Jij liet het tussen ons zelf afweten.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja luister eens, ik heb nu al contact gehad met 4 mannen hier en ze verdoen alle vier mijn tijd
Dat is jouw team.quote:
Mja maar zelfs op Kik laat ik m'n tieten niet zien.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dat is nog wel in de supermarkt natuurlijk. Als je je tieten er uit trekt
Jij bent besmet.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik ben echt nog nooit een karpervisser tegengekomen.quote:
Verrassend opwindend als jij dit soort antwoorden geeft.quote:
True true.quote:
Preutsquote:Op woensdag 4 april 2018 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja maar zelfs op Kik laat ik m'n tieten niet zien.
Is dat bijzonder dat je ze niet laat zien dan?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht als je iets van inlevingsvermogen zou hebben had je kunnen bedenken dat het voor iemand met een uitkering wel veel geld is.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, 10 euro niet veel geld vinden is idd de ultieme patserpost.
Als jij nou ook gewoon duidelijker zegt wat je denkt ipv die nichterige steken onder water wordt het een stuk duidelijker.
Met?quote:
no offence maar je zult wel iets laten zien/zeggen/hengel uitgooien . Je zit niet voor niets in die 'speciale groepen'quote:Op woensdag 4 april 2018 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
10 euro is ook op 1000 euro per maand niet "veel geld" punt.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht als je iets van inlevingsvermogen zou hebben had je kunnen bedenken dat het voor iemand met een uitkering wel veel geld is.
Sorry ik zal op mijn woorden lettenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verrassend opwindend als jij dit soort antwoorden geeft.
Jammerquote:
Als je van die 1000 euro al je vaste lasten nog moet betalen? Dan is het niet iets wat je zomaar even uitgeeft.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
10 euro is ook op 1000 euro per maand niet "veel geld" punt.
Weet ik niet... Allures had het over tieten laten zien in een supermarkt....quote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat bijzonder dat je ze niet laat zien dan?
wat doe jij ineens empatischquote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht als je iets van inlevingsvermogen zou hebben had je kunnen bedenken dat het voor iemand met een uitkering wel veel geld is.
Als je iedere dag 10 euro uit zou geven zou het 30% van je totale inkomen zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je van die 1000 euro al je vaste lasten nog moet betalen? Dan is het niet iets wat je zomaar even uitgeeft.
Dat is het welquote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
10 euro is ook op 1000 euro per maand niet "veel geld" punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |