abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178735814
Die gele en z'n broer (wss) zijn gewoon helemaal gestoord. Maar als ik die beelden goed bekijk hebben die obers het zelf ook wel laten escaleren. Het begon ook uitgerekend met een duw en een klap van die ober tegen die in dat rood/roze shirt die juist iedereen uit elkaar probeert te houden. Terwijl (juist) die gele al bijna weg was gelopen :')

Maar goed. Die gele mogen ze houden iig. Het ziet er niet uit alsof dit zijn eerste keer was.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178735970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:54 schreef michiel_merk het volgende:
Nederlanders in het buitenland....kleine groep verpest het voor de rest...
Voor mij zijn dit geen Nederlanders. 2de generaties 'lieve' jongens, doen nooit een vlieg kwaad.
  woensdag 25 april 2018 @ 17:29:05 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_178736216
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:59 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dit überhaupt goed willen praten :')
Ik zei ook nadrukkelijk dat ik dat niet deed, wat mij betreft zitten ze daar een paar jaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Spellchecker woensdag 25 april 2018 @ 17:30:11 #104
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178736240
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die gele en z'n broer (wss) zijn gewoon helemaal gestoord. Maar als ik die beelden goed bekijk hebben die obers het zelf ook wel laten escaleren. Het begon ook uitgerekend met een duw en een klap van die ober tegen die in dat rood/roze shirt die juist iedereen uit elkaar probeert te houden. Terwijl (juist) die gele al bijna weg was gelopen :')

Maar goed. Die gele mogen ze houden iig. Het ziet er niet uit alsof dit zijn eerste keer was.
Is dat een reden/excuus voor zo'n achterlijk buitensporige aanval?!
  woensdag 25 april 2018 @ 17:31:22 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_178736272
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:30 schreef maily het volgende:

[..]

Ja, als er alcohol in het spel is wel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_178736278
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:30 schreef maily het volgende:

[..]

Ja. Dat zeg ik toch precies?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178736372
Tja, alcohol
pi_178736865
https://www.instagram.com/pejmankazemi_/
Deze wappie heeft zijn insta nog niet offline gehaald. De rest zijn inmiddels al hun socials aan het wissen
Edensnator over 'n out
pi_178736886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:00 schreef Edensnator het volgende:
Deze wappie heeft zijn insta nog niet offline gehaald. De rest zijn inmiddels al hun socials aan het wissen
Tsjechen zijn viesmad, aan de comments bij zijn foto's te zien.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 18:06:15 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178736971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:00 schreef Edensnator het volgende:
Die gele z'n insta staat ook nog open. Die Tsjechen gaan goed los.

https://www.instagram.com/p/Bh40Z6vnjdZ/

Is ook lastig offline te halen als je vast zit (lol)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 25 april 2018 @ 18:07:20 #111
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_178736993
Leuk! Weer een proces om te volgen. *pakt popcorn*

Ik gok op 8 jaar voor de kopschopper(gele shirt) en 6 jaar voor die broer van hem (witte shirt). De overige 3 komen er met straffen tot 6 maanden vanaf. Ik verwacht niet dat het OM wil schikken in deze zaak met zulke beelden.
  woensdag 25 april 2018 @ 18:14:00 #112
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178737157
Foto van de daders.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178737178
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Foto van de daders.

[ afbeelding ]
Sterre vlinder :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 18:17:22 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178737236
quote:
Foto van de daders.

[ afbeelding ]
_O-
4045
onlogisch
pi_178737287
quote:
Foto van de daders.

[ afbeelding ]
:')
U MAD?
pi_178737301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:07 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk! Weer een proces om te volgen. *pakt popcorn*

Ik gok op 8 jaar voor de kopschopper(gele shirt) en 6 jaar voor die broer van hem (witte shirt). De overige 3 komen er met straffen tot 6 maanden vanaf. Ik verwacht niet dat het OM wil schikken in deze zaak met zulke beelden.
Waar heb je het over? Jij kent de tsjechische strafnormen uit je hoofd of wat?
U MAD?
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 18:22:24 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178737326
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hij gokt toch, hij zegt het toch nergens zeker te weten. Lees toch eens een post voordat je reageert.
4045
onlogisch
  woensdag 25 april 2018 @ 18:24:42 #118
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178737368
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij gokt toch, hij zegt het toch nergens zeker te weten. Lees toch eens een post voordat je reageert.
Ik gok honderdduizend jaar voor her gele shirt en tien keer sorry zeggen voor de rest. :')
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 18:29:01 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178737448
quote:
9s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:24 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik gok honderdduizend jaar voor her gele shirt en tien keer sorry zeggen voor de rest. :')
Bedankt voor je gok. Ik stel voor dat we een fok poll maken :)
4045
onlogisch
  woensdag 25 april 2018 @ 18:35:35 #120
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_178737537
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:18 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

Voor mij zijn dit geen Nederlanders. 2de generaties 'lieve' jongens, doen nooit een vlieg kwaad.
Oké dat maakt veel uit ja, of jij het Nederlanders vindt of niet. ^O^ :Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 25 april 2018 @ 18:40:52 #121
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_178737666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:06 schreef LXIV het volgende:
Ik vond het ook niettypisch Iraans. Dat zijn in het algemeen geen tokkies. Wel vaak bedreven in vechtsport. Dit zijn dus wel uitzonderingen
Nee zeker niet inderdaad, en volgens mij hebben ze ook helemaal geen cultuur waarin alles goedgepraat wordt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Spellchecker woensdag 25 april 2018 @ 19:19:33 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178738679
quote:
Foto van de daders.

[ afbeelding ]
_O-
  woensdag 25 april 2018 @ 19:22:40 #123
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_178738781
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb er even een avondje aan gezeten. Wat vergelijkbare zaken doorgenomen vanaf 1980. Vonnissen doorgelezen, crimewatchers en lokale journalisten gesproken.

We gaan het meemaken.
pi_178738819
’Al kost het me m’n eigen kop’

Karel (63) greep in bij matpartij Praag

PRAAG - Het moest een feest worden, maar het weekendje Praag liep voor Karel (63) en zijn broers, zussen en zwagers uit op een nachtmerrie toen – voor hun ogen – een ober werd mishandeld door landgenoten. „Ze slaan hem dood!”, riep zijn zus. Toen knapte er iets bij Karel en gingen ’alle remmen los’.

„Het hele weekend was fantastisch, lekker weer, veel gezien, prachtige stad”, begint Karel. Zaterdag keerde hij terug bij het restaurant waar het op vrijdag al ’zo gezellig’ was geweest. Dat veranderde. „Ik had twee stukjes pizza op, en toen gebeurde het”, zo herinnert Karel zich het moment waarop een groep Nederlandse mannen ruzie krijgt met de obers.

Op video’s is te zien hoe Karel, 63 lentes jong, na kortstondig weifelen naar de groep loopt, iemand beet pakt en probeert te sussen. Vervolgens haalt een zus hem terug. „Daarna ben ik nog naar de ober gegaan, die had bloed voor z’n mond. Hij begon te braken. We hebben hem op zijn zij gelegd.”

Bang? „Nee, dat was ik niet. Er werd vreselijk veel geschreeuwd, ook door kinderen. Dan hoor ik niets meer. Mijn vrouw riep nog, mijn schoonzus ook: ’Ze schoppen hem dood, ze schoppen hem dood!’ Dan gaan bij mij alle remmen los. Vol adrenaline. Ik dacht: ik moet erop af, al kost het me m’n eigen kop.”

Geschreeuw
Volgens Karel, die zijn achternaam liever niet in de media wil hebben, begon de ’jongen met rugzak’ na een gesprek met de ober stennis te schoppen. „De ober zei: jullie mogen hier wel zitten, maar deze tafel is gereserveerd, en jullie mogen je eigen consumpties niet drinken. De jongen met de rugtas werd kwaad, gaf een trap tegen een stoel. Later nog eens. Die stoel viel om, dus ik zette hem weer recht.”

Vervolgens begon de man in het gele shirt, door cliënten herkend als hun fitnesstrainer in de regio Den Haag, te schreeuwen. „Hij schreeuwde „F*ck off!” en „M*therf*ers!” richting de obers. De eigenaar was het zat. Daarna ging het los.”

Hele avond stil
Toen de gemoederen waren bedaard, kreeg Karel niet enkel lof. Van familieleden kreeg hij te horen dat hij ’zo ook zijn broers erbij betrekt’. Natuurlijk is er die avond niets meer gegeten. Het gezelschap ging terug naar het hotel, om een drankje te drinken en erover te praten, maar Karel zweeg de hele avond. „Ik heb helemaal niets meer gezegd. Geen woord. Zelfs niet tegen m’n vrouw. Dat vond ze wel heel erg.”

Ook achteraf overheerst de woede. En het onbegrip. „Je kan je niet voorstellen dat iemand zoiets doet. Echt bewust. Die jongen struikelt en ze slaan hem helemaal total loss. Daarna nog een schop op zijn gezicht... Ik ben heel, heel boos. Vooral op degene die begon, met de rugtas. Dat is eigenlijk een bangerik. Hij lokte het uit, maar liep daarna steeds weg. Wat ben jij een knuppel, dacht ik.”

Goeie straf
Karel hoopt dat de autoriteiten hard zullen optreden. Vijf van de zeven Nederlanders zijn nog verdachte in de zaak. Twee werden vrijgelaten – terecht, volgens Karel, want die probeerden de rest te kalmeren. „Maar ik hoop dat die andere gasten voorlopig vast blijven. Niet in Nederland, maar daar. Ze moeten een goeie straf krijgen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-matpartij-praag
  woensdag 25 april 2018 @ 19:32:09 #125
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_178739062
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 19:24 schreef Kim-Holland het volgende:
’Al kost het me m’n eigen kop’

Karel (63) greep in bij matpartij Praag

PRAAG - Het moest een feest worden, maar het weekendje Praag liep voor Karel (63) en zijn broers, zussen en zwagers uit op een nachtmerrie toen – voor hun ogen – een ober werd mishandeld door landgenoten. „Ze slaan hem dood!”, riep zijn zus. Toen knapte er iets bij Karel en gingen ’alle remmen los’.

„Het hele weekend was fantastisch, lekker weer, veel gezien, prachtige stad”, begint Karel. Zaterdag keerde hij terug bij het restaurant waar het op vrijdag al ’zo gezellig’ was geweest. Dat veranderde. „Ik had twee stukjes pizza op, en toen gebeurde het”, zo herinnert Karel zich het moment waarop een groep Nederlandse mannen ruzie krijgt met de obers.

Op video’s is te zien hoe Karel, 63 lentes jong, na kortstondig weifelen naar de groep loopt, iemand beet pakt en probeert te sussen. Vervolgens haalt een zus hem terug. „Daarna ben ik nog naar de ober gegaan, die had bloed voor z’n mond. Hij begon te braken. We hebben hem op zijn zij gelegd.”

Bang? „Nee, dat was ik niet. Er werd vreselijk veel geschreeuwd, ook door kinderen. Dan hoor ik niets meer. Mijn vrouw riep nog, mijn schoonzus ook: ’Ze schoppen hem dood, ze schoppen hem dood!’ Dan gaan bij mij alle remmen los. Vol adrenaline. Ik dacht: ik moet erop af, al kost het me m’n eigen kop.”

Geschreeuw
Volgens Karel, die zijn achternaam liever niet in de media wil hebben, begon de ’jongen met rugzak’ na een gesprek met de ober stennis te schoppen. „De ober zei: jullie mogen hier wel zitten, maar deze tafel is gereserveerd, en jullie mogen je eigen consumpties niet drinken. De jongen met de rugtas werd kwaad, gaf een trap tegen een stoel. Later nog eens. Die stoel viel om, dus ik zette hem weer recht.”

Vervolgens begon de man in het gele shirt, door cliënten herkend als hun fitnesstrainer in de regio Den Haag, te schreeuwen. „Hij schreeuwde „F*ck off!” en „M*therf*ers!” richting de obers. De eigenaar was het zat. Daarna ging het los.”

Hele avond stil
Toen de gemoederen waren bedaard, kreeg Karel niet enkel lof. Van familieleden kreeg hij te horen dat hij ’zo ook zijn broers erbij betrekt’. Natuurlijk is er die avond niets meer gegeten. Het gezelschap ging terug naar het hotel, om een drankje te drinken en erover te praten, maar Karel zweeg de hele avond. „Ik heb helemaal niets meer gezegd. Geen woord. Zelfs niet tegen m’n vrouw. Dat vond ze wel heel erg.”

Ook achteraf overheerst de woede. En het onbegrip. „Je kan je niet voorstellen dat iemand zoiets doet. Echt bewust. Die jongen struikelt en ze slaan hem helemaal total loss. Daarna nog een schop op zijn gezicht... Ik ben heel, heel boos. Vooral op degene die begon, met de rugtas. Dat is eigenlijk een bangerik. Hij lokte het uit, maar liep daarna steeds weg. Wat ben jij een knuppel, dacht ik.”

Goeie straf
Karel hoopt dat de autoriteiten hard zullen optreden. Vijf van de zeven Nederlanders zijn nog verdachte in de zaak. Twee werden vrijgelaten – terecht, volgens Karel, want die probeerden de rest te kalmeren. „Maar ik hoop dat die andere gasten voorlopig vast blijven. Niet in Nederland, maar daar. Ze moeten een goeie straf krijgen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-matpartij-praag
Held _O_ ^O^
Voor hetzelfde geld hadden die ratten hem ook halfdood geschopt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')