SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Een beetje de George Clooney van de lage landen zo te zien. Zal wel veel brieven krijgen.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
Nu bij Dokters vs internet : drie boerinnen van BZV. Agnes, Bertie en Henrieke.Somebody that I used to know![]()
Die link werkt niet meer maar lang leve Google cache. Alleen is deze boer gelukkig getrouwdhttps://www.koopeenkoe.nl/onze-boeren/dick-wismeijer/
(Misschien dat de link niet meer werkt omdat het niet klopt)![]()
En anders #Boergatequote:Op vrijdag 27 april 2018 03:52 schreef Burdie het volgende:
Die link werkt niet meer maar lang leve Google cache. Alleen is deze boer gelukkig getrouwdhttps://www.koopeenkoe.nl/onze-boeren/dick-wismeijer/
(Misschien dat de link niet meer werkt omdat het niet klopt)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Duitsland heeft een mooiere versie met bauer sucht frau.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:11 schreef svann het volgende:
De BBC heeft ook een soort BZV: Love in the countryside, nu op BBC2.
Ook met brieven, acht boeren (m/v) en een blonde presentatrice.Land of the free. Home of the brave.![]()
BZV is niet hier bedacht hè, het concept was het Engelse programma "Farmer wants a wife".quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:11 schreef svann het volgende:
De BBC heeft ook een soort BZV: Love in the countryside, nu op BBC2.
Ook met brieven, acht boeren (m/v) en een blonde presentatrice.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Farmer_Wants_a_Wife
Wat dus ook weer een kopie is![]()
![]()
Gaat weer lekker op de IT afdeling van Boer Zoekt Vrouw...
Namen van boeren staan per ongeluk online https://slebs.nl/2018/05/(...)elf-wie-boeren-zijn/![]()
Boer Remco is deze: https://m.nieuweooststell(...)oer-zoekt-vrouw.htmlquote:Op maandag 7 mei 2018 19:31 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Gaat weer lekker op de IT afdeling van Boer Zoekt Vrouw...
Namen van boeren staan per ongeluk online https://slebs.nl/2018/05/(...)elf-wie-boeren-zijn/
[ Bericht 15% gewijzigd door Burdie op 07-05-2018 20:21:55 ]![]()
Zou het één voorstel aflevering zijn? Ik hoop het wel, want volgende week kan ik niet kijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je bent niet bekend met Uitzending Gemist en dergelijke?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Zou het één voorstel aflevering zijn? Ik hoop het wel, want volgende week kan ik niet kijken![]()
![]()
Jawel, maar programma's als BzV zijn gewoon leuker om live te kijken!quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met Uitzending Gemist en dergelijke?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar er is helemaal niets "live" aan BZV.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Jawel, maar programma's als BzV zijn gewoon leuker om live te kijken!![]()
Oh, serieusquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
BZV is niet hier bedacht hè, het concept was het Engelse programma "Farmer wants a wife".
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Farmer_Wants_a_Wife
Wat dus ook weer een kopie is![]()
![]()
Dat wist ik dus niet.
Maar wel leuk dat het weer gaat beginnen![]()
![]()
Zondag alZin
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Live hier, met fokkersquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar er is helemaal niets "live" aan BZV.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:
Precies dat!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanavond
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Was ik bijna te laat.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nah, even kijken of er nog wat leuks bij zitThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
quote:Op zondag 13 mei 2018 20:26 schreef ja_okay_whatever het volgende:
8 kinderen? Is die vader allergisch voor rubber?![]()
![]()
Wat? Hij is pas 25?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
jaquote:Op zondag 13 mei 2018 20:27 schreef zoem het volgende:
Poeh dat is nogal wat. Op je 24e gedwongen verantwoordelijk voor de hele boerderij.![]()
![]()
28quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lijkt me wel een leuke vlotte jongen. Goedlachs ondanks veel in zijn rugzak. En vrijgezel door gebrek aan tijd.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:
Wat een blij ei.
Naast Yvon staat een camera te filmen.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:30 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Yvon is duidelijk niet zijn typ, hahaOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Rudie lijkt op 'I'm Remco'The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Denk het niet.quote:
Denk dat hij wel gas kan geven. Of kan remmen als het hem niet zint
Ze bedoelt masturberen Rudie, handkarren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij is nog maagd denk ikThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Bij gebrek aan NASCAR maar even meekijken
Waar gaat dit programma over?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Boertjes die een keer van bil willenquote:Op zondag 13 mei 2018 20:33 schreef franklop het volgende:
Bij gebrek aan NASCAR maar even meekijken
Waar gaat dit programma over?![]()
quote:
Kuch kuchquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Rudie zijn kapper is blindThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heb je het niet gehoord Rudie? The incel revolution has begun. Tijd om met die traktor richting Groningen stad te karren en je wraak te nemen op al die vrouwen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Knapperend haardje
ZE MOT TIETUH HEBBENCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Deze gaat te weinig brieven krijgen om in de show te komen vrees ik."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ja echt hoorquote:
Misschien molt hij alle vrouwen die op hem afkome als wraakquote:Op zondag 13 mei 2018 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Heb je het niet gehoord Rudie? The incel revolution has begun. Tijd om met die traktor richting Groningen stad te karren en je wraak te nemen op al die vrouwen.![]()
Ze hebben weer niet geselecteerd op uiterlijk
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Wat een massief beest
Marnix gaat denk ik wel redelijk wat brieven krijgen.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Zit toch elk seizoen één vlottere bijquote:Op zondag 13 mei 2018 20:36 schreef houdjemond het volgende:
Ze hebben weer niet geselecteerd op uiterlijkOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij houdt van dikke billen. Ok, hallo, hier ben ik!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Denk het ookquote:Op zondag 13 mei 2018 20:37 schreef MissJ het volgende:
Marnix gaat denk ik wel redelijk wat brieven krijgen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Goede gast
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
picsquote:Op zondag 13 mei 2018 20:37 schreef MissJ het volgende:
Hij houdt van dikke billen. Ok, hallo, hier ben ik!![]()
Schrijven danquote:Op zondag 13 mei 2018 20:37 schreef MissJ het volgende:
Hij houdt van dikke billen. Ok, hallo, hier ben ik!
Marnix is al een stuk leuker dan die andere twee
-Scorpion_17![]()
Neh hihiquote:
Vind je hem wel wat?quote:
Puppies
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nee, niet echt eigenlijk.quote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik vind dit net een vlotte Rotterdammer.Maar hij zat toch in Noord-Holland?
Yush.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
-Scorpion_17![]()
Het klinkt ook meer Amsterdams achtigquote:Op zondag 13 mei 2018 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Kan me wel voorstellen waarom hij 'eigenwijs' is. Hij werkt zo lang alleen en heeft zoveel bereikt, verbaast me niet dat hij niet altijd van tegenspraak houdt.![]()
Hier gaan lieve paardenmeisjes op schrijven maar hij heeft denk ik een grote bek terug nodigMusic gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Ja begrijp ik ook wel, maar als je toch een vrouw wilt zul je toch ietsje moeten veranderen..quote:Op zondag 13 mei 2018 20:41 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Kan me wel voorstellen waarom hij 'eigenwijs' is. Hij werkt zo lang alleen en heeft zoveel bereikt, verbaast me niet dat hij niet altijd van tegenspraak houdt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
ja paardenmeisjes iddquote:Op zondag 13 mei 2018 20:42 schreef Lov1 het volgende:
Hier gaan lieve paardenmeisjes op schrijven maar hij heeft denk ik een grote bek terug nodig![]()
Hah, mee eens.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja begrijp ik ook wel, maar als je toch een vrouw wilt zul je toch ietsje moeten veranderen..![]()
quote:Op zondag 13 mei 2018 20:42 schreef Lov1 het volgende:
Hier gaan lieve paardenmeisjes op schrijven maar hij heeft denk ik een grote bek terug nodig
Maar ook vast die meid met pit zal schrijven. En als ze allebei op andere momenten vol gas gaan, dan is het een prima match.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk dat ook zijn enorme overgave aan dat veefokken meespeelt. Hij is erg succesvol dus waarschijnlijk iemand met een zeer duidelijke mening/overtuiging.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:41 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Kan me wel voorstellen waarom hij 'eigenwijs' is. Hij werkt zo lang alleen en heeft zoveel bereikt, verbaast me niet dat hij niet altijd van tegenspraak houdt.
Beetje een Louis van Gaal type![]()
Kort pittig goulashkroketjeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ach gut
Zo een lekkere grote lompe gootsteenbak
Menig FOK!ker wel hoorquote:Op zondag 13 mei 2018 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op zoek naar een vrouw hoop ik?
Tegen die paardenpeners kan geen vent opCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
met stukjes geitquote:Op zondag 13 mei 2018 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Bamigenot.
Fles maggi op tafel uiteraard.![]()
![]()
Is weer wat anders dan boer'nkool jongquote:Op zondag 13 mei 2018 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Bamigenot.
Fles maggi op tafel uiteraard.![]()
Zoon in het midden had anders ook wel brieven gekregen maar is al bezet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Maggi bij de bami, wut?quote:Op zondag 13 mei 2018 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Bamigenot.
Fles maggi op tafel uiteraard.Ketjap bedoel je.
![]()
Lekkere pyjama
Die zijn klaar om te versturen met PostnlCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
He ja, komischquote:Op zondag 13 mei 2018 20:50 schreef sjampoeh het volgende:
de geitjes blijven ook gewoon in die doosjes![]()
![]()
Wim heeft hetzelfde kapsel als RemcoThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heb opeens zin in PatatCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Deze gaat veel brieven krijgen denk ikThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Er is geen speerwerper/kogelstoter aan Yvonne verloren gegaanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nou Yvon spant de kroon wel hoor. Goeiemorgenquote:
Hoe oud is dit blije ding?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat ik wel fijn vind is dat ze tot nu toe geen onverstaanbaar accent hebbenMusic gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
En nu maar hopen dat je het nu niet jinxtquote:Op zondag 13 mei 2018 20:55 schreef Lov1 het volgende:
Wat ik wel fijn vind is dat ze tot nu toe geen onverstaanbaar accent hebben![]()
quote:Op zondag 13 mei 2018 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je het nu niet jinxt
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Ja hoe kan dat nou, niet elk woordje stottert hijquote:
Leuke jongen hoor
Genee
Deze heeft geen nek.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2018 20:57 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt een wat jongere versie van Jan Smit van Heracles
Wat een mooie beesten. Die koppies
Marnix, Remco, Wim en die vrouw krijgen de meeste brieven denk ik (tot nu toe)The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Deze heeft zn uiterlijk niet echt mee maar ik vind hem wel tof
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
De hont van Yvon vindt al die boederijen prachtig volgens mij
Sowieso. Maar die kleur joh! Nooit gezien.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja koeien zijn leuke beesten. Lekker nieuwsgierig en eigenwijs.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ja heerlijk hequote:Op zondag 13 mei 2018 21:00 schreef MissJ het volgende:
De hont van Yvon vindt al die boederijen prachtig volgens mij![]()
![]()
Yvonne heeft wel lekker vaak gratis eten zo.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik zie de pijn en wens wel in zijn ogen. Hoop dat hij een leuke vrouw vindt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi omschrevenquote:Op zondag 13 mei 2018 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie de pijn en wens wel in zijn ogen. Hoop dat hij een leuke vrouw vindt.![]()
![]()
.. Ja hoop het ook! Liefde is zo mooi en iedereen verdient hetquote:Op zondag 13 mei 2018 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie de pijn en wens wel in zijn ogen. Hoop dat hij een leuke vrouw vindt.-![]()
Altijd een hele psychologische analyse.. vind het wel dapper dat die boeren zich zo bloot durven te leggen op tv-![]()
Op naar R&Pquote:Op zondag 13 mei 2018 21:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
.. Ja hoop het ook! Liefde is zo mooi en iedereen verdient het![]()
Jaquote:
Dat je wilt gaan daten met iedereen in je nek, maar ook je historie vooraf delen... Wel lef, ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:02 schreef Anneloos het volgende:
Altijd een hele psychologische analyse.. vind het wel dapper dat die boeren zich zo bloot durven te leggen op tvOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Steffi is qua kapsel in de jaren 80 blijven steken.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ah dus mannen gaan ook schrijven. Leuk!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
... ?quote:Op zondag 13 mei 2018 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je wilt gaan daten met iedereen in je nek, maar ook je historie vooraf delen... Wel lef, ja.
-![]()
Door het kapsel. Maar prachtige jonge huid toch. Echt wel twintiger.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat paard is een Fokker die voor het eerst een vrouw ziet.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Genoeg vrouwen opgevist bij de Brienenoord?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik beaam wat jij zegt dat het dapper is. Volgens mij las je er een andere toon inquote:
Er spoelt wel eens wat leuks aanquote:Op zondag 13 mei 2018 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen opgevist bij de Brienenoord?![]()
Ja, excusesquote:Op zondag 13 mei 2018 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik beaam wat jij zegt dat het dapper is. Volgens mij las je er een andere toon in
-![]()
Ze moet gewoon even flink gemolken worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat ja + een beetje make-up en leuke vrouwelijke kleding en dan is ze echt gelijk ontzettend veel aantrekkelijker denk ik.quote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Zal wel wat schelen, ja.quote:
Leuk meisje verder.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De dictAad van dit seizoen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ik denk niet eens dat zij make up echt nodig heeft! Zou wel leuk staan, maar een mooie huid heeft ze alquote:Op zondag 13 mei 2018 21:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat ja + een beetje make-up en leuke vrouwelijke kleding en dan is ze echt gelijk ontzettend veel aantrekkelijker denk ik.![]()
-![]()
Schapen
Jan van Gaal. Tering he.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Klopt. Doelde meer op oogmake-up en lippenstift enzoquote:Op zondag 13 mei 2018 21:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat zij make up echt nodig heeft! Zou wel leuk staan, maar een mooie huid heeft ze al![]()
Ja, prachtige huid.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat zij make up echt nodig heeft! Zou wel leuk staan, maar een mooie huid heeft ze al
Man met ook veel verdriet en historie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Heerlijk. Die vrouw zou ik wel eens onder handen willen nemen. (Make up wise)quote:Op zondag 13 mei 2018 21:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Klopt. Doelde meer op oogmake-up en lippenstift enzo-![]()
Oh wel sneu dit, misschien issie daarom zo.. apart.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik ook, lijkt me echt leuk om te doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heerlijk. Die vrouw zou ik wel eens onder handen willen nemen. (Make up wise)The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
KOEKOEK DOCHTERSThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
ZO DIE ZOU IK WEL EVEN WILLEN MELKENReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sow koekoekCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Arme man
Ja, nu begrijp ik het.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh wel sneu dit, misschien issie daarom zo.. apart.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
dat is niet raar, dat is een complimentquote:Op zondag 13 mei 2018 21:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij is weduwnaar en heel erg zenuwachtig. Dus doe niet zo raar jij!![]()
![]()
Koekoek is dat precies.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: