Het is ook gewoon bizar... wij zijn van Indonesische afkomst en hebben (voor mij weg) ook familieleden verloren tijdens de oorlog met Nederland. Maar mijn moeder gaat nog regelmatig die mensen herdenken want daar heb je gewoon de vrijheid voor in NL.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:47 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Het is een vieze gore kl@@tzak.
Een vriend van mij had een grootvader en 2 ooms die allebei zijn vermoord door de nazi's in WOII. Laat dat stuk stront eens met mijn vriend praten. Die weet hem vast en zeker te overtuigen om dit niet te doen.
Er is geen goed of fout in een oorlog idd.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:53 schreef indiaantje89 het volgende:
En het is te makkelijk om te zeggen dat mensen goed of fout waren in een oorlog. Ja de Duitsers waren "officieel" fout in WOII, maar heel veel Duitsers zijn destijds ook gewoon slachtoffer geworden van de oorlog en waren ook niet allemaal bloeddorstige monsters die geilde om mensen af te slachten. Ook daar zitten gewoon veel "onschuldige slachtoffers" bij.
Ja, maar dat heeft hij niet, of gaat die rechter nu bepalen dat hij vrijstelling krijgt oid?quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als hij er toestemming voor heeft, is het geen probleem.
Dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:55 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de relatie tussen deze man en indie? Hij ziet eruit als een normale Nederlandse kaaskop.
Als hij een vergunning aanvraagt om een luchtalarm af te laten gaan op een plek die welke herdenking dan ook niet hindert, dan denk ik dat de betreffende gemeente daar geen probleem mee heeft en die vergunning afgeeft.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft hij niet, of gaat die rechter nu bepalen dat hij vrijstelling krijgt oid?
Ja, maar zo'n vergunning hoeft niet per definitie afgegeven te worden. Dat is het mooie van zo'n aanvraag...quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als hij een vergunning aanvraagt om een luchtalarm af te laten gaan op een plek die welke herdenking dan ook niet hindert, dan denk ik dat de betreffende gemeente daar geen probleem mee heeft en die vergunning afgeeft.
Daar hoeft een rechter niet eens voor uit zijn bed te komen.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 14:55:04Rogier Meijerink is nadrukkelijk gevraagd om na te denken over een alternatief, zegt Pot. Maar hij is niet met een serieus alternatief voorstel gekomen. En trok ook zijn verzoek om een #lawaaidemonstratie te mogen houden, niet in. reageer retweet
ja maar welke plek is dat ... Rottummerplaat?quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als hij een vergunning aanvraagt om een luchtalarm af te laten gaan op een plek die welke herdenking dan ook niet hindert, dan denk ik dat de betreffende gemeente daar geen probleem mee heeft en die vergunning afgeeft.
De bijlmer.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar welke plek is dat ... Rottummerplaat?
als hij bij mij in de straat gaat staan toeteren om 8 uur dan slaan mensen hem in elkaar
Ja, waar dat is, is zijn probleem, toch? Maar juridisch mág hij wel demonstreren.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:59 schreef sp3c het volgende:
ja maar welke plek is dat ... Rottummerplaat?
in de bijlmer moet je dat echt niet proberenquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De bijlmer.
Waarom mogen diverse federaties meedoen aan dit kort geding? Inprincipe is het toch een simple vergunningszaak?
daar lijkt het niet opquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, waar dat is, is zijn probleem, toch? Maar juridisch mág hij wel demonstreren.
Niks. Nou ja, misschien heeft een molukse vuist straks een relatie met z'n gezicht als hij z'n krankzinnige plan toch doorzet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:55 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de relatie tussen deze man en indie?
En we trekken ons er lekker niks van aan.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:01:49Pot leidt uit de antwoorden van Rogier Meijerink op vragen van de rechter af, dat hij een negatief rechterlijk oordeel niet zal respecteren. Vandaar het gebiedsverbod. #lawaaidemonstratie reageer retweet
quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:03:16Een #lawaaidemonstratie om half 8, en op een plek ver van de Dam, zou wel tot de mogelijkheden behoren, zegt Pot. reageer retweet
Precies.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:03:16Een #lawaaidemonstratie om half 8, en op een plek ver van de Dam, zou wel tot de mogelijkheden behoren, zegt Pot. reageer retweet
Ik weet niet of je tijdens dodenherdenking wel eens op de Dam bent geweest, maar daar kom je dus echt niet zomaar doorheen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:03 schreef AchJa het volgende:
En we trekken ons er lekker niks van aan.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:01:49Pot leidt uit de antwoorden van Rogier Meijerink op vragen van de rechter af, dat hij een negatief rechterlijk oordeel niet zal respecteren. Vandaar het gebiedsverbod. #lawaaidemonstratie reageer retweet
Geef hem zo'n klein alarm ding waar je aan moet draaien.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik mag het natuurlijk eigenlijk niet zeggen, maar ik zou er geen traan om laten als hij toch ergens gaat demonstreren, hij dan wat klappen krijgt en per ongeluk met zijn hoofd een stoeprand raakt en dan een paar dagen later een begrafenis krijgt. Het zou Nederland er wel leuker op maken, gemiddeld genomen.
Paar agenten naast hem laten staan en als er dan wat gebeurt, meteen tegen de grond werken.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:06:15Ook aan advocate Pot vraagt de rechter wat de gemeente doet als het oordeel negatief uitpakt voor de gemeente. Pot zegt dat het afhangt van wat er daadwerkelijk gebeurt, maar als sprake is van een strafbaar feit, dan treedt de politie op. #lawaaidemonstratie reageer retweet
Over het algemeen wonen daar weinig mensen die respect of weet hebben van onze slachtoffers, veel van die mensen leven buiten onze nederlandse maatschappij.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
in de bijlmer moet je dat echt niet proberen
Ken je dan al die mensen ?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Over het algemeen wonen daar weinig mensen die respect of weet hebben van onze slachtoffers, veel van die mensen leven buiten onze nederlandse maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |