quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
dat ik elektronisch gitaar wil leren spelen
Toch de saloon met salondeuren!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Luipaard dragen hoeft niet per se pimp te zijn, maar dan kun je beter niet omgaan met mensen die Bibi heten..
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:48 schreef Greys het volgende:
Ik was niet zenuwachtig maar bedankt Waylon ik trek het nu niet meer
Ben aan het heen en weer slingeren tussen Godver wat een lef en Godver wat dom. IK WEET HET NIET
Om duidelijk te maken dat het een outlaw is?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:53 schreef Chocoladesoes het volgende:
Oké en Cornald zei dat de staging net zo "meaningful" zou zijn als de clip. Nu heb ik echt rampscenarios in m'n hoofd.
Ik speel zelf electrisch, had dat probleem op het begin ook. Kom je heel snel vanaf haha.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die gitaar is prachtig. Ik roep al jaren tegen mijzelf dat ik elektronisch gitaar wil leren spelen, maar durf niet zo goed honderden euro's uit te geven
Ik las Cornaldoquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
Oke. Ik heb uit stress net een cornetto naar binnen gewerkt.
Ik heb net een aardbei met kroontje en al gegeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
Natuurlijk komt het goed. Het is Waylon, niet een random kermisartiest.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:54 schreef Niels93 het volgende:
Ik schiet volledig in de stressvlekken nu. Als dit maar goed gaat, maar ik hoop, ik hoop.
KOMT GOED JONGENS
DIT!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:48 schreef Greys het volgende:
Ik was niet zenuwachtig maar bedankt Waylon ik trek het nu niet meer
Ben aan het heen en weer slingeren tussen Godver wat een lef en Godver wat dom. IK WEET HET NIET
HO Het gaat hier over de repetities!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net een aardbei met kroontje en al gegeten.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net een aardbei met kroontje en al gegeten.
Ik heb gelukkig nog pina coloda ijsjes liggen met alcoholquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
Nog achter San Marino. Nog achter Liechtenstein.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
DIT!
Al hang ik nu aan de kant van Godver wat dom.
Hij vergooit het, we worden laatste in de semi, nog onder Rusland, k*tjas met die k*tbril.
Je bent er toch niet op gaan zitten he?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
Hahaha nooitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog achter San Marino. Nog achter Liechtenstein.
Derrick Barry als je PFquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:54 schreef Niels93 het volgende:
Ik schiet volledig in de stressvlekken nu. Als dit maar goed gaat, maar ik hoop, ik hoop.
KOMT GOED JONGENS
Leuke verentooi van Geerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kom niet meer bij als-ie zo wat anders aanheeft
Dat zou wel geniaal zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kom niet meer bij als-ie zo wat anders aanheeft
Sowieso achter San Marino. Die hebben robots... Dansende robots. Hoe hip wil je het hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog achter San Marino. Nog achter Liechtenstein.
Mijn eigen bergje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn eigen bergje.en ik zat ook op een stoel. Ik voel zo'n connectie met Yulia nu.
GoedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik twijfelde of ik het wel moest posten
Ik ben blij als deze dag voorbij is
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Podver de fucking tering zegquote:
Dat bedoel ik, komen wij daarna met een pooier in panterprint.quote:
Wel met een fantastisch nummerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, komen wij daarna met een pooier in panterprint.
Van welk geld?quote:
En dan ga jij haar gelijk geven.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:59 schreef Greys het volgende:
El gaat straks roepen dat ze gelijk had met haar toxic masculinity omdat ie er als pimp bij loopt
Hou op.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:59 schreef Greys het volgende:
El gaat straks roepen dat ze gelijk had met haar toxic masculinity omdat ie er als pimp bij loopt
Die is al bijna volwassen...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
Waylon word voor de tweede keer vader? Ik heb dat eerste kind nooit gezien?
Hoe heet zijn zoon?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel soms. Zijn ook wat filmpjes dat ie met hem op een podium danst enzo. Tijdens optreden. Maar ik denk dat z'n moeder niet zo op meer media aandacht zit te wachten. Snap ik wel.
[ afbeelding ]
Damnquote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:05 schreef Aoibhin het volgende:
OMG NEEE Moldavië heeft dus een killer staging
Moldavië slechtste liedje? Serieus?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:05 schreef Guanabana het volgende:
Kut, dus zelfs het slechtste nummer uit onze semi wordt goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |