SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toen zei hij, ik ben voor je gevallen?quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
er liep een kerel met bier op mij af, struikelde en voilla
Die verdient gelijk om met z'n tanden op een stoeprand gezet te worden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
En toen zei hij, ik ben voor je gevallen?
Echt he.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die verdient gelijk om met z'n tanden op een stoeprand gezet te worden.
Wacht, dat kan?quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:21 schreef Emisys het volgende:
[..]
Haha nee. Ben even een paar dagen niet online geweest hier.![]()
Super ja, ben trots op jequote:Op dinsdag 17 april 2018 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
(oooh volgens de psycholoog doe ik het heel goed. Ze vond dat ik goede stappen zet en heeft me een paar pittige opdrachten voor deze week gegeven)
Nee hij zei sorryquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
En toen zei hij, ik ben voor je gevallen?
En het was zo'n mooie kans!quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hij zei sorryEn toen liep ik weg naar de wc met een handdoek die ik van de barman kreeg
Nighty night. *KRAK*quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die verdient gelijk om met z'n tanden op een stoeprand gezet te worden.
Duidelijk..quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:21 schreef Emisys het volgende:
[..]
Een oude vriend zei et
Goed bezigquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
(oooh volgens de psycholoog doe ik het heel goed. Ze vond dat ik goede stappen zet en heeft me een paar pittige opdrachten voor deze week gegeven)
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:21 schreef Emisys het volgende:
[..]
Een oude vriend zei et
Goede film. Niet zo veel indruk als Requiem for a dream, maar alsnog indruk idd.quote:
Fuck die film.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede film. Niet zo veel indruk als Requiem for a dream, maar alsnog indruk idd.
Jammer. Had wat meer sensatie verwacht.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hij zei sorryEn toen liep ik weg naar de wc met een handdoek die ik van de barman kreeg
van mij?quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer. Had wat meer sensatie verwacht.
Oh die, dat iedereen ging klagen over verwachtingen die je zelf niet hadquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:36 schreef Emisys het volgende:
[..]
Goede vraag. Een doos die hier haar verhaal gooide en nu random wel eens post
Nog niet gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede film. Niet zo veel indruk als Requiem for a dream, maar alsnog indruk idd.
Haha echt he. Lekker mijn vrije tijd verdoen en wat babbelen i guessquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Oh die, dat iedereen ging klagen over verwachtingen die je zelf niet had
Kom je doen?
Als je zin hebt op 3 uur ergens naar te staren zonder dat je zin hebt om iets te doen. Na de aftiteling.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeg ik kijken, aan de andere kant zeg ik houde zo.quote:
Niet zonde van je vrije tijd?quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:38 schreef Emisys het volgende:
[..]
Haha echt he. Lekker mijn vrije tijd verdoen en wat babbelen i guess
Dode dieren eten.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Hot dogs voor de lunch.
Nee ze zijn niet vega.
Lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Hot dogs voor de lunch.
Nee ze zijn niet vega.
hij piepte nog?quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Hot dogs voor de lunch.
Nee ze zijn niet vega.
Voel geen behoefte om die te kijken iigquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeg ik kijken, aan de andere kant zeg ik houde zo.
Naw, heb twee vrije dagen en ik geef mezelf geen restricties in wat ik wel of niet mag doen. gamen en chatten mag dan welquote:
Dan niet doenquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Voel geen behoefte om die te kijken iig
Vergeet de .. nietquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Ik eet een rozijnenbroodje, nu.
#justbefbekjethings
Wat speel je?quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:42 schreef Emisys het volgende:
[..]
Naw, heb twee vrije dagen en ik geef mezelf geen restricties in wat ik wel of niet mag doen. gamen en chatten mag dan wel
Momenteel Smite. Speel ook PUBG, Kingdom Come, Bloodborne, Darksouls etc. Ook Ni No Kuni 2quote:
Hoe kan dat nou, je hebt er niet eens 1quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn vrije dag eens op zoek naar een tandarts. Heb er hier nog geen...
Ik haat de tandarts.
Alles er uit!quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn vrije dag eens op zoek naar een tandarts. Heb er hier nog geen...
Ik haat de tandarts.
Jij houdt wel van een rondje schieten en moordenquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:48 schreef Emisys het volgende:
[..]
Momenteel Smite. Speel ook PUBG, Kingdom Come, Bloodborne, Darksouls etc. Ook Ni No Kuni 2
Smite? Is dat die 3d dota ripoff? Loopt dat tegenwoordig een beetje, in het begin was die community serieuze oogkanker.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:48 schreef Emisys het volgende:
[..]
Momenteel Smite. Speel ook PUBG, Kingdom Come, Bloodborne, Darksouls etc. Ook Ni No Kuni 2
En van zelfpijniging met Dark Souls en Bloodbourne.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een rondje schieten en moorden
Jawel, in Enschede.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je hebt er niet eens 1.
Voor die ene keer in t jaar...quote:
Ik heb er nog een in Venlo. En ik woon al 14 jaar in Nijmegen.quote:
Ripoff hoe? Gewoon een MOBA. Loopt aardig, en de community is in elke MMOBA niet de beste.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Smite? Is dat die 3d dota ripoff? Loopt dat tegenwoordig een beetje, in het begin was die community serieuze oogkanker.
Zeker, frustratie wegwerken misschienquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een rondje schieten en moorden
Elke game die niet DOTA is is een ripoffquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:52 schreef Emisys het volgende:
[..]
Ripoff hoe? Gewoon een MOBA. Loopt aardig, en de community is in elke MMOBA niet de beste.
Net zo laks als ik ben dus. Of ja, lakser.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in Venlo. En ik woon al 14 jaar in Nijmegen.
Haha, speel die niet omdat ik de point of view niet fijn vind. Ieder zn eigen tochquote:Op dinsdag 17 april 2018 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elke game die niet DOTA is is een ripoff
Die afstand valt nog wel mee. Zeeland - Enschede is een stukje verder.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in Venlo. En ik woon al 14 jaar in Nijmegen.
Ja truequote:Op dinsdag 17 april 2018 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Die afstand valt nog wel mee. Zeeland - Enschede is een stukje verder.
Laks als een gehusselde slak.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net zo laks als ik ben dus. Of ja, lakser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wat vinden jullie?
OMG... zo knap zou ik wel willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wat vinden jullie?
Voor een keertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die zoveel dan?quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:52 schreef Emisys het volgende:
[..]
Zeker, frustratie wegwerken misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |