25 km? Van waar naar waar zijn jullie wezen wandelenquote:Op zondag 8 april 2018 16:07 schreef RokStarr het volgende:
25km gewandeld vandaag, lieve jongen. Bijna geen stiltes gevallen, en dat in 6 uur tijd
Duinenmars gewandeld, dus Kijkduin-Kijkduin via Scheveningen hahahaquote:Op zondag 8 april 2018 16:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
25 km? Van waar naar waar zijn jullie wezen wandelen![]()
![]()
Awh nou klinkt alsof je het leuk hebt gehad! Nog 4 nachtjes slapen en dan mag je weerquote:Op zondag 8 april 2018 16:14 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Duinenmars gewandeld, dus Kijkduin-Kijkduin via Scheveningen hahaha
Hoop over hem te weten gekomen in die tijd, en zie hem donderdag weer
Leuk leukquote:Op zondag 8 april 2018 16:14 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Duinenmars gewandeld, dus Kijkduin-Kijkduin via Scheveningen hahaha
Hoop over hem te weten gekomen in die tijd, en zie hem donderdag weer
quote:Op zondag 8 april 2018 18:26 schreef Samzz het volgende:
Aankomend weekend date 2 gepland. Strandwandeling dus. Zin in
.
Leuheuk! En Rokstar ook al een goeie date gehad. Lente doet het goedquote:Op zondag 8 april 2018 18:26 schreef Samzz het volgende:
Aankomend weekend date 2 gepland. Strandwandeling dus. Zin in
.
Die gespeelde verbazingquote:
Ik merk er niet veel van anders.quote:
Leuk! Wandelen is altijd een goede manier om in beweging te zijn en slap te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:44 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Morgen wandelen!
In de tussentijd erg veel geappt, voelt ontzettend goed dus dit zou wel eens een goeie kunnen zijn
Misschien zijn er geen seizoenen onder jouw steenquote:
Klinkt als mijn ultimate date behalve dat vergeten je tinder meldingen uit te zetten, slordig!quote:Op zondag 8 april 2018 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk! Wandelen is altijd een goede manier om in beweging te zijn en slap te ouwehoeren.
De dame waar ik nu mee date heb ik de 3e keer sinds de ontmoeting mee afgesproken. Ze is naar mijn bandoptreden wezen kijken en heeft mijn halve vriendenclub ontmoet. Iedereen was wel over haar te spreken. Ze is blijven slapen, en we hadden moeite de volgende ochtend uit bed te komen
Uiteindelijk toch gedaan vanwege het schitterende weer. We zijn ook gaan wandelen op de Utrechtse Heuvelrug en genoten van het weer dat warmer was dan wij verwachten. Daarna wilde ze tijd voor zichzelf dus prima. Dinsdag zie ik haar weer na het werk.
Vrienden zaten al te vissen hoe het zat tussen ons, maar wat mij betreft nog in de datingfase omdat ik op haar mobiel zag dat ze nog meldingen had van nieuwe Tinder matchesDit zag ik toen ze vroeg of ik haar mobiel wilde instellen op mijn Wi-Fi netwerk thuis.
Hoe dan ook, wordt vervolgd
Hier was het behoorlijk lente op de fiets gister met mijn beste vriendin. We gingen weg bij de supermarkt en er werd toch flink enthousiast vanuit een auto gezwaaid en gedaan door wat gasten.quote:Op zondag 8 april 2018 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen seizoenen onder jouw steen?
Klinkt heel positief! Wel random van die Tinder matches.quote:Op zondag 8 april 2018 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk! Wandelen is altijd een goede manier om in beweging te zijn en slap te ouwehoeren.
De dame waar ik nu mee date heb ik de 3e keer sinds de ontmoeting mee afgesproken. Ze is naar mijn bandoptreden wezen kijken en heeft mijn halve vriendenclub ontmoet. Iedereen was wel over haar te spreken. Ze is blijven slapen, en we hadden moeite de volgende ochtend uit bed te komen
Uiteindelijk toch gedaan vanwege het schitterende weer. We zijn ook gaan wandelen op de Utrechtse Heuvelrug en genoten van het weer dat warmer was dan wij verwachten. Daarna wilde ze tijd voor zichzelf dus prima. Dinsdag zie ik haar weer na het werk.
Vrienden zaten al te vissen hoe het zat tussen ons, maar wat mij betreft nog in de datingfase omdat ik op haar mobiel zag dat ze nog meldingen had van nieuwe Tinder matchesDit zag ik toen ze vroeg of ik haar mobiel wilde instellen op mijn Wi-Fi netwerk thuis.
Hoe dan ook, wordt vervolgd
Ik kom buiten hoorquote:Op zondag 8 april 2018 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen seizoenen onder jouw steen?
Mwoh, het is nog pril. Als het over 4 weken nog zo is (en we daten nog) ga ik wel vragen hoe ze het verder tussen ons voor zich ziet..quote:Op zondag 8 april 2018 22:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Klinkt heel positief! Wel random van die Tinder matches.
Veel plezier vast voor vanmiddagquote:Op zondag 8 april 2018 22:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hier was het behoorlijk lente op de fiets gister met mijn beste vriendin. We gingen weg bij de supermarkt en er werd toch flink enthousiast vanuit een auto gezwaaid en gedaan door wat gasten.![]()
Morgen in de middag komt mijn date. Hopelijk schijnt het zonnetje weer zo mooi, dan gaan we een ritje maken op de motor.En ik ga sowieso koken.
Walgelijk gedrag van die gastenquote:Op zondag 8 april 2018 22:56 schreef Fripsel het volgende:
Hier was het behoorlijk lente op de fiets gister met mijn beste vriendin. We gingen weg bij de supermarkt en er werd toch flink enthousiast vanuit een auto gezwaaid en gedaan door wat gasten.![]()
Nachtmerries zijn ook dromen.quote:Op maandag 9 april 2018 10:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zondag gaat waarschijnlijk worden! Ik laat wel weten of het de man van mijn dromen is
quote:Op maandag 9 april 2018 10:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik settle alleen niet voor nachtmerries maar natte dromen!
Spannend! Ben benieuwd hoe het gaat zijn!quote:Op maandag 9 april 2018 10:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zondag gaat het waarschijnlijk worden! Ik laat wel weten of het de man van mijn dromen is
Kan je nagaan hoe leuk het op een date zou zijnquote:Op maandag 9 april 2018 10:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij liet mij lachen, thanks had ik nodig
Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 9 april 2018 10:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zondag gaat het waarschijnlijk worden! Ik laat wel weten of het de man van mijn dromen is
Oh poolen, leuk!quote:Op maandag 9 april 2018 15:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk een potje poolen en een drankje doen
Dit klinkt echt leuk Samzzquote:Op maandag 9 april 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
Net eventjes gebeld met date. Toch wel heel leuk, en ik ben niet eens een beller
.
Ik heb geleerd dat ie niet van karamel zeezout-ijs en andere gekke smaakjes houdt. Meer voor mij, dus dat is mooi.
Steeds meer zin in t weekend. Hopelijk werkt het weer mee.
Ik kan wel bellen met anderen. Maar ik heb er een hekel aan. En met hem nietquote:Op maandag 9 april 2018 20:52 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dit klinkt echt leuk Samzz![]()
![]()
![]()
Bellen is wel een goed teken jadat kan je namelijk niet met andere mensen
quote:Op maandag 9 april 2018 21:17 schreef Weissmania het volgende:
Pfff, ik heb echt even een luxeprobleem. 3 van mijn Tinder-matches moet ik nog een bericht terug sturen... heb ik even geen zin in... lastig dit
Kom er aan.quote:Op maandag 9 april 2018 21:25 schreef christmastsunami het volgende:
ik ga zo meteen mijn pan chili con carne afmaken, de hele shit heeft al uren staan pruttelen
voelt als sex
Leuk, hoewel poolen in het weekend wel lastig is, zeker in een grote stad. Meer mensen met hetzelfde plan dus als je niet op tijd een tafel reserveert vis je achter het net...quote:Op maandag 9 april 2018 15:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk een potje poolen en een drankje doen
Zondagavond moet goed lukken! En anders vermaken wij ons vast ook wel met een drankjequote:Op maandag 9 april 2018 21:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk, hoewel poolen in het weekend wel lastig is, zeker in een grote stad. Meer mensen met hetzelfde plan dus als je niet op tijd een tafel reserveert vis je achter het net...
Vind ze vast niet erg... ''Oh, oops; we kunnen niet poolen, zullen we naar mij gaan? Kan je mij je keu laten zien hihiquote:Op maandag 9 april 2018 21:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk, hoewel poolen in het weekend wel lastig is, zeker in een grote stad. Meer mensen met hetzelfde plan dus als je niet op tijd een tafel reserveert vis je achter het net...
Vind hem wel goed! Wie weetquote:Op maandag 9 april 2018 22:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Vind ze vast niet erg... ''Oh, oops; we kunnen niet poolen, zullen we naar mij gaan? Kan je mij je keu laten zien hihi''
Skinny dippingquote:
Is ze zo'n heks dan? /mod bashingquote:
Ah ja, er zit ook totaal geen verschil tussen 40+ en 60+ he? Of date jij grannies?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:17 schreef Godshand het volgende:
Ken je niet rekenen? 60+ = 45+
Ik hoop dat jouw versier vaardigheden beter zijn dan jouw reken vaardigheden...
Ja, precies. Muzieksmaak zegt namelijk best veel over een persoon. Kijk zelf maar naar wat voor volk er op de Toppers, de 3J's of andere ooraids zoals Boef & Ronnie Flex afkomt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef Hexagon het volgende:
Maar die smaak komt meestal wel uit meer eigenschappen voort die niet bij mij passen.
Ja, toch de 3 potentieeltjes een berichtje gestuurd?quote:Op dinsdag 10 april 2018 09:38 schreef Weissmania het volgende:
Morgen een date op de planning. We gaan thee/koffie drinken. Ben benieuwd of het gezellig gaat worden
Oh ja, moet ik ook nog doen. Nee dit is iemand andersquote:Op dinsdag 10 april 2018 09:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, toch de 3 potentieeltjes een berichtje gestuurd?
Je bent er maar druk mee.quote:Op dinsdag 10 april 2018 09:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Oh ja, moet ik ook nog doen. Nee dit is iemand anders
Jammer! Maar de lente is nog vroegquote:Op dinsdag 10 april 2018 16:27 schreef Fripsel het volgende:
Omdat het met mijn date niet meer dan heel gezellig is en we toch wel een eind reizen van elkaar wonen hebben we het toch maar besloten het hierbij te houden.
Precies.quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jammer! Maar de lente is nog vroeg.
Verstandig.quote:Op dinsdag 10 april 2018 16:27 schreef Fripsel het volgende:
Omdat het met mijn date niet meer dan heel gezellig is en we toch wel een eind reizen van elkaar wonen hebben we het toch maar besloten het hierbij te houden.
Beste Fripsel, ik zal je ff kort uitleggen hoe mannen denken en doenquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een vraagje voor over hoe de mannen Tinder ervaren hier. Als het er dan over gaat wat ik zoek, dan is mijn antwoord dat ik het leuk vind om te daten en dat ik aanneem dat als het echt klikt dat er vanzelf wel iemand blijft plakken.
En heel vaak krijg ik dan zo’n “eindelijk iemand die wat serieuzer is” reactie. Maar is het dan ook vanuit de vrouwen uit zo erg op ONS gefocused? Of liken die gasten gewoon de verkeerde vrouwen?
Heb je überhaupt gelezen wat ik vroeg?quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:03 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Beste Fripsel, ik zal je ff kort uitleggen hoe mannen denken en doen
Neuken
kwa relationele problemen, wil een man klaarkomen, meer niet
Nou well hello. Sommige mensen neuken alles wat los en vast zit, andere denken er toch nog net iets langer over na.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:06 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb ook wel is gedacht, 'goh, zou ik daar niet een vriendschapsrelatie mee kunnen opbouwen'?
nee, uiteindelijk deed ik het alleen maar om je weet nu wel wat
(Neuken)
dat dacht ik nou ook, met een randdebiel neuken en een kind krijgen, levert dit opquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou well hello. Sommige mensen neuken alles wat los en vast zit, andere denken er toch nog net iets langer over na.
Ik heb Tinder eraf gegooid juist omdat de meeste dames die ik tegenkwam en gedatet heb alleen maar iets vluchtigs zochten en ik dat wel ontgroeid ben.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een vraagje voor over hoe de mannen Tinder ervaren hier. Als het er dan over gaat wat ik zoek, dan is mijn antwoord dat ik het leuk vind om te daten en dat ik aanneem dat als het echt klikt dat er vanzelf wel iemand blijft plakken.
En heel vaak krijg ik dan zo’n “eindelijk iemand die wat serieuzer is” reactie. Maar is het dan ook vanuit de vrouwen uit zo erg op ONS gefocused? Of liken die gasten gewoon de verkeerde vrouwen?
Het is gewoon een grote vleeskeuring, en er zijn er maar weinig die echt serieus zijn, als in écht iemand leren kennen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb juist de omgekeerde ervaring: Alle dames die open staan voor iets vluchtigs swipen mij gewoon naar links en alleen de 'serieuze' dames blijven over.quote:Op woensdag 11 april 2018 01:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb Tinder eraf gegooid juist omdat de meeste dames die ik tegenkwam en gedatet heb alleen maar iets vluchtigs zochten en ik dat wel ontgroeid ben.
"niets serieus"quote:Op woensdag 11 april 2018 09:20 schreef Stoney3K het volgende:
Maar laten weten dat ik (op dit moment) iets oppervlakkigs zoek kan ik ook moeilijk onder woorden brengen.
En wordt daar dan een beetje positief op gereageerd? Ik heb altijd de indruk dat je dan helemaal geen matches meer krijgt omdat je (als man) dan letterlijk schreeuwt dat je een creep bent die met zijn eerste berichtje al over seks begint.quote:Op woensdag 11 april 2018 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"niets serieus"
"enkel ONS"
"gewoon gezellig"
Genoeg beschrijvingen die je kan toevoegen om te laten weten dat je geen relatie zoekt.
Ligt er maar net aan hoe je het brengt en wat voor vrouwen je precies zoekt.quote:Op woensdag 11 april 2018 09:24 schreef Stoney3K het volgende:
En wordt daar dan een beetje positief op gereageerd? Ik heb altijd de indruk dat je dan helemaal geen matches meer krijgt omdat je (als man) dan letterlijk schreeuwt dat je een creep bent die met zijn eerste berichtje al over seks begint.
Ja, mijn ervaring is van wel.quote:Op woensdag 11 april 2018 09:24 schreef Stoney3K het volgende:
En wordt daar dan een beetje positief op gereageerd?
Ja want als je geen relatie zoekt en alleen wat gezelligheid/seks dan begin je daar gelijk over in het eerste berichtjequote:Ik heb altijd de indruk dat je dan helemaal geen matches meer krijgt omdat je (als man) dan letterlijk schreeuwt dat je een creep bent die met zijn eerste berichtje al over seks begint.
Ik ben zo benieuwd hoe je het gaat vinden.quote:Op woensdag 11 april 2018 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb me opgegeven voor een alpaca speeddate wandeling
http://www.alpacavorstenbosch.nl/recreatie/alpaca-wandelingen
Als vrouw krijg je twee uur lang een alpaca toegewezen dus topdag, sowieso.
Oh wow! Dat klinkt wel heel leuk haha. Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 11 april 2018 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb me opgegeven voor een alpaca speeddate wandeling
http://www.alpacavorstenbosch.nl/recreatie/alpaca-wandelingen
Als vrouw krijg je twee uur lang een alpaca toegewezen dus topdag, sowieso.
ik hoop als eerste dat 't doorgaat haha want is even de vraag of er wel mannen zich in gaan schrijven. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 11 april 2018 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wow! Dat klinkt wel heel leuk haha. Hou ons op de hoogte!
Kijk maar uit, dadelijk komen er opeens allemaal Fokmannen.quote:Op woensdag 11 april 2018 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop als eerste dat 't doorgaat haha want is even de vraag of er wel mannen zich in gaan schrijven. Maar we zullen zien
boeiend, als het maar doorgaat! Ik krijg twee uur lang een alpaca toegewezen, kan voor mij weinig gebeuren dat m'n dag zal verpestenquote:Op woensdag 11 april 2018 11:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dadelijk komen er opeens allemaal Fokmannen.
Dat zeggen ze om je in te pakken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ben blij dat iemand het zegtquote:Op woensdag 11 april 2018 12:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Precies, dit is klassiek naar de kut praten om een betrouwbare indruk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |