zelfde onderwerp, dit heb ik gister besteld na goede reviewsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:14 schreef Kaizen_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een boekZeer heftig, spannend en meeslepend verhaal over een Afrikaans jongetje die in de jaren 1600 als slaaf wordt verkocht in Amerika.
Die schrijf ik op. Laat maar weten hoe hij is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
zelfde onderwerp, dit heb ik gister besteld na goede reviews
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Coolquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Een herdruk van emily noyes vanderpoel Color Problems uit 1901 een soort mondriaan alleen dan veel eerder.
Ik heb hem gelezen en vond het een matig boek. Recensie kan ik je eventueel wel sturen via DMquote:Op maandag 29 juni 2020 23:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
hex had ik al.. dus toen ik deze zag was laten liggen geen optie
maar inmiddels halverwege hoofdstuk 2 heb ik behoefte aan sterke armen in bed.
helaas. moet ik het doen met de kat vrees ik.
meer mensen die deze al gelezen hebben?
wat vonden jullie er van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |