Dat was Victor Reinier toch? Die van Baantjer?quote:Op donderdag 13 december 2018 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Het is wachten tot er een uit een raam valt ....
Zijn vriendin toch?quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat was Victor Reinier toch? Die van Baantjer?
oh ja. Maar wie was die andere man?quote:
o ja. die hadden we ook nog!quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Samant![]()
Anne-Jan, de man van Bonnie st Claire kan het niet zijn want die viel van het balkon
Ze hadden zeker geen kleinere.quote:André Hazes moest er ook aan geloven.
De zanger is sinds kort aan de bril en zijn volgers op sociale media zijn tot op het bot verdeeld over het vrij prominente montuur.
,,Mooi, staat je goed”, stelt iemand.
Weer een ander typeert de bril als ‘lelijk en van het formaat wc-bril’.
Jemig, heeft ie wel in de spiegel gekeken toen hij dat montuur opzette?quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze hadden zeker geen kleinere.![]()
Als Monique zegt dat ie staat zet hij hem op, die jongen is net een schoothondje.
Ik wacht al jaren tot de brilmode verandert (ik moet een nieuwe), tegenwoordig gaat het nog wel maar een paar jaar geleden vond ik het echt om te janken. Alles in 80's stijl. Vond ik toen niks en nu ook niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:30 schreef vencodark het volgende:
Wie het ook draagt: het is afgrijselijk. Denk dat iedere man er lelijk(er) van wordt.
Dat zei ik toevallig gisteren tegen mijn vrouw, maar ze keek me wat meewarig aan: Loes Haasdijk, wie is dát dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 10:54 schreef Leandra het volgende:
Zo'n jaren 70 Loes Haasdijk bril.
Was toen niks, is nu niks, maar het zal wel mode zijn, want al die lelijke meuk van tig jaar geleden komt altijd terug.
Niet weten wie Loes Haasdijk is, de moeder aller brildraagsters.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zei ik toevallig gisteren tegen mijn vrouw, maar ze keek me wat meewarig aan: Loes Haasdijk, wie is dát dan?
Ja, mijn vrouw is wat jonger dan ik ben.
Ooh dankje! Ik kon al niet plaatsen waar mij die typische brillen ineens aan herinnerde.quote:
Dat is de drang naar het verleden, waar alles beter was gr grquote:Op woensdag 19 december 2018 10:54 schreef Leandra het volgende:
Zo'n jaren 70 Loes Haasdijk bril.
Was toen niks, is nu niks, maar het zal wel mode zijn, want al die lelijke meuk van tig jaar geleden komt altijd terug.
En in top2000 a gogo de muziek van dr eigen vader niet eens herkennen.....zuchtquote:
Dre promoot z’n zus niet.quote:Op maandag 31 december 2018 08:07 schreef totebel het volgende:
Ik word sowieso een beetje moe van die hele familie. Of t nu broer of zus is, elke brainfart wordt een nieuwsbericht.
Blijkbaar moet zus nu heel erg gepromoot worden, waarbij het alleen maar erger opvalt dat het geen lampje is.
Een paar dagen voor de uitzending van De Slimste zat ze ook in de Top2000 a Gogo en daar kon ze de tekst van een nummer van haar vader niet afmakenquote:
Wat een rare foto joh, lijkt wel een puber.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/BsxLwLbB5vI/
Gefeliciteerd met je verjaardag lieve schat! Hierbij post ik even een vrolijke verjaardagsfoto van je! XOXO van je allerliefste snoeteboeleke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |