Just a few thousand kilo's? That's like nothing!quote:Op maandag 30 april 2018 13:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
767-200 and 767-200ER are the same size.The 767-200 is just a few tons lighter.
You obviously haven't read the specs and stats very well.
I want to ask you this nicely.quote:Op maandag 30 april 2018 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wrong again.
De fictieve 9/11 vliegtuigen zelfde maat waren.
Eentje ietsjes lichter was.
Als we de officiele onzin verhaaltjes moeten geloven
Same size planes, same destinations, same distances, roughly the same payload. There would absolutely no good reason to be at maximum fuel capacity at take-off for either flight.quote:
Jij vind 24000 gallons pretty much the same als 11000 gallons max capacity? Die brandstoftanks zijn meer dan twee keer zo groot man. De hoeveelheid brandstof aan boord hangt van zoveel factoren af, niet alleen van de vluchtduur.quote:Op maandag 30 april 2018 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
The fictitious 9/11 flights were pretty much the same.
The flightplanners would know almost exactly how much fuel would be required for the trip. Why would they fill them to capacity and then let them fly with so much unused fuel on board? Thats not very cost efficient at all.
De brandstoftank ging het om... Die is meer dan twee keer zo groot voor de ER versie.quote:Op maandag 30 april 2018 13:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
767-200 and 767-200ER are the same size.The 767-200 is just a few tons lighter.
You obviously haven't read the specs and stats very well.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op maandag 30 april 2018 13:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Same size planes, same destinations, same distances, roughly the same payload. There would absolutely no good reason to be at maximum fuel capacity at take-off for either flight.
According to Hek and his magical figures (which he seems to have just pulled out of the air) - one of the fictitious planes used about 10 times as much fuel as the other.
Now you're lying again. You just pointed out some differences yourself, which you are now ignoring. All because you have this preconceived notion that any official story is a lie.quote:Op maandag 30 april 2018 13:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Same size planes, same destinations, same distances, roughly the same payload. There would absolutely no good reason to be at maximum fuel capacity at take-off for either flight.
According to Hek and his magical figures (which he seems to have just pulled out of the air) - one of the fictitious planes used about 10 times as much fuel as the other.
No - I think you have quoted incorrect figures.quote:Op maandag 30 april 2018 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij vind 24000 gallons pretty much the same als 11000 gallons max capacity? Die brandstoftanks zijn meer dan twee keer zo groot man. De hoeveelheid brandstof aan boord hangt van zoveel factoren af, niet alleen van de vluchtduur.
He's talking about fuel tanks.quote:Op maandag 30 april 2018 13:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
No - I think you have quoted incorrect figures.
The planes were the same size, only the 767-200 is slightly lighter.
Dat is juist het hele punt van de EXTENDED RANGE versie De brandstoftanks zijn groter. Het vliegtuig zelf niet nee, alleen wat zwaarder.quote:Op maandag 30 april 2018 13:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
No - I think you have quoted incorrect figures.
The planes were the same size, only the 767-200 is slightly lighter.
quote:
Dus volgens jou - eentje heeft 14,000 gallons gebruikt en de ander 1,400 gallons gebruikt.quote:Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Which is what I corrected you on.quote:Op maandag 30 april 2018 13:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is juist het hele punt van de EXTENDED RANGE versie De brandstoftanks zijn groter. Het vliegtuig zelf niet nee, alleen wat zwaarder.
Again, waar zeg ik dat dan? You're just making this up.quote:Op maandag 30 april 2018 13:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
[..]
Dus volgens jou - eentje heeft 14,000 gallons gebruikt en de ander 1,400 gallons gebruikt.
They were both in the air for about the same amount of time.
I think you just made these figures up.
Nee, je las weer eens niet goed wat ik schreef.quote:
In that case he should state fuel tanks and not vliegtuigen.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 13:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, je las weer eens niet goed wat ik schreef.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No it's not. Kijk naar de kleinere van die twee 767's. Die zat op 90ish procent van total capacity.
You should learn to read better in your own language or stop purposefully ignoring information that doesn't line up with your divergent worldview.quote:Op maandag 30 april 2018 13:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
In that case he should state fuel tanks and not vliegtuigen.
Een tank van 11000 gallon is kleiner dan een tank van 24000 gallon...quote:
Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:quote:Op maandag 30 april 2018 13:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Again, waar zeg ik dat dan? You're just making this up.
En waar zeg ik dat de ene zoveel meer brandstof verbruikt heeft dan de andere?quote:Op maandag 30 april 2018 13:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Dat kan je zien van je eigen cijfers.quote:Op maandag 30 april 2018 13:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat de ene zoveel meer brandstof verbruikt heeft dan de andere?
Hoe dan?quote:
Nee hoor, je verzint zelf vanalles erbij.quote:
No.quote:Op maandag 30 april 2018 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij vind 24000 gallons pretty much the same als 11000 gallons max capacity? Die brandstoftanks zijn meer dan twee keer zo groot man. De hoeveelheid brandstof aan boord hangt van zoveel factoren af, niet alleen van de vluchtduur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |