Ga jij nou maar in slaap vallen.quote:
Ha haquote:
Kleinere overheid, lagere belastingen, minder regels, sociaal vangnet uitkleden.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien de definities van links en rechts tegenwoordig erg verwrongen zijn, wil ik eerst weten wat jij als rechts ziet.
Je kan ook naar het LIF kantklostopic hoor.quote:
Hey Elvi, alles goed?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Momenteel geen nieuwe aanmeldingen meer, sorry.
--> Zie je wel hoe gemakkelijk het gaat Allures??? Heb niet eens mijn tieten hoeven laten zien!
Ja. Ik geen Aeque-pik, niemand Aeque-pikquote:Op woensdag 4 april 2018 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga je nou actief cockblocken omdat je mijn boi Auque niet hebt kunnen hengelen?
Dat is liberaalquote:Op woensdag 4 april 2018 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kleinere overheid, lagere belastingen, minder regels, sociaal vangnet uitkleden.
Damn, zo hard deze tante. Net Tante Lien.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Ik geen Aeque-pik, niemand Aeque-pik
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kleinere overheid, lagere belastingen, minder regels, sociaal vangnet uitkleden.
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook naar het LIF kantklostopic hoor.
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Ik geen Aeque-pik, niemand Aeque-pik
Dominatrix in spé.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, zo hard deze tante. Net Tante Lien.
Zullen we maar gewoon bier gaan drinken?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, zo hard deze tante. Net Tante Lien.
Wodka pls.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen we maar gewoon bier gaan drinken?
Dan mag D66 zich met recht liberaal noemen tegenwoordig.quote:
Jij? Ach liefje toch.... wat aandoenlijkquote:
Dé verbiedpartij bij uitstek liberaal noemen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan mag D66 zich met recht liberaal noemen tegenwoordig.
D66 is anders voor een hele grote EU-overheid.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Yo. Altijd een beter plan.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen we maar gewoon bier gaan drinken?
Altijd leuk als men de NVU als een probleem ziet.quote:
Dat is het CDA hè.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dé verbiedpartij bij uitstek liberaal noemen.
Je bent wel de leukste hier merk ik.
Beetje antiantifa zijn, niks mis mee.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd leuk als men de NVU als een probleem ziet.
Die 300 stumpers ergens in het oosten.
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de vrije markt over een zo groot mogelijk gebied te laten heersen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:00 schreef Techno het volgende:
[..]
D66 is anders voor een hele grote EU-overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |