Walgelijk gedrag van die gastenquote:Op zondag 8 april 2018 22:56 schreef Fripsel het volgende:
Hier was het behoorlijk lente op de fiets gister met mijn beste vriendin. We gingen weg bij de supermarkt en er werd toch flink enthousiast vanuit een auto gezwaaid en gedaan door wat gasten.![]()
Nachtmerries zijn ook dromen.quote:Op maandag 9 april 2018 10:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zondag gaat waarschijnlijk worden! Ik laat wel weten of het de man van mijn dromen is
quote:Op maandag 9 april 2018 10:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik settle alleen niet voor nachtmerries maar natte dromen!
Spannend! Ben benieuwd hoe het gaat zijn!quote:Op maandag 9 april 2018 10:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zondag gaat het waarschijnlijk worden! Ik laat wel weten of het de man van mijn dromen is
Kan je nagaan hoe leuk het op een date zou zijnquote:Op maandag 9 april 2018 10:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij liet mij lachen, thanks had ik nodig
Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 9 april 2018 10:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zondag gaat het waarschijnlijk worden! Ik laat wel weten of het de man van mijn dromen is
Oh poolen, leuk!quote:Op maandag 9 april 2018 15:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk een potje poolen en een drankje doen
Dit klinkt echt leuk Samzzquote:Op maandag 9 april 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
Net eventjes gebeld met date. Toch wel heel leuk, en ik ben niet eens een beller
.
Ik heb geleerd dat ie niet van karamel zeezout-ijs en andere gekke smaakjes houdt. Meer voor mij, dus dat is mooi.
Steeds meer zin in t weekend. Hopelijk werkt het weer mee.
Ik kan wel bellen met anderen. Maar ik heb er een hekel aan. En met hem nietquote:Op maandag 9 april 2018 20:52 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dit klinkt echt leuk Samzz![]()
![]()
![]()
Bellen is wel een goed teken jadat kan je namelijk niet met andere mensen
quote:Op maandag 9 april 2018 21:17 schreef Weissmania het volgende:
Pfff, ik heb echt even een luxeprobleem. 3 van mijn Tinder-matches moet ik nog een bericht terug sturen... heb ik even geen zin in... lastig dit
Kom er aan.quote:Op maandag 9 april 2018 21:25 schreef christmastsunami het volgende:
ik ga zo meteen mijn pan chili con carne afmaken, de hele shit heeft al uren staan pruttelen
voelt als sex
Leuk, hoewel poolen in het weekend wel lastig is, zeker in een grote stad. Meer mensen met hetzelfde plan dus als je niet op tijd een tafel reserveert vis je achter het net...quote:Op maandag 9 april 2018 15:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk een potje poolen en een drankje doen
Zondagavond moet goed lukken! En anders vermaken wij ons vast ook wel met een drankjequote:Op maandag 9 april 2018 21:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk, hoewel poolen in het weekend wel lastig is, zeker in een grote stad. Meer mensen met hetzelfde plan dus als je niet op tijd een tafel reserveert vis je achter het net...
Vind ze vast niet erg... ''Oh, oops; we kunnen niet poolen, zullen we naar mij gaan? Kan je mij je keu laten zien hihiquote:Op maandag 9 april 2018 21:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk, hoewel poolen in het weekend wel lastig is, zeker in een grote stad. Meer mensen met hetzelfde plan dus als je niet op tijd een tafel reserveert vis je achter het net...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |