Maar we hebben die ogen nodig in de camera! Als die bril op blijft is ie gekquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:44 schreef grazz het volgende:
Ik vind het serieus tof. Waylon gaat niet voor veilig. Dit is gewaagd, toch toch? Hij had ook voor simpel zwart ofzo kunnen kiezen, en dat verwacht je ook en juist daarom gaat hij hier voor.
Ja, maar dit is geen PAK, dit is een skinny met een jasquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:41 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Misschien is dit zijn idee van stijlvol.
twitter:elainovision twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 15:43:18why does Waylon look like a pimp https://t.co/10UWuAbj9a reageer retweet
ja een PIMP! Die vergelijking zocht ik!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:45 schreef Momo... het volgende:
twitter:elainovision twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 15:43:18why does Waylon look like a pimp https://t.co/10UWuAbj9a reageer retweet
Doet ie niet. Vertrouwen!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we hebben die ogen nodig in de camera! Als die bril op blijft is ie gek
Oh my :’(quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil niet nog meer paniek veroorzaken maar hij staat voor een soort bar met whiskeyflessen... die zal toch ook niet mee het podium op gaan?
Vast en zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil niet nog meer paniek veroorzaken maar hij staat voor een soort bar met whiskeyflessen... die zal toch ook niet mee het podium op gaan?
twitter:SecretlyAnElf twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 15:49:58waylon wtf are u wearing honey reageer retweet
Die gitaar is prachtig. Ik roep al jaren tegen mijzelf dat ik elektronisch gitaar wil leren spelen, maar durf niet zo goed honderden euro's uit te gevenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:50 schreef Lamballert het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, ik ben normaal ook niet van de printjes. Het ziet er beetje .. uhm ja tacky uit? Although ik vind het geheel er best mooi uitzien! De gitaar maakt veel goed eigenlijk.
DITquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:50 schreef Momo... het volgende:
twitter:SecretlyAnElf twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 15:49:58waylon wtf are u wearing honey reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |