abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 12:56:32 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178731725
quote:
Haagse 'oberschoppers' in Praag vierden vrijgezellenfeestje

De zeven Nederlanders die maandag in Praag werden opgepakt omdat ze een ober het ziekenhuis in sloegen, vierden een vrijgezellenfeestje. De mannen komen allemaal uit Den Haag en omgeving. Sportschoolinstructeur Armin N. lijkt voor de Tsjechische justitie de belangrijkste verdachte. Zijn familie is er kapot van.


De groep was vrijdag vertrokken naar Praag voor een vrijgezellenweekend van Bijen K., zegt een familielied van een van de mannen. K. (geboren in Iran) runt een verhuisbedrijf in Rijswijk. Arash N., de broer van Armin, werkt bij hetzelfde verhuisbedrijf als marketeer. De hele groep (van 24 tot 32 jaar oud) is terug te vinden op Instagram, waar Armin een groepsfoto heeft gepost van de gespierde mannen in Praag.

Drank

Armin N. staat zelf ook op die foto. In dat gele shirt waarmee hij ook in de camerabeelden opduikt. Op die door de Tsjechische politie verspreide beelden is te zien hoe de groep op de vuist gaat met obers van de Polpo Bar in Praag. De ruzie zou zijn ontstaan omdat de obers niet wilden dat de groep zelf meegenomen drank op het Polpo-terras zou nuttigen.

Een van de obers valt tijdens de schop- en duwpartij op de grond. Daarna slaat - hoogstwaarschijnlijk - Armin meerdere malen vol op het gezicht van de ober, die zijn kaak breekt en later aan zijn oog geopereerd moest worden. Ook wordt de ober in zijn rug geschopt. Ook Armins broer laat zich niet bepaald onbetuigd.

Twee van de zeven mannen zijn inmiddels vrijgelaten, maar twee anderen worden vervolgd voor toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Kijkend naar de beelden vreest ook een familielid van Armin dat de gespierde sportschoolhouder die zo vol inramt op de liggende ober, een van die twee is. Ook Arash N., Armins broer, zit nog vast.

'Geen strafblad'

,,Ik herken de jongens op de beelden, wij zijn met stomheid geslagen,'' zegt een naast familielid van Armin en Arash. ,,Ze hebben geen strafblad, ze hebben geld genoeg, een baan, ze doen dit nooit, Het moet de drank zijn geweest. Je hoort dat er ruzie was over eigen drank drinken op het terras, er was ook iets met een gereserveerde tafel waar ze wilden zitten, ik weet het niet, je hoort van alles. We doen geen oog dicht.''

Drie andere mannen van de groep zitten nog vast voor mishandeling. De rechter in Tsjechië zal over hen beslissen in een verkorte periode. Volgens familieleden horen de vijf verdachten morgen of ze langer vast blijven zitten. Hij vijftal krijgt inmiddels consulaire bijstand.

https://www.ad.nl/binnenl(...)lenfeestje~a9054271/
Prima beelden _O_

Hopelijk een fikse gevangenisstraf

^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178731741
Drank de schuld geven :')
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_178731799
Volgens mij gingen ze er naartoe voor de mannelijke hoeren. Wat een homosensuals als je die foto’s ziet. Haren netjes, lekker gespierd. Volgens mij rukten ze elkaar achterlangs voor het slapen gaan.
U MAD?
pi_178731839
quote:
Het moet de drank zijn geweest.
Drank, het zou verboden moeten worden.
Voor mensen waarbij het een Jekyll & Hyde effect heeft.

:')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_178731920
Ze maken kans op 10 jaar cel in Tsjechië.

Dat lijkt me voor dit brute geweld inderdaad wel een gepaste straf. In Nederland zouden ze er met twee weken schoffelen vanaf zijn gekomen.

Wat er "Haags" is aan die gasten is niet duidelijk. Het zijn duidelijk migrantenkinderen die na het uitzitten van hun straf linea rectum naar hun vaderland mogen terugkeren.
  woensdag 25 april 2018 @ 13:17:22 #6
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_178732018
"Gespierd"?

Ik zie alleen maar dikke vetkwabben
pi_178732079
Tokkies gonna tok.
Eerst tokkie doen door eigen alcohol op een terras op te willen drinken en daarna gaan meppen als er iets van gezegd wordt. Stelletje lowlifes.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178732108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij gingen ze er naartoe voor de mannelijke hoeren. Wat een homosensuals als je die foto’s ziet. Haren netjes, lekker gespierd. Volgens mij rukten ze elkaar achterlangs voor het slapen gaan.
:')
pi_178732118
Deze jongens hebben gewoon een hoop opgekropte frustraties vanwege het niet kunnen krijgen van een stageplaats in Nederland :).
  woensdag 25 april 2018 @ 13:31:51 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178732227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:10 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Ze maken kans op 10 jaar cel in Tsjechië.

Dat lijkt me voor dit brute geweld inderdaad wel een gepaste straf. In Nederland zouden ze er met twee weken schoffelen vanaf zijn gekomen.

Wat er "Haags" is aan die gasten is niet duidelijk. Het zijn duidelijk migrantenkinderen die na het uitzitten van hun straf linea rectum naar hun vaderland mogen terugkeren.
Ojee, hebben we weer zo'n user :O
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178732332
"Ik herken de jongens op de beelden, wij zijn met stomheid geslagen,'' zegt een naast familielid van Armin en Arash. ,,Ze hebben geen strafblad, ze hebben geld genoeg, een baan, ze doen dit nooit, Het moet de drank zijn geweest."
Zou er nog eens bij moeten komen dat zij dit altijd doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 13:40:09 ]
pi_178732378
O ja tuurlijk is het de alcohol, dat vieze haram drankje.
pi_178732461
Gaat vast een gezellige bruiloft worden... w/
´
pi_178732497
quote:
19s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:39 schreef kiffer het volgende:
"Ik herken de jongens op de beelden, wij zijn met stomheid geslagen,'' zegt een naast familielid van Armin en Arash. ,,Ze hebben geen strafblad, ze hebben geld genoeg, een baan, ze doen dit nooit, Het moet de drank zijn geweest."
Zou er nog eens bij moeten komen dat zij dit altijd doen.
Ze dekken zich alvast in.

Volgende stappen zijn:

1. De "jongens" weer terug naar Nederland krijgen.

2. De Nederlandse staat aanklagen wanneer dit niet snel genoeg gebeurt.

3. Eisen dat de opgelegde straf in Nederland mag worden uitgezeten.

4. De Nederlandse staat aanklagen wanneer dit niet snel genoeg gebeurt.

5. Jankverhalen in de Telegraaf over het leed dat hen is aangedaan.

6. Een schadevergoeding eisen van de Nederlandse staat.
pi_178732543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:10 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Ze maken kans op 10 jaar cel in Tsjechië.

Dat lijkt me voor dit brute geweld inderdaad wel een gepaste straf. In Nederland zouden ze er met twee weken schoffelen vanaf zijn gekomen.

Wat er "Haags" is aan die gasten is niet duidelijk. Het zijn duidelijk migrantenkinderen die na het uitzitten van hun straf linea rectum naar hun vaderland mogen terugkeren.
En je voorouders zijn Duitsers dus je punt is?
Ontopic: 10 jaar lijkt mij een beetje te weinig.
pi_178732619
Hard aanpakken die lafbekken. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178732621
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:56 schreef loni55 het volgende:
En je voorouders zijn Duitsers dus je punt is?
Ik heb geen Duitse voorouders en ik begrijp ook niet wat Duitsers hiermee te maken hebben.
pi_178732638
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Ojee, hebben we weer zo'n user :O
Echt hè. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 april 2018 @ 14:02:41 #19
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_178732639
En het dan raar vinden dat Oost Europese landen geen kolonisten wil opnemen :')
Hierin wordt hun beeld alleen maar weer bevestigd dat migranten zich als beesten gedragen.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_178732647
1 van hen is zelfs agent volgens het AD. Lekker man :D
pi_178732657
De meeste mannen komen uit Den Haag en omgeving. Eén van de zeven werkt bij politie Amsterdam, bevestigt een woordvoerder. Maar hij is alweer vrijgelaten. Sportschoolinstructeur Armin N. lijkt voor de Tsjechische justitie de belangrijkste verdachte [AD]
´
pi_178732667
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:02 schreef Sacioli het volgende:
1 van hen is zelfs agent volgens het AD. Lekker man :D
Diversiteitsbeleid.
pi_178732733
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:02 schreef Eiwitshake het volgende:
En het dan raar vinden dat Oost Europese landen geen kolonisten wil opnemen :')
Hierin wordt hun beeld alleen maar weer bevestigd dat migranten zich als beesten gedragen.
Zelfs van de tweede of derde generatie, waar het hier waarschijnlijk om gaat.
pi_178732748
De bewuste agent werkt bij het High Impact Crime-team (HIC-team) van de eenheid Amsterdam. Hij was onder meer betrokken bij het onderzoek naar de onthoofding van Nabiel Amzieb.

De politie zegt dat de agent tijdens de vechtpartij mogelijk een sussende rol speelde. Op beelden is te zien dat niet alle Nederlanders zich te buiten gingen aan de agressie.

De man is gewoon aan het werk. [Crimesite]
´
pi_178732771
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:02 schreef Eiwitshake het volgende:
En het dan raar vinden dat Oost Europese landen geen kolonisten wil opnemen :')
Hierin wordt hun beeld alleen maar weer bevestigd dat migranten zich als beesten gedragen.
Ja net als die vuile Nederlanders. Iedereen het land uit bah. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178732788
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:09 schreef Kim-Holland het volgende:
De bewuste agent werkt bij het High Impact Crime-team (HIC-team) van de eenheid Amsterdam. Hij was onder meer betrokken bij het onderzoek naar de onthoofding van Nabiel Amzieb.

De politie zegt dat de agent tijdens de vechtpartij mogelijk een sussende rol speelde. Op beelden is te zien dat niet alle Nederlanders zich te buiten gingen aan de agressie.

De man is gewoon aan het werk. [Crimesite]
Het is om de film niet te zien wie de Nederlanders waren en wie de Tsjechen.

Er zijn wel wat goede kerels te zien die een sussende rol speelden, maar die hoorden niet bij het groepje van het gele shirt.
  woensdag 25 april 2018 @ 14:12:05 #27
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_178732803
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:07 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Zelfs van de tweede of derde generatie, waar het hier waarschijnlijk om gaat.
Precies.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja net als die vuile Nederlanders. Iedereen het land uit bah. :r
:')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  woensdag 25 april 2018 @ 14:13:34 #28
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_178732833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:12 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Precies.

[..]

:')
Ik hoor vaker van Nederlanders die iets uitvreten in het buitenland dan van Iraanse Nederlanders hoor. :')

Maar goed dit is tegenwoordig Stormfront 2.0 natuurlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 april 2018 @ 14:15:32 #30
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 25 april 2018 @ 14:15:36 #31
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178732865
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:10 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Ze maken kans op 10 jaar cel in Tsjechië.

Dat lijkt me voor dit brute geweld inderdaad wel een gepaste straf. In Nederland zouden ze er met twee weken schoffelen vanaf zijn gekomen.

Wat er "Haags" is aan die gasten is niet duidelijk. Het zijn duidelijk migrantenkinderen die na het uitzitten van hun straf linea rectum naar hun vaderland mogen terugkeren.
*Linea recta en niet linea rectum _O-
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  woensdag 25 april 2018 @ 14:15:45 #32
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_178732868
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik hoor vaker van Nederlanders die iets uitvreten in het buitenland dan van Iraanse Nederlanders hoor. :')

Maar goed dit is tegenwoordig Stormfront 2.0 natuurlijk.
Goede zaak dat die Nederlanders dan het gastland uitgeknikkerd worden. Probleemtokkies moet je niet willen importeren. Beter ze terugsturen waar ze vandaan komen inderdaad.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_178732887
In het gesloten topic gisteren was er een link uit Praag. Vandaag een update; http://www.blesk.cz/clane(...)moudrymi-citaty.html

Is er een tolk in de zaal?
´
pi_178732943
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:15 schreef Logic91 het volgende:

[..]

*Linea recta en niet linea rectum _O-
In dit geval is deze Freudiaanse verspreking misschien wel op zijn plaats.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178733002
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:19 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

In dit geval is deze Freudiaanse verspreking misschien wel op zijn plaats.
Het was natuurlijk geen verspreking, maar ik overschat soms de intelligentie van de gemiddelde lezer hier.
pi_178733007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:15 schreef Logic91 het volgende:

[..]

*Linea recta en niet linea rectum _O-
:D _O- _O- _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178733023
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:22 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Het was natuurlijk geen verspreking, maar ik overschat soms de intelligentie van de gemiddelde lezer hier.
Omdat je zelf zó snugger bent natuurlijk. :*
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 april 2018 @ 14:24:40 #38
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178733044
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O-
Hij deed dit volgens mij opzettelijk om te impliceren dat deze mannen homoseksuelen zijn die kampen met opgekropte frustraties omdat ze hun geaardheid moeten verbergen voor de buitenwereld.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178733052
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:13 schreef Drugshond het volgende:
Als je zoiets bewust doet in het Oostblok waar dan ook ben je van god los.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 14:25:19 #40
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178733059
In plaats van eigen verantwoordelijkheid nemen weer eens een excuus zoeken, in dit geval drank, waardeloos. :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_178733069
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:15 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Goede zaak dat die Nederlanders dan het gastland uitgeknikkerd worden. Probleemtokkies moet je niet willen importeren. Beter ze terugsturen waar ze vandaan komen inderdaad.
Precies, evenals de Nederlanders in dit geval. :)

Lekker makkelijk om wanneer een deel van ze iets verkeerd doen ze ineens geen Nederlander meer te noemen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178733077
Komt er eigenlijk ooit wel eens iets positiefs uit Den Haag? _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178733084
quote:
13s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
In plaats van eigen verantwoordelijkheid nemen weer eens een excuus zoeken, in dit geval drank, waardeloos. :')
Dit, alcohol kan nooit een excuus zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178733089
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:26 schreef Hathor het volgende:
Komt er eigenlijk ooit wel eens iets positiefs uit Den Haag? _O-
Haags kwartiertje. :9
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 april 2018 @ 14:28:06 #45
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_178733099
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Precies, evenals de Nederlanders in dit geval. :)

Lekker makkelijk om wanneer een deel van ze iets verkeerd doen ze ineens geen Nederlander meer te noemen.
Mooie is dat deze 'Nederlanders' meestal een dubbele nationaliteit hebben.
Wij kunnen ze technisch gezien ook wegknikkeren zonder dat ze stateloos worden.
Zo hebben wij weer minder tokkies. Dit gaat natuurlijk niet op als mensen enkel de Nederlandse nationaliteit hebben. Dan komen we er helaas niet zo makkelijk van af :(
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_178733110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:26 schreef Hathor het volgende:
Komt er eigenlijk ooit wel eens iets positiefs uit Den Haag? _O-
Golden Earring? O-)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178733118
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Haags kwartiertje. :9
Ja die ken ik verder niet, dus die schaar ik voor het gemak maar even over een kam, Spek ook trouwens, hockeynegers zijn verdacht.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 25 april 2018 @ 14:30:30 #48
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_178733136
Als je zoiets bewust doet in het Oostblok dan ben je van god los.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:26 schreef Hathor het volgende:
Komt er eigenlijk ooit wel eens iets positiefs uit Den Haag? _O-
Helemaal niks in Den Haag.
pi_178733146
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:28 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Mooie is dat deze 'Nederlanders' meestal een dubbele nationaliteit hebben.
Wij kunnen ze technisch gezien ook wegknikkeren zonder dat ze stateloos worden.
Zo hebben wij weer minder tokkies. Dit gaat natuurlijk niet op als mensen enkel de Nederlandse nationaliteit hebben. Dan komen we er helaas niet zo makkelijk van af :(
Je vergeet alleen dat dit, of hun ouders, waarschijnlijk wel echte vluchtelingen zijn geweest en geen economische migranten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 april 2018 @ 14:33:41 #50
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_178733179
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat dit, of hund ouders, waarschijnlijk wel echte vluchtelingen zijn geweest en geen economische migranten.
Dat boeit mij verder niet zoveel.
Overigens vind ik dat iedereen een misstap moet kunnen maken in zijn leven. Maar als er systematisch misdaden worden gepleegd en die persoon heeft een dubbele nationaliteit kan hij wat mij betreft afzwaaien.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_178733186
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:28 schreef Eiwitshake het volgende:
Dit gaat natuurlijk niet op als mensen enkel de Nederlandse nationaliteit hebben. Dan komen we er helaas niet zo makkelijk van af
Wellicht krijgen ze zoveel anale aandacht wanneer ze in Tsjechische detentie verkeren dat ze niet meer terug willen.
pi_178733230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:33 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Dat boeit mij verder niet zoveel.
Overigens vind ik dat iedereen een misstap moet kunnen maken in zijn leven. Maar als er systematisch misdaden worden gepleegd en die persoon heeft een dubbele nationaliteit kan hij wat mij betreft afzwaaien.
Wat dus niet het geval is. Ik bedoel, het is verwerpelijk wat ze gedaan hebben en een flinke straf is zeker gewenst maar zoals te lezen valt: geen strafblad, een agent de ander een eigen onderneming...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 april 2018 @ 14:38:05 #53
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_178733263
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat dus niet het geval is. Ik bedoel, het is verwerpelijk wat ze gedaan hebben en een flinke straf is zeker gewenst maar zoals te lezen valt: geen strafblad, een agent de ander een eigen onderneming...
Dan idd een gepaste straf opleggen.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_178733288
Ze zijn over de schreef gegaan, dat overkomt Nederlanders in den vreemde wel vaker, dus ze zijn in ieder geval goed geintegreerd. Dat het verder zelfstandig ondernemers zijn, of tenminste een van hen, die daar zo vreselijk de mist in gaan, doet een beetje vermoeden dat het een soort hengstenbal was en ze allemaal voor het eerst een buitenlandse ober zagen en een beetje emotioneel werden. :')

Maar goed, even logisch nadenken, een half dozijn mannen in de kracht van hun leven....waarom gaan die naar Praag? Juist...voor de lekkere wijven en goedkope hoeren. Barstensvol testosteron zaten die boys, en helaas voor die ober heeft hij het leeuwendeel daarvan mogen incasseren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 25 april 2018 @ 14:40:48 #55
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_178733298
Van vrijgezellig naar vastgezellig.
Fade to Black
pi_178733302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:01 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Ik heb geen Duitse voorouders en ik begrijp ook niet wat Duitsers hiermee te maken hebben.
In dezelfde mate als je opmerking.
pi_178733322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:39 schreef Hathor het volgende:
Ze zijn over de schreef gegaan, dat overkomt Nederlanders in den vreemde wel vaker, dus ze zijn in ieder geval goed geintegreerd. Dat het verder zelfstandig ondernemers zijn, of tenminste een van hen, die daar zo vreselijk de mist in gaan, doet een beetje vermoeden dat het een soort hengstenbal was en ze allemaal voor het eerst een buitenlandse ober zagen en een beetje emotioneel werden. :')

Maar goed, even logisch nadenken, een half dozijn mannen in de kracht van hun leven....waarom gaan die naar Praag? Juist...voor de lekkere wijven en goedkope hoeren. Barstensvol testosteron zaten die boys, en helaas voor die ober heeft hij het leeuwendeel daarvan mogen incasseren.
Sorry maar ik ken aardig wat mensen die naar praag zijn geweest maar ken er weinig die er obers meerdere malen vol op het gezicht slaan, die zijn kaak breken en daardoor later aan zijn oog geopereerd moest worden. Ook wordt de ober in zijn rug geschopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 14:47:14 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 14:45:09 #58
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178733333
Een van de heerschappen werkt bij de politie naar het schijnt.
And so is the past
pi_178733336
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat dus niet het geval is. Ik bedoel, het is verwerpelijk wat ze gedaan hebben en een flinke straf is zeker gewenst maar zoals te lezen valt: geen strafblad, een agent de ander een eigen onderneming...
Je naïviteit is wel aandoenlijk.

Wanneer je de film bekijkt, dan weet je meteen dat dit niet de eerste keer is dat die kerels dat doen.

Het is één orgie van geweld, maar kijk eens nauwkeurig naar het fragment waarin de Tsjechische ober op de grond belandt. Dit fragment is zelfs vanuit twee verschillende hoeken gefilmd.

Dader 1 met het gele shirt (dat zal dan Arman wel zijn) slaat de liggende man van bovenaf 5 à 6 keer keihard op zijn hoofd.

Dader 2 komt van een meter of 4 à 5 aan sprinten, alsof hij een aanloopje neemt voor een strafschop, en schopt de liggende man dan een paar keer snoeihard tegen de rug.

Dat is geen normaal gedrag, ook niet met drank of drugs. Dit is wel het gedrag van psychische gestoorde vechtersbaasjes die hierin duidelijk zijn getraind.
pi_178733374
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Een van de heerschappen werkt bij de politie naar het schijnt.
Ja, de politie moet immers een afspiegeling zijn van de samenleving, is ons tot vervelens toe aangepraat.

Dus ook (vriendjes van) allochtone psychopaten zijn vertegenwoordigd bij de politie.
  woensdag 25 april 2018 @ 14:49:18 #61
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_178733379
quote:
19s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:44 schreef kiffer het volgende:

[..]

Sorry maar ik ken aardig wat mensen die naar praag zijn geweest maar ken er weinig die er obers meerdere malen vol op het gezicht slaan, die zijn kaak breken en daardoor later aan zijn oog geopereerd moest worden. Ook wordt de ober in zijn rug geschopt.
Sowieso je eigen drank op een terras willen opdrinken :')

Dát, en het is in Praag sowieso al mega goedkoop.
Wat een paupers :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_178733383
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:45 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Je naïviteit is wel aandoenlijk.

Wanneer je de film bekijkt, dan weet je meteen dat dit niet de eerste keer is dat die kerels dat doen.

Het is één orgie van geweld, maar kijk eens nauwkeurig naar het fragment waarin de Tsjechische ober op de grond belandt. Dit fragment is zelfs vanuit twee verschillende hoeken gefilmd.

Dader 1 met het gele shirt (dat zal dan Arman wel zijn) slaat de liggende man van bovenaf 5 à 6 keer keihard op zijn hoofd.

Dader 2 komt van een meter of 4 à 5 aan sprinten, alsof hij een aanloopje neemt voor een strafschop, en schopt de liggende man dan een paar keer snoeihard tegen de rug.

Dat is geen normaal gedrag, ook niet met drank of drugs. Dit is wel het gedrag van psychische gestoorde vechtersbaasjes die hierin duidelijk zijn getraind.
En jouw zelfoverschatting is lachwekkend daar jij denkt te kunnen beoordelen wat de psychische toestand van deze mensen is a.d.h.v. dit nieuwsbericht.

Maar ik ga even wandelen toedels. :*
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178733401
quote:
19s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:44 schreef kiffer het volgende:

[..]

Sorry maar ik ken aardig wat mensen die naar praag zijn geweest maar ken er weinig die er obers meerdere malen vol op het gezicht slaan, die zijn kaak breken en daardoor later aan zijn oog geopereerd moest worden. Ook wordt de ober in zijn rug geschopt.
Ik zeg toch ook dat ze over de schreef zijn gegaan, ik probeer het niet goed te praten of zo.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178733408
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:50 schreef Hathor het volgende:
at ze over de schreef zijn gegaan, ik pro
Vind zware mishandeling wel iets meer dan over de scheef gaan eerlijk gezegd.
pi_178733432
quote:
19s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:51 schreef kiffer het volgende:

[..]

Vind zware mishandeling wel iets meer dan over de scheef gaan eerlijk gezegd.
Valt onder dezelfde noemer, het is strafbaar, dus zijn ze de sjaak.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178733440
En terecht.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178733453
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:50 schreef Hathor het volgende:
Ik zeg toch ook dat ze over de schreef zijn gegaan, ik probeer het niet goed te praten of zo.
Die noteer ik als voorlopig het beste understatement van het jaar tot dusver.
pi_178733465
Nederlanders in het buitenland....kleine groep verpest het voor de rest...
pi_178733497
Misschien kan dit nog indruk maken in de rechtszaak.

Mijn excuses, meneer de rechter. Sorry, dat ik die ober bijna heb doodgeslagen. Ik ben over de schreef gegaan.
  woensdag 25 april 2018 @ 14:59:22 #70
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_178733566
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:39 schreef Hathor het volgende:
Ze zijn over de schreef gegaan, dat overkomt Nederlanders in den vreemde wel vaker, dus ze zijn in ieder geval goed geintegreerd. Dat het verder zelfstandig ondernemers zijn, of tenminste een van hen, die daar zo vreselijk de mist in gaan, doet een beetje vermoeden dat het een soort hengstenbal was en ze allemaal voor het eerst een buitenlandse ober zagen en een beetje emotioneel werden. :')

Maar goed, even logisch nadenken, een half dozijn mannen in de kracht van hun leven....waarom gaan die naar Praag? Juist...voor de lekkere wijven en goedkope hoeren. Barstensvol testosteron zaten die boys, en helaas voor die ober heeft hij het leeuwendeel daarvan mogen incasseren.
Dit überhaupt goed willen praten :')
Fade to Black
  woensdag 25 april 2018 @ 15:02:33 #71
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178733620
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:45 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Je naïviteit is wel aandoenlijk.

Wanneer je de film bekijkt, dan weet je meteen dat dit niet de eerste keer is dat die kerels dat doen.

Het is één orgie van geweld, maar kijk eens nauwkeurig naar het fragment waarin de Tsjechische ober op de grond belandt. Dit fragment is zelfs vanuit twee verschillende hoeken gefilmd.

Dader 1 met het gele shirt (dat zal dan Arman wel zijn) slaat de liggende man van bovenaf 5 à 6 keer keihard op zijn hoofd.

Dader 2 komt van een meter of 4 à 5 aan sprinten, alsof hij een aanloopje neemt voor een strafschop, en schopt de liggende man dan een paar keer snoeihard tegen de rug.

Dat is geen normaal gedrag, ook niet met drank of drugs. Dit is wel het gedrag van psychische gestoorde vechtersbaasjes die hierin duidelijk zijn getraind.
Dit inderdaad. Die twee hebben dat ongetwijfeld vele malen vaker gedaan.
  woensdag 25 april 2018 @ 15:06:16 #72
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178733693
quote:
19s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:39 schreef kiffer het volgende:
"Ik herken de jongens op de beelden, wij zijn met stomheid geslagen,'' zegt een naast familielid van Armin en Arash. ,,Ze hebben geen strafblad, ze hebben geld genoeg, een baan, ze doen dit nooit, Het moet de drank zijn geweest."
Zou er nog eens bij moeten komen dat zij dit altijd doen.
Mijn vermoeden is dat het ontbreken van dat strafblad meer te wijten is aan het gebrek aan handhaving dan omdat het normaal zulke lieve jongens zijn, sorry.

Datzelfde gebrek aan handhaving heeft ervoor gezorgd dat ze nu tot hun eigen verbazing voor de eerste keer geconfronteerd worden met de gevolgen van hun hyperagressieve, asociale gedrag. Hier komen dit soort types er altijd mee weg, en nu worden ze totaal verbijsterd van het vliegveld geplukt. Er werd actief en efficiënt opgespoord :o
pi_178733728
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:49 schreef Eiwitshake het volgende:
Sowieso je eigen drank op een terras willen opdrinken :')

Dát, en het is in Praag sowieso al mega goedkoop.
Wat een paupers :')
Praag is niet meer zo megagoedkoop, hoor. Goedkoper dan hier, maar er zijn veel andere plekken die goedkoper zijn. Praag is wel nog steeds een populaire stad voor stag weekends enzo, dus verder wel eens met je post.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Spellchecker woensdag 25 april 2018 @ 15:11:51 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178733779
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:40 schreef Achterhoker het volgende:
Van vrijgezellig naar vastgezellig.
Heeft de a.s. bruid al gereageerd?
pi_178733788
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:02 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Die twee hebben dat ongetwijfeld vele malen vaker gedaan.
Ja daarom het ontbreken van het strafblad zeker, nee oké duidelijk. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 april 2018 @ 15:12:53 #76
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178733798
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:06 schreef Qarrad het volgende:
Mijn vermoeden is dat het ontbreken van dat strafblad meer te wijten is aan het gebrek aan handhaving dan omdat het normaal zulke lieve jongens zijn
_O-
pi_178733825
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Iraanse mensen zijn allerminst "kansloos zandvolk". Dat dit tokkies zijn lijkt me evident, maar de mensen van Iraanse afkomst die ik ken -en ik ken er nogal wat- zijn allerminst kansloze simpletons. Ken er eigenlijk geen een die niet minstens HBO heeft afgerond en die je er niet uitlult op de vierkante centimeter in vlekkeloos Nederlands.
Dit dus. Maar die mensen zullen nooit een Iraniër gesproken hebben, is ook wel lastig als je niet van zolder komt natuurlijk; kleine angsthazen dat het zijn. O+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 april 2018 @ 15:16:51 #78
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178733851
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja daarom het ontbreken van het strafblad zeker, nee oké duidelijk. ^O^
Kom je wel eens buiten? Dit soort dingen gebeuren ieder weekend in ieder stadje met een kroeg. Meestal is er geen politie te bekennen en als die er per ongeluk wel zijn nemen ze niemand mee.

Je kunt in Nederland zonder problemen tientallen mensen in elkaar rossen zonder ooit een uur op een politiebureau te zitten. Gewoon zorgen dat je na het uitdelen wegloopt.
pi_178733896
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:16 schreef Nobu het volgende:

[..]

Kom je wel eens buiten? Dit soort dingen gebeuren ieder weekend in ieder stadje met een kroeg. Meestal is er geen politie te bekennen en als die er per ongeluk wel zijn nemen ze niemand mee.

Je kunt in Nederland zonder problemen tientallen mensen in elkaar rossen zonder ooit een uur op een politiebureau te zitten. Gewoon zorgen dat je na het uitdelen wegloopt.
Buiten, wat is dat? Maar stel je nu dat dit vrij gebruikelijk is in Nederland? Zijn ze dus bijzonder goed geïntegreerd, rap terughalen die jongens.

Oh ja, geloof je dit zelf verder wel trouwens?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 april 2018 @ 15:19:44 #80
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178733900
Wat een totaalidioten :r
pi_178733961
Wat een tuig.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178733969
Tien jaar de bak in!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 25 april 2018 @ 15:23:39 #83
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178733987
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:16 schreef Nobu het volgende:

[..]

Kom je wel eens buiten? Dit soort dingen gebeuren ieder weekend in ieder stadje met een kroeg. Meestal is er geen politie te bekennen en als die er per ongeluk wel zijn nemen ze niemand mee.

Je kunt in Nederland zonder problemen tientallen mensen in elkaar rossen zonder ooit een uur op een politiebureau te zitten. Gewoon zorgen dat je na het uitdelen wegloopt.
Het in elkaar rossen is het uiterste. Het grote probleem ontstaat ervoor al, lang ervoor: groepen hyperagressieve tokkies die keer op keer een speciale behandeling afdwingen door te intimideren en die daardoor gaan denken dat de regels niet voor hen gelden. Dat is immers hun ervaring.

In dit kader is het ingrijpen van de politie ook het uiterste. Het begint ermee dat de gemiddelde Nederlander niet ingrijpt. We hebben geen groepscultuur. Als je hier probeert op te staan tegen asogedrag zal de kudde je in elkaar laten slaan. Ze zullen het hoogstens filmen.

In het buitenland -met een meer collectief georiënteerde cultuur- zal een omgeving wel ingrijpen bij vervelend gedrag. Dat komt onder andere omdat de politie niet je beste vriend is daar. Je zult het met de gemeenschap moeten rooien als er iets is. Hier zijn we gewend dat je de politie belt om in te grijpen, want geweldsmonopolie en niet corrupt.

Maar goed, de politie is kapot bezuinigd, wordt in de steek gelaten door het beleid en de middelen en is al helemaal niet meer ingesteld op de praktijk van de dag met grote groepen hyena's die geen enkele binding of sympathie hebben naar onze maatschappij en de bijbehorende normen en waarden.

Die normen en waarden worden dus niet meer verdedigd. Niet door de politie en niet door onszelf.
  woensdag 25 april 2018 @ 15:24:21 #84
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178734005
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Buiten, wat is dat? Maar stel je nu dat dit vrij gebruikelijk is in Nederland? Zijn ze dus bijzonder goed geïntegreerd, rap terughalen die jongens.

Deze jongens zijn inderdaad een direct product van de decennialange weigering van de Nederlandse overheid om de wet te handhaven. Als ze in Iran waren opgegroeid hadden ze zeer waarschijnlijk dit gedrag niet vertoond. Niet meer dan normaal dan dat Nederland dan ook de verantwoordelijkheid op zich neemt en niet de Tsjechen met het probleem opzadelt.
quote:
Oh ja, geloof je dit zelf verder wel trouwens?
Iedereen die zich weleens op een zaterdagnacht in een Nederlandse binnenstad begeeft ziet dit, waarom zou ik het niet geloven?
pi_178734289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:57 schreef MilkTea het volgende:
Drank de schuld geven :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178734689
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja daarom het ontbreken van het strafblad zeker, nee oké duidelijk. ^O^
Er hingen nu toevallig camera's, daar hadden de heren geen rekening mee gehouden.

Voor de opsporing en vervolging ook prettig dat hij zo'n knalgeel shirt had aangetrokken voor de gelegenheid. Hij staat er mooi gekleurd op.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 16:05:50 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178734713
Benieuwd wat voor strafeis er gaat volgen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178734785
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd wat voor strafeis er gaat volgen :)
Aangezien dit zo mooi is gefilmd en deze beelden zich over de wereld verspreiden, zal men in Tsjechië een duidelijk signaal willen afgeven. De zwaarst mogelijk straf ligt voor de hand. Praag moet weer veilig worden, het is een belangrijk centrum van toerisme.

Minimaal 10 jaar brommen, hoop ik.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 16:11:36 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178734807
Nooit beroerd voor wat naming and shaming, dat GeenStijl :')

https://www.geenstijl.nl/(...)rs-kopschoppen-ober/
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178734973
Boos op de ober omdat hij de "racimejoker" zou spelen. :')
  woensdag 25 april 2018 @ 16:26:34 #91
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178735013
Trouwens ook vrij kut voor de verloofde van die ene jongen waarvan ze het vrijgezellenfeest aan het "vieren" waren. Zo ga je trouwen, zo zit je aanstaande vast en is je bruiloft afgeblazen (en staat je aanstaande te kijk als kopschopper). Ik zou not amused zijn als ik haar was.
pi_178735059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:26 schreef Qarrad het volgende:
Trouwens ook vrij kut voor de verloofde van die ene jongen waarvan ze het vrijgezellenfeest aan het "vieren" waren. Zo ga je trouwen, zo zit je aanstaande vast en is je bruiloft afgeblazen (en staat je aanstaande te kijk als kopschopper). Ik zou not amused zijn als ik haar was.
Vraag me af wat voor vrouw dat is als je op zulke tokkies kan vallen.
  woensdag 25 april 2018 @ 16:31:59 #93
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178735094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:29 schreef DierenFokker het volgende:

[..]

Vraag me af wat voor vrouw dat is als je op zulke tokkies kan vallen.
Nou zeg, misschien is ze heel naïef of misschien weet ze niet beter of misschien is die ene jongen nou juist die ene die het probeerde te sussen en is ie verder wel okay. Zij heeft daar hoe dan ook niet staan kopschoppen dus om haar nu af te rekenen op zoiets...
pi_178735097
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:29 schreef DierenFokker het volgende:

[..]

Vraag me af wat voor vrouw dat is als je op zulke tokkies kan vallen.
Tokkievrouw lijkt me Of mss een uitgehuwelijkt nichtje in de eerste graad.
pi_178735119
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou zeg, misschien is ze heel naïef of misschien weet ze niet beter of misschien is die ene jongen nou juist die ene die het probeerde te sussen en is ie verder wel okay. Zij heeft daar hoe dan ook niet staan kopschoppen dus om haar nu af te rekenen op zoiets...
Soort zoekt soort ;)
pi_178735384
Lekker blijven beuken op dat hoofd ook. Man man man. :N
pi_178735698
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou zeg, misschien is ze heel naïef of misschien weet ze niet beter of misschien is die ene jongen nou juist die ene die het probeerde te sussen en is ie verder wel okay. Zij heeft daar hoe dan ook niet staan kopschoppen dus om haar nu af te rekenen op zoiets...
Voor alle kopschoppers zijn er familieleden en vrienden die de andere kant opkijken, geen vragen stellen en excuses verzinnen.

quote:
,Ik herken de jongens op de beelden, wij zijn met stomheid geslagen,'' zegt een naast familielid van Armin en Arash. ,,Ze hebben geen strafblad, ze hebben geld genoeg, een baan, ze doen dit nooit, Het moet de drank zijn geweest.
Te vertalen als: Ze zijn er eerder nooit mee in de problemen gekomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 25 april 2018 @ 17:06:33 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178735721
Ik vond het ook niettypisch Iraans. Dat zijn in het algemeen geen tokkies. Wel vaak bedreven in vechtsport. Dit zijn dus wel uitzonderingen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178735805
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:11 schreef onlogisch het volgende:
Nooit beroerd voor wat naming and shaming, dat GeenStijl :')

https://www.geenstijl.nl/(...)rs-kopschoppen-ober/
na die 10 jaar gevangenisstraf mooi enkeltje naar Iran of welk schijthol ze dan ook vandaan komen.
pi_178735813
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het in elkaar rossen is het uiterste. Het grote probleem ontstaat ervoor al, lang ervoor: groepen hyperagressieve tokkies die keer op keer een speciale behandeling afdwingen door te intimideren en die daardoor gaan denken dat de regels niet voor hen gelden. Dat is immers hun ervaring.

In dit kader is het ingrijpen van de politie ook het uiterste. Het begint ermee dat de gemiddelde Nederlander niet ingrijpt. We hebben geen groepscultuur. Als je hier probeert op te staan tegen asogedrag zal de kudde je in elkaar laten slaan. Ze zullen het hoogstens filmen.

In het buitenland -met een meer collectief georiënteerde cultuur- zal een omgeving wel ingrijpen bij vervelend gedrag. Dat komt onder andere omdat de politie niet je beste vriend is daar. Je zult het met de gemeenschap moeten rooien als er iets is. Hier zijn we gewend dat je de politie belt om in te grijpen, want geweldsmonopolie en niet corrupt.

Maar goed, de politie is kapot bezuinigd, wordt in de steek gelaten door het beleid en de middelen en is al helemaal niet meer ingesteld op de praktijk van de dag met grote groepen hyena's die geen enkele binding of sympathie hebben naar onze maatschappij en de bijbehorende normen en waarden.

Die normen en waarden worden dus niet meer verdedigd. Niet door de politie en niet door onszelf.
Mijn eerder opmerking was een beetje ironisch bedoeld en inderdaad zullen ze wel vaker dit soort taferelen uit hebben gehaald,daarbij als je dit bij ons in het dorp zou doen denk ik wel dat een aantal loonwerkers je zouden tegenhouden, dat dit in de randstad niet gebeurd is jammerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 19:48:30 ]
pi_178735814
Die gele en z'n broer (wss) zijn gewoon helemaal gestoord. Maar als ik die beelden goed bekijk hebben die obers het zelf ook wel laten escaleren. Het begon ook uitgerekend met een duw en een klap van die ober tegen die in dat rood/roze shirt die juist iedereen uit elkaar probeert te houden. Terwijl (juist) die gele al bijna weg was gelopen :')

Maar goed. Die gele mogen ze houden iig. Het ziet er niet uit alsof dit zijn eerste keer was.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178735970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:54 schreef michiel_merk het volgende:
Nederlanders in het buitenland....kleine groep verpest het voor de rest...
Voor mij zijn dit geen Nederlanders. 2de generaties 'lieve' jongens, doen nooit een vlieg kwaad.
  woensdag 25 april 2018 @ 17:29:05 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_178736216
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:59 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dit überhaupt goed willen praten :')
Ik zei ook nadrukkelijk dat ik dat niet deed, wat mij betreft zitten ze daar een paar jaar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Spellchecker woensdag 25 april 2018 @ 17:30:11 #104
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178736240
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die gele en z'n broer (wss) zijn gewoon helemaal gestoord. Maar als ik die beelden goed bekijk hebben die obers het zelf ook wel laten escaleren. Het begon ook uitgerekend met een duw en een klap van die ober tegen die in dat rood/roze shirt die juist iedereen uit elkaar probeert te houden. Terwijl (juist) die gele al bijna weg was gelopen :')

Maar goed. Die gele mogen ze houden iig. Het ziet er niet uit alsof dit zijn eerste keer was.
Is dat een reden/excuus voor zo'n achterlijk buitensporige aanval?!
  woensdag 25 april 2018 @ 17:31:22 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_178736272
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:30 schreef maily het volgende:

[..]

Is dat een reden/excuus voor zo'n achterlijk buitensporige aanval?!
Ja, als er alcohol in het spel is wel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178736278
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:30 schreef maily het volgende:

[..]

Is dat een reden/excuus voor zo'n achterlijk buitensporige aanval?!
Ja. Dat zeg ik toch precies?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178736372
Tja, alcohol
pi_178736865
https://www.instagram.com/pejmankazemi_/
Deze wappie heeft zijn insta nog niet offline gehaald. De rest zijn inmiddels al hun socials aan het wissen
Edensnator over 'n out
pi_178736886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:00 schreef Edensnator het volgende:
https://www.instagram.com/pejmankazemi_/
Deze wappie heeft zijn insta nog niet offline gehaald. De rest zijn inmiddels al hun socials aan het wissen
Tsjechen zijn viesmad, aan de comments bij zijn foto's te zien.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 18:06:15 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178736971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:00 schreef Edensnator het volgende:
https://www.instagram.com/pejmankazemi_/
Deze wappie heeft zijn insta nog niet offline gehaald. De rest zijn inmiddels al hun socials aan het wissen
Die gele z'n insta staat ook nog open. Die Tsjechen gaan goed los.

https://www.instagram.com/p/Bh40Z6vnjdZ/


Is ook lastig offline te halen als je vast zit (lol)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 25 april 2018 @ 18:07:20 #111
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_178736993
Leuk! Weer een proces om te volgen. *pakt popcorn*

Ik gok op 8 jaar voor de kopschopper(gele shirt) en 6 jaar voor die broer van hem (witte shirt). De overige 3 komen er met straffen tot 6 maanden vanaf. Ik verwacht niet dat het OM wil schikken in deze zaak met zulke beelden.
  woensdag 25 april 2018 @ 18:14:00 #112
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178737157
Foto van de daders.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178737178
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Foto van de daders.

[ afbeelding ]
Sterre vlinder :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 18:17:22 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178737236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Foto van de daders.

[ afbeelding ]
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178737287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Foto van de daders.

[ afbeelding ]
:')
U MAD?
pi_178737301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:07 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk! Weer een proces om te volgen. *pakt popcorn*

Ik gok op 8 jaar voor de kopschopper(gele shirt) en 6 jaar voor die broer van hem (witte shirt). De overige 3 komen er met straffen tot 6 maanden vanaf. Ik verwacht niet dat het OM wil schikken in deze zaak met zulke beelden.
Waar heb je het over? Jij kent de tsjechische strafnormen uit je hoofd of wat?
U MAD?
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 18:22:24 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178737326
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Jij kent de tsjechische strafnormen uit je hoofd of wat?
Hij gokt toch, hij zegt het toch nergens zeker te weten. Lees toch eens een post voordat je reageert.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 25 april 2018 @ 18:24:42 #118
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178737368
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij gokt toch, hij zegt het toch nergens zeker te weten. Lees toch eens een post voordat je reageert.
Ik gok honderdduizend jaar voor her gele shirt en tien keer sorry zeggen voor de rest. :')
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 18:29:01 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178737448
quote:
9s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:24 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik gok honderdduizend jaar voor her gele shirt en tien keer sorry zeggen voor de rest. :')
Bedankt voor je gok. Ik stel voor dat we een fok poll maken :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178737537
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:18 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

Voor mij zijn dit geen Nederlanders. 2de generaties 'lieve' jongens, doen nooit een vlieg kwaad.
Oké dat maakt veel uit ja, of jij het Nederlanders vindt of niet. ^O^ :Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178737666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:06 schreef LXIV het volgende:
Ik vond het ook niettypisch Iraans. Dat zijn in het algemeen geen tokkies. Wel vaak bedreven in vechtsport. Dit zijn dus wel uitzonderingen
Nee zeker niet inderdaad, en volgens mij hebben ze ook helemaal geen cultuur waarin alles goedgepraat wordt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker woensdag 25 april 2018 @ 19:19:33 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 25 april 2018 @ 19:22:40 #123
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_178738781
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Jij kent de tsjechische strafnormen uit je hoofd of wat?
Heb er even een avondje aan gezeten. Wat vergelijkbare zaken doorgenomen vanaf 1980. Vonnissen doorgelezen, crimewatchers en lokale journalisten gesproken.

We gaan het meemaken.
pi_178738819
’Al kost het me m’n eigen kop’

Karel (63) greep in bij matpartij Praag

PRAAG - Het moest een feest worden, maar het weekendje Praag liep voor Karel (63) en zijn broers, zussen en zwagers uit op een nachtmerrie toen – voor hun ogen – een ober werd mishandeld door landgenoten. „Ze slaan hem dood!”, riep zijn zus. Toen knapte er iets bij Karel en gingen ’alle remmen los’.

„Het hele weekend was fantastisch, lekker weer, veel gezien, prachtige stad”, begint Karel. Zaterdag keerde hij terug bij het restaurant waar het op vrijdag al ’zo gezellig’ was geweest. Dat veranderde. „Ik had twee stukjes pizza op, en toen gebeurde het”, zo herinnert Karel zich het moment waarop een groep Nederlandse mannen ruzie krijgt met de obers.

Op video’s is te zien hoe Karel, 63 lentes jong, na kortstondig weifelen naar de groep loopt, iemand beet pakt en probeert te sussen. Vervolgens haalt een zus hem terug. „Daarna ben ik nog naar de ober gegaan, die had bloed voor z’n mond. Hij begon te braken. We hebben hem op zijn zij gelegd.”

Bang? „Nee, dat was ik niet. Er werd vreselijk veel geschreeuwd, ook door kinderen. Dan hoor ik niets meer. Mijn vrouw riep nog, mijn schoonzus ook: ’Ze schoppen hem dood, ze schoppen hem dood!’ Dan gaan bij mij alle remmen los. Vol adrenaline. Ik dacht: ik moet erop af, al kost het me m’n eigen kop.”

Geschreeuw
Volgens Karel, die zijn achternaam liever niet in de media wil hebben, begon de ’jongen met rugzak’ na een gesprek met de ober stennis te schoppen. „De ober zei: jullie mogen hier wel zitten, maar deze tafel is gereserveerd, en jullie mogen je eigen consumpties niet drinken. De jongen met de rugtas werd kwaad, gaf een trap tegen een stoel. Later nog eens. Die stoel viel om, dus ik zette hem weer recht.”

Vervolgens begon de man in het gele shirt, door cliënten herkend als hun fitnesstrainer in de regio Den Haag, te schreeuwen. „Hij schreeuwde „F*ck off!” en „M*therf*ers!” richting de obers. De eigenaar was het zat. Daarna ging het los.”

Hele avond stil
Toen de gemoederen waren bedaard, kreeg Karel niet enkel lof. Van familieleden kreeg hij te horen dat hij ’zo ook zijn broers erbij betrekt’. Natuurlijk is er die avond niets meer gegeten. Het gezelschap ging terug naar het hotel, om een drankje te drinken en erover te praten, maar Karel zweeg de hele avond. „Ik heb helemaal niets meer gezegd. Geen woord. Zelfs niet tegen m’n vrouw. Dat vond ze wel heel erg.”

Ook achteraf overheerst de woede. En het onbegrip. „Je kan je niet voorstellen dat iemand zoiets doet. Echt bewust. Die jongen struikelt en ze slaan hem helemaal total loss. Daarna nog een schop op zijn gezicht... Ik ben heel, heel boos. Vooral op degene die begon, met de rugtas. Dat is eigenlijk een bangerik. Hij lokte het uit, maar liep daarna steeds weg. Wat ben jij een knuppel, dacht ik.”

Goeie straf
Karel hoopt dat de autoriteiten hard zullen optreden. Vijf van de zeven Nederlanders zijn nog verdachte in de zaak. Twee werden vrijgelaten – terecht, volgens Karel, want die probeerden de rest te kalmeren. „Maar ik hoop dat die andere gasten voorlopig vast blijven. Niet in Nederland, maar daar. Ze moeten een goeie straf krijgen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-matpartij-praag
´
pi_178739062
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 19:24 schreef Kim-Holland het volgende:
’Al kost het me m’n eigen kop’

Karel (63) greep in bij matpartij Praag

PRAAG - Het moest een feest worden, maar het weekendje Praag liep voor Karel (63) en zijn broers, zussen en zwagers uit op een nachtmerrie toen – voor hun ogen – een ober werd mishandeld door landgenoten. „Ze slaan hem dood!”, riep zijn zus. Toen knapte er iets bij Karel en gingen ’alle remmen los’.

„Het hele weekend was fantastisch, lekker weer, veel gezien, prachtige stad”, begint Karel. Zaterdag keerde hij terug bij het restaurant waar het op vrijdag al ’zo gezellig’ was geweest. Dat veranderde. „Ik had twee stukjes pizza op, en toen gebeurde het”, zo herinnert Karel zich het moment waarop een groep Nederlandse mannen ruzie krijgt met de obers.

Op video’s is te zien hoe Karel, 63 lentes jong, na kortstondig weifelen naar de groep loopt, iemand beet pakt en probeert te sussen. Vervolgens haalt een zus hem terug. „Daarna ben ik nog naar de ober gegaan, die had bloed voor z’n mond. Hij begon te braken. We hebben hem op zijn zij gelegd.”

Bang? „Nee, dat was ik niet. Er werd vreselijk veel geschreeuwd, ook door kinderen. Dan hoor ik niets meer. Mijn vrouw riep nog, mijn schoonzus ook: ’Ze schoppen hem dood, ze schoppen hem dood!’ Dan gaan bij mij alle remmen los. Vol adrenaline. Ik dacht: ik moet erop af, al kost het me m’n eigen kop.”

Geschreeuw
Volgens Karel, die zijn achternaam liever niet in de media wil hebben, begon de ’jongen met rugzak’ na een gesprek met de ober stennis te schoppen. „De ober zei: jullie mogen hier wel zitten, maar deze tafel is gereserveerd, en jullie mogen je eigen consumpties niet drinken. De jongen met de rugtas werd kwaad, gaf een trap tegen een stoel. Later nog eens. Die stoel viel om, dus ik zette hem weer recht.”

Vervolgens begon de man in het gele shirt, door cliënten herkend als hun fitnesstrainer in de regio Den Haag, te schreeuwen. „Hij schreeuwde „F*ck off!” en „M*therf*ers!” richting de obers. De eigenaar was het zat. Daarna ging het los.”

Hele avond stil
Toen de gemoederen waren bedaard, kreeg Karel niet enkel lof. Van familieleden kreeg hij te horen dat hij ’zo ook zijn broers erbij betrekt’. Natuurlijk is er die avond niets meer gegeten. Het gezelschap ging terug naar het hotel, om een drankje te drinken en erover te praten, maar Karel zweeg de hele avond. „Ik heb helemaal niets meer gezegd. Geen woord. Zelfs niet tegen m’n vrouw. Dat vond ze wel heel erg.”

Ook achteraf overheerst de woede. En het onbegrip. „Je kan je niet voorstellen dat iemand zoiets doet. Echt bewust. Die jongen struikelt en ze slaan hem helemaal total loss. Daarna nog een schop op zijn gezicht... Ik ben heel, heel boos. Vooral op degene die begon, met de rugtas. Dat is eigenlijk een bangerik. Hij lokte het uit, maar liep daarna steeds weg. Wat ben jij een knuppel, dacht ik.”

Goeie straf
Karel hoopt dat de autoriteiten hard zullen optreden. Vijf van de zeven Nederlanders zijn nog verdachte in de zaak. Twee werden vrijgelaten – terecht, volgens Karel, want die probeerden de rest te kalmeren. „Maar ik hoop dat die andere gasten voorlopig vast blijven. Niet in Nederland, maar daar. Ze moeten een goeie straf krijgen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-matpartij-praag
Held _O_ ^O^
Voor hetzelfde geld hadden die ratten hem ook halfdood geschopt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178739070
En nog een stuk in het AD;

https://www.ad.nl/buitenl(...)iet-werken~af1972bf/

In elkaar geslagen Praagse ober Mirek (36) kan maanden niet werken
De ober van het Praagse restaurant Polpo zal zo'n twee maanden lang niet kunnen werken. Hij heeft een deels gebroken kaak, een zware hersenschudding en er zijn zorgen over zijn hevig beschadigde oogkas. ,,De artsen doen er alles aan om hem weer honderd procent te genezen,'' zegt zijn manager Stefan Savic.
[..]

Waarom? Savic snapt er niets van. ,,Het enige wat ik kan bedenken: die gasten kwamen naar Praag met het plan: we gaan dronken worden en vechten. Weet je dat ze vrijdag ook al iemand het ziekenhuis in hebben geslagen? Toen hun koppen hier op tv waren, heeft een jongen de politie gebeld dat-ie die gasten herkende. Ze hadden op vrijdag zijn vriendin lastig gevallen en toen hij daar wat van zei kreeg hij klappen. Hij moest voor acht hechtingen naar het ziekenhuis. Deze gasten zijn expres om te vechten naar Praag gekomen. Ik kan echt niks anders bedenken.'' [..]
´
pi_178740075
Wat een paupers, eigen drank meenemen een terras op. Echt klasse hebben zulke lui
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_178740145
Het enige wat ze van de Hollandse cultuur hebben overgenomen is hun gierigheid. Alleen al voor eigen consumpties drinken op een terras van een restaurant zou je een paar maanden op water en droog brood moeten leven.
pi_178740207
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:55 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Misschien kan dit nog indruk maken in de rechtszaak.

Mijn excuses, meneer de rechter. Sorry, dat ik die ober bijna heb doodgeslagen. Ik ben over de schreef gegaan.
Dat werkt alleen in Nederland.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178740220
quote:
8s.gif Op woensdag 25 april 2018 19:32 schreef Kim-Holland het volgende:
En nog een stuk in het AD;

https://www.ad.nl/buitenl(...)iet-werken~af1972bf/

In elkaar geslagen Praagse ober Mirek (36) kan maanden niet werken
De ober van het Praagse restaurant Polpo zal zo'n twee maanden lang niet kunnen werken. Hij heeft een deels gebroken kaak, een zware hersenschudding en er zijn zorgen over zijn hevig beschadigde oogkas. ,,De artsen doen er alles aan om hem weer honderd procent te genezen,'' zegt zijn manager Stefan Savic.
[..]

Waarom? Savic snapt er niets van. ,,Het enige wat ik kan bedenken: die gasten kwamen naar Praag met het plan: we gaan dronken worden en vechten. Weet je dat ze vrijdag ook al iemand het ziekenhuis in hebben geslagen? Toen hun koppen hier op tv waren, heeft een jongen de politie gebeld dat-ie die gasten herkende. Ze hadden op vrijdag zijn vriendin lastig gevallen en toen hij daar wat van zei kreeg hij klappen. Hij moest voor acht hechtingen naar het ziekenhuis. Deze gasten zijn expres om te vechten naar Praag gekomen. Ik kan echt niks anders bedenken.'' [..]
Stuk voor stuk laten verrotten dit soort vuilnis.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 25 april 2018 @ 21:29:51 #131
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178741988
quote:
Weet je dat ze vrijdag ook al iemand het ziekenhuis in hebben geslagen? Toen hun koppen hier op tv waren, heeft een jongen de politie gebeld dat-ie die gasten herkende. Ze hadden op vrijdag zijn vriendin lastig gevallen en toen hij daar wat van zei kreeg hij klappen. Hij moest voor acht hechtingen naar het ziekenhuis.
Hopelijk zijn daar ook beelden van of ander bewijs, kan mooi worden meegenomen in de zaak tegen deze idioten.
pi_178742282
Kijken of ze nog zo stoer zijn tijdens een freefight tegen een Tsjechische kleerkast in de bajes.
U MAD?
pi_178742486
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:37 schreef de_boswachter het volgende:
Kijken of ze nog zo stoer zijn tijdens een freefight tegen een Tsjechische kleerkast in de bajes.
Denk dat het vechten en verkrachten wel mee zal vallen in die gevangenissen, Tsjechië is nou ook weer niet zo'n achtergesteld land. Wat wel moeilijk zal worden voor de jongens is de taal en het eten vooral als deze jongens moslim zijn, ze zullen immers geen halal eten krijgen of andere uitzonderingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 21:48:03 ]
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 21:50:40 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178742640
quote:
19s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:44 schreef kiffer het volgende:

[..]

Denk dat het vechten en verkrachten wel mee zal vallen in die gevangenissen, Tsjechië is nou ook weer niet zo'n achtergesteld land. Wat wel moeilijk zal worden voor de jongens is de taal en het eten vooral als deze jongens moslim zijn, ze zullen immers geen halal eten krijgen of andere uitzonderingen.
Tsjechië is volgens mij een rechts land met aardig wat extreemrechts. Ik zou er iig niet graag vast zitten :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178742751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tsjechië is volgens mij een rechts land met aardig wat extreemrechts. Ik zou er iig niet graag vast zitten :')
Dat staat buiten kijf maar er zullen meer Roma en dergelijke in de gevangenissen zitten dan extreem rechtsen.
pi_178742817
quote:
8s.gif Op woensdag 25 april 2018 19:32 schreef Kim-Holland het volgende:
En nog een stuk in het AD;

https://www.ad.nl/buitenl(...)iet-werken~af1972bf/

In elkaar geslagen Praagse ober Mirek (36) kan maanden niet werken
De ober van het Praagse restaurant Polpo zal zo'n twee maanden lang niet kunnen werken. Hij heeft een deels gebroken kaak, een zware hersenschudding en er zijn zorgen over zijn hevig beschadigde oogkas. ,,De artsen doen er alles aan om hem weer honderd procent te genezen,'' zegt zijn manager Stefan Savic.
[..]

Waarom? Savic snapt er niets van. ,,Het enige wat ik kan bedenken: die gasten kwamen naar Praag met het plan: we gaan dronken worden en vechten. Weet je dat ze vrijdag ook al iemand het ziekenhuis in hebben geslagen? Toen hun koppen hier op tv waren, heeft een jongen de politie gebeld dat-ie die gasten herkende. Ze hadden op vrijdag zijn vriendin lastig gevallen en toen hij daar wat van zei kreeg hij klappen. Hij moest voor acht hechtingen naar het ziekenhuis. Deze gasten zijn expres om te vechten naar Praag gekomen. Ik kan echt niks anders bedenken.'' [..]
Aangezien ze volgens de familie toch geld zat hebben dan maar een passende schadevergoeding bovenop een eventuele gevangenisstraf.
pi_178743037
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 25 april 2018 @ 22:10:53 #138
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_178743159
quote:
19s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:44 schreef kiffer het volgende:

[..]

Denk dat het vechten en verkrachten wel mee zal vallen in die gevangenissen, Tsjechië is nou ook weer niet zo'n achtergesteld land. Wat wel moeilijk zal worden voor de jongens is de taal en het eten vooral als deze jongens moslim zijn, ze zullen immers geen halal eten krijgen of andere uitzonderingen.
De alcohol die ze bij zich hadden zal ook niet helemaal halal zijn geweest, of denk je van wel? Zijn het überhaupt wel (praktiserende) moslims? Maakt ook eigenlijk niets uit, als je je zo gedraagt, kun je het beste uit de samenleving gehaald worden. Ik ga er niet vanuit dat een Tjechische gevangenis beter is dan een Nederlandse.
Don't let my username fool you...
pi_178743268
Vrijgezellenfeest? Ging één van de jongens trouwen? Ik hoop dat het er eentje is die nu jaren vastzit en dat zijn aanstaande bruid zich nu achter de oren krabt. Dat laatste zal wel niet, soort zoekt soort...
Racist
  woensdag 25 april 2018 @ 22:15:23 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178743276
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:10 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

De alcohol die ze bij zich hadden zal ook niet helemaal halal zijn geweest, of denk je van wel? Zijn het überhaupt wel (praktiserende) moslims? Maakt ook eigenlijk niets uit, als je je zo gedraagt, kun je het beste uit de samenleving gehaald worden. Ik ga er niet vanuit dat een Tjechische gevangenis beter is dan een Nederlandse.
Op die foto's van Instagram van dit stel zag je zo'n beetje op elke foto een fles drank staan, dus als ze nu ineens gaan huilen in de gevangenis dat de kost niet halal is dan zou dat vrij hilarisch hypocriet zijn.
pi_178743346
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:10 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

De alcohol die ze bij zich hadden zal ook niet helemaal halal zijn geweest, of denk je van wel? Zijn het überhaupt wel (praktiserende) moslims? Maakt ook eigenlijk niets uit, als je je zo gedraagt, kun je het beste uit de samenleving gehaald worden. Ik ga er niet vanuit dat een Tjechische gevangenis beter is dan een Nederlandse.
Daarom zeg ik ook als en inderdaad Tsjechische gevangenis is een stuk slechter dan een Nederlandse, maar ook niet een derde wereld gevangenis zoals je b.v in Thailand ziet, was meer een voorbeeld waar ze mee te maken kunnen krijgen in plaats van verkrachting en mishandeling.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 22:19:32 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 23:15:29 #142
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_178744888
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:25 schreef Wuwwa het volgende:
Het enige wat ze van de Hollandse cultuur hebben overgenomen is hun gierigheid. Alleen al voor eigen consumpties drinken op een terras van een restaurant zou je een paar maanden op water en droog brood moeten leven.
Nee joh, gewoon zeggen dat je op iemand wacht dan kan dat allemaal... Er zijn een hoop Fokkers die dat de normaalste zaak van de wereld vinden.

NWS / Twee mannen gearresteerd in Starbucks omdat ze zwart zijn
pi_178746032
Gelukkig wordt er onmiddellijk consulaire bijstand verleend.Stond zowat in een en hetzelfde bericht.
pi_178746529
quote:
19s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:44 schreef kiffer het volgende:

[..]

Denk dat het vechten en verkrachten wel mee zal vallen in die gevangenissen, Tsjechië is nou ook weer niet zo'n achtergesteld land. Wat wel moeilijk zal worden voor de jongens is de taal en het eten vooral als deze jongens moslim zijn, ze zullen immers geen halal eten krijgen of andere uitzonderingen.
Aangezien ze vol met alcohol zaten, lijken het me nou niet bepaald religieuze types.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178746905
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:59 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dit überhaupt goed willen praten :')
Hij heeft gelijk. Bovendien was de agressie al flink opgelopen dus wie weet wat er eerder is gebeurd dus.
pi_178748515
Praag is woedend op Nederlands sportschooltuig
Praag - De prachtige stad Praag is onthutst over het Nederlandse sportschooltuig, dat enkele dagen geleden een kelner halfdood schopte. Het imago van ons land heeft hierdoor schade opgelopen, vertellen omstanders. „Ik hoorde dat jullie hooligans zich ook in Rome en Madrid misdragen”, zegt een serveerster.
https://www.telegraaf.nl/(...)ands-sportschooltuig

Onze gratis kickbokslessen beginnen zijn vruchten af te werpen in het buitenland. De Nederlandse kopschoppers vliegen uit.
  donderdag 26 april 2018 @ 06:47:13 #147
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_178748584
quote:
,,Ik herken de jongens op de beelden, wij zijn met stomheid geslagen,'' zegt een naast familielid van Armin en Arash. ,,Ze hebben geen strafblad, ze hebben geld genoeg, een baan, ze doen dit nooit, Het moet de drank zijn geweest. Je hoort dat er ruzie was over eigen drank drinken op het terras, er was ook iets met een gereserveerde tafel waar ze wilden zitten, ik weet het niet, je hoort van alles. We doen geen oog dicht.''
Ja ERG HÈ, VOOR DIE OBER. Maar die wordt niet eens genoemd, logisch ook want je moet natuurlijk eerst vertellen hoe erg het voor de daders en hun familie is en doetieandersnooit roepen.

Typisch profiel weer dit :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_178748648
Je schaamt je toch helemaal kapot.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 26 april 2018 @ 07:49:05 #149
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178748837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 00:03 schreef Zegnouzelf het volgende:
Gelukkig wordt er onmiddellijk consulaire bijstand verleend.Stond zowat in een en hetzelfde bericht.
Ja dat is ook zoiets. Over een paar jaar lopen deze prachtexemplaren gewoon weer rond hoor, hier. Ik verwacht over een jaar of vijf weer ophef over minstens eentje van deze groep wanneer deze opnieuw iemand ongelukkig schopt of steekt. "Hoe kan het dat hij weer vrij rondliep!?"
  donderdag 26 april 2018 @ 07:54:25 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_178748852
Oh ja. “Nederlanders” goeie grap.
pi_178748861
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 02:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat je niets tot weinig van Iraniers weet, zeker de Iraniers die niet meer in Iran wonen, geeft je nog niet het recht zo met je domheid te koop te lopen.
Ohw nu zijn het ineens Iraniers ...
Ik zwaai naar dieren.
pi_178748892
Sportschoolhouders zijn toch ook wel vaak een slag apart hoor, 9 van de 10 keer zijn het van die louche types die in allerlei duistere zaakjes betrokken zijn. Alle sportschoolhouders die ik persoonlijk ken of gekend heb zijn allemaal van dat soort figuren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 26 april 2018 @ 09:23:47 #153
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178749429
Mochten ze anabolen gebruiken (puur speculatie van mij gezien hun foto's) , dan kan dat ook nog een reden zijn voor hun verhoogde agressie, zeker in combinatie met alcohol.

Nederlander, Iranier, Iraanse Nederlander, wat maakt het uit, het is gewoon tuig. Laat ze maar hard gestraft worden daar.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178749788
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:54 schreef RickoKun het volgende:
Oh ja. “Nederlanders” goeie grap.
Mja, want Nederlandse bezopen voetbalsupporters, Spanje- en/of Wintersportgangers gedragen zich altijd voorbeeldig. :')

Het zijn gewoon een stel bezopen debielen. Heeft imho niet heel veel met afkomst te maken.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2018 09:52:27 ]
  Eindredactie Games donderdag 26 april 2018 @ 09:54:40 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_178749842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:23 schreef MaLo het volgende:
Nederlander, Iranier, Iraanse Nederlander, wat maakt het uit, het is gewoon tuig. Laat ze maar hard gestraft worden daar.
Afkomst c.q. huidskleur is het summum van belangrijkheid in dit soort NWS-topics.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 26 april 2018 @ 09:55:05 #156
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178749847
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

De 2 hoofddaders (de rat met het gele shirt en zijn broer) zijn idd Iraniërs.
De man die de boel probeerde te sussen is een autochtone Nederlander, en de rest Mocro's.
Noemen we dit schorem tegenwoordig Nederlanders? Heldhaftig ook om met zo velen 1 kerel af te tuigen. Hoop dat de justitie in Tjechie een stuk minder soft is dan hier en dat ze flink afgestraft worden .............
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 10:13:25 #157
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178750067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja, want Nederlandse bezopen voetbalsupporters, Spanje- en/of Wintersportgangers gedragen zich altijd voorbeeldig. :')

Het zijn gewoon een stel bezopen debielen. Heeft imho niet heel veel met afkomst te maken.
Ja, het is heel gebruikelijk onder Nederlanders om met 6 man iemand het ziekenhuis in te slaan w/
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 10:14:22 #158
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178750083
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Afkomst c.q. huidskleur is het summum van belangrijkheid in dit soort NWS-topics.
Kan je niet een soort tag maken wat voor de topictitel staat met de kleur van de daders in de OP. Posters kunnen dan met zo’n color select tooltje een kleur kiezen bij het aanmaken van een topic.

Lijkt me een functie die vele gebruikers hier zullen waarderen. Hoeven ze het topic niet eens te openen bij een licht kleurtje.

/s
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178750092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:13 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ja, het is heel gebruikelijk onder Nederlanders om met 6 man iemand het ziekenhuis in te slaan w/
Dat zeg ik natuurlijk niet. Het is gewoon weer eens een groepje Nederlanders in het buitenland dat zich onder invloed van drank zwaar misdragen heeft. Komt vaker voor en vaak zijn het dan gewoon blanke gasten. Nu een keer niet.
pi_178750116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:13 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ja, het is heel gebruikelijk onder Nederlanders om met 6 man iemand het ziekenhuis in te slaan w/
Komt toch echt regelmatig voor, ik ben er vaak genoeg getuige van geweest tijdens het uitgaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178750271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:23 schreef matspontius het volgende:

[..]

Marrakesh is geen Marokko toch? En het was toch een Nederlander? Dubbel paspoort blijkbaar?
Klopt en Rotterdam is geen Nederland.
pi_178750283
Maar wie van die jongens is nu de bruidegom?

Ik snap niet waarom jullie je zo blind staren op afkomst, daar heeft die ober ook geen hol aan. Over 100 jaar heeft iedereen hier een halve migratieachtergrond, dan zijn we eindelijk van dat gezever af.
-nee-
  donderdag 26 april 2018 @ 10:37:26 #163
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178750383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Klopt en Rotterdam is geen Nederland.
Tegenwoordig niet meer nee :N En zo zijn er nog wel meer plekken in Nederland ...
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 10:40:16 #164
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178750409
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:29 schreef Marsenal het volgende:
Maar wie van die jongens is nu de bruidegom?

Ik snap niet waarom jullie je zo blind staren op afkomst, daar heeft die ober ook geen hol aan. Over 100 jaar heeft iedereen hier een halve migratieachtergrond, dan zijn we eindelijk van dat gezever af.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Jammer dat er niet eentje verkleed als baby of met een tutu aan bij liep, zoals het bij een goed vrijgezellenfeest hoort, dan hadden we meteen de bruidegom herkend :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178750443
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:40 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Jammer dat er niet eentje verkleed als baby of met een tutu aan bij liep, zoals het bij een goed vrijgezellenfeest hoort, dan hadden we meteen de bruidegom herkend :P
Dat je 10 jaar de bak in moet verkleed als Heidi _O-
-nee-
pi_178750459
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:13 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ja, het is heel gebruikelijk onder Nederlanders om met 6 man iemand het ziekenhuis in te slaan w/
Nee dat gebeurt echt nooit :')

Echt, wtf man :')

:') :') :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 26 april 2018 @ 10:48:07 #167
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178750479
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nee dat gebeurt echt nooit :')

Echt, wtf man :')

:') :') :')
Nou kom eens met wat voorbeelden. Wtf man .....
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 10:50:54 #168
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178750510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:48 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nou kom eens met wat voorbeelden. Wtf man .....
Een voorbeeld (eigenlijk 2 voorbeelden in 1)

https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-knokpartijen-tirol
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178750525
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:48 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nou kom eens met wat voorbeelden. Wtf man .....
Kom je zolderkamer eens af zou ik zeggen en loop op vrijdag- of zaterdagavond eens een paar rondjes door de stad. Voorbeelden genoeg

:') :') :')

:') :')

:')

En google voor de lol anders zelf eens. Dan gaat er misschien een nieuwe wereld voor je open.

Oh nee, wacht. Échte Nederlandrrs doen zoiets niet natuurlijk. Zullen wel migrantenouders hebben. Maar dat staat er natuurlijk weer niet bij

:') :') :')

:') :')

:')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 26 april 2018 @ 10:53:51 #170
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178750538
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Kom je zolderkamer eens af zou ik zeggen en loop op vrijdag- of zaterdagavond eens een paar rondjes door de stad. Voorbeelden genoeg

:') :') :')

:') :')

:')

En google voor de lol anders zelf eens. Dan gaat er misschien een nieuwe wereld voor je open.

Oh nee, wacht. Échte Nederlandrrs doen zoiets niet natuurlijk. Zullen wel migrantenouders hebben. Maar dat staat er natuurlijk weer niet bij

:') :') :')

:') :')

:')
Nee, geen dingen beweren en vervolgens geen bewijs aanleveren. Dat is wel heel makkelijk he. Zijn dat nou die onderbuik gevoelens waar ze het zo vaak over hebben?

En plaats nog wat meer lachebekjes in je reply, dat geeft je post meer aanzien _O-
"Hoka Hey!"
pi_178750712
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:53 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nee, geen dingen beweren en vervolgens geen bewijs aanleveren. Dat is wel heel makkelijk he. Zijn dat nou die onderbuik gevoelens waar ze het zo vaak over hebben?

En plaats nog wat meer lachebekjes in je reply, dat geeft je post meer aanzien _O-
:') :') :')

Onderbuikgevoelens? :') :')

:') :') :')

Wat is er mis met jou? Waar is jouw bewijs dat 'Nederlanders' dit nooit zouden doen dan? Over beweren zonder bewijs gesproken? En dan moet ik gaan googlen, omdat jij zo'n verwerpelijk wereldbeeld hebt? :')

Buiten dat hierboven al een link staat (waar je natuurlijk overheen gekeken hebt), en ik je met simpel googlen er nog zo een paar aan kan bieden. Kan ik je ook persoonlijke verhalen vertellen. Maar als je alleen al zoiets treurigs denkt als dat 'Nederlanders' zoiets niet zouden doen, dat zegt verder al genoeg.

Maar goed. Google eens naar bekende zinloos geweld slacjtoffers. Meindert Tjoelke, Joes Kloppenburg, etc. Allemaal doodgeslagen door een groepje Nederlanders welke onder invloed waren. En met een simpel beetje doorzoeken kom je op meer en recentere voorbeelden terecht. Geen dank.

:') :') :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 11:09:13 #172
8781 crew  Frutsel
pi_178750717
zullen we het gezellig houden en ontopic?
pi_178750739
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:09 schreef Frutsel het volgende:
zullen we het gezellig houden en ontopic?
True. Verwijder die onzin inderdaad maar. Vrij kansloos allemaal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178750895
Ben benieuwd naar de andere kant van dit verhaal. :)
Met extra vezels!
  donderdag 26 april 2018 @ 11:26:11 #175
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_178750930
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:23 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ben benieuwd naar de andere kant van dit verhaal. :)
De bezopen, doorgesnoven agressieve-spierbundel-kant?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_178750942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

De bezopen, doorgesnoven agressieve-spierbundel-kant?
We zijn hier toch altijd benieuwd naar de andere kant? ;)
Met extra vezels!
  donderdag 26 april 2018 @ 11:34:42 #177
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751018
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

:') :') :')

Onderbuikgevoelens? :') :')

:') :') :')

Wat is er mis met jou? Waar is jouw bewijs dat 'Nederlanders' dit nooit zouden doen dan? Over beweren zonder bewijs gesproken? En dan moet ik gaan googlen, omdat jij zo'n verwerpelijk wereldbeeld hebt? :')

Buiten dat hierboven al een link staat (waar je natuurlijk overheen gekeken hebt), en ik je met simpel googlen er nog zo een paar aan kan bieden. Kan ik je ook persoonlijke verhalen vertellen. Maar als je alleen al zoiets treurigs denkt als dat 'Nederlanders' zoiets niet zouden doen, dat zegt verder al genoeg.

Maar goed. Google eens naar bekende zinloos geweld slacjtoffers. Meindert Tjoelke, Joes Kloppenburg, etc. Allemaal doodgeslagen door een groepje Nederlanders welke onder invloed waren. En met een simpel beetje doorzoeken kom je op meer en recentere voorbeelden terecht. Geen dank.

:') :') :')
1996 en 1997 lekker up-to-date. Persoonlijke verhalen ja, die kan ik ook genoeg vertellen maar dat zijn geen feiten he. Die recente voorbeelden kan ik helaas niet vinden. Ik laat de lachebekjes maar achterwege als je het goed vind
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 11:39:08 #178
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178751064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

1996 en 1997 lekker up-to-date. Persoonlijke verhalen ja, die kan ik ook genoeg vertellen maar dat zijn geen feiten he. Die recente voorbeelden kan ik helaas niet vinden. Ik laat de lachebekjes maar achterwege als je het goed vind
Negeer je nu bewust mijn voorbeeld :P

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Een voorbeeld (eigenlijk 2 voorbeelden in 1)

https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-knokpartijen-tirol
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178751067
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:29 schreef Marsenal het volgende:
Maar wie van die jongens is nu de bruidegom?

Ik snap niet waarom jullie je zo blind staren op afkomst, daar heeft die ober ook geen hol aan. Over 100 jaar heeft iedereen hier een halve migratieachtergrond, dan zijn we eindelijk van dat gezever af.
Juist degene die het meeste sloeg, toch? Helemaal rechts op de foto met het gele shirt.

Ik ben benieuwd welke de agent was.
  donderdag 26 april 2018 @ 11:39:59 #180
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751072
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Negeer je nu bewust mijn voorbeeld :P

[..]

Nee, uiteraard niet. Maar was dat geen grote massale vechtpartij en niet met 6 man tegen 1?
"Hoka Hey!"
pi_178751092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

1996 en 1997 lekker up-to-date. Persoonlijke verhalen ja, die kan ik ook genoeg vertellen maar dat zijn geen feiten he. Die recente voorbeelden kan ik helaas niet vinden. Ik laat de lachebekjes maar achterwege als je het goed vind
Zou ik ook doen als ik jou was ja.. :') _O-

En ondertussen het gegeven voorbeeld wel negeren natuurlijk ;) :')

Maar oke, eentje dan..

https://www.snowchamps.nl(...)stenrijkse-kirchberg
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 26 april 2018 @ 11:44:50 #182
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178751134
In het ene geval was het een massale vechtpartij, in het andere geval een vechtpartij van 5 tegen 10. Bij die laatste raakte een kelner gewond.

Dus niet 6 tegen 1, maar 5 tegen 10, en een kelner ipv een ober :P.

Maar het maakt wel duidelijk dat ook Nederlanders niet vies zijn van een potje zinloos geweld. Komt echt onder alle nationaliteiten en etnische achtergronden voor helaas.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178751225
Mensen die denken dat Nederlanders zonder kleurtje niet in groepen mensen in elkaar rossen omdat dat niet in de Telegraaf komt.

:')
Met extra vezels!
  donderdag 26 april 2018 @ 11:55:37 #184
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751251
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:53 schreef Volkorenbrood het volgende:
Mensen die denken dat Nederlanders zonder kleurtje niet in groepen mensen in elkaar rossen omdat dat niet in de Telegraaf komt.

:')
Sterker nog, wanneer een autochtone Nederlander in het buitenland een vrouw bont en blauw slaat en een mes in haar keel steekt haalt het de kranten niet, ondanks dat het meerdere malen bij alle grotere media gerapporteerd is geweest. Uiteraard deed ook Fok! er niets mee.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:02:07 #185
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178751316
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:55 schreef Dven het volgende:
wanneer een autochtone Nederlander in het buitenland een vrouw bont en blauw slaat en een mes in haar keel steekt
Zal dan ook wel een uiterst vervelende vrouw geweest zijn.
pi_178751334
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Juist degene die het meeste sloeg, toch? Helemaal rechts op de foto met het gele shirt.

Ik ben benieuwd welke de agent was.
Wie de agent is zal vast nog wel uitlekken. :P

Is dat bevestigd dat die mafketel de bruidegom is? Dat huwelijk begint goed _O-
-nee-
pi_178751356
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:03 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Wie de agent is zal vast nog wel uitlekken. :P

Is dat bevestigd dat die mafketel de bruidegom is? Dat huwelijk begint goed _O-
Ik dacht dat dat gisteren in het AD stond, maar misschien heb ik het verkeerd onthouden.

Even zoeken.

Edit: kan het niet vinden, dus neem het voorlopig maar even terug..

Tweede edit: de man in het gele shirt is zeker níet de aanstaande. Verkeerd onthouden dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door Physsic op 26-04-2018 12:11:50 ]
pi_178751418
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Negeer je nu bewust mijn voorbeeld :P

[..]

Waar staat dat dit blanke Nederlanders waren?

/advocaat van de duivel. })
  donderdag 26 april 2018 @ 12:08:45 #189
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751422
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:02 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Zal dan ook wel een uiterst vervelende vrouw geweest zijn.
ja man
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:11:06 #190
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751455
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:08 schreef Dven het volgende:

[..]

ja man
Nee, het was een vrouw _O-
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 12:12:05 #191
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751467
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:11 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nee, het was een vrouw _O-
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:13:46 #192
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751492
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:12 schreef Dven het volgende:

[..]

ok
De humor is wel ver te zoeken hoor zuurpruim .....
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 12:18:31 #193
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178751567
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:13 schreef matspontius het volgende:

[..]

De humor is wel ver te zoeken hoor zuurpruim .....
Als je het steeds weer op moet nemen voor je criminele soortgenoten zou mij het lachen ook wel vergaan :'(
  donderdag 26 april 2018 @ 12:18:40 #194
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:13 schreef matspontius het volgende:

[..]

De humor is wel ver te zoeken hoor zuurpruim .....
Mensen die jouw humor absoluut niet interessant, grappig of humoristisch vinden zijn niet per definitie een zuurpruim.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:19:22 #195
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751585
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Mensen die jouw humor absoluut niet interessant, grappig of humoristisch vinden zijn niet per definitie een zuurpruim.
Maar daar behoor jij toch niet toe sloeber?
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 12:20:16 #196
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751599
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:18 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als je het steeds weer op moet nemen voor je criminele soortgenoten zou mij het lachen ook wel vergaan :'(
_O- Daar heb je wel een goed punt. En van voortdurend de betweter uithangen wordt je ook niet bepaald vrolijker ....
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 12:21:21 #197
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:18 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als je het steeds weer op moet nemen voor je criminele soortgenoten zou mij het lachen ook wel vergaan :'(
Ik neem het niet op voor mijn criminele 'soortgenoten' (autochtoon Nederlander in dit geval), net zo min als dat ik het op wil nemen voor criminele Marokkanen, Turken, Bulgaren of wat dan ook.

Ik heb slechts een broertje dood aan dom volk dat selectief op basis van afkomst winkelt.

Had een Marokkaan een Nederlandse dame bont en blauw geslagen en een mes in de keel gestoken was de wereld voor jou te klein. Nu is het 'grappig materiaal'.

Mensen die zo rollen zijn wat mij betreft het licht in hun ogen niet waard.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:21:48 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751628
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:19 schreef matspontius het volgende:

[..]

Maar daar behoor jij toch niet toe sloeber?
hihi, hij zei sloeber O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:22:24 #199
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178751641
Ennn weer terug naar Praag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)waardelijk~ac16a68b/

'Drie oberschoppers Praag krijgen acht maanden voorwaardelijk'
Drie Nederlanders die afgelopen week zijn aangehouden nadat ze een Tsjechische ober hebben mishandeld zijn vandaag door de Tsjechische rechtbank veroordeeld tot acht maanden voorwaardelijke celstraf. Dat melden lokale media.

Daarnaast mogen de mannen, die uit de omgeving van Den Haag komen, vijf jaar het land niet in. Het gaat waarschijnlijk om de drie mannen die 'slechts' voor mishandeling werden vervolgd. Twee anderen worden vervolgd voor het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel en verzet bij aanhouding.

Een groep van zeven Nederlanders werd afgelopen weekend opgepakt op het vliegveld van Praag. Vijf van hen worden vervolgd. De ober moest naar de intensive care worden overgebracht en kan zeker twee maanden niet werken.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178751645
Wie zorgt er voor die Iraanse vrouwen nu die mannen in een penitentiaire inrichting verdwijnen? :9 :Y
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 26 april 2018 @ 12:23:51 #201
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751657
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:22 schreef MaLo het volgende:
Ennn weer terug naar Praag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)waardelijk~ac16a68b/

'Drie oberschoppers Praag krijgen acht maanden voorwaardelijk'
Drie Nederlanders die afgelopen week zijn aangehouden nadat ze een Tsjechische ober hebben mishandeld zijn vandaag door de Tsjechische rechtbank veroordeeld tot acht maanden voorwaardelijke celstraf. Dat melden lokale media.

Daarnaast mogen de mannen, die uit de omgeving van Den Haag komen, vijf jaar het land niet in. Het gaat waarschijnlijk om de drie mannen die 'slechts' voor mishandeling werden vervolgd. Twee anderen worden vervolgd voor het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel en verzet bij aanhouding.

Een groep van zeven Nederlanders werd afgelopen weekend opgepakt op het vliegveld van Praag. Vijf van hen worden vervolgd. De ober moest naar de intensive care worden overgebracht en kan zeker twee maanden niet werken.
Haha :D En al die NWS-kneusjes maar roepen dat in het extreem zwaar straffende oostblok er geen enkele knaap met minder dan een paar jaar van af zou komen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:25:06 #202
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_178751675
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Haha :D En al die NWS-kneusjes maar roepen dat in het extreem zwaar straffende oostblok er geen enkele knaap met minder dan een paar jaar van af zou komen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
uhhhmmm er zijn er nog twee die een proces gaan krijgen.
  donderdag 26 april 2018 @ 12:25:38 #203
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik neem het niet op voor mijn criminele 'soortgenoten' (autochtoon Nederlander in dit geval), net zo min als dat ik het op wil nemen voor criminele Marokkanen, Turken, Bulgaren of wat dan ook.

Ik heb slechts een broertje dood aan dom volk dat selectief op basis van afkomst winkelt.

Had een Marokkaan een Nederlandse dame bont en blauw geslagen en een mes in de keel gestoken was de wereld voor jou te klein. Nu is het 'grappig materiaal'.

Mensen die zo rollen zijn wat mij betreft het licht in hun ogen niet waard.
Wie beweert hier dat dat grappig materiaal? Of is dat weer een van je aannames?
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 12:26:22 #204
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751694
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:25 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

uhhhmmm er zijn er nog twee die een proces gaan krijgen.
'geen enkele'. Inmiddels hebben er vijf in principe geen straf ontvangen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:26:22 #205
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178751695
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Haha :D En al die NWS-kneusjes maar roepen dat in het extreem zwaar straffende oostblok er geen enkele knaap met minder dan een paar jaar van af zou komen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ja grappig ja.. Een ober halfdood trappen en er met een paar maandjes vanaf komen -O-
Waren het échte Nederlanders geweest dan had je niet zo hard gelachen.
  donderdag 26 april 2018 @ 12:26:50 #206
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178751702
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Haha :D En al die NWS-kneusjes maar roepen dat in het extreem zwaar straffende oostblok er geen enkele knaap met minder dan een paar jaar van af zou komen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Valt mij ook mee, of tegen, het is maar hoe je het bekijkt :D.

Het ligt er maar aan wat die drie hebben gedaan. Als het "alleen" een beetje stoer roepen en duwen was, is 8 maanden voorwaardelijk wel reeel in mijn ogen. Wel lekker snel besloten door de Tsjechen. Niet teveel geld en moeite in die lui stoppen.

De kopschopper en de rugtrapper krijgen hopelijk heel wat zwaardere straffen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 26 april 2018 @ 12:27:20 #207
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751707
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Haha :D En al die NWS-kneusjes maar roepen dat in het extreem zwaar straffende oostblok er geen enkele knaap met minder dan een paar jaar van af zou komen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Dus jij vindt het grappig dat een paar mannen die een ober het ziekenhuis in hebben gerost slecht een paar maanden krijgen? Even buiten de discussie waar ze vandaan komen.
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 12:27:55 #208
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751716
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:26 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ja grappig ja.. Een ober halfdood trappen en er met een paar maandjes vanaf komen -O-
Waren het échte Nederlanders geweest dan had je niet zo hard gelachen.
Had ik er even hard om gelachen wanneer jullie kneusjes schreeuwen over het zwaarstraffende oostblok en dat ze een flinke tijd mogen gaan brommen.

Die hebben minder lang in de cel gezeten dan in Nederland het geval zou zijn geweest _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:28:28 #209
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_178751722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:19 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

In dit geval is deze Freudiaanse verspreking misschien wel op zijn plaats.
In combinatie met Bubba zeker.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 26 april 2018 @ 12:28:43 #210
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:26 schreef MaLo het volgende:

[..]

Valt mij ook mee, of tegen, het is maar hoe je het bekijkt :D.

Het ligt er maar aan wat die drie hebben gedaan. Als het "alleen" een beetje stoer roepen en duwen was, is 8 maanden voorwaardelijk wel reeel in mijn ogen. Wel lekker snel besloten door de Tsjechen. Niet teveel geld en moeite in die lui stoppen.

De kopschopper en de rugtrapper krijgen hopelijk heel wat zwaardere straffen.
Ja hop. Acht maandjes voorwaardelijk, vijf jaar het land niet in dus ergo : géén straf (behalve dat je het superfantastische Tsjechië voor een paar jaar niet meer mag bezoeken, overigens".
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:29:32 #211
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751732
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:27 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dus jij vindt het grappig dat een paar mannen die een ober het ziekenhuis in hebben gerost slecht een paar maanden krijgen? Even buiten de discussie waar ze vandaan komen.
Begrijpend lezen is volgens mij nooit jouw sterkste vak geweest. Ik doe immers geen uitspraken over de straf, slechts over het roepvolk hier dat het allemaal wel beter wist.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:29:42 #212
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_178751734
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:09 schreef Kim-Holland het volgende:

De politie zegt dat de agent tijdens de vechtpartij mogelijk een sussende rol speelde.
Of een sissende rol natuurlijk.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_178751746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:22 schreef MaLo het volgende:
Ennn weer terug naar Praag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)waardelijk~ac16a68b/

'Drie oberschoppers Praag krijgen acht maanden voorwaardelijk'
Drie Nederlanders die afgelopen week zijn aangehouden nadat ze een Tsjechische ober hebben mishandeld zijn vandaag door de Tsjechische rechtbank veroordeeld tot acht maanden voorwaardelijke celstraf. Dat melden lokale media.

Daarnaast mogen de mannen, die uit de omgeving van Den Haag komen, vijf jaar het land niet in. Het gaat waarschijnlijk om de drie mannen die 'slechts' voor mishandeling werden vervolgd. Twee anderen worden vervolgd voor het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel en verzet bij aanhouding.

Een groep van zeven Nederlanders werd afgelopen weekend opgepakt op het vliegveld van Praag. Vijf van hen worden vervolgd. De ober moest naar de intensive care worden overgebracht en kan zeker twee maanden niet werken.
Ging dat hier maar zo snel.
  donderdag 26 april 2018 @ 12:31:34 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751762
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Of een sissende rol natuurlijk.
:D :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:31:34 #215
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751763
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is volgens mij nooit jouw sterkste vak geweest. Ik doe immers geen uitspraken over de straf, slechts over het roepvolk hier dat het allemaal wel beter wist.
Nee, je vindt het dolkomisch dat die zogenaamde kneusjes hier geen gelijk krijgen dat er zwaar gestraft wordt. Dus dan heb jij je gelijk gekregen en daar gaat het natuurlijk om. Niet dat een stel randdebielen zwaar afgestraft worden maar je persoonlijke ego is het belangrijkst. Mooi, die aard weten we dan ook weer ....
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 12:32:04 #216
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178751774
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:30 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ging dat hier maar zo snel.
Wel jammer dat we ze hier niet vijf jaar toegang tot het land kunnen ontzeggen.
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 12:32:07 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178751776
Wat een lage straf. 8 maanden voorwaardelijk en 5 jaar het land niet in. Wat een haast Nederlandse strafmaat joh :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 26 april 2018 @ 12:32:18 #218
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:31 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nee, je vindt het dolkomisch dat die zogenaamde kneusjes hier geen gelijk krijgen dat er zwaar gestraft wordt. Dus dan heb jij je gelijk gekregen en daar gaat het natuurlijk om. Niet dat een stel randdebielen zwaar afgestraft worden maar je persoonlijke ego is het belangrijkst. Moo, die aard weten we dan ook weer ....
En jij hebt het lef te zeggen dat ik aannames maak? :D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178751786
:') Geen touw aan vast te knopen..maar goed

Twee boksers streven naar een brute aanval op de ober! De andere drie kregen een voorwaarde

Twee van degenen die ernstig lichamelijk letsel hebben begaan, worden in hechtenis genomen. In geval van veroordeling zitten ze tien jaar in de gevangenis.
De andere drie, die zijn beschuldigd van ontvoering, zijn voor de elfde dag veroordeeld: ze hebben een termijn van acht maanden gekregen en de rechtbank is vijf jaar uit het land gezet. Vreemdelingen accepteerden de beslissing, dus het is definitief. De Tsjechische Republiek moet binnen vijf dagen vertrekken, zei officier van justitie TomᨠJarolímek.





http://www.blesk.cz/clane(...)ostali-podminku.html
´
  donderdag 26 april 2018 @ 12:33:00 #220
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:32 schreef Dven het volgende:

[..]

En jij hebt het lef te zeggen dat ik aannames maak? :D _O-
Voortdurend ja, blijkbaar een hobby van je ...............
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 12:33:37 #221
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751816
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Wat een lage straf. 8 maanden voorwaardelijk en 5 jaar het land niet in. Wat een haast Nederlandse strafmaat joh :{
In Nederland nog twee weekjes onbetaald schoffelen.

Maar goed, wie strafmaten een beetje volgt had al geweten dat Nederland relatief zwaar straft voor veel vergrijpen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:33:51 #222
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751823
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:33 schreef matspontius het volgende:

[..]

Voortdurend ja, blijkbaar een hobby van je ...............
Aldus matspontius.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:34:40 #223
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_178751830
Welk een verzameling anaalbole steroiden, dat vriendengroepje.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 26 april 2018 @ 12:34:54 #224
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Aldus matspontius.
Haarscherpe reactie weer ..................
"Hoka Hey!"
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 12:35:32 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178751849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:33 schreef Dven het volgende:

[..]

In Nederland nog twee weekjes onbetaald schoffelen.

Maar goed, wie strafmaten een beetje volgt had al geweten dat Nederland relatief zwaar straft voor veel vergrijpen
Maar dit is toch helemaal geen 'straf' wat die gasten nu krijgen :?

8 maanden voorwaardelijk, lekker boeiend, ze moeten Tsjechië toch al uit. Dus wat kunnen ze daar nog verknallen? Daarbij krijgen ze als 'straf' 5 jaar ontzegging van het land. Ze waren er voor een vrijgezellenfeest. Ze wilden daar dus gewoon goedkope hoeren neuken en zuipen. Alsof ze ooit nog terug zouden keren naar Tsjechië.

Wat een ontzettende aanfluiting is deze 'straf'. _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 26 april 2018 @ 12:36:27 #226
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178751862
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:32 schreef Kim-Holland het volgende:
:') Geen touw aan vast te knopen..maar goed

Twee boksers streven naar een brute aanval op de ober! De andere drie kregen een voorwaarde

Twee van degenen die ernstig lichamelijk letsel hebben begaan, worden in hechtenis genomen. In geval van veroordeling zitten ze tien jaar in de gevangenis.
De andere drie, die zijn beschuldigd van ontvoering, zijn voor de elfde dag veroordeeld: ze hebben een termijn van acht maanden gekregen en de rechtbank is vijf jaar uit het land gezet. Vreemdelingen accepteerden de beslissing, dus het is definitief. De Tsjechische Republiek moet binnen vijf dagen vertrekken, zei officier van justitie TomᨠJarolímek.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.blesk.cz/clane(...)ostali-podminku.html
Ik mag hopen dat dat schorem 10 jaar in een Tjechische cel gaat wegrotten en dan zonder eerder vrijkomen wegens goed gedrag ~O>
"Hoka Hey!"
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 12:37:05 #227
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178751872
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:36 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dat schorem 10 jaar in een Tjechische cel gaat wegrotten en dan zonder eerder vrijkomen wegens goed gedrag ~O>
Ben benieuwd hoe snel die uitspraak volgt. Ik vind de uitspraak voor die anderen behoorlijk snel :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 26 april 2018 @ 12:38:23 #228
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751889
quote:
13s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar dit is toch helemaal geen 'straf' wat die gasten nu krijgen :?

8 maanden voorwaardelijk, lekker boeiend, ze moeten Tsjechië toch al uit. Dus wat kunnen ze daar nog verknallen? Daarbij krijgen ze als 'straf' 5 jaar ontzegging van het land. Ze waren er voor een vrijgezellenfeest. Ze wilden daar dus gewoon goedkope hoeren neuken en zuipen. Alsof ze ooit nog terug zouden keren naar Tsjechië.

Wat een ontzettende aanfluiting is deze 'straf'. _O-
Klopt. Maar is gebruikelijk hoor. Hollandse toeristen die hier de boel verkankeren krijgen een boete van 50 euro en mogen voor een jaar het land niet in.

Toch wist de gemiddelde Fok!ker te melden dat in het oostblok zo megazwaar gestraft wordt. Vraag me af waar die wijsheid vandaan komt.

Matspontius, kan je me op weg helpen?

Matspontius : "AANNAMUS!"

Oke, dankje Hans.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 12:39:21 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178751898
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Klopt. Maar is gebruikelijk hoor. Hollandse toeristen die hier de boel verkankeren krijgen een boete van 50 euro en mogen voor een jaar het land niet in.

Toch wist de gemiddelde Fok!ker te melden dat in het oostblok zo megazwaar gestraft wordt. Vraag me af waar die wijsheid vandaan komt.

Matspontius, kan je me op weg helpen?

Matspontius : "AANNAMUS!"

Oke, dankje Hans.
Het AD maakte melding van 'bij veroordeling 10 jaar'. Benieuwd wat die 2 anderen gaan krijgen.
Wat verwacht jij, op basis van jouw kennis?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 26 april 2018 @ 12:39:37 #230
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751902
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe snel die uitspraak volgt. Ik vind de uitspraak voor die anderen behoorlijk snel :)
Dat zal niet zo rap gaan. Die Hollandse David die hier een vrouw een mes in de strot stak is nog steeds niet veroordeeld. Maar zit inmiddels wel al bijna anderhalf jaar in de bak _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178751906
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe snel die uitspraak volgt. Ik vind de uitspraak voor die anderen behoorlijk snel :)
Lijkt een soort schikking te zijn geweest? Op basis van dat vertaalde artikel.
pi_178751911
quote:
13s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar dit is toch helemaal geen 'straf' wat die gasten nu krijgen :?

8 maanden voorwaardelijk, lekker boeiend, ze moeten Tsjechië toch al uit. Dus wat kunnen ze daar nog verknallen? Daarbij krijgen ze als 'straf' 5 jaar ontzegging van het land. Ze waren er voor een vrijgezellenfeest. Ze wilden daar dus gewoon goedkope hoeren neuken en zuipen. Alsof ze ooit nog terug zouden keren naar Tsjechië.

Wat een ontzettende aanfluiting is deze 'straf'. _O-
dit gaat om de 3 "bijstanders"... dit is niet de straf voor de 2 hoofdverdachten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 12:40:32 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178751914
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lijkt een soort schikking te zijn geweest? Op basis van dat vertaalde artikel.
Ik denk het. Ik zou er ook voor kiezen. Iemand de tyfus in slaan en er zonder straf vanaf komen _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 26 april 2018 @ 12:40:45 #234
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751921
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het AD maakte melding van 'bij veroordeling 10 jaar'. Benieuwd wat die 2 anderen gaan krijgen.
Wat verwacht jij, op basis van jouw kennis?
Die 10 jaar zal wel tot 10 jaar zijn.

Schuiven ze met wat euro's zullen ze er rap uit zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 12:41:29 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178751929
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dit gaat om de 3 "bijstanders"... dit is niet de straf voor de 2 hoofdverdachten.
Aha. Nou ja. We gaan het zien. Hopelijk volgt de strafeis & veroordeling snel :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178751930
De rede voor de "lage straf" van deze 3 is omdat zij zelf niet zoveel hebben gedaan en Tsjechië ondanks wat sommige hier denken een redelijk modern land is met idem dito rechtspraak, de andere 2 zullen voor zware mishandeling worden veroordeeld wat tussen de 5 en 10 jaar zal zijn.
Die 3 zouden trouwens beter helemaal nooit meer naar Tsjechië gaan.
  donderdag 26 april 2018 @ 12:43:04 #237
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178751945
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha. Nou ja. We gaan het zien. Hopelijk volgt de strafeis & veroordeling snel :)
Mja, laat ze maar een tijdje brommen ja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 12:44:16 #238
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_178751965
Ik heb de beelden meermaals gekeken, de ruzie was al soort van gesust totdat 1 ober van achter 1 van de onschuldige een mislukte duw gaf, kijkend naar Souafel Sebbane. Tja, wijze mensen nemen dat maar voor lief (die ene kerel ook) maar die afgetrainde sportschool/kickbocks broertjes moesten zo nodig frontaal in de tegenaanval. Mafketels. Voortaan gewoon luisteren.
  donderdag 26 april 2018 @ 12:44:44 #239
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178751973
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:39 schreef Dven het volgende:
Die Hollandse David die hier een vrouw een mes in de strot stak is nog steeds niet veroordeeld. Maar zit inmiddels wel al bijna anderhalf jaar in de bak
Dat is wel weer een goed vooruitzicht dan :)
  donderdag 26 april 2018 @ 13:37:55 #240
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178752618
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Klopt. Maar is gebruikelijk hoor. Hollandse toeristen die hier de boel verkankeren krijgen een boete van 50 euro en mogen voor een jaar het land niet in.

Toch wist de gemiddelde Fok!ker te melden dat in het oostblok zo megazwaar gestraft wordt. Vraag me af waar die wijsheid vandaan komt.

Matspontius, kan je me op weg helpen?

Matspontius : "AANNAMUS!"

Oke, dankje Hans.
Goh, ik wist niet dat het Oostblok alleen uit Tjechie bestond? In Rusland straffen ze bijvoorbeeld ook helemaal niet zwaar. Of valt dat land niet onder het Oostblok?
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 14:21:12 #241
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178752999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:37 schreef matspontius het volgende:

[..]

Goh, ik wist niet dat het Oostblok alleen uit Tjechie bestond? In Rusland straffen ze bijvoorbeeld ook helemaal niet zwaar. Of valt dat land niet onder het Oostblok?
Het oostblok bestaat inderdaad niet enkel uit Tsjechië. De naam doet ook wel zoiets vermoeden, zou je zeggen. Uiteraard zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen. Wanneer je een beetje tussen de regels doorleest, had je dat ook wel begrepen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178753028
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Haha :D En al die NWS-kneusjes maar roepen dat in het extreem zwaar straffende oostblok er geen enkele knaap met minder dan een paar jaar van af zou komen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Haha ja erg triest inderdaad. En je moet hier ook maar blijven uitleggen dat Nederland op Europees niveau zeer hoog straft, maar blijkbaar is dat nooit interessant in die discussies.
pi_178753053
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:24 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Haha ja erg triest inderdaad. En je moet hier ook maar blijven uitleggen dat Nederland op Europees niveau zeer hoog straft, maar blijkbaar is dat nooit interessant in die discussies.
Wereldwijd zelfs, maar goed de gemiddelde Nederland denkt ook dat levenslang 25 jaar is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2018 14:30:20 ]
  donderdag 26 april 2018 @ 14:37:37 #244
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178753172
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:24 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Haha ja erg triest inderdaad. En je moet hier ook maar blijven uitleggen dat Nederland op Europees niveau zeer hoog straft, maar blijkbaar is dat nooit interessant in die discussies.
Helaas blijft dat 'uitleggen' altijd beperkt tot enkel roepen dat we in Nederland zwaar straffen. Als je die 'onderbouwing' zou plaatsen kon iedereen zien dat de enige reden voor die zogenaamde zware straffen het totale gebrek aan vervolging voor kleinere vergrijpen is.
  donderdag 26 april 2018 @ 14:45:51 #245
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178753240
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Helaas blijft dat 'uitleggen' altijd beperkt tot enkel roepen dat we in Nederland zwaar straffen. Als je die 'onderbouwing' zou plaatsen kon iedereen zien dat de enige reden voor die zogenaamde zware straffen het totale gebrek aan vervolging voor kleinere vergrijpen is.
Precies. Er wordt heel vaak niet gestraft cq gehandhaafd.
  donderdag 26 april 2018 @ 14:53:19 #246
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178753312
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Het oostblok bestaat inderdaad niet enkel uit Tsjechië. De naam doet ook wel zoiets vermoeden, zou je zeggen. Uiteraard zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen. Wanneer je een beetje tussen de regels doorleest, had je dat ook wel begrepen.
Oh, er zijn toch wel uitzonderingen ......................
"Hoka Hey!"
pi_178753365
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Helaas blijft dat 'uitleggen' altijd beperkt tot enkel roepen dat we in Nederland zwaar straffen. Als je die 'onderbouwing' zou plaatsen kon iedereen zien dat de enige reden voor die zogenaamde zware straffen het totale gebrek aan vervolging voor kleinere vergrijpen is.
Aha oké. :D
  donderdag 26 april 2018 @ 15:11:07 #248
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178753494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:53 schreef matspontius het volgende:

[..]

Oh, er zijn toch wel uitzonderingen ......................
Fijn dat je dat zelf ook snapt. Wat ook helpt, is dat wanneer we op bepaalde vlakken het begrip 'Europa' erbij halen, Rusland daar niet toebehoort. Oostblok of niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178753546
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Helaas blijft dat 'uitleggen' altijd beperkt tot enkel roepen dat we in Nederland zwaar straffen. Als je die 'onderbouwing' zou plaatsen kon iedereen zien dat de enige reden voor die zogenaamde zware straffen het totale gebrek aan vervolging voor kleinere vergrijpen is.
Plus dat een groot deel tegenwoordig door het OM zelf wordt afgedaan.
  donderdag 26 april 2018 @ 15:18:28 #250
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178753579
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:57 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Aha oké. :D
En dat is enkel in Nederland hoor. In andere landen word je overal voor vervolgd en word er nooit en te nimmer een schikkingsvoorstel gedaan. Daarom staat voor gebruikershoeveelheden cannabisbezit hier in Bulgarije een gevangenisstraf van 1 tot 6 jaar terwijl ik na drie uur weer buiten stond met een boete van omgerekend 30 euro omdat ze eens een paar gram bij me hadden gevonden. Zelfde geldt voor geweldplegingen en dergelijke. Enige verschil is dat je in NL dikwijls uurtjes moet schoffelen en het in andere landen wordt omgezet in een boete/schadevergoeding.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178753638
quote:
19s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:44 schreef kiffer het volgende:

[..]

Denk dat het vechten en verkrachten wel mee zal vallen in die gevangenissen, Tsjechië is nou ook weer niet zo'n achtergesteld land. Wat wel moeilijk zal worden voor de jongens is de taal en het eten vooral als deze jongens moslim zijn, ze zullen immers geen halal eten krijgen of andere uitzonderingen.
Haha. Dat zou mooi zijn - nu alleen nog een strikt dieet van varkensvlees.
  donderdag 26 april 2018 @ 15:22:54 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178753667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:21 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Haha. Dat zou mooi zijn - nu alleen nog een strikt dieet van varkensvlees.
hihi, belhameltje dat je er bent
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 15:24:17 #253
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_178753690
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat zal niet zo rap gaan. Die Hollandse David die hier een vrouw een mes in de strot stak is nog steeds niet veroordeeld. Maar zit inmiddels wel al bijna anderhalf jaar in de bak _O-
Zit die nog steeds vast? Nou nou....
  donderdag 26 april 2018 @ 15:27:05 #254
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_178753748
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:18 schreef Dven het volgende:

[..]

En dat is enkel in Nederland hoor. In andere landen word je overal voor vervolgd en word er nooit en te nimmer een schikkingsvoorstel gedaan. Daarom staat voor gebruikershoeveelheden cannabisbezit hier in Bulgarije een gevangenisstraf van 1 tot 6 jaar terwijl ik na drie uur weer buiten stond met een boete van omgerekend 30 euro omdat ze eens een paar gram bij me hadden gevonden. Zelfde geldt voor geweldplegingen en dergelijke. Enige verschil is dat je in NL dikwijls uurtjes moet schoffelen en het in andere landen wordt omgezet in een boete/schadevergoeding.
bij ons in Sofia kan je je portemonee omkeren en dan misschien kan je gaan.
Hele zooi is corrupt hier.
Maar eerlijk is eerlijk, wij Nederlanders zijn niet van die lieverdjes hier.... }) :R
  donderdag 26 april 2018 @ 15:30:18 #255
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178753801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zit die nog steeds vast? Nou nou....
Jep, zag z'n vader onlangs nog en hij gaf dat aan. Waren ook druk bezig om hem naar Nederland te krijgen maar dat zit er voorlopig niet in.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 15:31:44 #256
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178753827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:27 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

bij ons in Sofia kan je je portemonee omkeren en dan misschien kan je gaan.
Hele zooi is corrupt hier.
Maar eerlijk is eerlijk, wij Nederlanders zijn niet van die lieverdjes hier.... }) :R
Onmogelijk, Nederlanders behoren tot de best integrerende volkeren, leren binnen een jaar allemaal een taal en gaan allemaal alleen maar met locals om.

Tenminste, dat is wat ik op Fok! hoor. In de realiteit heb ik het in zowel Spanje, Ierland, Zweden, Tsjechië en Bulgarije nog niet meegemaakt. Gemiddelde Nederlander die hier al twee jaar woont komt niet verder dan het bestellen van een biertje _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178753839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat zal niet zo rap gaan. Die Hollandse David die hier een vrouw een mes in de strot stak is nog steeds niet veroordeeld. Maar zit inmiddels wel al bijna anderhalf jaar in de bak _O-
Terecht. Laat die andere twee knapen ook eerst maar eens een paar jaar in voorarrest zitten. Wij hebben geen haast in Nederland om dat ongedierte hier weer terug te krijgen.
pi_178753844
Klote kaaskoppen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_178753853
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:32 schreef HSG het volgende:
Klote kaaskoppen.
Geen Hollandse kaas.
  donderdag 26 april 2018 @ 15:35:55 #260
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178753891
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:32 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Terecht. Laat die andere twee knapen ook eerst maar eens een paar jaar in voorarrest zitten. Wij hebben geen haast in Nederland om dat ongedierte hier weer terug te krijgen.
Raar dat je dan wel weer vindt dat 'ongedierte' woonachtig in Nederland maar uit andere landen afkomstig is zo snel mogelijk over de grens geschopt moet worden.

Dubbele moraal, dit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 15:53:13 #261
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_178754245
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Onmogelijk, Nederlanders behoren tot de best integrerende volkeren, leren binnen een jaar allemaal een taal en gaan allemaal alleen maar met locals om.

Tenminste, dat is wat ik op Fok! hoor. In de realiteit heb ik het in zowel Spanje, Ierland, Zweden, Tsjechië en Bulgarije nog niet meegemaakt. Gemiddelde Nederlander die hier al twee jaar woont komt niet verder dan het bestellen van een biertje _O-
Dat valt wel mee hoor.
Maar de Bulgaarse taal is gewoon f* ingewikkeld.
Mijn kinderen leren nu vollop Bulgaars maar de grammatica....grote genade...

Waar wel een verschil in zit is dat Bulgaren als ze ruzie hebebn heel veel schreeuwen en een beetje duwen...een Nederlander slaat meteen vollop erin en dat is ff schriken voor de meeste.

Overigens: Praag schijnt berucht te zijn om kelners/cafe's die de boel belazeren. Wil niet zeggen dat je iemand verrot moet slaan maar toch...
  donderdag 26 april 2018 @ 16:07:09 #262
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178754429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Fijn dat je dat zelf ook snapt. Wat ook helpt, is dat wanneer we op bepaalde vlakken het begrip 'Europa' erbij halen, Rusland daar niet toebehoort. Oostblok of niet.
Oh, nu ga het Oostblok opsplitsen. Ja, zo kun je het sturen in de richting die je het beste uitkomt natuurlijk. Als je maar je gelijk haalt, niet?
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 16:20:56 #263
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178754661
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:07 schreef matspontius het volgende:

[..]

Oh, nu ga het Oostblok opsplitsen. Ja, zo kun je het sturen in de richting die je het beste uitkomt natuurlijk. Als je maar je gelijk haalt, niet?
Rusland niet betrekken wanneer Europa besproken wordt en het Oostblok aangehaald wordt is het Oostblok opsplitsen om mijn gelijk maar te halen? Je snapt er écht niet veel van.

Ga het maar bij een ander proberen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 16:22:26 #264
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178754685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:53 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor.
Maar de Bulgaarse taal is gewoon f* ingewikkeld.
Mijn kinderen leren nu vollop Bulgaars maar de grammatica....grote genade...

Waar wel een verschil in zit is dat Bulgaren als ze ruzie hebebn heel veel schreeuwen en een beetje duwen...een Nederlander slaat meteen vollop erin en dat is ff schriken voor de meeste.

Overigens: Praag schijnt berucht te zijn om kelners/cafe's die de boel belazeren. Wil niet zeggen dat je iemand verrot moet slaan maar toch...
Ik zal niet zeggen dat de taal gemakkelijk is maar ik spreek het 'vloeiend' terwijl het leeuwendeel van de Nederlanders/Belgen/Engelsen die hier langer wonen dan ik met geluk een paar volzinnen kunnen uitspreken.

Ik lig er verder niet wakker van hoor want ik vind het absoluut niet noodzakelijk om maar de taal te moeten spreken in het land waar je verblijft maar aangezien ik zoveel mensen in Nederland daarover hoor klagen terwijl ze het in het buitenland zelf over het algemeen ook absoluut niet doen.. Tsja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178754755
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:22 schreef Dven het volgende:
angezien ik zoveel mensen in Nederland daarover hoor klagen terwijl ze het in het buitenland zelf o
Die mensen die daar in Nederland over klagen kunnen dat niet in een ander land doen, of ze moeten in 2 landen tegelijkertijd wonen en leven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2018 16:32:27 ]
  donderdag 26 april 2018 @ 17:02:17 #266
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178755280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Onmogelijk, Nederlanders behoren tot de best integrerende volkeren, leren binnen een jaar allemaal een taal en gaan allemaal alleen maar met locals om.

Tenminste, dat is wat ik op Fok! hoor. In de realiteit heb ik het in zowel Spanje, Ierland, Zweden, Tsjechië en Bulgarije nog niet meegemaakt. Gemiddelde Nederlander die hier al twee jaar woont komt niet verder dan het bestellen van een biertje _O-
En tot die gemiddelde Nederlander hoor jij uiteraard niet
"Hoka Hey!"
pi_178755298
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Raar dat je dan wel weer vindt dat 'ongedierte' woonachtig in Nederland maar uit andere landen afkomstig is zo snel mogelijk over de grens geschopt moet worden.

Dubbele moraal, dit.
Dubbel? Welnee. Allochtonen die zich misdragen dienen te worden gedeporteerd naar hun vaderland. Dat is consequent.
pi_178755308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Raar dat je dan wel weer vindt dat 'ongedierte' woonachtig in Nederland maar uit andere landen afkomstig is zo snel mogelijk over de grens geschopt moet worden.

Dubbele moraal, dit.
:Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 26 april 2018 @ 17:09:59 #269
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178755351
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:02 schreef matspontius het volgende:

[..]

En tot die gemiddelde Nederlander hoor jij uiteraard niet
Dat is correct, ik spreek de taal vloeiend. Maar misschien moet jij je een keer op iemand anders gaan focussen. Dat is verstandiger :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178755369
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

:Y
:N
  donderdag 26 april 2018 @ 17:13:06 #271
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178755392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is correct, ik spreek de taal vloeiend. Maar misschien moet jij je een keer op iemand anders gaan focussen. Dat is verstandiger :)
Dat maak ik zelf wel uit, gemiddelde Nederlander
"Hoka Hey!"
  donderdag 26 april 2018 @ 17:15:30 #272
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178755425
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:13 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit, gemiddelde Nederlander
ok, grote jan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 17:22:17 #273
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178755503
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:15 schreef Dven het volgende:

[..]

ok, grote jan.
Goh, alweer zo'n originele reactie
"Hoka Hey!"
pi_178755552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:22 schreef Dven het volgende:
Waar wel een verschil in zit is dat Bulgaren als ze ruzie hebebn heel veel schreeuwen en een beetje duwen...een Nederlander slaat meteen vollop erin en dat is ff schriken voor de meeste.
Brrr... ik weet niet uit welk nest jij komt en ik wil het niet weten ook, geloof ik.
  donderdag 26 april 2018 @ 17:31:00 #275
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178755632
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:22 schreef Dven het volgende:
aangezien ik zoveel mensen in Nederland daarover hoor klagen terwijl ze het in het buitenland zelf over het algemeen ook absoluut niet doen
Dat kunnen onmogelijk dezelfde mensen zijn.
  donderdag 26 april 2018 @ 17:34:35 #276
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178755689
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:31 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dat kunnen onmogelijk dezelfde mensen zijn.
Mensen remigreren inderdaad niet.

Maar inderdaad, de thuisbluivers zouden een taal allemaal perfect onder de knie krijgen _O_

NEDERLANDERS w/
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 17:35:30 #277
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178755702
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:25 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Brrr... ik weet niet uit welk nest jij komt en ik wil het niet weten ook, geloof ik.
Niet mijn post. Verder wel mee eens dat het stappen in NL veel gewelddadiger is dan in heel wat andere landen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 17:35:45 #278
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178755709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:34 schreef Dven het volgende:

de thuisbluivers zouden een taal allemaal perfect onder de knie krijgen _O_
:)
  donderdag 26 april 2018 @ 17:36:13 #279
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178755719
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:35 schreef Kopiko het volgende:

[..]

:)
:O
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 17:36:25 #280
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178755726
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:35 schreef Dven het volgende:
Verder wel mee eens dat het stappen in NL veel gewelddadiger is dan in heel wat andere landen.
En heel wat minder gewelddadig dan in heel wat andere landen.
  donderdag 26 april 2018 @ 17:37:10 #281
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178755742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:36 schreef Kopiko het volgende:

[..]

En heel wat minder gewelddadig dan in heel wat andere landen.
Voorbeelden? Enige land waar ik vooralsnog ben geweest en het bij het uitgaan een grotere puinhoop wordt is Engeland.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178755743
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet mijn post. Verder wel mee eens dat het stappen in NL veel gewelddadiger is dan in heel wat andere landen.
Dat is dan iets van de laatste jaren. Toen ik nog ging "stappen" (wat een vreselijk woord), was geweld nog een zeldzaamheid.
  donderdag 26 april 2018 @ 17:39:47 #283
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178755806
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Voorbeelden?
Inderdaad: Engeland. Verder diverse steden in de VS en Zuid-Amerika. Ook in sommige Italiaanse steden kan het flink spoken 's nachts.
In het Midden-Oosten ben ik nog nooit gaan stappen.
  donderdag 26 april 2018 @ 17:40:36 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178755825
quote:
Bij het OLVG – een fusie van het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis en het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis, met twee locaties relatief dichtbij het centrum – komen elk weekend de slachtoffers van vechtpartijen binnen. Vooral op „klassieke stapavonden”: donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond is het raak. Gemiddeld: tien tot dertien gewonde mensen per weekend;
Eén ziekenhuis en al 13 gewonden wegens uitgaansgeweld per weekend _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 17:42:59 #285
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_178755865
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Eén ziekenhuis en al 13 gewonden wegens uitgaansgeweld per weekend _O-
Dat is niet zoveel toch?

Vergeet ook even niet dat hier zeker de helftvan toeristen zullen zijn.
  donderdag 26 april 2018 @ 17:45:59 #286
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178755915
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:42 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat is niet zoveel toch?

Vergeet ook even niet dat hier zeker de helftvan toeristen zullen zijn.
In één ziekenhuisje al 13 man welke zo ernstig verwond zijn dat ze opgenomen moeten worden? Vind ik toch behoorlijk wat maar ik woon dan ook in een land waar uitgaansgeweld schijnbaar niet zo gewoon is.

Zéker de helft toeristen is een aanname waar ik niet veel mee kan en ook niet zoveel zegt over de daders.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178755944
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:45 schreef Dven het volgende:
ker de helft toeristen is een aanname waar ik niet veel mee kan en ook niet zoveel zegt over de daders.
Sunny beach komt aardig wat geweld voor die door Bulgaren zelf word veroorzaakt dus dat klopt niet.
pi_178755949
Rutte walgt van Nederlands tuig Praag

DEN HAAG - Minister-president Rutte noemt de Nederlandse kopschoppers die zich afgelopen weekend hebben misdragen in Praag „walgelijk”.

„Ik schaam me enorm voor ons land als je ziet wat deze lui daar hebben gedaan”, zei de premier verder tijdens zijn wekelijkse persconferentie. „Wat ze daar hebben gedaan is buitengewoon slecht voor ons imago in het buitenland.” [Telegraaf]

Welk imago, Rutte? :')
´
  donderdag 26 april 2018 @ 17:50:02 #289
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178755984
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:48 schreef kiffer het volgende:

[..]

Sunny beach komt aardig wat geweld voor die door Bulgaren zelf word veroorzaakt dus dat klopt niet.
Niet mee eens maar sowieso is Sunny Beach niet bepaald representatief voor de rest van het land en dat zal je zelf ongetwijfeld ook wel weten :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178756041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:50 schreef Dven het volgende:
ee eens maar sowieso is Sunny Beach niet bepaald representatief voor de rest van het land en dat zal je ze
Kun je het wel niet mee eens zijn maar is wel zo, Bulgaarse bendes zijn daar zeer actief in Sofia zal het uitgaansgeweld minder zijn maar zeker wel aanwezig, ga bijvoorbeeld eens een avond stappen in studentski grad.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2018 17:55:30 ]
  donderdag 26 april 2018 @ 17:56:40 #291
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178756108
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:52 schreef kiffer het volgende:

[..]

Kun je het wel niet mee eens zijn maar is wel zo, Bulgaarse bendes zijn daar zeer actief in Sofia zal het uitgaansgeweld minder zijn maar zeker wel aanwezig.
Bulgaarse bendes :D

Kerel, ga een paar keer naar Sunny Beach en je ziet dat het leeuwendeel van het gezeik van met name Engelsen en Zweden komt. En Sofia? Ik vind het een ongelofelijke kutstad maar uitgaansgeweld heb je geen last van. Maar goed, jij zal het allemaal beter weten :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178756157
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Bulgaarse bendes :D

Kerel, ga een paar keer naar Sunny Beach en je ziet dat het leeuwendeel van het gezeik van met name Engelsen en Zweden komt. En Sofia? Ik vind het een ongelofelijke kutstad maar uitgaansgeweld heb je geen last van. Maar goed, jij zal het allemaal beter weten :*
Okay dus sofia en sunny beach is niet representatief welke stad dan wel ?
https://www.dailyrecord.c(...)ockets-prey-10777718 en dit is ook algemene kennis maar goed jij weet het beter dus.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2018 18:06:43 ]
  donderdag 26 april 2018 @ 18:07:08 #293
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178756282
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:58 schreef kiffer het volgende:

[..]

Okay dus sofia en sunny beach is niet representatief welke stad dan wel ?
Ik stel niet dat Sofia niet representatief is. Ik zeg dat je geen gelijk hebt of er eigenlijk gewoon compleet naast zit. Twee behoorlijk verschillende dingen.

Georganiseerde misdaad? Ja. 'Petty crime'? Ja. Zijn er wel eens protesten? Jazeker. Uitgaansgeweld? Nee. Dat dan weer niet. En dan kan je hoog of laag springen, het is er gewoon niet.

DUTCHKO is het met mij eens :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 april 2018 @ 18:08:24 #294
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178756304
Maar nogmaals, je zoekt het maar uit :D
Ik heb m'n werk afgerond en ga lekker op het terras bier zuipen, doei he :W
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178756315
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik stel niet dat Sofia niet representatief is. Ik zeg dat je geen gelijk hebt of er eigenlijk gewoon compleet naast zit. Twee behoorlijk verschillende dingen.

Georganiseerde misdaad? Ja. 'Petty crime'? Ja. Zijn er wel eens protesten? Jazeker. Uitgaansgeweld? Nee. Dat dan weer niet. En dan kan je hoog of laag springen, het is er gewoon niet.

DUTCHKO is het met mij eens :P
Zoals ik al zij uitgaangsgeweld is zeker aanwezig in sofia, sofia ligt in bulgarije is de hoofdstad notabene dus je hebt geen gelijk, maar goed blijf lekker cherrypicken.
  donderdag 26 april 2018 @ 18:08:53 #296
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178756326
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:08 schreef kiffer het volgende:

[..]

Zoals ik al zij uitgaangsgeweld is zeker aanwezig in sofia, sofia ligt in bulgarije is de hoofdstad notabene dus je hebt geen gelijk, maar goed blijf lekker cherrypicken.
k doei
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178756329
Voorwaardelijke straffen beloven al veel goeds
U MAD?
pi_178757621
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Voorwaardelijke straffen beloven al veel goeds
Dat is alleen voor de meelopers. Die zijn als kleuters het land uitgestuurd, zodat justitie zich beter kan concentreren op de echte boeven.
pi_178757651
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Rutte walgt van Nederlands tuig Praag

DEN HAAG - Minister-president Rutte noemt de Nederlandse kopschoppers die zich afgelopen weekend hebben misdragen in Praag „walgelijk”.

„Ik schaam me enorm voor ons land als je ziet wat deze lui daar hebben gedaan”, zei de premier verder tijdens zijn wekelijkse persconferentie. „Wat ze daar hebben gedaan is buitengewoon slecht voor ons imago in het buitenland.” [Telegraaf]

Welk imago, Rutte? :')
Nederlandse? Ons land? Ons imago?

Rutte is de weg kwijt.
  donderdag 26 april 2018 @ 19:08:31 #300
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178757751
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Rusland niet betrekken wanneer Europa besproken wordt en het Oostblok aangehaald wordt is het Oostblok opsplitsen om mijn gelijk maar te halen? Je snapt er écht niet veel van.

Ga het maar bij een ander proberen.
Nee hoor, jij hapt veel te graag, onverbeterlijke betweter
"Hoka Hey!"
pi_178760144
quote:
15s.gif Op donderdag 26 april 2018 06:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja ERG HÈ, VOOR DIE OBER. Maar die wordt niet eens genoemd, logisch ook want je moet natuurlijk eerst vertellen hoe erg het voor de daders en hun familie is en doetieandersnooit roepen.

Typisch profiel weer dit :')
Ik denk dat je als familie van een verdachte in zo'n zaak echt beter je mond kunt houden.

En hoe weten die mensen toch altijd zo zeker dat hun lieverdjes nooit zulke dingen doen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')