Dé verbiedpartij bij uitstek liberaal noemen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan mag D66 zich met recht liberaal noemen tegenwoordig.
D66 is anders voor een hele grote EU-overheid.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Yo. Altijd een beter plan.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen we maar gewoon bier gaan drinken?
Altijd leuk als men de NVU als een probleem ziet.quote:
Dat is het CDA hè.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dé verbiedpartij bij uitstek liberaal noemen.
Je bent wel de leukste hier merk ik.
Beetje antiantifa zijn, niks mis mee.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd leuk als men de NVU als een probleem ziet.
Die 300 stumpers ergens in het oosten.
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de vrije markt over een zo groot mogelijk gebied te laten heersen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:00 schreef Techno het volgende:
[..]
D66 is anders voor een hele grote EU-overheid.
Nouquote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij? Ach liefje toch.... wat aandoenlijk
Omdat BBQen voor paupeurs is natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Het was anders de VVD die de BBQ afpakte
Tegen Antifa. Dan moet je wel een goed persoon zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje antiantifa zijn, niks mis mee.
Ho es ff, ik mag je en shit, maar nu ga je te fur, maat.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat BBQen voor paupeurs is natuurlijk.
ik zou niet te hard roepen, zou mezelf noot zo gezien hebben, maar nu bijt ik je hoofd erafquote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij? Ach liefje toch.... wat aandoenlijk
Tetten!quote:
Niet iedereen kan dat, het is geen schande als je het niet kan. Maar nee, dat zie ik jou nog niet doen.quote:
Welke 'vrije' markt precies? Bij een écht vrije markt grijpt de overheid juist niet in.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om de vrije markt over een zo groot mogelijk gebied te laten heersen.
Ik had het ook niet over jou.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou niet te hard roepen, zou mezelf noot zo gezien hebben, maar nu bijt ik je hoofd eraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |