SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Wie had dat gifje waar Beau lekker over het bolletje van Baldr krioelt met haar handjes...quote:
ja en dan kijken naar een oaar planken,voor die prijsquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:15 schreef DaniqueV het volgende:
Begint toch ook wel weer bij Bill te kriebelen, nieuwe Utopia, ja ik was jaar 1.
Maar geld is zo op, ik zou als eerste toeganskaartje geven, eerste 1000 mensen mogen komen kijken, voor 35 euro.
Ja hoe wil je dat bekendmaken dan zegt Beau.
Bill : met de telefoon.
Daar begint het gedonder alweer mee.....
Ja....en Bill erbijquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:16 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja en dan kijken naar een oaar planken,voor die prijs
Wat moet je ermee?quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Wie had dat gifje waar Beau lekker over het bolletje van Baldr krioelt met haar handjes...
Niets ...even ter herinnering hoe close die twee nu zijn...quote:
dat dusquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:18 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
al kreeg ik 35 ¤ toe, dan nog niet!
Jammer dat het stemmen weer een week moet duren.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het had een dag vol gejank moeten worden
en een twinnie genomineerd
Ja gaat raar de laatste weken. Ik hoop op een stemming wie er door wil gaan. Dat zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:24 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Jammer dat het stemmen weer een week moet duren.
Nou nou waarom niet? Best een leuke kansquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:25 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vraag me af hoe ongelukkig of mislukt je in de buitenwereld moet zijn , om utopia in te gaan, doelloos en dom daar rond te hangen, en ook nog denken dat je er groeit als mens, en er al je dromen waar kunt maken.
Voor een paar rotcenten een hele tijd van je leven weggooien.
Onbegrijpelijk.
Een kans? Waarop?quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou waarom niet? Best een leuke kans
Je ziet het verkeerd, ze hebben allemaal hun droomwens al, ze lopen rond in een 24/7 TV-Showquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:25 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vraag me af hoe ongelukkig of mislukt je in de buitenwereld moet zijn , om utopia in te gaan, doelloos en dom daar rond te hangen, en ook nog denken dat je er groeit als mens, en er al je dromen waar kunt maken.
Voor een paar rotcenten een hele tijd van je leven weggooien.
Onbegrijpelijk.
Kansloos.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:27 schreef DaniqueV het volgende:
Voel je dat, als ik knijp?[ afbeelding ]
Nou, ze liggen meer als dat ze lopen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, ze hebben allemaal hun droomwens al, ze lopen rond in een 24/7 TV-Show
Op iets wat je wil, en dat doet niemand. Plus gratis wonenquote:
Vond het wel grappig in combi met Cemalquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, ze liggen meer als dat ze lopen.
Doen ze goedquote:
Ik kan me niet voortellen dat je dit wilt. Liggen, hangen en wachten op het volgende kleuteropdrachtje.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Op iets wat je wil, en dat doet niemand. Plus gratis wonen
Lekker kriebelenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:31 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Lief zijn voor elkaar deze week
Andere woorden voor saai.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:31 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Lief zijn voor elkaar deze week
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan me niet voortellen dat je dit wilt. Liggen, hangen en wachten op het volgende kleuteropdrachtje.
Gratis wonen is dan wel weer lekker.
Nou ik zat er aan te denken, maar een beetje luxe wil ik toch welquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij daar niet eens de boel een beetje op scherp zetten?
Nee, dat vind je daar niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zat er aan te denken, maar een beetje luxe wil ik toch wel
Ze gaan zich vast in allerlei bochten wringen om geen stemmen te krijgen, vind het wel vermakelijkquote:
Ik ben te laatquote:
Ik vind het veel vermakelijker als ze elkaar wel kunnen wurgenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:35 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze gaan zich vast in allerlei bochten wringen om geen stemmen te krijgen, vind het wel vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |