Thanks. Je hebt ook gewoon gelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima foto tochHet gaat erom hoe jij je erbij voelt. Vind je dat je er leuk op staat, doen. Ben je onzeker, niet doen. Je niet laten leiden door druk van anderen of wat dan ook. Doen waar jij je prettig bij voelt
"FUCKOV!!!"quote:Op donderdag 5 april 2018 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens een engelse collega, altijd supernetjes gekleed, piekfijn verzorgd uiterlijk en een full blown Downton Abbey accent.
Dat klinkt allemaal erg leuk en charmant en zo... ware het niet dat ze vloekt als een dronken Russische zeeman in een hoerenkast op de Reeperbahn![]()
Goede reis!quote:Op donderdag 5 april 2018 12:30 schreef DjRex89 het volgende:
Nu onderweg naar Duitsland, op bezoek bij een grote fabriek van een klant
Niks mis mee en niks mis met restaurantpics.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:27 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Had net ervoor een spinaziesmoothie gedronken en wilde geen risico's nemen dus.. Kan ie er mee door verder?
Ik mag 1,5 uur achterin zitten dus vandaar dat ik jullie kom vervelen hierquote:
Tegen 10 uur 's ochtends is het aantal cunts, fucks en arse al niet meer te tellenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat soort combi's in mensen vind ik altijd zo leuk
Je woont in the UK?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tegen 10 uur 's ochtends is het aantal cunts, fucks en arse al niet meer te tellen
Nou vooruit danquote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag 1,5 uur achterin zitten dus vandaar dat ik jullie kom vervelen hier
I work my arseov!quote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tegen 10 uur 's ochtends is het aantal cunts, fucks en arse al niet meer te tellen
Nope. Malta. Dus zat engelsen hier.quote:
quote:
het is wel te doen, maar je moet wel een stukje lopen, het is niet voor niets een bosquote:Op donderdag 5 april 2018 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ga je kijken of dat kersenbloesempark in Amsterdam/Amstelveen een beetje bereikbaar is. Advies: kom met de fiets of lopend.
Oké.
Maar het is met het OV tig keer overstappen en er is niet echt een parkeerplaats in de buurtquote:Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel te doen, maar je moet wel een stukje lopen, het is niet voor niets een bos.
Er zijn toch gewoon parkeerplaatsen lees ik overal? Het Amsterdamse Bos kent zo’n kleine dertig parkeerterreinen, bij de ingangen en in het Bos zelfquote:Op donderdag 5 april 2018 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is met het OV tig keer overstappen en er is niet echt een parkeerplaats in de buurt![]()
in Amstelveen parkeren? En van daaruit het bos in?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is met het OV tig keer overstappen en er is niet echt een parkeerplaats in de buurt![]()
En ze komt daar in full blown Downtown Abbey-kledij naar het werk?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Malta. Dus zat engelsen hier.
dat stond er niet helemaalquote:Op donderdag 5 april 2018 12:38 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
En ze komt daar in full blown Downtown Abbey-kledij naar het werk?
Downton Abbey.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:38 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Zij wel ja. Zal wel de uitzondering zijn die de regel bepaaldquote:Op donderdag 5 april 2018 12:38 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn toch gewoon parkeerplaatsen lees ik overal? Het Amsterdamse Bos kent zo’n kleine dertig parkeerterreinen, bij de ingangen en in het Bos zelf
http://www.amsterdamsebos.nl/parkeren/quote:Op donderdag 5 april 2018 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik zie op google maps alleen een parkeerstrook waar 5 auto's op passen. Even verder graven.
http://www.amsterdamsebos.nl/parkeren/quote:Op donderdag 5 april 2018 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik zie op google maps alleen een parkeerstrook waar 5 auto's op passen. Even verder graven.
HAHA, alsof je überhaupt wat deed hiervoor.quote:
Uhuquote:
wrs moet je ook nog wel 'n.flink stuk door het bos lopen om er te komen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat is andere info dan ze van dat bloesempark zelf verstrekken
Hier is het windkracht 17 vanuit Siberië.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is juist wel lekker hier, zonnetje schijnt, alles
ja, dat is natuurlijk niet de bedoeling van een bezoek aan een bos, dat je er dan ook doorheen moet lopenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wrs moet je ook nog wel 'n.flink stuk door het bos lopen om er te komen.
Oude mensen hebben het al snel koudquote:
Bah, natuurquote:Op donderdag 5 april 2018 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is natuurlijk niet de bedoeling van een bezoek aan een bos, dat je er dan ook doorheen moet lopen.
Idd, het is vies en het stinktquote:
Gewoon met de auto midden in dat fucking park parkeren.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is natuurlijk niet de bedoeling van een bezoek aan een bos, dat je er dan ook doorheen moet lopen.
Niet jezelf gewoon met een Uber-Heli laten brengenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de auto midden in dat fucking park parkeren.
Ja ik had mn mond moeten houden. Zonnetje scheen, ik gooi de ramen open. Ik maak die opmerking.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is het windkracht 17 vanuit Siberië.
Je kunt immers geen parkeren schrijven zonder 'park' jatoch.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de auto midden in dat fucking park parkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |