SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
mooi en warm voorjaar. Kan niet anders dan dat de zomer dan gaat tegenvallenquote:Op vrijdag 13 april 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
Dus we krijgen een schitterende komende week en worden daar nu al mega mee verwend maar we gaan gewoon vast klagen over de komende kutzomer zag ik in vorig topic? Allemachtig
Niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 13 april 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
Dus we krijgen een schitterende komende week en worden daar nu al mega mee verwend maar we gaan gewoon vast klagen over de komende kutzomer zag ik in vorig topic? Allemachtig
Nee joh ik moet erom lachen. Mooi man, dat geklaag. Altijd wel iets te janken. Ik ook hoor. Waarschijnlijk heb ik het volgende week alweer te warm.quote:
Owquote:Op vrijdag 13 april 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi en warm voorjaar. Kan niet anders dan dat de zomer dan gaat tegenvallen
Nou ehh, komt recht deze kant op zo te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:07 schreef INViCTuS het volgende:
Duitsers weer "geluk". Joekel van een complex
Een beetje weerfanaat denkt al snel terug aan 2007 en 2011, waar na een bovengemiddeld warme april-maand een totaal verregende meimaand volgde, een kleine opleving in juni en daarna een ondermaatse kutzomer, gedomineerd door stratusvelden vanaf de Noordzee of dode restanten van onweerscomplexen uit Frankrijk.quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi en warm voorjaar. Kan niet anders dan dat de zomer dan gaat tegenvallen
Zit weinig onweersactiviteit in als ik naar Lightningmaps.org kijk... zo'n joekel van een saai regengebied mag liever daar blijven.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:07 schreef INViCTuS het volgende:
Duitsers weer "geluk". Joekel van een complex
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:50 schreef E.T. het volgende:
IK hoop maar dat dat mega-ding boven Duitsland Rotterdam niet bereikt.. of pas na 20.00 ofzo...
Dit, is allemaal zo uitgeregend. Daar naast zou het eerder Luxemburg bereiken.quote:
Let goed op de waterstand de komende dagenquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:50 schreef E.T. het volgende:
IK hoop maar dat dat mega-ding boven Duitsland Rotterdam niet bereikt.. of pas na 20.00 ofzo...
Als je met het schuifje van https://www.buienradar.nl(...)ienradar-terugkijken speelt (die 'normale' van de buienradar is nog steeds compleet waardeloosquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:50 schreef E.T. het volgende:
GRENZEN DICHTquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Dat complex loopt steeds tegen een muur aan als hij Nederland probeert binnen te trekken.
Grens bewolking zon is niet ver. Zodra het lukt om door te breken, dan warmt het wel gelijk goed op. Hier valt het vooralsnog ook tegen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:28 schreef dick_laurent het volgende:
Ja vrij kansloos dit.... 12 gradenZal dit de 3e dag op rij worden dat we hier ruim onder de voorspelde max temp uit gaan komen...
Is de afgelopen drie dagen al niet gelukt... bleef vrijwel non stop grijs. Maar wie weet, zou leuk zijnquote:Op zaterdag 14 april 2018 13:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Grens bewolking zon is niet ver. Zodra het lukt om door te breken, dan warmt het wel gelijk goed op. Hier valt het vooralsnog ook tegen.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 14 april 2018 19:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier wel 21 gehaald vanmiddag. Was lekker! En gelukkig geen wind.
GFS is nog steeds onmin zomers. Maar goed het is midden april en we krijgen toch zeker woensdag t/m vrijdag ronduit zomers weer.quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:52 schreef dick_laurent het volgende:
Zijn nog maar 3 warme dagen overgebleven in de voorspelling.... waar het eerst een 5 a 6 dagen waren.
Straks zijn ‘t er nog maar twee en dan ohnee toch maar 1 😂
Achja, wat doe je eraan 🍺
En een ijskoude koningsdag.quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Voor mijn gevoel was het vorig jaar april de hele maand grijs en 10 graden.
Het is een beetje op en af met het onweer.quote:
En pluim midden? Is ws een stukje koeler denk ik?quote:Op zaterdag 14 april 2018 22:13 schreef AQUILA. het volgende:
Genieten van de vrije woensdag, donderdag en vrijdag!
[ afbeelding ]
Paar graadjes inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2018 23:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En pluim midden? Is ws een stukje koeler denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |