Een bak chinees waar je meerdere dagen van kan eten is dan ook niet zomaar.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je van die 1000 euro al je vaste lasten nog moet betalen? Dan is het niet iets wat je zomaar even uitgeeft.
Nette mensen hier? Noem er es drie.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan toch niet al die nette mensen hier het verkeerde idee over mij geven
Jij hebt nooit seks?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet seks met mensen. Worden ze mild van.
Oh ja doe jij dat niet dan?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet ik niet... Allures had het over tieten laten zien in een supermarkt....
En ik ben er verdomde trots op ook.quote:
Jezelf inlikken bij vrouwen op Fok! is meer jouw ding.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een bak chinees waar je meerdere dagen van kan eten is dan ook niet zomaar.
Maar goed, white knight een eind weg, ik weet dat ze net weer single is.
Daarnaast krijg je ook nog huurtoeslag en zorgtoeslag:en zulks...quote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je van die 1000 euro al je vaste lasten nog moet betalen? Dan is het niet iets wat je zomaar even uitgeeft.
Kuthoer is wat anders.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik ben er verdomde trots op ook.
Embrace your inner slut
Want dat heb ik gedaan bij..... wie precies?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jezelf inlikken bij vrouwen op Fok! is meer jouw ding.
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee niet eens. Mannenoverschot. Maakt het wel fijn dat je kieskeurig kunt zijnja je zit toch niet in zo'n groep om recepten uit te wisselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan is seks scoren toch ook gewoon als shooting fish in a barrel
Slettenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik ben er verdomde trots op ook.
Embrace your inner slut
Da's de eerste.quote:
vrede op aarde is jouw ding he?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag best wel.
Beetje lief voor elkaar zijn.
[..]
[ afbeelding ]
Jajaquote:
Hohoho.... slanke vrouwenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jezelf inlikken bij vrouwen op Fok! is meer jouw ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |