abonnement Unibet Coolblue
pi_178915658
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ontzettend slecht en niet omdat ze favoriet is. Ik snap werkelijk NIET wat hier goed aan is. Kimono wat niks met het liedje te maken heeft, wat gouden beeldjes ? Ze draait een paar keer met haar pols en beweegt niet tot nauwelijks. Dit moet beter zijn dan Waylon zijn act? :')
Die kimono en de katten komen uit Japan net zoals de genre (J-pop) van dit lied en het woord “Baka” die in dit lied voorkomt. Tevens draagt ze die kimono ook in de video clip. Dus maw: de staging reflecteert het nummer en al helemaal de video clip!
pi_178915665
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:48 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Ik vind het vooral chaotisch en onsamenhangend. Allerlei willekeurige dingen op het podium. Stoort enorm. Snap ook niet zo goed waarom dit zo populair is en het labeltje verbeterd krijgt. Overigens vind ik de belichting niet zo heel mooi. Maar dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van het filmpje.
Exact en dit krijgt dan veel pers punten :') Lijkt mij erg hypocriet en niet kloppen.
pi_178915678
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Die kimono en de katten komen uit Japan net zoals de genre (J-pop) van dit lied en het woord “Baka” die in dit lied voorkomt. Tevens draagt ze die kimono ook in de video clip. Dus maw: de staging reflecteert het nummer en al helemaal de video clip!
Heel die staging komt totaal niet in de tekst voor.
pi_178915688
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Heel die staging komt totaal niet in de tekst voor.
Hans is that you
pi_178915689
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:48 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Ik vind het vooral chaotisch en onsamenhangend. Allerlei willekeurige dingen op het podium. Stoort enorm. Snap ook niet zo goed waarom dit zo populair is en het labeltje verbeterd krijgt. Overigens vind ik de belichting niet zo heel mooi. Maar dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van het filmpje.
Ja jouw punt van chaotisch klopt ergens wel maar volgens mij zal dit via de camerabeelden volledig anders overkomen...
pi_178915708
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:48 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Ik vind het vooral chaotisch en onsamenhangend. Allerlei willekeurige dingen op het podium. Stoort enorm. Snap ook niet zo goed waarom dit zo populair is en het labeltje verbeterd krijgt. Overigens vind ik de belichting niet zo heel mooi. Maar dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van het filmpje.
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Ik zie het ook niet.
pi_178915713
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:50 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Ja jouw punt van chaotisch klopt ergens wel maar volgens mij zal dit via de camerabeelden volledig anders overkomen...
Maar leg dan eens uit waarom dat bij Nederland ook zo zou kunnen zijn maar ze toch helemaal afgemaakt zijn en Israel niet? Is dat niet omdat de gayscene dat nummer gewoon helemala geweldig vind?
pi_178915756
Worden even cadeautjes uitgedeeld :D
pi_178915779
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar leg dan eens uit waarom dat bij Nederland ook zo zou kunnen zijn maar ze toch helemaal afgemaakt zijn en Israel niet? Is dat niet omdat de gayscene dat nummer gewoon helemala geweldig vind?
Sorry maar bij mij komt Nederland hun staging vrij “slavery”/racistisch over hoor. 4 negeroïde mannen die spastische bewegingen doen en maar wat amateurstisch een instrument bespelen achter een blanke man ziet er echt niet uit. Ik vind Waylon zijn nummer daarentegen wel een van de betere.
pi_178915803
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:54 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Sorry maar bij mij komt Nederland hun staging vrij “slavery”/racistisch over hoor. 4 negeroïde mannen die spastische bewegingen doen en maar wat amateurstisch een instrument bespelen achter een blanke man ziet er echt niet uit. Ik vind Waylon zijn nummer daarentegen wel een van de betere.
Als je er slavery in ziet dan ben je zelf racistisch denk ik. Ieder weldenkend mens ziet dat totaal niet, maar je haalt er tevens iets bij waar ik het niet over had. Mijn vraag was;

Waarom word Israel niet afgemaakt qua staging en Nederland wel? Nederland werd afgemaakt vooral op het rommelige (iets wat Israel misschien nog wel meer heeft).
pi_178915832
Benieuwd hoe Zhana het vandaag gaat doen *O* :+
pi_178915859
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als je er slavery in ziet dan ben je zelf racistisch denk ik. Ieder weldenkend mens ziet dat totaal niet, maar je haalt er tevens iets bij waar ik het niet over had. Mijn vraag was;

Waarom word Israel niet afgemaakt qua staging en Nederland wel? Nederland werd afgemaakt vooral op het rommelige (iets wat Israel misschien nog wel meer heeft).
Omdat Israël een chaotische staging heeft die nog op een manier goed overkomt waarschijnlijk? Zal bij Nederland waarschijnlijk niet het geval zijn voor de meeste. Live with it :).
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 16:00:16 #238
163650 Greys
pi_178915876
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als je er slavery in ziet dan ben je zelf racistisch denk ik. Ieder weldenkend mens ziet dat totaal niet, maar je haalt er tevens iets bij waar ik het niet over had. Mijn vraag was;

Waarom word Israel niet afgemaakt qua staging en Nederland wel? Nederland werd afgemaakt vooral op het rommelige (iets wat Israel misschien nog wel meer heeft).
Misschien houdt de pers tien keer meer van het lied van Israël. Vraag het ze zelf. Weten wij toch niet, ook niet als je het zes keer vraagt. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178915877
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:59 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Omdat Israël een chaotische staging heeft die nog op een manier goed overkomt waarschijnlijk? Zal bij Nederland waarschijnlijk niet het geval zijn voor de meeste. Live with it :).
Dat eerste betwijfel ik. Ik zie (aan de beelden) dat de hele act een zooitje is.
pi_178915944
CommonFramework!!!!! DEEP AND SPIRITUAL SONG
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 16:04:33 #241
87554 Cee
Welluk?
pi_178915958
VLADDITIME *O*
pi_178915978
Ik moet nog steeds lachen om die flyers :')
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:06:16 #243
368283 ato
pi_178915995
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:05 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het schijnt dus dat Netta veel aan haar performance veranderd heeft? Andere camerahoeken etc. Moet Welen ook doen.
Misschien gebeurd dat nog, hoop houden.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 16:06:26 #244
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178915998
Als ik bij het technische team zou zitten zou ik voor de grap de microfoon van Zhana uitzetten en kijken of ze het merken.
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 16:06:45 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_178916002
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:05 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die flyers :')
Common framework vanochtend nog even snel naar de plaatselijke Kinko’s. _O_
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:07:39 #246
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178916019
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:06 schreef Momo... het volgende:
Als ik bij het technische team zou zitten zou ik voor de grap de microfoon van Zhana uitzetten en kijken of ze het merken.
Beetje zoals bij die Griekse vorig jaar. :P
Al denk ik niet dat dat expres is geweest.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178916021
Toch heb ik het idee dat Het Hoofd het niet zo vindt. Ben benieuwd wat 'ie gaat zeggen.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 16:07:49 #248
43556 miss_dynastie
pi_178916023
Kan iemand ff naar dat hoofd sturen dat Zhana playbackt? 😂
pi_178916062
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:54 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Sorry maar bij mij komt Nederland hun staging vrij “slavery”/racistisch over hoor. 4 negeroïde mannen die spastische bewegingen doen en maar wat amateurstisch een instrument bespelen achter een blanke man ziet er echt niet uit. Ik vind Waylon zijn nummer daarentegen wel een van de betere.
Naja, als je alleen al het feit dat het gekleurde dansers zijn racistisch vind, dan valt er ook een hoop te zeggen over Netta met haar gouden katten en kimono. Niets van haar act komt uit de Israëlische cultuur. Ooit gehoord van cultural appropriation? Misschien eens opzoeken.

Ik vind het feit dat het gekleurde dansers zijn niet racistisch. Wat ik dan weer niet vind kunnen is als ze hem gaan aanbidden maar dat word hopelijk veranderd. Dit hebben wij overigens zelf nog niet gezien hoor. Dit hebben we alleen meegekregen vanuit het perscentrum.

Maar goed. Wat jij zegt is dus hypocriet als de pest. Ga er nu ook verder niet meer op in.
pi_178916070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan iemand ff naar dat hoofd sturen dat Zhana playbackt? 😂
Volgens mij weet hij dat. Kan mij herinneren dat Greys dat zei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')