SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar slaat dit op ?quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:27 schreef cobain1994 het volgende:
Als Ivan een man is trekt hij zelf die kies..
[ afbeelding ]
quote:
DJUMIEEEEEEEEEEEEEEEEEHIELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Handig ook, om 17:30 uur de was in het bos hangenquote:
Toen ik dat ventje zag toen dacht ik al dat is vragen om problemen....quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ivan heeft last van zijn kies en heeft de tandarts gebeld..
Kutquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
DJUMIEEEEEEEEEEEEEEEEEHIELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
LIEFFFFFFFFFFIEEEEEEEEEEEEEEE
ik sta in de TTTTTTTT
..
ja lieffie leuk he lieffie
Oh grapjequote:Op dinsdag 10 april 2018 17:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ivan heeft last van zijn kies en heeft de tandarts gebeld..
das hipquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:37 schreef rowan634 het volgende:
Damn beau heeft der truitje wel errog laag vandaag
lijkt ?quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:39 schreef cobain1994 het volgende:
Rienk heeft een beginnende bochel lijkt wel..
[ afbeelding ]
Wie, Linda?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Ja ik gun Cemal de winst ook niet meer, ik word gek van dat stelquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:41 schreef sjampoeh het volgende:
bij elke zin zijn naam zeggen
AAAAAAAARGH
i need a break
Ik trek zelf die UI bijna nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je UI
handig ook met plassen
steeds aan Jett denken
Maar dat doet ze tegen iedereen ...quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:41 schreef sjampoeh het volgende:
bij elke zin zijn naam zeggen
AAAAAAAARGH
i need a break
Hee Chemalquote:
Cemal is ook echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik gun Cemal de winst ook niet meer, ik word gek van dat stel
ja heb je t ook door ?quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is dit geplak aan djumiel een charme effensief naar zijn broer Nick?
die schrekbakkes niet moet
in die brief toen ??
ja moest binnen een half uurtje terugbellenquote:
Even van stream wisselen en dan weer terug..quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Streams lopen weer eens niet synhcroon met beeld en geluid...
refreshquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Streams lopen weer eens niet synhcroon met beeld en geluid...
Dat helpt. Weer een nieuw issue wat maar niet verholpen wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:46 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Even van stream wisselen en dan weer terug..
quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:48 schreef sjampoeh het volgende:
wie neemt t f over.. ik kan het niet meer aanhoren
brrr , gelukkig aktie ondernomenquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja moest binnen een half uurtje terugbellen
Hij wist niet of hij de pijn nog lang vol kon houden
quote:
Alleen maar vragen stellen, liefst zo nutteleaus mogelijkquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Tjonge jonge je zou toch privé met die Beau te maken hebben zeg
Vreselijk zo inhoudsloos dom en dan met een accentquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Alleen maar vragen stellen, liefst zo nutteleaus mogelijk
Hebben ze niet een vliering vol met troepquote:
Iemand is daar vast 103 dagenquote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:56 schreef Gooddeal het volgende:
Mag die nutteloze beau de poort uit.
Weet je dat zeker?
Wie zegt dat.
Wat zei die dan.
Kun je dat niet zo doen dan?
Oja?
Hmmm.
Meer komt er niet uit.
Ohquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik zeg dat. Die domme vragen van beau.
Vol Korenquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:59 schreef cobain1994 het volgende:
Even een nieuw nummer schrijven..
[ afbeelding ]
pikanquote:
Ja echt dit is over 3 dagenquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
pikan
allemoal kleur ..
in dr bakkes zeiken dat is pas kleur
man man man
wat een trieste ellende
Ohquote:
Die tweeling eet dus met Romy en niet met de restquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Bas doet weer niet mee voor de 50ste keer
thirt?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
laat me raden, wet thirt ......................
Beau.meer komt er niet uit.quote:
Ik had al antwoord en was niet Beau maar die userquote:
lijkt wel een eikel vanachteren, van voren ook maar ik bedoel het ff letterlijkquote:
Zoals seksuoloog worden,etc?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:13 schreef kkka3 het volgende:
Bats: waawwdoorwwww waaarwwdoowrrrr
Bats: als ik iets doe, wil ik het goed doen!!
Z en z.quote:
Ben je dronkenquote:
O jah joh?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf optieft als je zo doorgaat
De L en de Zquote:
Die winkel was gegeven door Karinquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:16 schreef snetje het volgende:
Demi: Ik kan het me nu niet voorstellen dat mijn geld in iemand anders zijn handen ligt ...
Vrek!...
Dus het is niet van hunquote:
Ze kan alles, raar dat niemand dat zietquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:22 schreef Gooddeal het volgende:
Ze krijgt die cordon blue anders nog best naar haar bek toe. Met die lamme arm.
Mwa,flesje Beerenburg en wat Ibu.quote:
Ik ging me ook bezuipen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mwa,flesje Beerenburg en wat Ibu.
Maar ze laten hem wel dagen darren met enorme pijn in zijn mond. Begrijp er niks van.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ivan .. Foon
morgen middag verteld de dame
rond 16uur.. TandenBeul Frans voor Ivan
Mien ; dat DOEN WE omdat WE niet willen
dat JIJ met pijn rond loopt
KLIK
. man man man
wat een waardeloos gedoe
FRANS
Ervaringquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vaak wel.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zul je zien dat morgen de pijn over is..
Als het ontstoken is redt je het daar niet mee.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
frans nam nooit opquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ze laten hem wel dagen darren met enorme pijn in zijn mond. Begrijp er niks van.
De tandarts was er een paar dagen geleden toch al?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ze laten hem wel dagen darren met enorme pijn in zijn mond. Begrijp er niks van.
Die heeft prutswerk afgeleverd. Dat blijkt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De tandarts was er een paar dagen geleden toch al?
Dat heeft niet geholpen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vond het niet nodig om de kies te trekken..quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok, raarquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heeft prutswerk afgeleverd. Dat blijkt.
Omdat er niks met de kies was, alleen ontstoken tandvlees.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die vond het niet nodig om de kies te trekken..
heb nog nooit zoiets gehoordquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ook maar op blote poten rondlopen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:27 schreef Gooddeal het volgende:
Bald'r heeft geen zweetvoeten.
Hij heeft zo'n dikke laag eelt dat het zweet er niet meer doorheen kan.
Ik moet eerlijk zeggen dat een tandarts ook niet hoort daar. Het is behelpenquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ging over de voeten van Rienkquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:27 schreef Gooddeal het volgende:
Bald'r heeft geen zweetvoeten.
Hij heeft zo'n dikke laag eelt dat het zweet er niet meer doorheen kan.
als het ontstoken is mogen ze niet trekkenquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de 1 wel naar een tandarts mag en een ander zich in de loods moet laten helpen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat een tandarts ook niet hoort daar. Het is behelpen
Oh.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ging over de voeten van Rienk![]()
Maar een heerlijk gesprek als je het eten net laat zakken
misschien was hij ontstoken?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ontstoken helpt een verdoving ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als het ontstoken is mogen ze niet trekken
Ivan moest spoelen...deed hij niet
bij mijn wel hoorquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ontstoken helpt een verdoving ook niet.
Karin kon gewoon gaan , paar keer zelfsquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de 1 wel naar een tandarts mag en een ander zich in de loods moet laten helpen.
Okquote:
Hij heeft wel goed werk afgeleverd, maar Ivan was zo dom om niet bij hem dat spoelmiddel te kopen wat de tandarts voorschreef.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heeft prutswerk afgeleverd. Dat blijkt.
Ja en 1 van de twins ging er ook even de poort voor uit.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Karin kon gewoon gaan , paar keer zelfs
slaat ook weer helemaal nergens op
pijn zal nog wel niet heftig genoeg zijn
Ivan laat zich door geen 10 paarden tegen houden
als het moet ,moet het..
lijkt me
Ja beetje lullig om de tandarts weg te zetten als een prutser. Ik hoop dat hij geen facebook heeftquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij heeft wel goed werk afgeleverd, maar Ivan was zo dom om niet bij hem dat spoelmiddel te kopen wat de tandarts voorschreef.
was je online /gezien hoe dat ging ?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja beetje lullig om de tandarts weg te zetten als een prutser. Ik hoop dat hij geen facebook heeft
We hebben toch niet alles gezien? Of vertelde Ivan dat?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee poepie als je bek ontstoken is heeft de verdoving niet veel zinquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lost alleen het probleem niet op, als de verdoving uitgewerkt is heb je gewoon weer pijn
Dat is toch idioot? Met Madilia ook.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de 1 wel naar een tandarts mag en een ander zich in de loods moet laten helpen.
Neequote:Op dinsdag 10 april 2018 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was je online /gezien hoe dat ging ?
Kan wel alleen werkt een verdoving niet als het goed ontstoken is.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh Demi en Fay mochten ieder een familielid uitkiezen, beide ouders komen dus.
Bezopen is het. Voor Billy gaat geen zee te hoog met haar fillers elke keer maar Ivan moet het maar uitzoeken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:31 schreef Gooddeal het volgende:
Ooglaseren en een neuscorrectie geen probleem, maar een jaarlijkse of halfjaarlijkse tandartscontrole om problemen te voorkomen dat kan dan weer niet.
Oepsquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan wel alleen werkt een verdoving niet als het goed ontstoken is.
Ja ook idd.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch idioot? Met Madilia ook.
Ze hadden hem gewoon naar de tandarts moeten laten gaan. Maar nee, er moest persé 'leuke' tv van gemaakt worden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ook idd.
Hetzelfde idee als met Ivan. Alle bewoners eromheen te lachen.
Ik had ze er stuk voor stuk bij weg gemept denk ik.
Ik snap ook niet waarom ze niet een tandarts met zo'n bus laten komen dan.
Compliment over de staldeur.quote:
Nee een tweeling wil niet zeggen dat het één is. Het zijn twee damesquote:
Ja idd.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon naar de tandarts moeten laten gaan. Maar nee, er moest persé 'leuke' tv van gemaakt worden.
Met bezoek en met post werden ze wel als 1 gerekend.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een tweeling wil niet zeggen dat het één is. Het zijn twee dames
Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Met bezoek en met post werden ze wel als 1 gerekend.
het oogde ronduit amaturistischquote:
Neequote:Op dinsdag 10 april 2018 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar post komt voor hun beide. Lijkt me logisch, bezoek ook.quote:
Denk meer omdat Bas er zo op hintte om het te trekken e hij ook belde om een afspraak te maken voor Ivan.. Later horen we dat opeens er al een afspraak was voor Cemal omdat ie gaatjes had ...quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
het oogde ronduit amaturistisch
gehaast , niet hygies en geen kennis van zaken
dat zegt niets , maar kwam wel zo over
kleine anecdote..
o ja zie het , ik kan wat tandvlees wegsnijden of trekken
het ziet er een beetje rood uit ..
Tandarts had laser ogen ..aanname?
er wrd gekzen voor wegsnijden .. /verdoving..
na de handeling zei de tandarts .. je gebruikt geen bloedverdunners toch ??
.. Jiskefet achtige setting
Bloedquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ze kunnen bij de redactie trots zijn. Het bericht over de familie die mag stemmen is zo geformuleerd dat het meer vragen oproept dan dat het duidelijk is. Veel stof voor speculeren
.
Neequote:Op dinsdag 10 april 2018 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja precies.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk meer omdat Bas er zo op hintte om het te trekken e hij ook belde om een afspraak te maken voor Ivan.. Later horen we dat opeens er al een afspraak was voor Cemal omdat ie gaatjes had ...
Beau is natuurlijk best een teaser.quote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:44 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja precies.
En overdrijven we sowieso niet ietwat? Iedereen kan toch klachten krijgen of houden na een behandeling:?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ging net achter haar staan haar bij de schouders pakken, net boog hij helemaal over haar decolleté om iets aan de mouw te bekijken.quote:
Ff checken of dat naadje wel goed gestikt was.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij ging net achter haar staan haar bij de schouders pakken, net boog hij helemaal over haar decolleté om iets aan de mouw te bekijken.
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff checken of dat naadje wel goed gestikt was.
Ze doen het een beetje zelf, Ja Damie en Fay zijn twee dames. Niet één tweelingquote:
getver, die vieze speknek in je decolleté ...quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij ging net achter haar staan haar bij de schouders pakken, net boog hij helemaal over haar decolleté om iets aan de mouw te bekijken.
Kan toch ook niet. Het zijn twee individuele deelnemers.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat heb ik ze een paar keer horen zeggen.
Nah verkeerd begrepen dan zeker.
nou, dames? Het zijn er wel twee,das waarquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doen het een beetje zelf, Ja Damie en Fay zijn twee dames. Niet één tweeling
Hebben ze het net over? twins en Bas?quote:
Ik vind het een beetje vreemd, na dat gedoe met Mady, die brief, de oproep aan het hek om thuis te komen, en nu dit. Het valt me al een paar dagen op.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
getver, die vieze speknek in je decolleté ...
Ik had begrepen dat ze dat niet mochten omdat ze dan beide dubbel bezoek konden krijgen steeds en van meer mensen post.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan toch ook niet. Het zijn twee individuele deelnemers.
ten diepste zijn t allemaal vrinden,goeie collega's of zoiets....quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind iedereen ineens zo achterlijk amicaal en lief naar elkaar, gadver!
Ja, mij ook.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd, na dat gedoe met Mady, die brief, de oproep aan het hek om thuis te komen, en nu dit. Het valt me al een paar dagen op.
en zet je dat dan niet aan t denken...tis een poppenkahaaaaastquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd, na dat gedoe met Mady, die brief, de oproep aan het hek om thuis te komen, en nu dit. Het valt me al een paar dagen op.
Volgens mij haten ze elkaar ten diepste. Ze moeten nu wel lief doen want ze zitten met elkaar opgescheept en willen allemaal winnen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:52 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ten diepste zijn t allemaal vrinden,goeie collega's of zoiets....
Nee ik had net dit gelezen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hebben ze het net over? twins en Bas?
Ja ok maar steeds als één weggezet worden lijkt me niet echt de bedoeling. Nogmaals ze doen het zelf he?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, dames? Het zijn er wel twee,das waar
welnee....dat zie je toch aan die oud bewoners...uiteindelijk zitten ze allemaal bij elkaar op een verjaardagquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij haten ze elkaar ten diepste. Ze moeten nu wel lief doen want ze zitten met elkaar opgescheept en willen allemaal winnen.
TV momentjes.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:54 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
welnee....dat zie je toch aan die oud bewoners...uiteindelijk zitten ze allemaal bij elkaar op een verjaardag
Niet iedereen hoorquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:54 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
welnee....dat zie je toch aan die oud bewoners...uiteindelijk zitten ze allemaal bij elkaar op een verjaardag
eens, in principe zit er nix oneerlijks aan...ze hebben hooguit mazzel dat ze dezelfde vader en moeder hebben en ja, dan kiest de 1 voor mama en de ander voor papa,logischquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar steeds als één weggezet worden lijkt me niet echt de bedoeling. Nogmaals ze doen het zelf he?
Vanavond een activiteit. En de tweeling speculeerde wat.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hebben ze het net over? twins en Bas?
Was dit voor mij bedoelt?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee ik had net dit gelezen.
[ afbeelding ]
Facebook momentjesquote:
Owww okéquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanavond een activiteit. En de tweeling speculeerde wat.
Ja, rare sfeer ook. Net alsof het daar het paradijs op aarde is ineens. Ze hebben vandaag zeker alleen maar in de zon gezeten. Een paar hebben ineens een behoorlijk gekleurde kop.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind iedereen ineens zo achterlijk amicaal en lief naar elkaar, gadver!
Ow lol, ik las je verkeerd.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Was dit voor mij bedoelt?![]()
Ik hoorde straks al Romy zeggen dat ze de caravan ging missen. en Bas kwam bij de twins en wilde niet gaan zeggen wat ze gingen doen. Nu net vragen de twins aan Bas hun te roepen als het begint. Lockdown zei Fay toen, 9 uur zou dat zijn zegt Bas, hij gaat ze dan roepen
Geeft nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow lol, ik las je verkeerd.
Sorry.
Mwah..als ze allemaal slim zijn gaan ze op Beau ..1 grote concurrent is dan weg..quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:40 schreef chufi het volgende:
We kijken naar 1 groot script ... Hele week zullen er hints naar de achterban gestuurd worden via de streams zogenaamd,....Oer saai voor de streamers om bijna bij af te haken..
Wacht maar tot ze te horen krijgen dat utopia een paar planken is. Dan rent iedereen wegquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, rare sfeer ook. Net alsof het daar het paradijs op aarde is ineens. Ze hebben vandaag zeker alleen maar in de zon gezeten. Een paar hebben ineens een behoorlijk gekleurde kop.
In principe kunnen ze ook 1 ouder kunnen laten komen. Maar die mag dan wel 6 stemmen uitbrengen. Volgens mij doen ze het alleen maar om hun ouders te kunnen zien.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee ik had net dit gelezen.
[ afbeelding ]
Ik had dat 1ste verwacht.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
In principe kunnen ze ook 1 ouder kunnen laten komen. Maar die mag dan wel 6 stemmen uitbrengen. Volgens mij doen ze het alleen maar om hun ouders te kunnen zien.
Weten ze dat dan niet?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze te horen krijgen dat utopia een paar planken is. Dan rent iedereen weg
quote:
Gluipkutje moet niet té lief gaan doen tegen Baldy.. Anna met 3 stemmen kijkt mee, en komt Maandag gezellig stemmenquote:
Zijn moeder komt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gluipkutje moet niet té lief gaan doen tegen Baldy.. Anna met 3 stemmen kijkt mee, en komt Maandag gezellig stemmen
‘Letterlijk en figuurlijk hun plek innemen.’quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:02 schreef freaky40 het volgende:
Ben er nog steeds niet zeker van dat ze allemaal naar de loods komen. Misschien een aantal, en die moeten dat verdienen middels een proef of zo. Er moet toch TV gemaakt worden de rest van de week dus gooien ze er wellicht een twist in.
Doen ze ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:04 schreef Yaksa het volgende:
Het lijkt me niet dat ze vanavond een lockdown gaan doen buiten de loods.
KNMI heeft code geel afgegeven voor Noord-Holland van 22.00 tot 03.00 uur vanwege onweer.
Wat lul je nou. Anna komt niet stemmenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gluipkutje moet niet té lief gaan doen tegen Baldy.. Anna met 3 stemmen kijkt mee, en komt Maandag gezellig stemmen
Ohhww..jammerquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Anna komt niet stemmen
zo is het!quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Letterlijk en figuurlijk hun plek innemen.’
hoor ze toch regelmatig ..quote:
lopen de kant en klare pakjes kaas fondue er zelf uit?quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:04 schreef Gooddeal het volgende:
De koelkast van de twins schijnt een puinhoop te zijn.
Ik hoor alleen maar iewl en bah.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:07 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
lopen de kant en klare pakjes kaas fondue er zelf uit?
zonder water gaat het nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hoor ze toch regelmatig ..
over er is niks
alleen een telefoon met beltegoed
250,- cash
vanmid over dat er geen water is
UTOPIASPELENquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:04 schreef Yaksa het volgende:
Het lijkt me niet dat ze vanavond een lockdown gaan doen buiten de loods.
KNMI heeft code geel afgegeven voor Noord-Holland van 22.00 tot 03.00 uur vanwege onweer.
vieze mokkels zijn hetquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:07 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
lopen de kant en klare pakjes kaas fondue er zelf uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |