quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand gfije van Valentijn? Dan fix ik het even.
Johan meldde het terloops gisteren even in de Europa Liek uitzending, zoals hij wel vaker te vroeg zaken meldt.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:18 schreef IbanMayo het volgende:
Is er een WK-show bevestigd (TT)? Kan er niets over vinden
quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond Bossie weer![]()
![]()
Niet te geloven man
Bedankt he wittequote:Op vrijdag 13 april 2018 13:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond Bossie weer![]()
![]()
Niet te geloven man
was geen gifjequote:Op vrijdag 13 april 2018 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand gfije van Valentijn? Dan fix ik het even.
Johan zei gisteren dat er mogelijk een zomershow gaat komen in een stinkend hotel in de binnenstad van Amsterdam, hij leek niet daverend enthousiast.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:18 schreef IbanMayo het volgende:
Is er een WK-show bevestigd (TT)? Kan er niets over vinden
Niet heel gek, nu moet hij verplicht naar potjes van Saoudi-Arabië, Panama en dat soort landen kijken en er nog een mening over geven ook.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan zei gisteren dat er mogelijk een zomershow gaat komen in een stinkend hotel in de binnenstad van Amsterdam, hij leek niet daverend enthousiast.
Welnee, als het een zaadaffiche is doet hij gewoon een dutje en vullen ze de uitzending wel met anekdotes over andere onzin.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet heel gek, nu moet hij verplicht naar potjes van Saoudi-Arabië, Panama en dat soort landen kijken en er nog een mening over geven ook.
Die slaapt dan zo door de hele groepsfase heen, want Derksen kennende vindt hij nog geen handvol potjes in de groepsfase leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, als het een zaadaffiche is doet hij gewoon een dutje en vullen ze de uitzending wel met anekdotes over andere onzin.
Maar wel ieder jaar een nieuw contract tekenenquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan zei gisteren dat er mogelijk een zomershow gaat komen in een stinkend hotel in de binnenstad van Amsterdam, hij leek niet daverend enthousiast.
WereldgozerOnTourClub.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar wel ieder jaar een nieuw contract tekenen. GRAAIER
Bolle plofkop heeft die Nazi Telegraaf journalist daarquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
was geen gifje
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat Nico Zwinkels op de achtergrond zit.
Die van eigen huis en handjes thuis!quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
was geen gifje
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat Nico Zwinkels op de achtergrond zit.
En scheten latenquote:Op vrijdag 13 april 2018 16:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die van eigen huis en handjes thuis!
is toch leukquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet heel gek, nu moet hij verplicht naar potjes van Saoudi-Arabië, Panama en dat soort landen kijken en er nog een mening over geven ook.
dat doet kingroland niet.quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij niet dan? Niet stappen vanavond?
kom beergardenquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik de boel maar onveilig maken in Rotterdam
Ik ben eerst naar een borrel van mijn studievereniging bij plan C ofzo?quote:
k app mequote:Op vrijdag 13 april 2018 19:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben eerst naar een borrel van mijn studievereniging bij plan C ofzo?
Daarna zie ik wel verder![]()
Even de boel dichtkitten!quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die van eigen huis en handjes thuis!
ga met mortaxxquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik de boel maar onveilig maken in Rotterdam
ik heb gehoord dat ama een nieuwe vriend heeft, maar ik geloof niet in fake news.quote:
Staat Windows 95 opquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:34 schreef Evertjan het volgende:
die laptop van Genee heeft al 15 jaar kuren
Dat verklaart je posts hierquote:
Tegenwoordig zijn de afleveringen louter gevuld met hun stokpaardjes dan?quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben nu eenmaal hun stokpaardjes.
Wel als ze altijd over dezelfde onderwerpen praten.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de afleveringen louter gevuld met hun stokpaardjes dan?
Jaquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je dat echt aan het rewatchen? (lol)
Ik snap dat het vervelend is, maar je hoeft Danny niet te beledigen hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik moet fok steeds F5'en voordat nieuwe posts geladen worden.
Kanjer Danny fix je site eens lulhannes.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:42 schreef Heufd het volgende:
Bas NijhuisMet afstand de slechtste scheids in de Eredivisie.
Onlogisch heeft daar een mooi topic over gemaakt:quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik moet fok steeds F5'en voordat nieuwe posts geladen worden.
Kanjer Danny fix je site eens lulhannes.
Hitler en RespectTurk zijn veel slechter dan de oliebollenbakker.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:42 schreef Heufd het volgende:
Bas NijhuisMet afstand de slechtste scheids in de Eredivisie.
Bayern - Realquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:45 schreef KingRoland het volgende:
JAAAA IK BEN NET OP TIJD VOOR DE CL LOTING BESPREKING
Altijd als ze op dieren moesten passen ging het foutquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
De vissen van de buren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:45 schreef KingRoland het volgende:
JAAAA IK BEN NET OP TIJD VOOR DE CL LOTING BESPREKING
Schreeuw niet zo.quote:
en bad, en uglyquote:
TV-makers hebben sowieso niet veel meer met de algemene tv-kijkerquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb helemaal niet zoveel met België
Dan is er geen mod.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Als hij van de zomer ook zo blijft mekkeren haak ik snel af denk ik.
Hij is wat matig de laatste tijd ja, teveel geforceerde grappen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Johan moet meer eten. In zijn dikke periode is hij altijd grappiger.
hij zit nu midden in 1 van zijn befaamde hyper diëtenquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Johan moet meer eten. In zijn dikke periode is hij altijd grappiger.
Zo heeft iedere topclub z'n gekkies.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Coco die gebroeders van de kerkhof zijn echt gek joh
Die was hem aan het eyefuckenquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:06 schreef franklop het volgende:
die vrouw achter hem in dat blauwe jurkje
Morsdood en in de bajes.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is nu dood toch? Of zit hij in de bajes?
Ik hoop dat Jordy Cruijff komt. Directeur. In de JC14 Arena. Mooi man.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Moeke van Ten Hag zou trots zijn geweest.
Haha wat is deze? Doet me denken aan mn opa vroeger. Macadam macadam macadam klinkerweg klinkerweg gat in de weg!quote:
Mooi man , en dan blijven de gezwellen weer zittenquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jordy Cruijff komt. Directeur. In de JC14 Arena. Mooi man.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot, vergeet geen gifjes te maken.
Jupiler Vestequote:Op vrijdag 13 april 2018 21:18 schreef Klummie het volgende:
Als Twente komt dan gaat het de Grolsch League heten
Voordeel is dat ze allen een beetje ongezond leven en oud zijn...als je snapt waar ik naar hintquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi man , en dan blijven de gezwellen weer zitten
Je weet wel wie
Zou het niet erg vinden als de aderen op de korte termijn dichtslibbenquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze allen een beetje ongezond leven en oud zijn...als je snapt waar ik naar hint
quote:
Nee, stadion wordt de Jupiler Veste,quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:18 schreef Klummie het volgende:
Jupiler heeft al wel aangekondigd te gaan stoppen maar dat was vorig jaar of zo.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:18 schreef Klummie het volgende:
quote:
quote:
Dat wordt wat tijdens het wk topic.quote:
Zomerstage in een concentratiekamp.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Neutraliteit , hoog in de concentratie
Nee, nog niet. Zal binnenkort wel opengaan.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat wordt wat tijdens het wk topic.
Is er trouwens al een WK forum?
Twee zelfsquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:29 schreef KingRoland het volgende:
JR heb je bij jou in het dorp ook een kerk
quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Fred Rutten = grondlegger van het spel van PSV
Dan moeten we maar weer los gaan in het songfestivaltopic.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat wordt wat tijdens het wk topic.
Is er trouwens al een WK forum?
tjaptjoepgenotquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan moeten we maar weer los gaan in het songfestivaltopic.
As is tradition.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:31 schreef KingRoland het volgende:
ohja dat is er ook nog. zullen elk jaar veel bans vallen
die van 2 jaar geleden was het mooist. Diegene die je wou quoten kreeg een ban en toen probeerde je dat bij iemand anders had ie ook een ban te pakken. heel het topic van 12 pagina's naar 4.quote:
wouwquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die van 2 jaar geleden was het mooist. Diegene die je wou quoten kreeg een ban en toen probeerde je dat bij iemand anders had ie ook een ban te pakken. heel het topic van 12 pagina's naar 4.
genot
Erger mij kapot aan die nobuddyquote:
4-5-1 schieten van afstandquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:35 schreef BobW het volgende:
Bij OSM was een trainingskamp wel effectief.
Al sinds 2005 trots eigenaar van een permaban.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:35 schreef BobW het volgende:
jaren geleden dachten bepaalde groepen mensen ook dat een trainingskamp effectief was.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:35 schreef BobW het volgende:
Waarom verbaas me dat niks.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al sinds 2005 trots eigenaar van een permaban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |