abonnement Unibet Coolblue
pi_178656997
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:35 schreef brokjespoes het volgende:
Het maakte niet uit hoe klein of onbelangrijk iets was... hij moest en zou er over liegen :{
Trump is een pathologische leugenaar of vertoont daar in elk geval alle kenmerken van. Hij kan het niet laten om te liegen, of het belangrijk is of niet maakt wat dat betreft totaal niet uit.

Je hoort dit ook heel duidelijk als hij vrijelijk spreekt. Soms kan hij het midden in een zin niet laten om toch nog even een leugen toe te voegen terwijl dat volledig onnodig is. Hij kan het simpelweg niet laten.
pi_178657026
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja, dat kan toch ook met een (externe) buikecho?
Blijkbaar niet altijd
quote:
Afhankelijk van de zwangerschapsduur en dikte van de buikwand van de moeder wordt de echo uitwendig (via de buik) of inwendig (via de vagina) gemaakt.
Een vaginale echoscopie geeft een beeld van betere kwaliteit (meer details zichtbaar), bij het begin van de zwangerschap is de vrucht kleiner en is dat dus aangewezen.
De tekst die jij aanhaalt lijkt dat ook te impliceren:
quote:
This week, the Virginia state Legislature passed a bill that would require women to have an ultrasound before they may have an abortion. Because the great majority of abortions occur during the first 12 weeks, that means most women will be forced to have a transvaginal procedure,
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 16:43:16 #207
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178657034
Huffpo deed ook weer eens een analyse van de reacties op de tweets van gisteren.

https://m.huffpost.com/us/entry/us_5adab2a2e4b089e33c88356c

:D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 16:50:42 #208
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178657104
Dit is wat Trump net zo kwaad maakte.

https://mobile.nytimes.co(...)p-michael-cohen.html
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 21 april 2018 @ 16:51:46 #209
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178657122
Is eigenlijk al uberhaupt bekend waar Cohen concreet van verdacht werd?
pi_178657140
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is eigenlijk al uberhaupt bekend waar Cohen concreet van verdacht werd?
Nee, dat is zwartgelakt in officiële stukken. Alleen is bekend dat het iets met hemzelf en zijn bedrijf te maken heeft.
  Overall beste user 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 17:07:47 #211
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178657340
Het is in ieder geval voldoende om Trump in volle panicmode te krijgen. En Cohen adoreert Trump. Als Trump nu zo bang is dat die man tegen hem gaat getuigen, dan moet er wel iets spelen. Ik denk dat het wel echt iets ernstigs is. Iets dat Cohen en zijn complete familie kan ruïneren. Jaren cel en/of al zijn bezit kwijt aan boeten en juridische kosten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 21 april 2018 @ 17:18:57 #212
66825 Reya
Fier Wallon
pi_178657506
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:31 schreef Ulx het volgende:
Cohen heeft geen keuze dan meewerken. Die wil echt geen decennia de cel in. Trump kan hem geen pardon geven want dan roept men Cohen gewoon op als getuige en door het pardon kan hij zichzelf niet belasten dus geen 5th....
Dan wordt hij veroordeeld voor contempt of court, en kan Trump hem wederom een pardon geven :+
  Overall beste user 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 17:24:57 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178657607
Dat lijkt me machtsmisbruik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 17:33:57 #214
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178657756
https://www.washingtonpos(...)tter_impression=true

quote:
Trump also complained this week about Supreme Court Justice Neil M. Gorsuch, saying the judge had proved too liberal in recent cases, according to administration officials who heard about the complaints. Associates said he was incensed that Gorsuch had voted against the administration on an immigration case and said it renewed his doubts that Gorsuch would be a reliable conservative. One top Trump adviser played down the comments as unhappiness with Gorsuch’s decision rather than with Gorsuch broadly.
Nog een paar zaken waarin Gorsuch niet doet wat Trump zou willen en ik denk dat er dan tweets komen over termlimits voor SC rechters.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178657825
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 17:33 schreef Ulx het volgende:
https://www.washingtonpos(...)tter_impression=true

[..]

Nog een paar zaken waarin Gorsuch niet doet wat Trump zou willen en ik denk dat er dan tweets komen over termlimits voor SC rechters.
Wat mij overigens niet eens zo'n heel slecht idee lijkt. In veel staten worden SC judges benoemd voor bijvoorbeeld 10-15 jaar. Één benoeming heeft nu zo'n enorme invloed.
  zaterdag 21 april 2018 @ 17:46:33 #216
66825 Reya
Fier Wallon
pi_178657933
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 17:24 schreef Ulx het volgende:
Dat lijkt me machtsmisbruik.
Trump die aan machtsmisbruik doet, je kunt het je inderdaad niet voorstellen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 17:52:59 #217
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178658007
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 april 2018 17:46 schreef Reya het volgende:

[..]

Trump die aan machtsmisbruik doet, je kunt het je inderdaad niet voorstellen.
Dan lijkt me een pardon niet geldig. Dat gaat de vraag of dat mag door naar het SC. Die vraag is iets als "Mag een President actief ingrijpen in lopende rechtzaken om zijn eigen belangen veilig te stellen?".

Ik denk dat het SC dan gaat oordelen van niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178658980
Californië heeft een forse wet met betrekking tot netneutraliteit aangenomen:
https://arstechnica.com/t(...)ia-senate-committee/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178658995
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 17:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan lijkt me een pardon niet geldig. Dat gaat de vraag of dat mag door naar het SC. Die vraag is iets als "Mag een President actief ingrijpen in lopende rechtzaken om zijn eigen belangen veilig te stellen?".

Ik denk dat het SC dan gaat oordelen van niet.
En welke juridische argumenten denk je daarvoor te hebben?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 21 april 2018 @ 20:26:26 #220
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178660433
Kennelijk is Trump bang voor Roger Stone. Betreffende de eerdere rant van hem:

maggieNYT twitterde op zaterdag 21-04-2018 om 18:26:38 A few things - Trump is referring to @NunbergSam in his tweet. He’s too aware of what Stone could do to him to be that direct. Also, Trump has been abusive to all his staffers at various points, but continues to greet @CLewandowski_ better than most https://t.co/coxNMRVCUl reageer retweet
PreetBharara twitterde op zaterdag 21-04-2018 om 18:43:15 Donald Trump is afraid of Roger Stone? https://t.co/0pqSQu1LRK reageer retweet
pi_178660477
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:50 schreef Ulx het volgende:
Dit is wat Trump net zo kwaad maakte.
En straks ziet hij deze.... overkokende tweets in 5... 4... 3... :( :( :( :( :(

Knielende Kaepernick krijgt mensenrechtenprijs van Amnesty (NOS)
quote:
Amnesty International heeft in Amsterdam de Ambassador of Conscience Award uitgereikt aan American Football-speler Colin Kaepernick. Die knielde twee jaar geleden tijdens het spelen van het Amerikaanse volkslied voor een wedstrijd, in plaats van te blijven staan. Zijn stille protest tegen politiegeweld en discriminatie is sindsdien regelmatig herhaald door football-spelers, soms tot woede van de Amerikaanse president Trump.

"Niet alleen in de Verenigde Staten is Kaepernick een groot voorbeeld voor zijn strijd tegen discriminatie en politiegeweld, maar ook in Nederland en de rest van de wereld", zei directeur Eduard Nazarski van Amnesty Nederland. "Hij laat zien dat je met een ogenschijnlijk simpel gebaar een grote beweging op gang kan brengen."

Amnesty reikt de mensenrechtenprijs ieder jaar uit aan activisten die zich volgens de organisatie op een bijzondere manier inzetten voor mensenrechten. Eerder ging de prijs naar Nelson Mandela, de Pakistaanse kinderrechtenactivist Malala en zangeres Alicia Keys.

Amnesty Nederland bestaat dit jaar vijftig jaar.
  zaterdag 21 april 2018 @ 20:46:20 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_178660748
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

En welke juridische argumenten denk je daarvoor te hebben?
hier wellicht...

quote:
A presidential pardon, particularly a pre-emptive pardon like the one Ford gave to Nixon, which would prevent future prosecution, would have the same effect. So if the president granted someone such a pardon, and then that person was subpoenaed to testify, they would be in no danger of prosecution, and therefore would not be able to assert their 5th amendment right not to answer a question on the witness stand.

Edit: It's worth noting pardons apply only to federal crimes, not state crimes, so if testifying were to place the recipient of a presidential pardon at risk if state prosecution, the 5th amendment would still apply.
https://www.quora.com/Wou(...)-cover-by-the-pardon
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 20:56:46 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178660871
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

En welke juridische argumenten denk je daarvoor te hebben?
Dat het machtsmisbruik, obstruction of justice en/of witness tampering lijkt te zijn als de POTUS met een getuige zo'n deal sluit.

Het hoeft ook niet uit te maken als hij Cohen een pardon geeft, men zou direct op staatsniveau Cohen kunnen oproepen te getuigen. Mogelijkheden genoeg volgens mij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178660915
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 20:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat het machtsmisbruik, obstruction of justice en/of witness tampering lijkt te zijn als de POTUS met een getuige zo'n deal sluit.

Het hoeft ook niet uit te maken als hij Cohen een pardon geeft, men zou direct op staatsniveau Cohen kunnen oproepen te getuigen. Mogelijkheden genoeg volgens mij.
En op basis van welk deel van de grondwet zou het SC om die redenen presidentiële gratie kunnen terugdraaien?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 21 april 2018 @ 21:13:57 #225
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178661164
Party of law and order :') Maareh, ja, kennelijk wil hij aan iemand duidelijk maken dat het er mogelijk toch wel in zou zitten dat hij niet hoeft te praten.

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-04-2018 om 21:02:05 Sylvester Stallone called me with the story of heavyweight boxing champion Jack Johnson. His trials and tribulations were great, his life complex and controversial. Others have looked at this over the years, most thought it would be done, but yes, I am considering a Full Pardon! reageer retweet
pi_178661266
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 21:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Party of law and order :') Maareh, ja, kennelijk wil hij aan iemand duidelijk maken dat het er mogelijk toch wel in zou zitten dat hij niet hoeft te praten.

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-04-2018 om 21:02:05 Sylvester Stallone called me with the story of heavyweight boxing champion Jack Johnson. His trials and tribulations were great, his life complex and controversial. Others have looked at this over the years, most thought it would be done, but yes, I am considering a Full Pardon! reageer retweet
Het is bijna alsof hij verzoekjes neemt. "Iemand nog een pardon? Lekker pardonnetje erbij? Kan gewoon! Wel je mond houden. Wie maakt me los?" :')
pi_178662406
Trump weet al dat Johnson zwart is? :P

meer info: https://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Johnson_(boxer)

(volgens een biograaf van Trump is Johnson overigens exact het soort man aan wie Trump nou juist een gloeiende hekel heeft :{ )

.
het "misdrijf" in kwestie:
quote:
Born on March 31, 1878, in Galveston, Texas, Johnson became a rising star in the realms of boxing. He won the Texas State Middleweight title as a professional athlete, and later he became the World Colored Heavyweight Championship between 1903-1908. But his biggest prize came on December 26, 1908, when he defeated Tommy Burns for the World Heavyweight Championship. He defeated the defending champion in 14 rounds until authorities had to intervene and stop the bout.

His rise occurred in the midst of the Jim Crow era, where the lynching of black men was all too common. Boxing businesspeople were hoping to find the "Great White Hope" to defeat the black boxer. Former world heavyweight champion James J. Jeffries was capable of beating Johnson in Havana, Cuba, on April 1915 in the 26th round, the New York Post reported.

But his relationships with white women made him a notorious man at the time. In 1913, he was accused of transporting a white woman for "immoral purposes" according to The Chicago Tribune. Persecutors cited the Mann Act, a federal law that sought to prevent the trafficking of women for prostitution. An all-white jury found him guilty, and Johnson was sentenced to a year in prison.

To date, his criminal record has not been cleared.

http://www.newsweek.com/j(...)xing-champion-896275


[ Bericht 7% gewijzigd door brokjespoes op 21-04-2018 22:23:48 ]
pi_178663113
President Trump won't attend Barbara Bush funeral, to 'avoid disruptions'

Melania is er wel



mkraju twitterde op zaterdag 21-04-2018 om 15:14:00 On the day the political world comes together to mourn a former First Lady, Trump falsely says he doesn’t speak to @maggieNYT and unfairly attacks her, defames a person by calling him “drugged up,” and tries to convince his personal lawyer from flipping. Then heads to golf course https://t.co/zasRrbPAqn reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:43:53 #229
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178663181
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:40 schreef Kijkertje het volgende:
President Trump won't attend Barbara Bush funeral, to 'avoid disruptions'

Melania is er wel

[ afbeelding ]

mkraju twitterde op zaterdag 21-04-2018 om 15:14:00 On the day the political world comes together to mourn a former First Lady, Trump falsely says he doesn’t speak to @maggieNYT and unfairly attacks her, defames a person by calling him “drugged up,” and tries to convince his personal lawyer from flipping. Then heads to golf course https://t.co/zasRrbPAqn reageer retweet
Voor het eerst in lange tijd dat je Melania oprecht ziet lachen :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178663195
quote:
The Washington Post said I refer to Jeff Sessions as “Mr. Magoo” and Rod Rosenstein as “Mr. Peepers.” This is “according to people with whom the president has spoken.” There are no such people and don’t know these characters...just more Fake & Disgusting News to create ill will!
Ladies and gentlemen, the President of the United States. :')
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 21 april 2018 @ 22:45:54 #231
408813 crew  trein2000
pi_178663228
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ladies and gentlemen, the President of the United States. :')
365 dagen per jaar correspondents dinner
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:47:48 #232
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178663275
Nou lijkt die Rosenstein ook wel op Mr. Peepers. Dit is niet gelogen van Donald hoor.



<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178663826
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:43 schreef Falco het volgende:

[..]

Voor het eerst in lange tijd dat je Melania oprecht ziet lachen :D
Logisch, begrafenissen zijn altijd dikke pret.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 april 2018 @ 23:23:10 #234
426493 crew  PippenScottie
pi_178664077
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:06 schreef brokjespoes het volgende:
Trump weet al dat Johnson zwart is? :P

meer info: https://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Johnson_(boxer)

(volgens een biograaf van Trump is Johnson overigens exact het soort man aan wie Trump nou juist een gloeiende hekel heeft :{ )

.
het "misdrijf" in kwestie:

[..]

Jack Johnson was een koning.
Hij was een van de eerste Amerikanen met een auto en werd regelmatig aangehouden.

Op een dag kreeg hij een boete van een agent in Georgia wegens ‘speeding’ en hij moest 50 dollar betalen.
Johnson gaf de agent 100 dollar. De agent zei dat hij geen wisselgeld had, maar Johnson antwoordde: “I’ll be returning in the afternoon and I’ll be driving the exact same speed. So I’m just paying you in advance.”
  zondag 22 april 2018 @ 00:06:17 #235
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
  zondag 22 april 2018 @ 00:11:56 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178664978
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 00:06 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Want begrafenissen zijn kei-leuk :?
Ach joh. Niet zo serieus hee. Er is heus wel een moment tijdens een begrafenis om ontspannen een grapje te maken. Je ziet duidelijk aan de mimiek van Melania dat Obama net iets aardigs heeft verteld en dat ze ongeforceerd lacht. Denk dat ze blij is dat ze eens keer niet naast die oranje aap mag zitten met alle genante scènes die dat met zich mee zou brengen. Moet kunnen toch?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 22 april 2018 @ 00:12:06 #237
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178664979
De begrafenissen die ik heb meegemaakt van mensen die op erg oude leeftijd gestorven zijn waren altijd wel betrekkelijk gezellig... althans, ten opzichte van mensen die betrekkelijk jong gestorven waren. Buiten dat, zaten zowel Obama als zij toch op enige afstand van haar en snap ik niet goed wat de verwachting is... moet ze per se helemaal niet lachen op een begrafenis?
  zondag 22 april 2018 @ 00:27:03 #238
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178665141
De EU en Mexico breiden hun vrijhandelsakkoord uit. Ik zie alleen niet echt in wat het met Trump te maken heeft of waarom het geframed moet worden alsof het met Trump te maken heeft? Lees ik ergens overheen afgezien dat hij niet zo van de vrijhandel is?

quote:
In Message to Trump, Europe and Mexico Announce Trade Pact

WASHINGTON — The European Union and Mexico on Saturday announced a major update to their existing free trade pact signed nearly two decades ago, a development that will allow almost all goods, including agricultural products, to move between Europe and Mexico duty-free.

The deal, which has yet to be formally signed, is expected to increase trade in dairy, pork, services, digital goods and medicines between the economies. It will also give Mexico greater access to an advanced consumer market, as negotiations with the Trump administration over the modernization of the North American Free Trade Agreement still appear to be on uncertain ground.

And it sends a message to Mr. Trump that some of America’s closest trading partners are moving ahead with deals of their own — potentially leaving American exporters on the losing end in foreign markets.

In its announcement, Mexico said the agreement would help modernize its existing commercial relationship.

Jean-Claude Juncker, the president of the European Commission, said in a statement that “trade can and should be a win-win process and today’s agreement shows just that.” He added, “With this agreement, Mexico joins Canada, Japan and Singapore in the growing list of partners willing to work with the E.U. in defending open, fair and rules-based trade.”

The European Union and Mexico said that they had reached an agreement in principle on the most important elements of the agreement, with some technical details yet to be resolved. They are aiming to finalize it by year’s end, after which it must be ratified by the European Parliament and Mexican Senate.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 april 2018 @ 00:33:16 #239
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_178665201
Magere Hein maait de laatste jaren aardig wat oudere familieleden weg, en nee, eerlijk gezegd wordt er tijdens die begrafenissen niet gelachen.
Naderhand, bij de lauwe koffie/slappe thee en droge cake is men wat meer ontspannen. Maar zelfs als er gelachen wordt, meestal om een grappige anekdote omtrent de overledene, eindigt dat toch in een soort wrange glimlach.
Een veel te jong gestorven vriend wilde begraven worden zoals hij geleefd had, dus ipv koffie stond er jenever, cognac en bier. Maar ook daar werd het niet echt een vrolijke boel.
  zondag 22 april 2018 @ 00:48:44 #240
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178665336
Eh ja, dat was bij mij ietsje anders ... althans, dat wil zeggen ... tijdens de plechtigheid is lachen geen gemeengoed, maar vooraf of achteraf een geintje, ook tijdens het zittend wachten op de plechtigheid in een dergelijke setting is denk ik niet ongewoon, zeker niet aangezien zowel Obama als Melania Trump haar niet of nauwelijks kenden (Obama zal haar zeker wel gekend hebben, over Melania ben ik minder zeker).
pi_178665550
Het valt mij op dat als er jongere familieleden door kanker of zelfdoding omkomen er minder ruimte is voor lachen als bij iemand die een vol leven hebben gehad. Maar gelachen word er altijd.
Ik weet niet of Melania en Trump wat te lachen hebben de laatste tijd.
En aangezien het compleet te kakken zetten van Trump tijdens Obama's correspondents diner de aanleiding is tot het presidentschap nu (en de haat jegens obama misschien),vraag ik me af of Trump vandaag nog een klein But Obama tweetje gaat doen. Misschien grapte obama dat hij op 11 november 2016 het presidentiele bed in het witte huis heeft ondergescheten...
  zondag 22 april 2018 @ 01:51:05 #242
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178665718
Mike Pompeo heeft nooit in de Irak-oorlog gediend of in welke oorlog dan ook, desondanks meldden serieuze outlets dat hij wel in Irak gediend heeft ... hoe zit dat?

A lie about Mike Pompeo’s Gulf War service started with an anonymous Wikipedia edit (Quartz / qz.com)

quote:
[...]
The fake claim seems to have first appeared in public in a Wikipedia biography of Pompeo, which was changed anonymously in December 2016. Pompeo has never repeated it himself, but he and the CIA have never corrected the prominent error.

The Los Angeles Times, the Wall Street Journal, and the New Yorker reported incorrectly last month that Pompeo was an Army officer who served in the 1991 Gulf War. South Carolina Republican Congressman Trey Gowdy cited his Gulf War service in an April 12 letter expressing his support for Pompeo's nomination as Secretary of State, and Florida senator Marco Rubio referred to his service in the Gulf in a Senate session in January last year.

[...]


[ Bericht 50% gewijzigd door ExtraWaskracht op 22-04-2018 10:30:52 ]
  Overall beste user 2022 zondag 22 april 2018 @ 01:52:07 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178665723
Melania zat bij de begrafenis van Barbara Bush naast Barack Obama.

Mevrouw Trump kan dus ook trollen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 22 april 2018 @ 03:01:39 #244
323401 Kijkertje
met filter
pi_178666875
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:43 schreef Falco het volgende:

[..]

Voor het eerst in lange tijd dat je Melania oprecht ziet lachen :D
:Y Het viel op...

Melania Trump’s Radiant Smile For Barack Obama at Barbara Bush’s Funeral Lit Up the Internet

quote:
Donald Trump may have chosen not to attend Barbara Bush’s funeral on Saturday, but social media users still found a way to talk about him in his absence.

After the president’s wife Melania Trump was spotted smiling and sharing a laugh with Barack Obama before the service in Houston, it didn’t take long before social media users began to joke about how even though she was at a funeral, she appeared to be having a good time away from her husband.

“Melania looks happier at a funeral than she has in ages. Wouldn’t you too if you went from being with Donald every day to sitting next to Barack?” wrote one social media user.

One of Hillary Clinton’s aides Philippe Reines added, “Obama is a funny guy, but that’s a woman craving distance from a monster being reminded what dignity looks like.”

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 22 april 2018 @ 04:57:52 #245
66825 Reya
Fier Wallon
pi_178667188
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 00:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Eh ja, dat was bij mij ietsje anders ... althans, dat wil zeggen ... tijdens de plechtigheid is lachen geen gemeengoed, maar vooraf of achteraf een geintje, ook tijdens het zittend wachten op de plechtigheid in een dergelijke setting is denk ik niet ongewoon, zeker niet aangezien zowel Obama als Melania Trump haar niet of nauwelijks kenden (Obama zal haar zeker wel gekend hebben, over Melania ben ik minder zeker).
Gewoon drie uur met een uitgestreken gezicht rondlopen, ja toch?
pi_178668382
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 00:06 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Want begrafenissen zijn kei-leuk :?
Hangt af van wiens begrafenis...
Tijdens Hurricane Katrina werden geëvacueerden uit New Orleans in het Astrodome stadium in Houston opgevangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Commentaar van Barbara Bush:
quote:
Almost everyone I’ve talked to says, ‘We’re going to move to Houston.’ What I’m hearing, which is sort of scary, is they all want to stay in Texas. Everyone is so overwhelmed by the hospitality.

And so many of the people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so this, this is working very well for them.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178671754
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 01:52 schreef Ulx het volgende:
Melania zat bij de begrafenis van Barbara Bush naast Barack Obama.

Mevrouw Trump kan dus ook trollen.
Mevrouw Trump kan dat heel goed.
Die is namelijk tegen cyberpesten. _O-

Overigens lijkt dat wel een soort van trend te zijn. Dat de nieuwe first lady het heel goed kan vinden met de vorige president. Michelle en Bush waren ook altijd heel close.




En Obama's nickname bij de secret service is niet voor niets 'Dirty Barry'

  Overall beste user 2022 zondag 22 april 2018 @ 12:53:26 #248
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178671811
B-b-b-but Obama!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178671839
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:53 schreef Ulx het volgende:
B-b-b-but Obama!
Het is meer grappig dat het vaak lijkt te gebeuren.

Jacky Kennedy kon het naar verluid ook goed vinden met Lyndon B. Johnson.
  Overall beste user 2022 zondag 22 april 2018 @ 12:58:20 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178671898
"The Washington Post said I refer to Jeff Sessions as “Mr. Magoo” and Rod Rosenstein as “Mr. Peepers.” This is “according to people with whom the president has spoken.” There are no such people and don’t know these characters...just more Fake & Disgusting News to create ill will!"


Aldus de President van de USA.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178671924
Weet niet of ik het geloof. Trump's nicknames zijn doorgaans beter en origineler.
  Overall beste user 2022 zondag 22 april 2018 @ 13:01:45 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178671967
Hij ontkent het toch niet? Hij ontkent dat die mensen zouden bestaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 22 april 2018 @ 13:02:22 #253
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178671976
Juist niet imho... lyin' Ted ofzo vind ik minder origineel dan Mr. Peepers. Maar goed, weinig kan tippen aan de bijnaam 'mentally deranged US dotard' waar Kim Jong-Un mee kwam, dus hij heeft nog wat te leren.
pi_178672017
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 13:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar goed, weinig kan tippen aan de bijnaam 'mentally deranged US dotard' waar Kim Jong-Un mee kwam, dus hij heeft nog wat te leren.
Mijn favoriet blijft nog steeds "Trump is a complete and utter nincompoop" waar de voormalig MP van Schotland mee kwam.
  Overall beste user 2022 zondag 22 april 2018 @ 13:06:10 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178672041
Avenatti rubs it in.


https://twitter.com/Micha(...)680650055438337?s=20

quote:
As I predicted, panic has set in at the WH. So much so, that we now have bogus tweets aimed at kissing Mr. Cohen's a** and giving him a false sense of security and friendship with the hope that he doesn't tell the truth and bring the house of cards down. Too little too late.
https://twitter.com/Micha(...)687032439717889?s=20

quote:
My Dear Friend: Don’t you remember how I demeaned you to others and made you look like a fool? How I always over-charged you for the real estate? How I never defended you? How I abandoned you when I won and blew you off? Now that is true love Michael, and you know it! Now shush.
Sing Mikey, or it's Sing Sing.

[ Bericht 30% gewijzigd door Ulx op 22-04-2018 13:13:08 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')