Ik haat Beau trouwens niet. Zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen Billy vergeten? De haat tegen Beau is momenteel veel groter.
wat billy zegt en wat ze doet dat zijn twee verschillende dingenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bill doet toch niet meer mee aan het spel?
Zo is het ook, net weer een typisch Bo-toneelstukje gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:39 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb liever te doen met iemand waarvan iedereen weet dat die niet spoort, dan kun je hem/haar uit de weg gaan.
Een sneak zoals Beau is veel gevaarlijker.
Bo bedoel je.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Billy windt iedereen om haar vingertjes. Knap hoor.
Wij zijn raar gewoon.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo is het ook, net weer een typisch Bo-toneelstukje gezien.![]()
![]()
dat zal wel, maar jj kijkt wel een beetje met een gekleurde bril naar beauquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Op TV komt Billy er niet best van af.
Beau daarentegen staat er best goed op.
Ik ben fan van Billy.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je dat echt fijn of zeg je dat om beetje te trollen?
leuk voor jouw Boquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Op TV komt Billy er niet best van af.
Beau daarentegen staat er best goed op.
knap?, ze wordt geholpen door de regiequote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. dan weet Romy genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef humpty het volgende:
Ik hoop dat Romy haar familie op Billy stemt
Vind je dat? Als dat al zo is,zijn de mensen die erin trappen gewoon dom, echtquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ow is dat het..quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Je bent jaloers, want jouw kut is ouder dan die van Bo.
Kijk alleen hier maar. Ineens vinden sommigen Billy toch wel leuk en Beau kan geen goed meer doen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:44 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Vind je dat? Als dat al zo is,zijn de mensen die erin trappen gewoon dom, echt
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat zal wel, maar jj kijkt wel een beetje met een gekleurde bril naar beau
Billy is ook de enige die echte tv maakt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk alleen hier maar. Ineens vinden sommigen Billy toch wel leuk en Beau kan geen goed meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |