ga thee drinken, wordt gezellig!quote:
Wel icetea dan hé met dit weerquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ga thee drinken, wordt gezellig!
Ik heb m'n matches opgeheven in tinder, zit echt niks fatsoenlijks bij
Jij hebt relatief een hoop datesquote:Op zaterdag 7 april 2018 16:03 schreef Hexagon het volgende:
Wandeldate gehad in park Sonsbeek in Arnhem. Leuke intelligente vrouw en eigenlijk best een babe te noemen.
In het begin dacht ik even dat het niks ging worden want het kwam wat traag op gang. Ze is als Overijsselse denk ik toch wat stugger dan ik als zuiderling gewend ben. Maar gelukkig kwam ze al snel losser en werd het een hele prettige date waar ze duidelijk ook energie in stak.
Of er meer in zit geen idee. Ik kreeg er nog niet helemaal hoogte van maar dat heeft denk ik een beetje met karakter te maken. Ik laat het denk ik een beetje aan haar. Maar als ze nog eens wil afspreken zeg ik wel ja.
Dat laatste. Al geniet ik er wel van.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt relatief een hoop datesniet op zoek naar een serieuze relatie of de 'ware' nog niet tegengekomen?
Gewoon een keertje naar de kroeg in je hometown.quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Logisch. Tinderquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:59 schreef Weissmania het volgende:
Ik ging vandaag de stad in om broeken te kopen en mijn date ging mee. Geen thee gedronken, maar toch wel gezellig gehad bij haar thuis![]()
![]()
Foto bewijs (anti-troll verificatie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:59 schreef Weissmania het volgende:
Ik ging vandaag de stad in om broeken te kopen en mijn date ging mee. Geen thee gedronken, maar toch wel gezellig gehad bij haar thuis![]()
![]()
Foto bewijs (anti-troll verificatie)fripsel-tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige
Viel mij ook al op. Broekenman ben jij het? Wel een goede manier om een man het pashokje in te slepen of in zijn geval vrouwquote:
Jammer dat t niet werkte ehquote:
Klassenjustitie!quote:Op zondag 8 april 2018 06:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat t niet werkte eh.
Maar fijn dat je er bent.
25 km? Van waar naar waar zijn jullie wezen wandelenquote:Op zondag 8 april 2018 16:07 schreef RokStarr het volgende:
25km gewandeld vandaag, lieve jongen. Bijna geen stiltes gevallen, en dat in 6 uur tijd
Duinenmars gewandeld, dus Kijkduin-Kijkduin via Scheveningen hahahaquote:Op zondag 8 april 2018 16:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
25 km? Van waar naar waar zijn jullie wezen wandelen![]()
![]()
Awh nou klinkt alsof je het leuk hebt gehad! Nog 4 nachtjes slapen en dan mag je weerquote:Op zondag 8 april 2018 16:14 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Duinenmars gewandeld, dus Kijkduin-Kijkduin via Scheveningen hahaha
Hoop over hem te weten gekomen in die tijd, en zie hem donderdag weer
Leuk leukquote:Op zondag 8 april 2018 16:14 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Duinenmars gewandeld, dus Kijkduin-Kijkduin via Scheveningen hahaha
Hoop over hem te weten gekomen in die tijd, en zie hem donderdag weer
quote:Op zondag 8 april 2018 18:26 schreef Samzz het volgende:
Aankomend weekend date 2 gepland. Strandwandeling dus. Zin in
.
Leuheuk! En Rokstar ook al een goeie date gehad. Lente doet het goedquote:Op zondag 8 april 2018 18:26 schreef Samzz het volgende:
Aankomend weekend date 2 gepland. Strandwandeling dus. Zin in
.
Die gespeelde verbazingquote:
Ik merk er niet veel van anders.quote:
Leuk! Wandelen is altijd een goede manier om in beweging te zijn en slap te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:44 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Morgen wandelen!
In de tussentijd erg veel geappt, voelt ontzettend goed dus dit zou wel eens een goeie kunnen zijn
Misschien zijn er geen seizoenen onder jouw steenquote:
Klinkt als mijn ultimate date behalve dat vergeten je tinder meldingen uit te zetten, slordig!quote:Op zondag 8 april 2018 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk! Wandelen is altijd een goede manier om in beweging te zijn en slap te ouwehoeren.
De dame waar ik nu mee date heb ik de 3e keer sinds de ontmoeting mee afgesproken. Ze is naar mijn bandoptreden wezen kijken en heeft mijn halve vriendenclub ontmoet. Iedereen was wel over haar te spreken. Ze is blijven slapen, en we hadden moeite de volgende ochtend uit bed te komen
Uiteindelijk toch gedaan vanwege het schitterende weer. We zijn ook gaan wandelen op de Utrechtse Heuvelrug en genoten van het weer dat warmer was dan wij verwachten. Daarna wilde ze tijd voor zichzelf dus prima. Dinsdag zie ik haar weer na het werk.
Vrienden zaten al te vissen hoe het zat tussen ons, maar wat mij betreft nog in de datingfase omdat ik op haar mobiel zag dat ze nog meldingen had van nieuwe Tinder matchesDit zag ik toen ze vroeg of ik haar mobiel wilde instellen op mijn Wi-Fi netwerk thuis.
Hoe dan ook, wordt vervolgd
Hier was het behoorlijk lente op de fiets gister met mijn beste vriendin. We gingen weg bij de supermarkt en er werd toch flink enthousiast vanuit een auto gezwaaid en gedaan door wat gasten.quote:Op zondag 8 april 2018 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen seizoenen onder jouw steen?
Klinkt heel positief! Wel random van die Tinder matches.quote:Op zondag 8 april 2018 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk! Wandelen is altijd een goede manier om in beweging te zijn en slap te ouwehoeren.
De dame waar ik nu mee date heb ik de 3e keer sinds de ontmoeting mee afgesproken. Ze is naar mijn bandoptreden wezen kijken en heeft mijn halve vriendenclub ontmoet. Iedereen was wel over haar te spreken. Ze is blijven slapen, en we hadden moeite de volgende ochtend uit bed te komen
Uiteindelijk toch gedaan vanwege het schitterende weer. We zijn ook gaan wandelen op de Utrechtse Heuvelrug en genoten van het weer dat warmer was dan wij verwachten. Daarna wilde ze tijd voor zichzelf dus prima. Dinsdag zie ik haar weer na het werk.
Vrienden zaten al te vissen hoe het zat tussen ons, maar wat mij betreft nog in de datingfase omdat ik op haar mobiel zag dat ze nog meldingen had van nieuwe Tinder matchesDit zag ik toen ze vroeg of ik haar mobiel wilde instellen op mijn Wi-Fi netwerk thuis.
Hoe dan ook, wordt vervolgd
Ik kom buiten hoorquote:Op zondag 8 april 2018 22:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen seizoenen onder jouw steen?
Mwoh, het is nog pril. Als het over 4 weken nog zo is (en we daten nog) ga ik wel vragen hoe ze het verder tussen ons voor zich ziet..quote:Op zondag 8 april 2018 22:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Klinkt heel positief! Wel random van die Tinder matches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |