quote:Op woensdag 11 april 2018 22:23 schreef Coco. het volgende:
Vies counter goaltje in blessuretijd voor Juve zou wel genot zijn.
Snap niet wat mensen in die clown zien.quote:
#retweetquote:Op woensdag 11 april 2018 22:23 schreef Coco. het volgende:
Vies counter goaltje in blessuretijd voor Juve zou wel genot zijn.
Types als Fylax adoreren hem.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen in die clown zien.
Vooral omdat hij Jon Stewart nagenoeg 1 op 1 kopieert.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 11 april 2018 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral omdat hij Jon Stewart nagenoeg 1 op 1 kopieert.
Ik kom wel even langs. I will blow you awayquote:Op woensdag 11 april 2018 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier moet ook de schoorsteen roken.
Ja dat is prima, maar ik vind het net als Peter Pannenkoek zo'n irritante vlotte gladjanus.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:26 schreef skysherrif het volgende:
Lubachs humor is kut, maar hij maakt wel informatieve programma's met vaak prima onderzoek.
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:26 schreef skysherrif het volgende:
Lubachs humor is kut, maar hij maakt wel informatieve programma's met vaak prima onderzoek.
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak grappig en benadert van een leuke manier bepaalde onderwerpen inclusief achtergrond info. Zijn behoorlijk wat mensen die het een leuk programma vinden, jij vond het bij voorbaat al kut?quote:Op woensdag 11 april 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan zoek je het even op in plaats van zo met je eigen domheid te koop te lopen.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als ik een random naam zeg, ken jij hem toch ook niet.
Was nog leuk toen Norm MacDonald meedeedquote:
gunfactor 100% die ventquote:Op woensdag 11 april 2018 22:25 schreef skysherrif het volgende:
Buffon die de champions league wint is wel ultiem genot.
Nee hoor, ik heb het een paar keer gekeken en op dat Netherlands second na ben ik geen fan van zijn humor. Informatief is het zeker, maar dat interesseert mij niet zo veel.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak grappig en benadert van een leuke manier bepaalde onderwerpen inclusief achtergrond info. Zijn behoorlijk wat mensen die het een leuk programma vinden, jij vond het bij voorbaat al kut?
Ik kwam er laatst pas achter dat hij dat eminem liedje heeft gekoffurt.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:28 schreef Bugno het volgende:
Ik waardeer de journalistieke aanpak en factchecking van Lubach. Die Amerikaanse late night grapjes mag hij achterwege laten. Net als die kutliedjes.
Drukke boiquote:Op woensdag 11 april 2018 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik hoor steeds die Lubach maar ik heb helemaal geen tijd om naar die Lubach te kijken
quote:
genotquote:Op woensdag 11 april 2018 22:29 schreef Bugno het volgende:
"U mag er getuige van zijn via Veronica"
Self promotingWat vindt marketeer KingRoland hier van?
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Was nog leuk toen Norm MacDonald meedeed
als hem zijndequote:Op woensdag 11 april 2018 22:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker. Zou dan ook gewoon stoppen trouwens hem zijnde.
Zou nog beter zijn dan Dirk Kuyt's exit vorig jaar. Sowieso ging die met pensioen volgend jaar meende ik.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker. Zou dan ook gewoon stoppen trouwens hem zijnde.
Kuyt zit inmiddels in Katwijk alweer de dorpspastoor uit te hangen.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou nog beter zijn dan Dirk Kuyt's exit vorig jaar. Sowieso ging die met pensioen volgend jaar meende ik.
Buffon? Dacht dat ie nog gewoon een jaartje doorgingquote:Op woensdag 11 april 2018 22:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou nog beter zijn dan Dirk Kuyt's exit vorig jaar. Sowieso ging die met pensioen volgend jaar meende ik.
DemagoogGenotquote:Op woensdag 11 april 2018 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kuyt zit inmiddels in Katwijk alweer de dorpspastoor uit te hangen.
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ramos mag daar helemaal niet zijn lijkt mij?
Dadelijk sluipt hij het veld op om te scoren in de 90+3quote:Op woensdag 11 april 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Klopt volgens mij. Niet binnen de boarding.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
En die vakken lijken mij er ook niet voor niets te staan.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
hij staat nog net binnenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
t is watquote:Op woensdag 11 april 2018 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral omdat hij Jon Stewart nagenoeg 1 op 1 kopieert.
krijgt die vent nog stamcelbehandeling, of hoe houden ze die 40+ers nog fit daar in italiequote:Op woensdag 11 april 2018 22:25 schreef skysherrif het volgende:
Buffon die de champions league wint is wel ultiem genot.
ZIEDENDquote:Op woensdag 11 april 2018 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Tja dit was te verwachten. De Uefa staat altijd aan de kant van de Spaanse ploegen.
Het was er op wachten tot de scheids een kans kreeg om Real te helpen naar de volgende ronde.
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:37 schreef Caland het volgende:
Als je dit niks vindt ben je wel heel erg verblind door je liefde voor de underdog hoor
kanquote:Op woensdag 11 april 2018 22:37 schreef Caland het volgende:
Als je dit niks vindt ben je wel heel erg verblind door je liefde voor de underdog hoor
Zal het doorgeven.quote:
Wist je dat Davy voor Real is?quote:Op woensdag 11 april 2018 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor nu alleen mensen die Real supporten zeggen dat het een terechte pingel was.
Ik wacht het even af.
Lol.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:39 schreef scrupuleus het volgende:
Niks terecht, blinde vinken.
Geel/rood voor een schwalbe.
Lolquote:Op woensdag 11 april 2018 22:38 schreef Blik het volgende:
Hoe kun je dit geen penalty vinden... snap best dat Real niet de gunfactor heeft maar dit is gewoon een 100% penalty
inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2018 22:39 schreef Klummie het volgende:
Die gozert gaat al naar de grond voordat 'ie geraakt wordt.
Nee man totaal nietquote:Op woensdag 11 april 2018 22:38 schreef Blik het volgende:
Hoe kun je dit geen penalty vinden... snap best dat Real niet de gunfactor heeft maar dit is gewoon een 100% penalty
Hahaha sta jij ff voor lul zegquote:Op woensdag 11 april 2018 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Tja dit was te verwachten. De Uefa staat altijd aan de kant van de Spaanse ploegen.
Het was er op wachten tot de scheids een kans kreeg om Real te helpen naar de volgende ronde.
Wat een god hequote:Op woensdag 11 april 2018 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Druk lol. Kankert hem even de kruising in.
Nou nou nouquote:Op woensdag 11 april 2018 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is daar mis mee? Daar zouden de damesvoetballers een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:40 schreef Anneloos het volgende:
Fuck off man.. ook nog je shirt uitdoen. Lul
Ach kom, dan had men gisteren op Man City - liverpool 4 penalty's kunnen fluiten. Langs beide kanten ...quote:
Niemand hoeft dat te zien. Klaar.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Daar zouden de damesvoetballers een voorbeeld aan moeten nemen.
Stoer man kankerquote:Op woensdag 11 april 2018 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2018 22:41 schreef AmaninFull het volgende:
Real heeft gewoon al-tijd de scheids mee. Vorig jaar ook tegen Bayern met al die buitenspeldoelpunten en die makkelijk gegeven rooie kaart.
Samequote:Op woensdag 11 april 2018 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
Godver
Ik haat Madrid zo erg. Per jaar steeds meer.
Dat vind ik ook op basis van de herhalingquote:Op woensdag 11 april 2018 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het gewoon wat te makkelijk gegeven. Vazquez valt bijna al en Benatia speelt de bal
Niemand wil die doekjes waarin jij je kwakkie hebt leeggespotenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boys ik heb nog zakdoekjes liggen hier.
Ze hadden gewoon met z'n allen het veld moeten verlaten toen ie rood trok voor Buffon ... Uit principe.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:42 schreef Tocadisco het volgende:
Jammer dat Juventus niet die laatste paar minuten niet benut heeft om even wat scheenbenen doormidden te trappen..
Dit slaat als kut op Dirk.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:43 schreef BB-King het volgende:
Scheids voelde helaas de wedstrijd niet aan.
Je kon de penalty geven maar eigenlijk had deze wedstrijd een verlenging verdiend.
Hup naar de keukenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niemand wil die doekjes waarin jij je kwakkie hebt leeggespoten
Je denk wel veel aan seks zegquote:Op woensdag 11 april 2018 22:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niemand wil die doekjes waarin jij je kwakkie hebt leeggespoten
Bayern 5-0 en 3-1.quote:
Kwestie van tijd? Real speelde beroerd man, verdienden om er uit te flikkeren.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:44 schreef Alxander het volgende:
Wat een huilie gedrag van iedereen hier. Was een kwestie van tijd voordat Real zou scoren en dit was een 100% penalty. Hala Madrid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |