Wat jij wil meis.quote:
Of rotidag?quote:
Durf je het aan?quote:
Dus je hebt binnenkort geen gaatje over? Asking for a friend.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Ligt in die groepen net even wat anders. En zoals ik ergens anders al zei: ben behoorlijk kieskeurig. Het is niet dat ik elke week een ander lig te neuken ofzo.
Ja, waarom niet?quote:
Was loka niet viesrechts?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel vieslinks, maar niet gek.
3 gaatjes als je geluk hebt..quote:Op woensdag 4 april 2018 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je hebt binnenkort geen gaatje over? Asking for a friend.
Geen zin in gebakken ei als het tegenvaltquote:
Viesdik toch?quote:
Ter voorbereiding op een Squawking Eagle vragen of ze nog een gaatje vrij heeft...quote:Op woensdag 4 april 2018 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet doen Lotusss, it's a trap!quote:Op woensdag 4 april 2018 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Aangezien de definities van links en rechts tegenwoordig erg verwrongen zijn, wil ik eerst weten wat jij als rechts ziet.quote:
Momenteel geen nieuwe aanmeldingen meer, sorry.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan niet doen nu.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen zin in gebakken ei als het tegenvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |