Vind hem wel goed! Wie weetquote:Op maandag 9 april 2018 22:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Vind ze vast niet erg... ''Oh, oops; we kunnen niet poolen, zullen we naar mij gaan? Kan je mij je keu laten zien hihi''
Skinny dippingquote:
Is ze zo'n heks dan? /mod bashingquote:
Ah ja, er zit ook totaal geen verschil tussen 40+ en 60+ he? Of date jij grannies?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:17 schreef Godshand het volgende:
Ken je niet rekenen? 60+ = 45+
Ik hoop dat jouw versier vaardigheden beter zijn dan jouw reken vaardigheden...
Ja, precies. Muzieksmaak zegt namelijk best veel over een persoon. Kijk zelf maar naar wat voor volk er op de Toppers, de 3J's of andere ooraids zoals Boef & Ronnie Flex afkomt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef Hexagon het volgende:
Maar die smaak komt meestal wel uit meer eigenschappen voort die niet bij mij passen.
Ja, toch de 3 potentieeltjes een berichtje gestuurd?quote:Op dinsdag 10 april 2018 09:38 schreef Weissmania het volgende:
Morgen een date op de planning. We gaan thee/koffie drinken. Ben benieuwd of het gezellig gaat worden
Oh ja, moet ik ook nog doen. Nee dit is iemand andersquote:Op dinsdag 10 april 2018 09:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, toch de 3 potentieeltjes een berichtje gestuurd?
Je bent er maar druk mee.quote:Op dinsdag 10 april 2018 09:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Oh ja, moet ik ook nog doen. Nee dit is iemand anders
Jammer! Maar de lente is nog vroegquote:Op dinsdag 10 april 2018 16:27 schreef Fripsel het volgende:
Omdat het met mijn date niet meer dan heel gezellig is en we toch wel een eind reizen van elkaar wonen hebben we het toch maar besloten het hierbij te houden.
Precies.quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jammer! Maar de lente is nog vroeg.
Verstandig.quote:Op dinsdag 10 april 2018 16:27 schreef Fripsel het volgende:
Omdat het met mijn date niet meer dan heel gezellig is en we toch wel een eind reizen van elkaar wonen hebben we het toch maar besloten het hierbij te houden.
Beste Fripsel, ik zal je ff kort uitleggen hoe mannen denken en doenquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een vraagje voor over hoe de mannen Tinder ervaren hier. Als het er dan over gaat wat ik zoek, dan is mijn antwoord dat ik het leuk vind om te daten en dat ik aanneem dat als het echt klikt dat er vanzelf wel iemand blijft plakken.
En heel vaak krijg ik dan zo’n “eindelijk iemand die wat serieuzer is” reactie. Maar is het dan ook vanuit de vrouwen uit zo erg op ONS gefocused? Of liken die gasten gewoon de verkeerde vrouwen?
Heb je überhaupt gelezen wat ik vroeg?quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:03 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Beste Fripsel, ik zal je ff kort uitleggen hoe mannen denken en doen
Neuken
kwa relationele problemen, wil een man klaarkomen, meer niet
Nou well hello. Sommige mensen neuken alles wat los en vast zit, andere denken er toch nog net iets langer over na.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:06 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb ook wel is gedacht, 'goh, zou ik daar niet een vriendschapsrelatie mee kunnen opbouwen'?
nee, uiteindelijk deed ik het alleen maar om je weet nu wel wat
(Neuken)
dat dacht ik nou ook, met een randdebiel neuken en een kind krijgen, levert dit opquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou well hello. Sommige mensen neuken alles wat los en vast zit, andere denken er toch nog net iets langer over na.
Ik heb Tinder eraf gegooid juist omdat de meeste dames die ik tegenkwam en gedatet heb alleen maar iets vluchtigs zochten en ik dat wel ontgroeid ben.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een vraagje voor over hoe de mannen Tinder ervaren hier. Als het er dan over gaat wat ik zoek, dan is mijn antwoord dat ik het leuk vind om te daten en dat ik aanneem dat als het echt klikt dat er vanzelf wel iemand blijft plakken.
En heel vaak krijg ik dan zo’n “eindelijk iemand die wat serieuzer is” reactie. Maar is het dan ook vanuit de vrouwen uit zo erg op ONS gefocused? Of liken die gasten gewoon de verkeerde vrouwen?
Het is gewoon een grote vleeskeuring, en er zijn er maar weinig die echt serieus zijn, als in écht iemand leren kennen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |