donderdag 10 mei 2018 03:57 schreef W00fer het volgende:
Wel gek eigenlijk want Mezdi was toch klaar met het hele verhaal zei hij in de afleveringen?
"Duidelijke taal" zei hij bij het laatste kampvuur. Om het dan in NL weer te proberen...?![]()
![]()
Natuurlijk niet. Ze kiezen altijd stellen die geen kinderen hebben en ongehuwd.quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:53 schreef Michellee het volgende:
Tooske en Bastiaan lijken mij heel onwaarschijnlijk, die hebben tig kinderen samen.![]()
Zou ik wel leuk vinden, in ieder geval drie stelletjes die ik kenquote:Op woensdag 9 mei 2018 11:04 schreef DKUp het volgende:
Zeker:
Waarschijnlijk:
Boer Tom en zijn vriendin (Boer Zoekt Vrouw)
Donny Roelvink en zijn vriendin (De Roelvinkjes)
Ruud en Rowena (Utopia)
De rest klinkt niet echt realistisch om mee te doen![]()
![]()
Waarom doen die in hemelsnaam nog een keer meequote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:01 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Sowieso!
[ afbeelding ]
En Michella had haar ook al bekend gemaakt.
Lijkt me idd typisch zo'n vrouw die op de "verkeerde types" valt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:20 schreef vencodark het volgende:
Ik vertrouw Fabrizio en Mezdi allebei niet. Haantjesgedrag en allebei types om eens lekker te stoken ofzo.
Waar valt Daniëlle op zeg.+1quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie Mezdi er nog wel voor aan eigenlijkThe only way you can be original, is to be yourself.![]()
Daniëlle is zelf ook fout tijdens temptation die fabrizo opgeilen maar braaf en netjes blijven om na temptation gelijk met hem te neuken in België.
Veel sneakier als dat mens van vorig jaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja lijkt wel alsof ze de Kleurplaat als rebound heeft gebruikt. Want uiteindelijk is dat niks geworden en is hij gevallen voor Pommeline met haar 400 cc.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daniëlle is zelf ook fout tijdens temptation die fabrizo opgeilen maar braaf en netjes blijven om na temptation gelijk met hem te neuken in België.
Gezien al dat gejank vind ik hem ook niet echt een badboy.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kleurplaat is niet echt een badboy toch. Eerder een softie.![]()
Jawel hij heeft tattoo’s, dan sla je automatisch vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kleurplaat is niet echt een badboy toch. Eerder een softie.![]()
Filmpje van koppel 3 staat op de FB van Videoland. Iemand een idee?
Sorry ik weet niet hoe ik de video hier kan plaatsen.![]()
Is dat deze?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:51 schreef DonnaRush het volgende:
Filmpje van koppel 3 staat op de FB van Videoland. Iemand een idee?
Sorry ik weet niet hoe ik de video hier kan plaatsen.
![]()
Donny Roelvink?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze alleen zeggen "je kent hem" en niet "je kent haar".![]()
het is toch voor een man de enige reden om uberhaupt tatoeages te nemen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kleurplaat is niet echt een badboy toch. Eerder een softie."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"![]()
De omgeving lijkt op een buitenwijk van Amsterdam. Hij ziet er jong uit. Volgens de geruchten doet hij meequote:
SOONY![]()
Ik ken ze dus allemaal nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou ik wel leuk vinden, in ieder geval drie stelletjes die ik kenMaar ja er zullen geen Asterren meedoen natuurlijk.
![]()
En 1 onbekend koppel![]()
Stefano en Gelinaquote:Stefano en Gelina zijn niet bekend bij het grotere publiek. Ze leerden elkaar anderhalf jaar geleden kennen op een feestje. Stefano heeft in het begin van hun relatie een misstap begaan, maar Gelina heeft dit haar grote liefde vergeven en sindsdien is de relatie stabiel. Lukt het hen om zich, omringd door de VIPS, staande te houden en elkaar de liefde te bewijzen?![]()
Ah ze konden maar 3 semi bekende koppels vinden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Allemaal uit andere reality shitquote:
L'Amour menaçant:
Temptation Island VIPS koppelsquote:![]()
Ruud en Rowena (Utopia)
Het eerste koppel dat te zien zal zijn in Temptation Island VIPS zijn Ruud en Rowena, die bekend werden door hun deelname aan het programma Utopia. De tortelduifjes zijn ruim een jaar samen. Ruud noemt zichzelf een trouwe labrador, maar kan hij dit na twee weken zonder zijn vriendin nog steeds zeggen?quote:![]()
Voormalig Temptation Island-deelnemers Niels en Rosanna gaan op herkansing en wagen in Temptation Island VIPS nog één keer een sprong in het diepe. Eerder wisten zij hun relatie flink op de proef te stellen en liet Rosanna ‘vieze dingen’ met haar doen door verleider Alex. Ook Niels kon zijn handen (en voeten) niet helemaal thuishouden. Hoe eindigt deze tweede test voor hen?quote:![]()
Donny (De Roelvinkjes) en Amije
Met het programma De Roelvinkjes: Dave en Donny doen zaken stapte Donny Roelvink voorgoed uit de schaduw van zijn broer Dave. Inmiddels is hij zelf een succesvolle influencer. Donny en Amijé kennen elkaar van de basisschool en vormen sinds twee jaar een koppel. Ze hebben een goede stabiele relatie zonder echte verplichtingen. Amijé gaat goed om met de aandacht die Donny van andere vrouwen krijgt, maar Donny kan daarentegen behoorlijk jaloers zijn.Bron: https://www.rtlboulevard.(...)mptation-island-vipsquote:![]()
Stefano en Gelina
Stefano en Gelina zijn niet bekend bij het grotere publiek. Ze leerden elkaar anderhalf jaar geleden kennen op een feestje. Stefano heeft in het begin van hun relatie een misstap begaan, maar Gelina heeft dit haar grote liefde vergeven en sindsdien is de relatie stabiel. Lukt het hen om zich, omringd door de VIPS, staande te houden en elkaar de liefde te bewijzen?SOONY![]()
Wel lachen als het weer mis gaat. Zou Parastoo ook weer mee doen?quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:14 schreef -Magica- het volgende:
Niels en Rosanna weer. Bah, vervelend koppel![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Wel lachen als het weer mis gaat. Zou Parastoo ook weer mee doen?![]()
Dat zal toch niet![]()
![]()
Volgens mij zijn die na alle aandacht alleen maar vervelender geworden ook nogquote:Op donderdag 17 mei 2018 16:14 schreef -Magica- het volgende:
Niels en Rosanna weer. Bah, vervelend koppel
Iig vervelender visueel om naar te kijken. Gadverdamme zeg.L'Amour menaçant:
Ik mag toch hopen van welquote:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het wel gek waar dat vierde, onbekende koppel vandaan komtIs ook duidelijk niet het koppel uit het voorstelfimpje...
Klopt, die tanden van Nielsquote:Op donderdag 17 mei 2018 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die na alle aandacht alleen maar vervelender geworden ook nog
Iig vervelender visueel om naar te kijken. Gadverdamme zeg.
En die lippen van Rosanna
![]()
![]()
Niels is net zo'n dike engnek.quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:13 schreef -Magica- het volgende:
Oh wacht dat was Alex met die tandennou ja Niels vast ook
Alleen net iets lelijker dan Alex.
En minder groot geschapen geloof ik
L'Amour menaçant:
gastquote:Op donderdag 17 mei 2018 18:06 schreef Max23 het volgende:
Die dame van het onbekende koppel ziet er wel goed uit zeg![]()
![]()
roelvink is een vlogger, niels en rosanna vloggen samen...quote:Op donderdag 17 mei 2018 23:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben wel positief verrast eigenlijk, had een paar vloggers verwacht![]()
Dat zal ongetwijfeld, maar wie vlogt er tegenwoordig niet? Ik bedoelde mensen die bekend zijn geworden door vloggen, die zou ik niet kennen. Nu ken ik ze allemaal, dat vind ik wel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
roelvink is een vlogger, niels en rosanna vloggen samen...![]()
![]()
Omg.. Ik had Rosanna niet herkend..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:02 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
das d'r zusje parastreequote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die rechter lijkt wel een beetje op Parastoo als je snel kijkt.![]()
Ik lees net dit bericht en zoals het er nu naar uitziet hebben Rosanna en Niels het toch overleefd als koppel. Maarja was ook wel te verwachten van een koppel die al eerder aan Temptation heeft meegedaan.
https://theillest.nl/verk(...)ptation-island-vips/![]()
blijf rosanna lekker vindenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:02 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Verleiders Temptation Island VIPS
(misschien ontbreken er nog een paar...)quote:Fabiola
Zo doet Fabiola mee aan Temptation Island VIPS! De krullenbol werd bekend door haar deelname aan Holland's Next Top Model. Fab moest jammer genoeg in de eerste aflevering de model mansion alweer verlaten, maar wellicht boekt de knapperd meer succes in Temptation Island VIPS door één van de mannen te verleiden...
quote:Dorien
Ook Dorien Rose zal te zien zijn in het veelbesproken programma. De look a like van Angelina Jolie was eerder al te zien in Voetbalvrouwen en Moordvrouwen. Nu zal ze dus haar opwachting maken als verleidster in Temptation Island VIPS!
quote:Danique
Ook Danique is dit seizoen van de partij! Deze Vlaamse schone is een echte carrièretijger. Zo heeft ze een eigen schoonheidssalon en runt ze haar eigen entertainmentbureau. Wat een vrouw!
quote:Kelly Ross
Kelly Ross is terug van weggeweest! Kelly werd bekend door haar deelname in 2011 aan Oh Oh Europa samen met boezemvriendin Jill. Nu is de blondine dus terug op de televisie als verleidster in Temptation Island VIPS.
quote:Karim
Karim zal ook alles op alles gaan zetten om de hartjes van de dames te veroveren. Zal het gespierde model soms achter Rowena aangaan? Of kiest hij toch voor Rosanna?quote:Vinz
En dan is daar ook nog Vinz, een tattoomodel dat in menig blad gestaan heeft de afgelopen jaren. Aangezien Temptation Island VIPS-kandidate Rosanna erg into mannen met tattoos is zou het weleens zo kunnen zijn dat Roos zal gaan zwichten voor de charmes van deze getatoeëerde hunk...
quote:Thies
Thies is model en studeert online marketing. Voor de rest is er weinig bekend over deze knapperd, maar gezien zijn fijne sixpack zal hij heel wat dames het hoofd op hol gaan brengen...
Bron: https://www.rtlboulevard.(...)mptation-island-vipsquote:Mike
En tot slot is daar nog Mike. Mike is een zelfverzekerde womanizer. Door zijn uiterlijke verschijning en positieve energie, komt hij gemakkelijk in contact met vrouwen. Naar eigen zeggen versiert hij nog een baksteen.SOONY![]()
Wat een smerige foto's/mensenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:47 schreef DKUp het volgende:
(misschien ontbreken er nog een paar...)
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bron: https://www.rtlboulevard.(...)mptation-island-vips![]()
Nu je het zegt hij lijkt er wel op als je door de olie en fotoshop heenkijktquote:Op woensdag 23 mei 2018 01:05 schreef Physsic het volgende:
Is dat de Karim van de vorige keer of een nieuwe?![]()
![]()
Yup. Ik vraag mij wel af wat voor types dit wel intens geil en sexy vinden.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:37 schreef DKUp het volgende:
Ik vind deze filmpjes eigenlijk altijd wel vies......
Niet om neer te kijken hoor, gewoon nieuwsgierigheid.![]()
Donny is al gespot waarschijnlijk metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Bloemendaal.SOONY![]()
Een van die kerels blijkt stiekem transgenderqueen te zijn https://slebs.nl/2018/05/(...)jkt-blije-dragqueen/![]()
Oh oooo....quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:04 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Een van die kerels blijkt stiekem transgenderqueen te zijn https://slebs.nl/2018/05/(...)jkt-blije-dragqueen/SOONY![]()
Zegt een anonieme tipgever..quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:04 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Een van die kerels blijkt stiekem transgenderqueen te zijn https://slebs.nl/2018/05/(...)jkt-blije-dragqueen/![]()
Donny
Mooiquote:
R.I.P DTS.![]()
Temptation island vips 2018 afleveringen zijn gratis te zien vanaf 7 juni op deze website https://temptationislandvips.com en https://videonederland.com .
Temptationislandvips.com aflevering 1: https://temptationislandv(...)s-2018-aflevering-1/
Videonederland.com aflevering 1: https://videonederland.co(...)s-2018-aflevering-1/![]()
Dat gaat rtl nooit laten gebeurenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahaha, die vriend van Rosanna in dat previewfilmpje.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:43 schreef lisanne1231 het volgende:
Temptation island vips 2018 afleveringen zijn gratis te zien vanaf 7 juni op deze website https://temptationislandvips.com en https://videonederland.com .
Temptationislandvips.com aflevering 1: https://temptationislandv(...)s-2018-aflevering-1/
Videonederland.com aflevering 1: https://videonederland.co(...)s-2018-aflevering-1/
Dit kan toch niet echt zijn, hoe kan je het voor de tweede keer zo ver laten komen.![]()
![]()
Ik hoop voor hem dat hij nu wel echt gaat neuken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hahaha, die vriend van Rosanna in dat previewfilmpje.
Dit kan toch niet echt zijn, hoe kan je het voor de tweede keer zo ver laten komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geweldigquote:![]()
Kan me trouwens niet voorstellen dat ze het ergens gratis uitzenden ivm Videoland... Maja dat heb ik niet dus als dat wel zo is, is dat mooi meegenomen.
Stond in z'n contract denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hahaha, die vriend van Rosanna in dat previewfilmpje.
Dit kan toch niet echt zijn, hoe kan je het voor de tweede keer zo ver laten komen.
L'Amour menaçant:
O la la Karim!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:47 schreef DKUp het volgende:
(misschien ontbreken er nog een paar...)
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bron: https://www.rtlboulevard.(...)mptation-island-vips
L'Amour menaçant:
Die foto is niete cht dragqueen, maar ok, het lijkt me wel geinig als ie stiekem achter de andere verleiders aangaat ipv die 4 dozenquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:04 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
![]()
"Wie is de MOL!"L'Amour menaçant:
Hahahaquote:
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
00:00 online vannacht?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die gozer eronder ook dat maakt het wat ongemakkelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef Wuwwa het volgende:
Die rooie kijkt hem uit je broek, lekker man.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zij is knap ja! En gespot met Nielsquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:49 schreef DKUp het volgende:
Ze verdient wel een eigen post.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Donny tochquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zij is knap ja! En gespot met Niels?
SOONY![]()
Damnquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voortaan graag in een spoilerquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zij is knap ja! En gespot met Niels![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik zou alleen al kijken voor Donny
Maar ik ga er geen Videoland voor aanschaffen
Hij staat er niet opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh toch wel haha AlexThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even app restarten werkte voor mij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die Kelly Danique en Fabiola damn
Veel betere vrouwen deze keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
[vandergijp] Lekker man. [/vandergijp]quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen Videoland aangeschaft, dus nog niks gezien.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Ik weet niet of het mag maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet niet of het mag maarAfleveringen staan (voorlopig) op Bundavids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, Tisjeboy Jay doet mee, lol![]()
Voor wie hem niet kent: https://www.youtube.com/channel/UCypLniqHGGDmYam8MOcJcSQ
Comment op aflevering 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 07-06-2018 13:56:47 ]The only way you can be original, is to be yourself.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Afleveringen staan (voorlopig) op Bundavids.
Voor wie hem niet kent: https://www.youtube.com/channel/UCypLniqHGGDmYam8MOcJcSQ
Comment op aflevering 2:zijn al wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Afleveringen staan (voorlopig) op Bundavids.
Comment op aflevering 2:Inmiddels verwijderd inderdaad, heb maar voor 1 cent een proefabonnement op Videoland genomen. Volgens een maat van me kan je na die twee weken gewoon een nieuw proefabonnement nemen met een nieuw e-mailadresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die relatie van donny is btw ook gewoon totaal niet serieus. dan is de drempel stuk lager om mee te doen![]()
Ik vind de vuurwerktoevoeging echt fantastisch
Dat moeten ze vooral toevoegen in Temptation Island 2019quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:16 schreef Meke het volgende:
Ik vind de vuurwerktoevoeging echt fantastisch
SOONY![]()
Als je toch weer de fout in gaat dan doe je het er gewoon om, zou me niks verbazen als die twee het nu letterlijk als een acteerklus zienquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:23 schreef bechirti het volgende:
die niels weer![]()
hoe is t mogelijk wat een figuut
Uit de kleine stukjes die ik gezien heb komt het bijzonder gescript over. En ik kan niet meer goed tegen etalagepop Yolanthe. Ga dit toch maar overslaan.![]()
Ja joh, weer extra 15 minute bij de vorige minutes of fame.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je toch weer de fout in gaat dan doe je het er gewoon om, zou me niks verbazen als die twee het nu letterlijk als een acteerklus zien
Daarna scoren met gastoptredens en youtube. Klaar.
Echt roemhoeren dit.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: