SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Wie had dat gifje waar Beau lekker over het bolletje van Baldr krioelt met haar handjes...quote:
ja en dan kijken naar een oaar planken,voor die prijsquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:15 schreef DaniqueV het volgende:
Begint toch ook wel weer bij Bill te kriebelen, nieuwe Utopia, ja ik was jaar 1.
Maar geld is zo op, ik zou als eerste toeganskaartje geven, eerste 1000 mensen mogen komen kijken, voor 35 euro.
Ja hoe wil je dat bekendmaken dan zegt Beau.
Bill : met de telefoon.
Daar begint het gedonder alweer mee.....
Ja....en Bill erbijquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:16 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja en dan kijken naar een oaar planken,voor die prijs
Wat moet je ermee?quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Wie had dat gifje waar Beau lekker over het bolletje van Baldr krioelt met haar handjes...
Niets ...even ter herinnering hoe close die twee nu zijn...quote:
dat dusquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:18 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
al kreeg ik 35 ¤ toe, dan nog niet!
Jammer dat het stemmen weer een week moet duren.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het had een dag vol gejank moeten worden
en een twinnie genomineerd
Ja gaat raar de laatste weken. Ik hoop op een stemming wie er door wil gaan. Dat zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:24 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Jammer dat het stemmen weer een week moet duren.
Nou nou waarom niet? Best een leuke kansquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:25 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vraag me af hoe ongelukkig of mislukt je in de buitenwereld moet zijn , om utopia in te gaan, doelloos en dom daar rond te hangen, en ook nog denken dat je er groeit als mens, en er al je dromen waar kunt maken.
Voor een paar rotcenten een hele tijd van je leven weggooien.
Onbegrijpelijk.
Een kans? Waarop?quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou waarom niet? Best een leuke kans
Je ziet het verkeerd, ze hebben allemaal hun droomwens al, ze lopen rond in een 24/7 TV-Showquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:25 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vraag me af hoe ongelukkig of mislukt je in de buitenwereld moet zijn , om utopia in te gaan, doelloos en dom daar rond te hangen, en ook nog denken dat je er groeit als mens, en er al je dromen waar kunt maken.
Voor een paar rotcenten een hele tijd van je leven weggooien.
Onbegrijpelijk.
Kansloos.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:27 schreef DaniqueV het volgende:
Voel je dat, als ik knijp?[ afbeelding ]
Nou, ze liggen meer als dat ze lopen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, ze hebben allemaal hun droomwens al, ze lopen rond in een 24/7 TV-Show
Op iets wat je wil, en dat doet niemand. Plus gratis wonenquote:
Vond het wel grappig in combi met Cemalquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, ze liggen meer als dat ze lopen.
Doen ze goedquote:
Ik kan me niet voortellen dat je dit wilt. Liggen, hangen en wachten op het volgende kleuteropdrachtje.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Op iets wat je wil, en dat doet niemand. Plus gratis wonen
Lekker kriebelenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:31 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Lief zijn voor elkaar deze week
Andere woorden voor saai.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:31 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Lief zijn voor elkaar deze week
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan me niet voortellen dat je dit wilt. Liggen, hangen en wachten op het volgende kleuteropdrachtje.
Gratis wonen is dan wel weer lekker.
Nou ik zat er aan te denken, maar een beetje luxe wil ik toch welquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij daar niet eens de boel een beetje op scherp zetten?
Nee, dat vind je daar niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zat er aan te denken, maar een beetje luxe wil ik toch wel
Ze gaan zich vast in allerlei bochten wringen om geen stemmen te krijgen, vind het wel vermakelijkquote:
Ik ben te laatquote:
Ik vind het veel vermakelijker als ze elkaar wel kunnen wurgenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:35 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze gaan zich vast in allerlei bochten wringen om geen stemmen te krijgen, vind het wel vermakelijk
Mooi setje bankhang en bedlig capsquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het veel vermakelijker als ze elkaar wel kunnen wurgen
Er gebeurt ook zoveel. Moeilijk om dat binnen een uur in beeld te krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:37 schreef rowan634 het volgende:
ze liggen 4 dagen achter in de uitzending vandaag
misschien dat ze daarom de stemming hebben verzet? om weer op schema te raken?
Niks mis mee. Je blijft zo lekker op de hoogte van de gebeurtenissen in het beloofde land.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:37 schreef rowan634 het volgende:
ze liggen 5 dagen achter in de uitzending vandaag
misschien dat ze daarom de stemming hebben verzet? om weer op schema te raken?
Ik zou het wel fijn vinden als de 4 minst populaire bewoners op de bank zouden komen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het veel vermakelijker als ze elkaar wel kunnen wurgen
eerlijk geëgd vind ik dat ook wel, op die leeftijd zou/ had t leuk kunnen zijn...Utopia ,alleen niet bij die zender SBS6...dan vraag je om ramen lappen in je onderbroek...quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou waarom niet? Best een leuke kans
Psies, beter dan debiele ideeën te lanceren, die anderen moeten uitvoeren.quote:
Nog een krap weekje, het is zó weer Maandag.. en dan wordt het vast weer spannend... weer een zwarte envelop enzo voor de hele familiequote:
En dat zijn waarschijnlijk de dingen die de uitzending halen, alhoewel ik me afvraag of ze van de Miss/Mister verkiezing nog iets hebben kunnen maken, want dat was werkelijk te sneu!quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Psies, beter dan debiele ideeën te lanceren, die anderen moeten uitvoeren.![]()
Maar goed, die krijgen we ook weer vanavond.
Een item van 3 minuten......dat Miss Nederland naar de loods loopt. Meer zit er niet in.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En dat zijn waarschijnlijk de dingen die de uitzending halen, alhoewel ik me afvraag of ze van de Miss/Mister verkiezing nog iets hebben kunnen maken, want dat was werkelijk te sneu!
quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:48 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
in Utopia 2 zijn geen streamlocks, geen vloggers, geen fluisterende inwoners en geen regie die bepaald wie de weg gaat![]()
![]()
de uitzending zit nog bij het vertrek van de koeienquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En dat zijn waarschijnlijk de dingen die de uitzending halen, alhoewel ik me afvraag of ze van de Miss/Mister verkiezing nog iets hebben kunnen maken, want dat was werkelijk te sneu!
zal er binnen no time wel weer zijn hoor...dusquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zat er aan te denken, maar een beetje luxe wil ik toch wel
dit is puur genietenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Geluid weer aan: owww jaaaa ehhhhh, ff het orgineel.
Mama Baldr, neem die man mee, dit kan toch niet?
Hoe kun je in godsnaam toestaan dat je man zich zo onsterfelijk belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Geluid weer aan: owww jaaaa ehhhhh, ff het orgineel.
Mama Baldr, neem die man mee, dit kan toch niet?
Kan ook niet. Zus Linda gaat hem uit zijn lijden verlossen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam toestaan dat je man zich zo onsterfelijk belachelijk maakt.
Hope so.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan ook niet. Zus Linda gaat hem uit zijn lijden verlossen.
Hey mislukte zanger, je koetwaif had aanmerkingen op mijn zus?
Ben je je eigen gedrag vergeten? Hoe je mijn zus belachelijk zat te maken, vooral over haar uiterlijk? Maar hey held, die je niet bent, je was natuurlijk met je beste vrienden: de boys en bier.
Ivan stikt van de kiespijn. En dat is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan slaapt. Ze gaan allemaal luieren tot maandag
[ afbeelding ]
Doet ze niet, want die heeft geleerd wat beschaving is. Helaas kom je daar in Utopia niet ver mee.quote:
Doet ze ook niet. Geen van de familie leden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Doet ze niet, want die heeft geleerd wat beschaving is. Helaas kom je daar in Utopia niet ver mee.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam toestaan dat je man zich zo onsterfelijk belachelijk maakt.
Vreselijk.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ivan stikt van de kiespijn. En dat is verschrikkelijk.
Mwhah, een aantal hebben zich eerder misdragen en een aantal kennen we niet of nauwelijks.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doet ze ook niet. Geen van de familie leden.
Ja., dat was ik even vergeten. Niks helpt dan, behalve de tandarts.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:57 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
https://imgur.com/oi6e6rF
Morgen middag om 4 uur pas.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja., dat was ik even vergeten. Niks helpt dan, behalve de tandarts.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Afleggen, kisten, en terug naar Groningen.
Ze meent het alleen weer nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:56 schreef yaello het volgende:
Hahaha nice Romy tegen Bas: je bent echt een vieze gore longlijer. Vind ik dan wel weer mooi
De Taliban uit hun grotten stelsels zingenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Als Baldr in Afghanistan was gaan zingen dan hadden ze het daar wel gewonnen.
Dat begrijp ik ook echt niet hoor. Je schaamt je toch doodquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hopen op veel terugkijk beelden voor Baldrquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook echt niet hoor. Je schaamt je toch dood
Ja, daar kan je echt gek van worden. Idioot dat hij niet naar de spoed kan.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als je echt kiespijn hebt ren je door die poort heenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar kan je echt gek van worden. Idioot dat hij niet naar de spoed kan.
Denk eerder dat ze gaan luieren tot eind meiquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan slaapt. Ze gaan allemaal luieren tot maandag
[ afbeelding ]
Even geduld, komt zo nog wel.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Walgelijk he? Valt mee dat hij die gore eeltpoten niet op tafel legt.
hmmmm, ja psies, is zo, ja? ja!quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:10 schreef Gooddeal het volgende:
Heel normaal. Ga je met iemand praten, ga je op zijn bed liggen.
Ik dacht al. Ga gewoon even zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:10 schreef Gooddeal het volgende:
Heel normaal. Ga je met iemand praten, ga je op zijn bed liggen.
Ikquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze weet altijd alles beter , alles moet op haar manier
Hij zou het nog doen ookquote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:16 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
ik realiseer me nu ineens dan Beau eigenlijk geen fuck toevoegd aan deze groep
Lekker snel welquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:16 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Dat is alleen voor mietjes.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je echt kiespijn hebt ren je door die poort heen
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Bas: ik denk dat jij wel een kans maakt (over de Utospelen)
Bo: moet ik weer naakt?
Ze wil het zo graag.quote:
Deze groep voegt in zijn geheel niets toe. Tijd voor vers bloed.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:16 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Bas: en wanneer heb je gewonnen?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Vroeg Bas of hij ooit tegen Vlaai had gelogen ?
Oproep aan álle familieleden: Stem op ViesTiet , naar huis met dat stinkmokkel.quote:
pulies.....quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oproep aan álle familieleden: Stem op ViesTiet , naar huis met dat stinkmokkel.
Hoe kan Romy nou weten op wie familie van een ander gaat stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
pulies.....![]()
![]()
![]()
Romy heeft een lijst gemaakt met van wie zij denkt dat familieleden op gaan stemmen.....Bo: wie gaat op mij? Romy: die en die en ik denk die.
Je kan roepen wat je wil, maar Beau gaat geen stemmen krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oproep aan álle familieleden: Stem op ViesTiet , naar huis met dat stinkmokkel.
Ze gokt en daar is ze niet goed in, zegt ze.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe kan Romy nou weten op wie familie van een ander gaat stemmen.
Romy denkt het wel en ik ook.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je kan roepen wat je wil, maar Beau gaat geen stemmen krijgen.
ben jij 1 van hun ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is zo een nietszeggend mens die Beau, die hoort iedereen uit en heeft zelf totaal geen mening. Net een aal ze glibbert ook overal tussendoor.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze gokt en daar is ze niet goed in, zegt ze.
Bo hoort eerst Romy uit en zegt dan: ak hab cheen ideej.Typisch Bo.
Romy is zich bij iedereen weer aan het inlikken. Ook bij de twins waar ze op zou gaan stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Romy is wel slim bezig of zie ik dat toch anders?
Goh je bent wel weer zeker van je zaakquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:
Beau vind het heerlijk. Die vind aandacht van mannen een kick. Straalt er aan alle kanten vanaf.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:27 schreef Gooddeal het volgende:
Bald'r weer over dat Beau een bikini aan moet.
Een aal in een emmer snot...quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is zo een nietszeggend mens die Beau, die hoort iedereen uit en heeft zelf totaal geen mening. Net een aal ze glibbert ook overal tussendoor.
Erg, als je moet kicken op de aandacht van een bald'r.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Beau vind het heerlijk. Die vind aandacht van mannen een kick. Straalt er aan alle kanten vanaf.
Is toch ook fijn al die aandachtquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Beau vind het heerlijk. Die vind aandacht van mannen een kick. Straalt er aan alle kanten vanaf.
En loopt heel graag half naakt rond.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze zou eens met blote tieten moeten sporten.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En loopt heel graag half naakt rond.
Inclasief haar zas.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Die familieleden kunnen nu ook gaan overleggen, met zijn allen op ViesTiet.
Joehoe!
Dan struikelt ze.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:30 schreef Braudje het volgende:
[..]
Ze zou eens met blote tieten moeten sporten.
Dat kind is sws niet te volgen met dr ADHD en dr RB energydrinks verslaving.. Wordt wel eens tijd dat iedereen eens tgen haar zegt dat ze dr zeikkop eens moet houden.. Cemal schreeuwde dat laatst tegen dr, maar ja die krijgt dan weer de volle aag buiten beeld..quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy is zich bij iedereen weer aan het inlikken. Ook bij de twins waar ze op zou gaan stemmen.
Damage control.
Net met Bas en Baldr samen was ze helemaal in haar element.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Erg, als je moet kicken op de aandacht van een bald'r.
Ze zou gewoon eens oprotten, beter idee.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:30 schreef Braudje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:31 schreef rowan634 het volgende:
nu in de neukcel
billy tijdelijk op verlof
vervangen door een shemale
[ afbeelding ]
nu in de neukcel
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:32 schreef humpty het volgende:
Billy de cossers ook al ingepakt ? Weet niet wat ik hier lees
hoop nog steeds dat Marjet Bakker weg moet
Uhm, over die hangende voorgevel struikelt ze.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:31 schreef Braudje het volgende:
[..]
Ze kan nooit hard vallen met zo'n voorgevel.
Zie hem zitten, het wijf.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:31 schreef rowan634 het volgende:
nu in de neukcel
[ afbeelding ]
Triest dus.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:31 schreef Braudje het volgende:
[..]
Voor Beau maakt dat niet uit. Aandacht is aandacht.
Dat doet ze niet want dan komt ze niet op de streams.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:30 schreef Braudje het volgende:
[..]
COSssers hè, die hebben geen keus.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, triest als je daar blij van wordt.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:31 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Net met Bas en Baldr samen was ze helemaal in haar element.
Haar gezicht sprak boekdelen.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Joehoe!
nouuuu, types als Baldr wn Johan zijn net zo nietszeggend hoor...kan ze prima een setje mee vormen en zich " uit elkaar laten trekken" om t maar eens in Utopiaans jargon te zeggenquote:
Bo heeft blijkbaar ook geen keus. Onze wanna be vrouw van de wereld.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
COSssers hè, die hebben geen keus.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:33 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nouuuu, types als Baldr wn Johan zijn net zo nietszeggend hoor...kan ze prima een setje mee vormen en zich " uit elkaar laten trekken" om t maar eens in Utopiaans jargon te zeggen
Ja, vandaag kon ik het geen toeval vinden. Ook dat geslijm, gekroel en al dat kleffe gedoe bij Bas is niet normaal. Die vindt het niet erg, want die heeft ook zijn eigen agenda en daar past dit prima in. Romy is eigenlijk bij iedereen aan het kroelen, slijmen. Ik vind haar redelijk echt, maar ze heeft best wel een uitgekookte kant. Nu kan ik er niet onderuit. Het is me nu duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy is zich bij iedereen weer aan het inlikken. Ook bij de twins waar ze op zou gaan stemmen.
Damage control.
Ah, dus daarom doet ze dat niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat doet ze niet want dan komt ze niet op de streams.
Ik heb meer hekel aan Beau dan aan Billy. Al heel lang.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen Billy vergeten? De haat tegen Beau is momenteel veel groter.
Hoop dat infantiele Johan kijkt en met zijn ogen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Onmogelijkquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
De families nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Pure afgunst naar Beau.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ik snap er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
nee hoor, alleen mijn lijstje met weg te zappen personen wordt steeds groterquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Baldr vroeg niet voor niets of hij maar weg moest gaan....
Ik niet. Billy staat bovenaan op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb meer hekel aan Beau dan aan Billy. Al heel lang.
Eerst 1 van de twins weg. De volgende is Billyquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Joehoe!
Dan mag Bas nu een vrijstelling weg gaan geven, worden ze he-le-maal gek.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Twins liggen ondertussen lekker te slapen
Klopt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
vind Beu de allerergste ooitquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb meer hekel aan Beau dan aan Billy. Al heel lang.
bill houd zich een beetje op de vlakte en wijst constant op anderenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Billy is gewoon gek dat weet iedereen maar Beau is slinks.. Ik weet niet, geef mij Billy maarquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Billy staat bovenaan op mijn lijstje.
Ja bij mij ook. Ik heb geen moeite met Beau eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bill doet toch niet meer mee aan het spel?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
bill houd zich een beetje op de vlakte en wijst constant op anderen
Ja en daar pakt ze iedereen mee in ....maar mij nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
De jaloezie kaart is weer getrokken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar is ie weer.
We zijn jaloers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op TV komt Billy er niet best van af.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nu in de neukcel
[ afbeelding ]
Yup. Beau is nog een verse pruim.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar is ie weer.
We zijn jaloers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Beau ook 10x eerlijker is dan Billyquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Op TV komt Billy er niet best van af.
Beau daarentegen staat er best goed op.
Als een van de twins gaat, mag die Billy meenemen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:32 schreef humpty het volgende:
Billy de cossers ook al ingepakt ? Weet niet wat ik hier lees
hoop nog steeds dat Marjet Bakker weg moet
Echt een sterke troef.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De jaloezie kaart is weer getrokken.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja bij mij ook. Ik heb geen moeite met Beau eerlijk gezegd
Billy windt iedereen om haar vingertjes. Knap hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Billy is gewoon gek dat weet iedereen maar Beau is slinks.. Ik weet niet, geef mij Billy maar
ik ook niet zo , niemand spoort daarquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja bij mij ook. Ik heb geen moeite met Beau eerlijk gezegd
hoe je t wendt of keert, Bil heeft wel persoonlijkheid...welliswaar ordinair maar dat zijn ze allemaal..Beau is nix,nada,nul en ook nog eens net zo ordinair verpakt in THE girl next doorquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik haat Beau trouwens niet. Zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
wat billy zegt en wat ze doet dat zijn twee verschillende dingenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bill doet toch niet meer mee aan het spel?
Zo is het ook, net weer een typisch Bo-toneelstukje gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:39 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb liever te doen met iemand waarvan iedereen weet dat die niet spoort, dan kun je hem/haar uit de weg gaan.
Een sneak zoals Beau is veel gevaarlijker.
Bo bedoel je.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Billy windt iedereen om haar vingertjes. Knap hoor.
Wij zijn raar gewoon.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo is het ook, net weer een typisch Bo-toneelstukje gezien.![]()
![]()
dat zal wel, maar jj kijkt wel een beetje met een gekleurde bril naar beauquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik ben fan van Billy.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je dat echt fijn of zeg je dat om beetje te trollen?
leuk voor jouw Boquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
knap?, ze wordt geholpen door de regiequote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. dan weet Romy genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef humpty het volgende:
Ik hoop dat Romy haar familie op Billy stemt
Vind je dat? Als dat al zo is,zijn de mensen die erin trappen gewoon dom, echtquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ow is dat het..quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Je bent jaloers, want jouw kut is ouder dan die van Bo.
Kijk alleen hier maar. Ineens vinden sommigen Billy toch wel leuk en Beau kan geen goed meer doen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:44 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Vind je dat? Als dat al zo is,zijn de mensen die erin trappen gewoon dom, echt
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat zal wel, maar jj kijkt wel een beetje met een gekleurde bril naar beau
Billy is ook de enige die echte tv maakt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk alleen hier maar. Ineens vinden sommigen Billy toch wel leuk en Beau kan geen goed meer doen.
Dat is wat mij betreft al vanaf het moment dat Bo daar binnen stapte.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk alleen hier maar. Ineens vinden sommigen Billy toch wel leuk en Beau kan geen goed meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |