Wat jij wil meis.quote:
Of rotidag?quote:
Durf je het aan?quote:
Dus je hebt binnenkort geen gaatje over? Asking for a friend.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Ligt in die groepen net even wat anders. En zoals ik ergens anders al zei: ben behoorlijk kieskeurig. Het is niet dat ik elke week een ander lig te neuken ofzo.
Ja, waarom niet?quote:
Was loka niet viesrechts?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel vieslinks, maar niet gek.
3 gaatjes als je geluk hebt..quote:Op woensdag 4 april 2018 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je hebt binnenkort geen gaatje over? Asking for a friend.
Geen zin in gebakken ei als het tegenvaltquote:
Viesdik toch?quote:
Ter voorbereiding op een Squawking Eagle vragen of ze nog een gaatje vrij heeft...quote:Op woensdag 4 april 2018 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet doen Lotusss, it's a trap!quote:Op woensdag 4 april 2018 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Aangezien de definities van links en rechts tegenwoordig erg verwrongen zijn, wil ik eerst weten wat jij als rechts ziet.quote:
Momenteel geen nieuwe aanmeldingen meer, sorry.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan niet doen nu.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen zin in gebakken ei als het tegenvalt
Heeft ze een snor en een scheiding?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien de definities van links en rechts tegenwoordig erg verwrongen zijn, wil ik eerst weten wat jij als rechts ziet.
Ga je nou actief cockblocken omdat je mijn boi Auque niet hebt kunnen hengelen?quote:
Dacht ook meer aan een uurtje of 7.quote:
Wijvennijdquote:Op woensdag 4 april 2018 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga je nou actief cockblocken omdat je mijn boi Auque niet hebt kunnen hengelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |