SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-Rehearsals
Hier teken ik voor!quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Carlo tien mislukte backflips laten doen en kijken of het pijn doet
Eens met dit voorstel.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Carlo tien mislukte backflips laten doen en kijken of het pijn doet
Bij escXtra zeggen ze juist dat hij heel weinig danst.quote:
Neequote:Op donderdag 3 mei 2018 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag je het optreden van zaterdag wel veranderen? Als hij de finale haalt en toch beter is?
Meer dan eerder vandaag. Veeeeeeeel minder dan de vorige repetitie inderdaad. Echt superzonde.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij escXtra zeggen ze juist dat hij heel weinig danst.
Komt goed hij heeft hierna 2 dagen rustquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer dan eerder vandaag. Veeeeeeeel minder dan de vorige repetitie inderdaad. Echt superzonde.
Klinkt wel fantastischquote:
Volgens mij officieel niet. Douwe mocht niet eens twee woorden veranderen geloof ik?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag je het optreden van zaterdag wel veranderen? Als hij de finale haalt en toch beter is?
klinkt goed.quote:
Maar zijn toch nog niet de camera beelden?quote:
Nee, nog geen camerabeelden natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:59 schreef ato het volgende:
[..]
Maar zijn toch nog niet de camera beelden?
Douwe had het niet aangevraagd, daarom mocht het niet. Ik weet dus niet tot wanneer je het aan kan vragen....quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij officieel niet. Douwe mocht niet eens twee woorden veranderen geloof ik?
Misschien voor hem uitzondering.
Ja idd zo zonde.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer dan eerder vandaag. Veeeeeeeel minder dan de vorige repetitie inderdaad. Echt superzonde.
Hij veranderde zijn tekst in slow down sister toch?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij officieel niet. Douwe mocht niet eens twee woorden veranderen geloof ik?
Misschien voor hem uitzondering.
Jajaquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, nog geen camerabeelden natuurlijk.
Slow down brother, slow down sister, slow down come together nowquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:00 schreef ato het volgende:
[..]
Hij veranderde zijn tekst in slow down sister toch?
Zekerquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het wel knap van Mikolas om zo door te zetten
Volgens mij had Douwe het wel aangevraagd maar werd het niet goedgekeurd.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Douwe had het niet aangevraagd, daarom mocht het niet. Ik weet dus niet tot wanneer je het aan kan vragen....
Maar als ik het zo hoor is het toch geen issue meer...
Ik denk echt echt echt dat ie gewoon naar de finale gaat puur door het lied hoorquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Douwe had het niet aangevraagd, daarom mocht het niet. Ik weet dus niet tot wanneer je het aan kan vragen....
Maar als ik het zo hoor is het toch geen issue meer...
Ja maar Waylon zit niet in een ronde met vijftien kanshebbers. Bovendien ben ik er ook niet van overtuigd dat de finale een eh, hoe zei hij het zelf? Formaliteit is. Nee, echt niet...quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk echt echt echt dat ie gewoon naar de finale gaat puur door het lied hoor
Als mensen dat bij Waylon al denken bij die gruwelijke act alleen door het lied, kom op, dan gaat dit toch ZEKER door?
Ik bij Waylon ook niet. Maar bij deze wel hoorquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar Waylon zit niet in een ronde met vijftien kanshebbers. Bovendien ben ik er ook niet van overtuigd dat de finale een eh, hoe zei hij het zelf? Formaliteit is. Nee, echt niet...
"He's even running. He's running quite fast actually"quote:
Ja, hij moet ook niet te overmoedig worden. Straks bezeert hij zich weerquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben echt heel bang dat hij over zijn grenzen aan het gaan is...
Ik hoop het, maar ik ben bang dat hij dit niet had moeten doenquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bij Waylon ook niet. Maar bij deze wel hoor
Hij is zelfs al aan het rennen.
Die backflipt gewoon weer volgende week.
Tuurlijk. Als je hartproblemen hebt of je scheerapparaat is kapot kun je ook winnen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:04 schreef Greys het volgende:
Die gaat eerder MEER punten krijgen dan minder denk ik
Voor doorzettingsvermogen.
Oh ja dat, goed onthouden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Slow down brother, slow down sister, slow down come together now
(Slogan van dat jaar)
Nee maar even serieus.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je hartproblemen hebt of je scheerapparaat is kapot kun je ook winnen.
Kan dan zijn dat de pijnstillers werken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, hij moet ook niet te overmoedig worden. Straks bezeert hij zich weer
Hoop het niet. Niet omdat ik niet wil dat hij het kan, maar omdat ik het niet weer mis wil zien gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bij Waylon ook niet. Maar bij deze wel hoor
Hij is zelfs al aan het rennen.
Die backflipt gewoon weer volgende week.
Ik vind zn kledingstijl hier zoveel beter dan tijdens die 1e rep. Maar wat moet het voor hem frustrerend zijn zeg. Echtquote:
Inderdaad zoveel beter die kleding!quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind zn kledingstijl hier zoveel beter dan tijdens die 1e rep. Maar wat moet het voor hem frustrerend zijn zeg. Echtvoor niet opgeven.
Ik weet nog dat iemand een neplink had gemaakt dat hij was gediskwalificeerdquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij had Douwe het wel aangevraagd maar werd het niet goedgekeurd.
Vervolgens deed hij het lekker toch.
Ik gun het hem en zijn land zo.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:17 schreef Em31 het volgende:
Denk dat Tsjechië wel in de top 5 terecht komt als hij volgende week weer goed kan bewegen, hoop ik ook wel eigenlijk.
Oh, dat weet ik dan niet meer.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:17 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iemand een neplink had gemaakt dat hij was gediskwalificeerd
Ooooh teaserrrr.. Net voordat hij uit ging pakke die bushpeppaquote:
Hm. Ik dit clipje vind ik het dan weer wat tegenvallenquote:
Mooi dat dat beeld op een gegeven moment even helemaal inzoomt met een zwarte achtergrondquote:
Ik vind het ongelofelijk meh. Doet niks voor mij.quote:
Ja dat was dan ook het enige originele van de cameravoering in die 30 seconden. Maar zag er wel gaaf uit!quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:19 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Mooi dat dat beeld op een gegeven moment even helemaal inzoomt met een zwarte achtergrond
Veel teveel camerashots van veraf, dat is wel minder. Vind het verder eigenlijk wel meevallen.quote:
Zit wel goed in elkaar. Heel groot komt het wel over, maar komt ook omdat deze regisseur (ook net als bij andere edities) iets te veel kiest voor wide shots.. Maar dieptewerking is wel mooi met de bogen en de verschillende catwalks.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:26 schreef grazz het volgende:
Ik kijk de clipjes niet, maar hoe vindt men hier het podium er op beeld uit zien?
Die is er toch gewoon nog?quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:24 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik zit deze nog even te bekijken, maar waar is bij 0:32 die danser linksvoor ineens heen?
Ik wilde het net plaatsen, ziet er gaaf uit.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:19 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ooooh teaserrrr.. Net voordat hij uit ging pakke die bushpeppa
Toch wordt Nederland en Hongarije van het Rockvijvertje als de te grote concurrenten van Albanië gezien als het straks voor alle 3 finale wordt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:24 schreef lashatumbai het volgende:
Als ik dan die beelden van Albanië zie en bedenk Outlaw in 'Em op dat podium met de dansers dan is het toch weer #cringe in mijn hoofd.
Bedanktquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:27 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zit wel goed in elkaar. Heel groot komt het wel over, maar komt ook omdat deze regisseur (ook net als bij andere edities) iets te veel kiest voor wide shots.. Maar dieptewerking is wel mooi met de bogen en de verschillende catwalks.
Het voelt een beetje als een upgrade van vorig jaar voor mij. Ook rond en met een boog om het podium, maar dit is wel interessanter om naar te kijken en beter uitgevoerd.
Zeker beter dan 2015 & 2017 die ook door Wieder waren ontworpen
Mooi begin en einde, maar ben nog niet overtuigd! Ik denk dat de outfit voor veel mensen toch een wtf op gaat leverenquote:
Is er nog niet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:37 schreef Greys het volgende:
Is er al een link voor zometeen? Kan hem niet vinden
Ja klopt, je hebt gelijk. Het geeft een beetje een vertekend beeldquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die is er toch gewoon nog?
Er zijn de hele tijd 4 dansers, ze zijn rond 0:30 alleen op andere plekjes gaan staan.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:37 schreef Greys het volgende:
Is er al een link voor zometeen? Kan hem niet vinden
twitter:bg_eurovision twitterde op donderdag 03-05-2018 om 13:33:51Just a heads-up, folks...we'll be streaming @EquinoxBulgaria's second rehearsal live over on our Facebook page, (https://t.co/d06ndfwl7M).Can't wait to share it with you! #Eurovision #Bones #allaboard #Bulgaria 🇧🇬 reageer retweet
Ongelofelijkquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:41 schreef lashatumbai het volgende:
Uhmm er mocht volgens mij niet live gestreamd worden. Maar de bulgaarse delegatie staat altijd boven de wet, dat wisten we al!
twitter:bg_eurovision twitterde op donderdag 03-05-2018 om 13:33:51Just a heads-up, folks...we'll be streaming @EquinoxBulgaria's second rehearsal live over on our Facebook page, (https://t.co/d06ndfwl7M).Can't wait to share it with you! #Eurovision #Bones #allaboard #Bulgaria 🇧🇬 reageer retweet
quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:41 schreef lashatumbai het volgende:
Uhmm er mocht volgens mij niet live gestreamd worden. Maar de bulgaarse delegatie staat altijd boven de wet, dat wisten we al!
Ik dacht de vorige keer ook dat zij dat niet mochten omdat zij toen als enigen al een langer fragment lieten zien van de eerste rehearsal. Maar toen zei iemand hier dat de delegatie zelf het wél mag kennelijk? Van hun eigen act. Dus dan zal dit ook wel mogen ben ik bang.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:41 schreef lashatumbai het volgende:
Hier Greysquote:
Vind die make-up echt helemaal niks.quote:
Ik niet weet niet.quote:
Wel oke, maar niet meer dan dat. Ze lijkt niet helemaal op haar gemak of zo, maar dat kan ook zo overkomen doordat ze steeds de camera mist.quote:
Ja, slordig is het woord, denk ik. Ik vind de kleuren wel mooi. Dat goude en zwarte bij elkaar. Maar het is indd slordig ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:11 schreef Em31 het volgende:
Ik vind haar beter klinken dan ooit![]()
Vind alleen haar haar wel erg slordig ogen zo
Godverquote:Op donderdag 3 mei 2018 14:20 schreef Wuwwa het volgende:
België, wat leeg en vooral eng. Alsof ze snel even een liedje doet terwijl ze achtervolgt wordt.
Ze hoort toch gewoon stil te staan (half in de schemer bijv.) terwijl er om haar heen een mystieke lichtshow gaande is?
Nu staat ze vol met haar bleke harses in de koplampen
Pannekoekgod
twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 03-05-2018 om 14:23:47Lissabon live: Wat gebeurde er met @MikolasJosef uit Tsjechië bij de 1e repetitie en hoe gaat het nu met hem? #songfestival https://t.co/yMKKerdftt reageer retweet
Ja! Geen Efe meer please.quote:
Dat ziet er tof uit hoor!quote:
Kreeg het niet helemaal mee, was met iets anders bezigquote:
Volgens mij alleen dattie op een andere plek staat oid.quote:
Alles hier aan is zo belachelijkquote:Op donderdag 3 mei 2018 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
Veel close-ups van de dancers doing funny faces
Ja dat was grappigquote:Op donderdag 3 mei 2018 14:53 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Het bijhoofd kan zo mee als kip
Ja, hoopte ik stiekem ook op. Vind het leuker als er nog geen duidelijke winnaar is. Nu wellicht ook nog niet, maar dit is wel beter voor haar kansen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Schijnt dus veel beter te zijn. Jammer, hoopte een beetje dat ze met elke repetitie een beetje verder door het ijs zou zakken.
Ik vind het ook niet eens zo'n slecht nummer, maar ik vrees gewoon een beetje voor het effect hier in NL wanneer er zoiets wint. Ik zie de reacties al voor me, zowel op social media als in de NL pers.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:59 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja, hoopte ik stiekem ook op. Vind het leuker als er nog geen duidelijke winnaar is. Nu wellicht ook nog niet, maar dit is wel beter voor haar kansen.
Moet Nederland misschien ook doen, met een stap voor stap uitleg van de act.quote:
In mijn vakgebied is dat negatief.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
'The beginning immediately grabs you, a showstopper'
quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet Nederland misschien ook doen, met een stap voor stap uitleg van de act.
Oh ja dat is precies die smileyquote:
Idd, maar onze Welen is koppig en alleen hij snapt hetquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:05 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het schijnt dus dat Netta veel aan haar performance veranderd heeft? Andere camerahoeken etc. Moet Welen ook doen.
Altijd voor worstcase scenario uitgaan zaterdag. Kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Idd, maar onze Welen is koppig en alleen hij snapt het
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:09:48Israel massively improved from first rehearsal. Much slicker visually. Question is how people react to the opening. #Eurovision reageer retweet
twitter:seanbookless twitterde op donderdag 03-05-2018 om 13:22:18As always, the fan-betting-journalist community focus on performance and completely forget about the song that goes with it. The songs being hyped just now are the ones which had work to do and have improved. How can you hype a song that had a full package in March? #eurovision reageer retweet
Dit dus. Daarom vind ik de massale kritiek op Waylon ook gedeeltelijk onterechtquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:13 schreef messi124 het volgende:
twitter:seanbookless twitterde op donderdag 03-05-2018 om 13:22:18As always, the fan-betting-journalist community focus on performance and completely forget about the song that goes with it. The songs being hyped just now are the ones which had work to do and have improved. How can you hype a song that had a full package in March? #eurovision reageer retweet
Ik vind het soms niet heel zuiver klinken, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 3 mei 2018 14:11 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Niet slecht, maar er mist iets en ik weet niet wat.
Alweer? Of was ze er vorig jaar niet?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:32 schreef grazz het volgende:
http://escbubble.com/2018(...)d-final-on-12th-may/
[ afbeelding ]
Ontzettend slecht en niet omdat ze favoriet is. Ik snap werkelijk NIET wat hier goed aan is. Kimono wat niks met het liedje te maken heeft, wat gouden beeldjes ? Ze draait een paar keer met haar pols en beweegt niet tot nauwelijks. Dit moet beter zijn dan Waylon zijn act?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:43 schreef justnathan321 het volgende:
Wauw Israël. Gewoon wauw. Heel trots, ze hebben hun act dik verbeterd! Wat is jullie mening?
Bron:
Lief hoor. Lijkt overigens heel erg op een andere ballad, maar ik kan er niet opkomen welke dat isquote:
Ik vind het vooral chaotisch en onsamenhangend. Allerlei willekeurige dingen op het podium. Stoort enorm. Snap ook niet zo goed waarom dit zo populair is en het labeltje verbeterd krijgt. Overigens vind ik de belichting niet zo heel mooi. Maar dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van het filmpje.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:43 schreef justnathan321 het volgende:
Wauw Israël. Gewoon wauw. Heel trots, ze hebben hun act dik verbeterd! Wat is jullie mening?
Bron:
Die kimono en de katten komen uit Japan net zoals de genre (J-pop) van dit lied en het woord “Baka” die in dit lied voorkomt. Tevens draagt ze die kimono ook in de video clip. Dus maw: de staging reflecteert het nummer en al helemaal de video clip!quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ontzettend slecht en niet omdat ze favoriet is. Ik snap werkelijk NIET wat hier goed aan is. Kimono wat niks met het liedje te maken heeft, wat gouden beeldjes ? Ze draait een paar keer met haar pols en beweegt niet tot nauwelijks. Dit moet beter zijn dan Waylon zijn act?
Exact en dit krijgt dan veel pers puntenquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:48 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Ik vind het vooral chaotisch en onsamenhangend. Allerlei willekeurige dingen op het podium. Stoort enorm. Snap ook niet zo goed waarom dit zo populair is en het labeltje verbeterd krijgt. Overigens vind ik de belichting niet zo heel mooi. Maar dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van het filmpje.
Heel die staging komt totaal niet in de tekst voor.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Die kimono en de katten komen uit Japan net zoals de genre (J-pop) van dit lied en het woord “Baka” die in dit lied voorkomt. Tevens draagt ze die kimono ook in de video clip. Dus maw: de staging reflecteert het nummer en al helemaal de video clip!
Hans is that youquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel die staging komt totaal niet in de tekst voor.
Ja jouw punt van chaotisch klopt ergens wel maar volgens mij zal dit via de camerabeelden volledig anders overkomen...quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:48 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Ik vind het vooral chaotisch en onsamenhangend. Allerlei willekeurige dingen op het podium. Stoort enorm. Snap ook niet zo goed waarom dit zo populair is en het labeltje verbeterd krijgt. Overigens vind ik de belichting niet zo heel mooi. Maar dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van het filmpje.
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Ik zie het ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:48 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Maar leg dan eens uit waarom dat bij Nederland ook zo zou kunnen zijn maar ze toch helemaal afgemaakt zijn en Israel niet? Is dat niet omdat de gayscene dat nummer gewoon helemala geweldig vind?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:50 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ja jouw punt van chaotisch klopt ergens wel maar volgens mij zal dit via de camerabeelden volledig anders overkomen...
Sorry maar bij mij komt Nederland hun staging vrij “slavery”/racistisch over hoor. 4 negeroïde mannen die spastische bewegingen doen en maar wat amateurstisch een instrument bespelen achter een blanke man ziet er echt niet uit. Ik vind Waylon zijn nummer daarentegen wel een van de betere.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar leg dan eens uit waarom dat bij Nederland ook zo zou kunnen zijn maar ze toch helemaal afgemaakt zijn en Israel niet? Is dat niet omdat de gayscene dat nummer gewoon helemala geweldig vind?
Als je er slavery in ziet dan ben je zelf racistisch denk ik. Ieder weldenkend mens ziet dat totaal niet, maar je haalt er tevens iets bij waar ik het niet over had. Mijn vraag was;quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:54 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Sorry maar bij mij komt Nederland hun staging vrij “slavery”/racistisch over hoor. 4 negeroïde mannen die spastische bewegingen doen en maar wat amateurstisch een instrument bespelen achter een blanke man ziet er echt niet uit. Ik vind Waylon zijn nummer daarentegen wel een van de betere.
Omdat Israël een chaotische staging heeft die nog op een manier goed overkomt waarschijnlijk? Zal bij Nederland waarschijnlijk niet het geval zijn voor de meeste. Live with itquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je er slavery in ziet dan ben je zelf racistisch denk ik. Ieder weldenkend mens ziet dat totaal niet, maar je haalt er tevens iets bij waar ik het niet over had. Mijn vraag was;
Waarom word Israel niet afgemaakt qua staging en Nederland wel? Nederland werd afgemaakt vooral op het rommelige (iets wat Israel misschien nog wel meer heeft).
Misschien houdt de pers tien keer meer van het lied van Israël. Vraag het ze zelf. Weten wij toch niet, ook niet als je het zes keer vraagt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je er slavery in ziet dan ben je zelf racistisch denk ik. Ieder weldenkend mens ziet dat totaal niet, maar je haalt er tevens iets bij waar ik het niet over had. Mijn vraag was;
Waarom word Israel niet afgemaakt qua staging en Nederland wel? Nederland werd afgemaakt vooral op het rommelige (iets wat Israel misschien nog wel meer heeft).
Dat eerste betwijfel ik. Ik zie (aan de beelden) dat de hele act een zooitje is.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:59 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Omdat Israël een chaotische staging heeft die nog op een manier goed overkomt waarschijnlijk? Zal bij Nederland waarschijnlijk niet het geval zijn voor de meeste. Live with it.
Misschien gebeurd dat nog, hoop houden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:05 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het schijnt dus dat Netta veel aan haar performance veranderd heeft? Andere camerahoeken etc. Moet Welen ook doen.
Common framework vanochtend nog even snel naar de plaatselijke Kinko’s.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:05 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die flyers
Beetje zoals bij die Griekse vorig jaar.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:06 schreef Momo... het volgende:
Als ik bij het technische team zou zitten zou ik voor de grap de microfoon van Zhana uitzetten en kijken of ze het merken.
Naja, als je alleen al het feit dat het gekleurde dansers zijn racistisch vind, dan valt er ook een hoop te zeggen over Netta met haar gouden katten en kimono. Niets van haar act komt uit de Israëlische cultuur. Ooit gehoord van cultural appropriation? Misschien eens opzoeken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:54 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Sorry maar bij mij komt Nederland hun staging vrij “slavery”/racistisch over hoor. 4 negeroïde mannen die spastische bewegingen doen en maar wat amateurstisch een instrument bespelen achter een blanke man ziet er echt niet uit. Ik vind Waylon zijn nummer daarentegen wel een van de betere.
Volgens mij weet hij dat. Kan mij herinneren dat Greys dat zei.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan iemand ff naar dat hoofd sturen dat Zhana playbackt? 😂
Done ;pquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Je weet helemaal niet wat er gebeurd op camera.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel die staging komt totaal niet in de tekst voor.
Nou op de 2e rehearsal video zie je al wat meer. Maar dat weet je van Nederland toch ook niet?quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:12 schreef ato het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat er gebeurd op camera.
Ik vind het goed.
Volgens mij weet iedereen dat ondertussen wel toch?quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:09 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij dat. Kan mij herinneren dat Greys dat zei.
RACIST!!1!!!!!quote:
Kan mij herinneren dat er gezegd werd dat heel veel mensen het niet weten. Ik had het ook niet door totdat het gezegd werd en ik er daardoor op ging letten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen dat ondertussen wel toch?
Behalve de juryleden, die er dinsdag lekker onvoorbereid ingaan dan.
Is ook zo, ik wacht weer hoopvol af overmorgen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou op de 2e rehearsal video zie je al wat meer. Maar dat weet je van Nederland toch ook niet?
quote:
Helemaal mee eens. Dat is precies wat ik bedoel. Vooral die wiwiblogs etc hypocriet zooitje. Het valt in HUN straatje dus dan is het allemaal oke.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:16 schreef Limoniume het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Overigens bedoelde ik met mijn post niet te zeggen dat ik haar racistisch vind hoor. Was meer een statement dat het wel makkelijk is om iemand te verwijten van racisme om vier donkere dansers, terwijl de act die hij verdedigt allerlei sacred dingen uit een andere cultuur gebruikt.
Ik mag hopen dat de jury ze niet pas op dinsdagavond gaat beoordelen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen dat ondertussen wel toch?
Behalve de juryleden, die er dinsdag lekker onvoorbereid ingaan dan.
Ik vind het leuk, spat wel van het scherm straks. Live is ze sowieso erg goed.quote:
Goede zangeres dat zeker. Wel even die backings vervangen, zo vals als een kraaiquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, spat wel van het scherm straks. Live is ze sowieso erg goed.
Respect dat je dat kanquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Mijn handen jeuken voor die clipjes maar ik ga het niet aanklikken
Hier krijg ik echt kippenvel van, zo mooi!quote:
Als dit wint begint het hele gedoetje in Nederland weer van vooraf aan. Het is een oostblokfeestje en een circus. We moeten niet meer meedoen!quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:43 schreef justnathan321 het volgende:
Bron:
Veel juryleden horen dinsdag de liedjes voor het eerst.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:16 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de jury ze niet pas op dinsdagavond gaat beoordelen.
Heb de vorige keer aan hem gevraagd waarom niemand van de pers er iets van zegt dat ze playbackt en toen zei hij op de stream "yeah is she, because I also thought she was just mouthing but wasn't sure! But she is, I think" oid. Maar verder gaat de pers er niet echt op in. Maakt niet zoveel uit kennelijk. Nou ja dan nietquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar blijven de racisme kaarten bij dit optreden? Ze is ook nog eens geel geschminkt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:18 schreef ato het volgende:
Ik vind Netta goed, prima opgebouwd naar tweede rehearsal.
Toch hoopvol.
Ik wil volgende week enigszins verrast worden als ik in de zaal zitquote:
Ik vind dit dus echt verschrikkelijk. Ik snap niet dat dit zo hoog staat. Ik snap best dat er een markt voor is, ik vind het alleen geen winnend lied en de act vind ik ook niet heel bijzonder...quote:
Het bijhoofd zei letterlijk ‘I couldn’t care less’. Dus :’)quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb de vorige keer aan hem gevraagd waarom niemand van de pers er iets van zegt dat ze playbackt en toen zei hij op de stream "yeah is she, because I also thought she was just mouthing but wasn't sure! But she is, I think" oid. Maar verder gaat de pers er niet echt op in. Maakt niet zoveel uit kennelijk. Nou ja dan niet
Je bedoelt maandagavondquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Veel juryleden horen dinsdag de liedjes voor het eerst.
Snap ik, heel leuk dat je er straks gewoon bij bentquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil volgende week enigszins verrast worden als ik in de zaal zit
Eens. Zou het ook heel jammer vinden als dit wint, vooral in een jaar waar er best veel goede nummers zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:19 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt verschrikkelijk. Ik snap niet dat dit zo hoog staat. Ik snap best dat er markt voor is, ik vind het alleen geen winnend lied en de act vind ik ook niet heel bijzonder...
Ah ja, natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:20 schreef libranl het volgende:
[..]
Je bedoelt maandagavond![]()
maar ik begrijp wat je bedoelt verder
Nu net? Heb de stream nog niet aan. Oh nou dan is dat onbelangrijk kennelijk dat je zelf zingt op het Songfestivalquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het bijhoofd zei letterlijk ‘I couldn’t care less’. Dus :’)
Waar zie jij een yellowface, of ben ik blind?quote:
Haar gezicht is geel geschminkt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar zie jij een yellowface, of ben ik blind?
Jep. Hij herhaalt het net nog een keer. It works as a group en daarmee uit.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu net? Heb de stream nog niet aan. Oh nou dan is dat onbelangrijk kennelijk dat je zelf zingt op het Songfestival
Ik snap je echt wel maar het racisme kaartje dat bij ons getrokken word komt door het stukje waar ze Waylon gaan aanbidden. Dat vind ik persoonlijk ook wel érg ver gaan. Kijk, is het echt gezeik om het feit dat de dansers donkere mannen zijn (even buiten het aanbidden om) is het natuurlijk volstrekte onzin en mensen die daarover vallen zijn niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
Als er niemand van de grote pers iets zegt over haar ''racistische'' optreden met dat gele gezicht etc ben ik er wel klaar mee. Dan noem ik het hypocriet festival. Hopelijk zijn er nog eerlijke media.
Het is natuurlijk geen racisme, maar omdat die kaart bij ons ook werd getrokken.
Hahaha. Ouwe calimero vammequote:Op donderdag 3 mei 2018 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
Als er niemand van de grote pers iets zegt over haar ''racistische'' optreden met dat gele gezicht etc ben ik er wel klaar mee. Dan noem ik het hypocriet festival. Hopelijk zijn er nog eerlijke media.
Het is natuurlijk geen racisme, maar omdat die kaart bij ons ook werd getrokken.
Gelige make-up, Kimono aan, Japanse katjes op de achtergrond. Ze zegt nog net niet: 'Ushi says: HI!'quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar zie jij een yellowface, of ben ik blind?
Het is niet calimero. Iedereen moet dezelfde kansen en rechten krijgen in een competitie en dat gebeurd niet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha. Ouwe calimero vamme
Ja maar zijjjjj...
Heb ik ook vaak hoor. Ik vind Netta geen winnaar maar ik vind haar act niet aanstootgevend ofzo en best passend bij het lied. Dat vinden er kennelijk meer. Dus dan moeten we gewoon maar hopen dat straks voor het eggie men de act van Waylon ook niet meer zo raar vindt.
Serieus, ik zie echt geen gelige make up.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:25 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Gelige make-up, Kimono aan, Japanse katjes op de achtergrond. Ze zegt nog net niet: 'Ushi says: HI!'
Ze heeft toch echt gele make-up op, kijk maar naar haar wangen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Serieus, ik zie echt geen gelige make up.
Het kan zijn dat haar make up wat gelig uitvalt (zie ik niet, maar oke), maar alsof dat bedoeld is al yellowface, kom op
Ow... Snap alleen niet dat de pers het kennelijk niet onbegrijpelijk vindt dat je zo opschept over je supergroep en overal mensen van invliegt maar dat zij dan niet kan zingen. Kies dan iemand die dat wel kan voor je supergroepquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Hij herhaalt het net nog een keer. It works as a group en daarmee uit.
Vertel dat ook even aan Azerbeidzjan en Armenië met hun puntenoorlog en Griekenland en Cyprusquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is niet calimero. Iedereen moet dezelfde kansen en rechten krijgen in een competitie en dat gebeurd niet.
Letterlijk: this is how we do it.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow... Snap alleen niet dat de pers het kennelijk niet onbegrijpelijk vindt dat je zo opschept over je supergroep en overal mensen van invliegt maar dat zij dan niet kan zingen. Kies dan iemand die dat wel kan voor je supergroep
Google even op foundation.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze heeft toch echt gele make-up op, kijk maar naar haar wangen.
Mwah, ze is wel wat gelig maar dat is denk ik door de belichting. Niet haar make-up.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:29 schreef Guanabana het volgende:
Zien anderen dan Poepz0r en Wuwwa het ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |