Officiële verhaal + stats van het vliegtuig type.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van waar heb je deze cijfers gekregen?
Thats the maximum fuel capacity. 24,140Usgal / 91,380Lquote:Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Ah. So you basically made it up and therefore cannot provide an exact quote from any of the many, much more reliable sources than yourself. It seems like another good reason not to believe a fckin word that you have the shameless audacity to type.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Officiële verhaal + stats van het vliegtuig type.
Hopelijk heb je 't nu ook zelf door dat je opmerking hier boven totaal onzin is.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[
Helemaal 100% gaat niet werken nee, maar 100% min een beetje om van vliegveld naar toren te vliegen is toch niet zo gek?
quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thats the maximum fuel capacity. 24,140Usgal / 91,380L
A 767 has a range of about 4,000 miles at least. Boston to LA is around 2,500 miles so for such a flight, it would not be necessary or make any sense to have full tanks at take-off.
The fictitious 9/11 planes used only a third of passenger/baggage capacity so there would be even less fuel required for the flight.
The suggestion/assumption that the 9/11 fictitious jets were 'fully-laden' (even at take-off) is not only very misleading but also absolute bullshit.
It doesn't matter much anyway, but it's just another piece of nonsense in the silly 9/11 official storyline.
Ask the pilot
https://www.usatoday.com/(...)boeing-737/17036931/
Flight planning includes the fuel to fly from the departure airport to the destination, to an alternate if required, and to fly for 45 minutes. If holding is anticipated, then additional fuel is added. Every pound of fuel requires additional fuel to lift it, thereby adding cost to the flight.
Jij moet echt eens leren om beter te lezen...quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah. So you basically made it up and therefore cannot provide an exact quote from any of the many, much more reliable sources than yourself. It seems like another good reason not to believe a fckin word that you have the shameless audacity to type.
Ah yes, your usual evasive, ignorant bullshit.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[..]
Jij moet echt eens leren om beter te lezen...
Het is nog steeds de waarheid. Je leest duidelijk erg slecht, en verzint van alles wat ik helemaal niet schrijf, of zelfs expliciet het tegenover gestelde over schrijf. Dus ja, leer alsjeblieft eens beter lezen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah yes, your usual evasive, ignorant bullshit.
Wrong.quote:
Wrongquote:
Wrong.quote:
Wrongquote:Op woensdag 25 april 2018 22:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Helemaal 100% gaat niet werken nee, maar 100% min een beetje om van vliegveld naar toren te vliegen is toch niet zo gek?
Zelfs jouw eigen bronnen spreken je hierin tegen... En nee, dat is niet waar ik het hierboven over had. Kijk alleen al naar jouw onbegrip over brandstof in de vliegtuigen en zo. Je misrepresent daar op meerdere manieren wat ik er over schrijf.quote:
Bron?quote:
No it's not. Kijk naar de kleinere van die twee 767's. Die zat op 90ish procent van total capacity.quote:
Helemaal geen bron.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Officiële verhaal + stats van het vliegtuig type.
Zegt wie?quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No it's not. Kijk naar de kleinere van die twee 767's. Die zat op 90ish procent van total capacity.
Nee dat zeg ik toch, is het officiële verhaal Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Helemaal geen bron.
Je verzint maar wat.
Why would such similar flights (aircraft type,destinations, passenger and baggage on board) take-off with and then consume such different amounts of fuel?quote:Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Because not all planes and not all flights are the same? Wat is hier precies zo vreemd aan?quote:Op zondag 29 april 2018 21:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Why would such similar flights (aircraft type,destinations, passenger and baggage on board) take-off with and then consume such different amounts of fuel?
Where exactly did you get the figures? I think you just made them up.
Wrong again.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No it's not. Kijk naar de kleinere van die twee 767's. Die zat op 90ish procent van total capacity.
Wrong... Het waren voor de twee torens verschillende subtypes 767.quote:Op maandag 30 april 2018 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wrong again.
De fictieve 9/11 vliegtuigen zelfde maat waren.
Eentje ietsjes lichter was.
Als we de officiele onzin verhaaltjes moeten geloven
The fictitious 9/11 flights were pretty much the same.quote:Op maandag 30 april 2018 13:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Because not all planes and not all flights are the same? Wat is hier precies zo vreemd aan?
Pretty much is not the same.quote:Op maandag 30 april 2018 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
The fictitious 9/11 flights were pretty much the same.
The flightplanners would know almost exactly how much fuel would be required for the trip. Why would they fill them to capacity and then let them fly with so much unused fuel on board? Thats not very cost efficient at all.
767-200 and 767-200ER are the same size.The 767-200 is just a few tons lighter.quote:Op maandag 30 april 2018 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wrong... Het waren voor de twee torens verschillende subtypes 767.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |