Nee. Dat kunnen we niet. Het ironische is dat ik een moment dacht dat je wel bereid was tot een serieuze discussie, en naar een argument zat toe te werken, helaas liep je op dat moment weg maar niet zonder nog een paar ramen in te gooien.quote:
Ik heb het wel degelijk twee keer gezegd. Kan ze wel citeren hoor als je dat wilt. Maar ik begin vooral het vermoeden te krijgen dat je moeilijk wilt doen om moeilijk te doen. Jammer in een net zo vloeiend lopend gesprek.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nope, sterker nog, dit:
[..]
Het hier aangeleverde argument is met betrekking tot de stelling zelfs een non-sequitor.
Nou nee, ik wil gewoon aantonen dat je moeite hebt met logische verbanden zien, omdat je allerlei conclusies aan argumenten verbind die helemaal niet bij elkaar horen.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:44 schreef DeParo het volgende:
Ik heb het wel degelijk twee keer gezegd. Kan ze wel citeren hoor als je dat wilt. Maar ik begin vooral het vermoeden te krijgen dat je moeilijk wilt doen om moeilijk te doen. Jammer in een net zo vloeiend lopend gesprek.
Je zegt zelf dat Ulx een spelfout maakt dus dan bak je er zelf ook niet veel van schijnbaar haha.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou nee, ik wil gewoon aantonen dat je moeite hebt met logische verbanden zien, omdat je allerlei conclusies aan argumenten verbind die helemaal niet bij elkaar horen.
Het feit dat Ulx een spelfout maakt zegt niks over het feit of Donald Trump een spelfout zou kunnen maken.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat Ulx een spelfout maakt dus dan bak je er zelf ook niet veel van schijnbaar haha.
Maar Ulx maakte wel een spelfout en daar zijn we het dus gewoon over eens.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het feit dat Ulx een spelfout maakt zegt niks over het feit of Donald Trump een spelfout zou kunnen maken.
Dan zeg je dat DustPuppy er gewoon faliekant naast zit.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:48 schreef Ulx het volgende:
Ik maakte geen spelfout. Ik schreef het zoals Trump het uitsprak.
Ik merk dat je inhoudelijk niet wilt reageren op wat ik zeg, maar meteen focust op dat ene kleine puntje waarvan je kunt zeggen: "Zie, je zegt dat ik gelijk heb!"quote:Op woensdag 25 april 2018 10:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar Ulx maakte wel een spelfout en daar zijn we het dus gewoon over eens.
Begin eens bij je eigen gedrag dan ipv dit zinloze eenrichtingsverkeer.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik merk dat je inhoudelijk niet wilt reageren op wat ik zeg, maar meteen focust op dat ene kleine puntje waarvan je kunt zeggen: "Zie, je zegt dat ik gelijk heb!"
De rest wordt vakkundig genegeerd. Wederom symptomatisch voor je gedrag hier.
Nee. Het had niet uitgemaakt wat ik had geschreven want je doel was een beetje uit de hoogte mij met mijn eigen woorden om de oren te komen slaan. Maar helaas voor jou ben je van een koude kermis thuis gekomen wat dat betreft.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oh, daar gaat het helemaal niet om. Ik probeer gewoon te kijken of je in staat bent toe te geven wanneer je foutieve argumentatie gebruikt en een lesje logisch redeneren te delen met de rest.
Nu alleen nog wat meer mensen die gaan stemmen in november en de DCCC die bereid is er wat tijd en geld in te steken, vooral op het moment dat Tipirneni nog geen enkele kans scheen te hebben.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:49 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.vox.com/2018/(...)ona-special-election
Met maar 53% van de stemmen. In het uiterst conservatieve Arizona!
Dat scheelde dus niet veel.
Ze hebben er amper campagne geld in gestoken. Ik kan me voorzitten dat er bij de DNC iemand als een moederkloek op het campagnegeld gaat zitten, want over een aantal maanden zijn er de midterms, en dan is het alle hens aan dek.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:37 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Nu alleen nog wat meer mensen die gaan stemmen in november en de DCCC die bereid is er wat tijd en geld in te steken, vooral op het moment dat Tipirneni nog geen enkele kans scheen te hebben.
Maar ja, bij de Dems geldt nog te vaak "With friends like these..." en je kunt toch echt niet hebben dat kiezers gaan denken dat je als DCCC graag geld in bodemloze putten gooit.
Tipi had gewoon moeten (en kunnen) winnen.(Stomme kut-DCCC.)
Hier ben ik het echt niet mee eens. Gezien het district is dit een uitstekende score, ver boven verwachting. Maar er zijn veel meer districten waarin de Democraten een veel betere kans hebben dan hier. Zonde van je geld om het uit te geven aan dit soort races. Overal winnen gaat niet en in een districtenstelsel heeft het geen zin om overal geld in te steken als je maar een beperkt budget hebt.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:37 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Nu alleen nog wat meer mensen die gaan stemmen in november en de DCCC die bereid is er wat tijd en geld in te steken, vooral op het moment dat Tipirneni nog geen enkele kans scheen te hebben.
Maar ja, bij de Dems geldt nog te vaak "With friends like these..." en je kunt toch echt niet hebben dat kiezers gaan denken dat je als DCCC graag geld in bodemloze putten gooit.
Tipi had gewoon moeten (en kunnen) winnen.(Stomme kut-DCCC.)
Ze wisten dat ze hier niet zouden kunnen winnen, de leverage was te zwaar. Maar dat neemt niet weg dat ze in Arizona een naar verhouding heel goed resultaat hebben gehaald. Je gooit er natuurlijk geen bak geld naar toe om een kandidaat op 49% te laten stranden. Daarvoor is die gok te duur.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:07 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt niet mee eens. Gezien het district is dit een uitstekende score, ver boven verwachting. Maar er zijn veel meer districten waarin de Democraten een veel betere kans hebben dan hier. Zonde van je geld om het uit te geven aan dit soort races.
quote:It is supposed to be a last line of defense against a Sept. 11-style attack on the United States. But a federal program that puts armed undercover guards on commercial airliners is in such disarray that it does little to deter terrorists, many of its employees say, and is being investigated by Congress.
Alcohol abuse among some in the Federal Air Marshal Service is so rampant that the Transportation Security Administration, which oversees the program, has had to monitor whether the armed guards show up for their flights sober, according to five people familiar with the situation. T.S.A. said its office of inspection makes quality assurance visits to ensure that the air marshals are properly prepared for their missions.
Female and minority air marshals said in court documents and interviews that they faced discrimination at work, including being subjected to sexually explicit messages and racist jokes and memes sent on government-issued cellphones. Other air marshals said they were fired or threatened with termination for minor infractions, while misconduct by managers was overlooked. Just 22 percent of the marshals thought their leaders maintained “high standards of honesty and integrity,” according to a federal employee survey completed last year, one of the lowest rankings among agencies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Het is vooral een hoopvol resultaat voor Sinema gezien de Senaatsverkiezingen van november. Als de verhoudingen dan hetzelfde zijn wint ze die race met dubbele cijfers.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:12 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ze wisten dat ze hier niet zouden kunnen winnen, de leverage was te zwaar. Maar dat neemt niet weg dat ze in Arizona een naar verhouding heel goed resultaat hebben gehaald. Je gooit er natuurlijk geen bak geld naar toe om een kandidaat op 49% te laten stranden. Daarvoor is die gok te duur.
als ze het nét winnen is het ook al mooiquote:Op woensdag 25 april 2018 13:13 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Precies. Het is vooral een hoopvol resultaat voor Sinema gezien de Senaatsverkiezingen van november. Als de verhoudingen dan hetzelfde zijn wint ze die race met dubbele cijfers.
Die ze met een héél klein beetje meer moeite gewoon gewónnen hadden?quote:Op woensdag 25 april 2018 13:07 schreef westwoodblvd het volgende:
Zonde van je geld om het uit te geven aan dit soort races.
Dat is waar, maar nogmaals, je hebt maar beperkte middelen. Ik denk dat er vooral geld zou moeten gaan naar Senaatsraces in conservatieve staten. Missouri, Indiana, North Dakota. Die zijn het meest kwetsbaar en met het huidige politieke klimaat heb je een unieke kans om het Democratische mandaat daar met zes jaar te verlengen. Zonder Trump waren ze waarschijnlijk kansloos geweest.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:14 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
als ze het nét winnen is het ook al mooi
Hoe weet je dat? Ik betwijfel dat eerlijk gezegd. Als er interne polls waren geweest die dat hadden laten zien, hadden ze er wel meer geld aan besteed. Maar dit is een enorm conservatief district met een hele hoop bejaarde witte mensen.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:16 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Die ze met een héél klein beetje meer moeite gewoon gewónnen hadden?
Is niet zonde, is winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |