: o ik was aardig!quote:Op donderdag 5 april 2018 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Nou nou nou, beetje aardig blijven mensen
Wacht. Dit is R&P SC. What was I thinking
Misschien aan je manager voorleggen?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig te zeggen over budget en personeelszaken... Maar kan het altijd een keer noemen
Ging met een vriend naar een restaurant en die vriend heeft de desbetreffende foto (met hem erop uiteraard) inmiddels in gebruik genomen als profielfoto dus wil uit beleefdheid hetzelfde doen maar wilde eerst poolshoogte nemen. Thanks chief.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:21 schreef Allures het volgende:
[..]
de vraag is een beetje wat je wil met de foto natuurlijk
Voor een 'hey jongens ik was ergens' is ie prima
quote:
Nee, dat was je niet, heks!quote:
nou als dat je reden is dan hoeft dat helemaal niet hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 12:26 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ging met een vriend naar een restaurant en die vriend heeft de desbetreffende foto (met hem erop uiteraard) inmiddels in gebruik genomen als profielfoto dus wil uit beleefdheid hetzelfde doen maar wilde eerst poolshoogte nemen. Thanks chief.
SC Relatiesquote:Op donderdag 5 april 2018 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Nou nou nou, beetje aardig blijven mensen
Wacht. Dit is R&P SC. What was I thinking
Had net ervoor een spinaziesmoothie gedronken en wilde geen risico's nemen dus.. Kan ie er mee door verderquote:Op donderdag 5 april 2018 12:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je lacht alsof je onder schot wordt gehouden door eigenaar van het restaurant.
Ja discussie loopt pas net maar kan nie anders dan dat er testers bij moeten dus ga het zeker keertje voorleggenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien aan je manager voorleggen?
Prima foto tochquote:Op donderdag 5 april 2018 12:27 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Had net ervoor een spinaziesmoothie gedronken en wilde geen risico's nemen dus.. Kan ie er mee door verder?
Heel verstandig. Zeggen dat je iemand kent die jullie verder kan helpen wil nog wel eens werkenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja discussie loopt pas net maar kan nie anders dan dat er testers bij moeten dus ga het zeker keertje voorleggen
Dat soort combi's in mensen vind ik altijd zo leukquote:Op donderdag 5 april 2018 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens een engelse collega, altijd supernetjes gekleed, piekfijn verzorgd uiterlijk en een full blown Downton Abbey accent.
Dat klinkt allemaal erg leuk en charmant en zo... ware het niet dat ze vloekt als een dronken Russische zeeman in een hoerenkast op de Reeperbahn![]()
Oh ja. Nou, rip aan de nabestaanden dan maar hequote:Op donderdag 5 april 2018 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
SC Relaties. R&P SC is in de krochten van R&P weggezakt
.
Thanks. Je hebt ook gewoon gelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima foto tochHet gaat erom hoe jij je erbij voelt. Vind je dat je er leuk op staat, doen. Ben je onzeker, niet doen. Je niet laten leiden door druk van anderen of wat dan ook. Doen waar jij je prettig bij voelt
"FUCKOV!!!"quote:Op donderdag 5 april 2018 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens een engelse collega, altijd supernetjes gekleed, piekfijn verzorgd uiterlijk en een full blown Downton Abbey accent.
Dat klinkt allemaal erg leuk en charmant en zo... ware het niet dat ze vloekt als een dronken Russische zeeman in een hoerenkast op de Reeperbahn![]()
Goede reis!quote:Op donderdag 5 april 2018 12:30 schreef DjRex89 het volgende:
Nu onderweg naar Duitsland, op bezoek bij een grote fabriek van een klant
Niks mis mee en niks mis met restaurantpics.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:27 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Had net ervoor een spinaziesmoothie gedronken en wilde geen risico's nemen dus.. Kan ie er mee door verder?
Ik mag 1,5 uur achterin zitten dus vandaar dat ik jullie kom vervelen hierquote:
Tegen 10 uur 's ochtends is het aantal cunts, fucks en arse al niet meer te tellenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat soort combi's in mensen vind ik altijd zo leuk
Je woont in the UK?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tegen 10 uur 's ochtends is het aantal cunts, fucks en arse al niet meer te tellen
Nou vooruit danquote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag 1,5 uur achterin zitten dus vandaar dat ik jullie kom vervelen hier
I work my arseov!quote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tegen 10 uur 's ochtends is het aantal cunts, fucks en arse al niet meer te tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |