Mooi setje bankhang en bedlig capsquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het veel vermakelijker als ze elkaar wel kunnen wurgen
Er gebeurt ook zoveel. Moeilijk om dat binnen een uur in beeld te krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:37 schreef rowan634 het volgende:
ze liggen 4 dagen achter in de uitzending vandaag
misschien dat ze daarom de stemming hebben verzet? om weer op schema te raken?
Niks mis mee. Je blijft zo lekker op de hoogte van de gebeurtenissen in het beloofde land.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:37 schreef rowan634 het volgende:
ze liggen 5 dagen achter in de uitzending vandaag
misschien dat ze daarom de stemming hebben verzet? om weer op schema te raken?
Ik zou het wel fijn vinden als de 4 minst populaire bewoners op de bank zouden komen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het veel vermakelijker als ze elkaar wel kunnen wurgen
eerlijk geëgd vind ik dat ook wel, op die leeftijd zou/ had t leuk kunnen zijn...Utopia ,alleen niet bij die zender SBS6...dan vraag je om ramen lappen in je onderbroek...quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou waarom niet? Best een leuke kans
Psies, beter dan debiele ideeën te lanceren, die anderen moeten uitvoeren.quote:
Nog een krap weekje, het is zó weer Maandag.. en dan wordt het vast weer spannend... weer een zwarte envelop enzo voor de hele familiequote:
En dat zijn waarschijnlijk de dingen die de uitzending halen, alhoewel ik me afvraag of ze van de Miss/Mister verkiezing nog iets hebben kunnen maken, want dat was werkelijk te sneu!quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Psies, beter dan debiele ideeën te lanceren, die anderen moeten uitvoeren.![]()
Maar goed, die krijgen we ook weer vanavond.
Een item van 3 minuten......dat Miss Nederland naar de loods loopt. Meer zit er niet in.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En dat zijn waarschijnlijk de dingen die de uitzending halen, alhoewel ik me afvraag of ze van de Miss/Mister verkiezing nog iets hebben kunnen maken, want dat was werkelijk te sneu!
quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:48 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
in Utopia 2 zijn geen streamlocks, geen vloggers, geen fluisterende inwoners en geen regie die bepaald wie de weg gaat![]()
![]()
de uitzending zit nog bij het vertrek van de koeienquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En dat zijn waarschijnlijk de dingen die de uitzending halen, alhoewel ik me afvraag of ze van de Miss/Mister verkiezing nog iets hebben kunnen maken, want dat was werkelijk te sneu!
zal er binnen no time wel weer zijn hoor...dusquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zat er aan te denken, maar een beetje luxe wil ik toch wel
dit is puur genietenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Geluid weer aan: owww jaaaa ehhhhh, ff het orgineel.
Mama Baldr, neem die man mee, dit kan toch niet?
Hoe kun je in godsnaam toestaan dat je man zich zo onsterfelijk belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Geluid weer aan: owww jaaaa ehhhhh, ff het orgineel.
Mama Baldr, neem die man mee, dit kan toch niet?
Kan ook niet. Zus Linda gaat hem uit zijn lijden verlossen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam toestaan dat je man zich zo onsterfelijk belachelijk maakt.
Hope so.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan ook niet. Zus Linda gaat hem uit zijn lijden verlossen.
Hey mislukte zanger, je koetwaif had aanmerkingen op mijn zus?
Ben je je eigen gedrag vergeten? Hoe je mijn zus belachelijk zat te maken, vooral over haar uiterlijk? Maar hey held, die je niet bent, je was natuurlijk met je beste vrienden: de boys en bier.
Ivan stikt van de kiespijn. En dat is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan slaapt. Ze gaan allemaal luieren tot maandag
[ afbeelding ]
Doet ze niet, want die heeft geleerd wat beschaving is. Helaas kom je daar in Utopia niet ver mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |